vrijdag 28 oktober 2016

Herstellende van een operatie...


Lieve mensen,

Hier even een kort berichtje van mij...
Ik ben blij dat ik nu even achter mijn computertje
kan zitten...dit om jullie het volgende te vertellen..

Ik ben afgelopen maandag geopereerd, het was een
pittige operatie, en ik ben zo zo  dankbaar en blij dat de operatie goed
is verlopen...

Nu ben ik herstellende, mijn man is twee weken thuis
om mij te verzorgen...en dit doet hij zo lief en goed...
Het herstel is niet zo makkelijk, maar iedere dag gaat
het nu al wat beter...

Sorry dat ik nu even minder op jullie berichtjes
kan reageren en jullie kan bezoeken..
maar dit zal nog wel weer komen hoor...
Eerst aansterken en dan kom ik weer...

Voor nu wil ik jullie heel hartelijk
bedanken voor jullie bezoek en lieve reactie's
op mijn blog...

Heel veel liefs en hopelijk tot snel...MarijkeXXX

27 opmerkingen:

Wietskes Quilts zei

Beterschap Marijke en sterkte
Groetjes
Wietske

Karina Jobst zei

Liebe Marijke,
ich wünsche Die eine gute Besserung.
Es ist so schön, dass dein lieber Mann sich um Dich kümmert:)
Ich denke an Dich und hoffe dass Du bald gesund wirst
Erhole Dich schön, ich drücke Dich ganz lieb
Ganz liebe Grüße
Karina

Thuis bij Corrie zei

Dat is niet zo mooi. Maar gelukkig dat alles goed gegaan is. En nu lekker opknappen en je laten verwennen. Logisch dat bloggen nu op de achtergrond staat.

Marguerite zei

Ohhh meid.
Laat je maar lekker vertroetelen de komende tijd. Een beter medicijn is er niet.
Heel veel beterschap en doe kalm aan...
Dikke knuffel Marguerite

NellieTK zei

Beterschap gewenst en heel veel sterkte.

Pink Veen zei

Lieve Marijke, ik las al ergens dat je een zware week tegemoet ging en had zo'n vermoeden. Geloof me, ik heb deze week veel aan je gedacht.
Dapper hoor, het zijn niet de leukste dingen.

Zo fijn om te lezen dat je man zo liefdevol voor je zorgt (maar daar twijfel ik ook niet aan!).

Lieverd, doe rustig aan en rust maar uit.........

Hou je taai en een heel dikke knuffel en liefs van Pink xxxxxxx

Floor zei

Ach lieve Marijke, wat sneu nou een operatie! Hopelijk was het niet iets heel ernstigs.... ik bedoel dat het als je hersteld bent weer helemaal goed met je gaat.
Beertje ook al in het ziekenhuis zo te zien, dus jullie hebben steun aan elkaar :-)
Fijn dat je lieve man zo goed voor je zorgt. Lekker laten vertroetelen hoor!
Van harte beterschap, ik zal een je denken.
Liefs van mij,
Floor

Angel zei

Lieve Marijke,

Ik wil je heel veel beterschap toewensen. Doe het lekker rustig aan en laat je lekker vertroetelen.

Vera zei

Heel veel beterschap Marijke en laat je maar lekker vertroetelen!

Groetjes vera

Megan Wallace zei

Get well soon Marjike!

Zulueta E zei

:), cuídate mucho y deja que te mimen! Estaremos aquí cuando puedas volver y entretanto te deseo lo mejor.
Un abrazo! ♥

Ans zei

Lieve Marijke,

Heel heel veel beterschap gewenst!
Nu maar eerst aan jezelf denken hoor en bijkomen en opknappen.

Tot laterrrrrr!

Xxx
Ans

"Création" zei

Och lieverd toch, dat is even schrikken een pittige operatie,
jeetje.....wel heel fijn te lezen dat de operatie goed is verlopen,
dat is in eerste instantie toch het belangrijkste.

Laat je maar heerlijk verwennen door je lief en je kinderen
zodat je lichaam alle kracht krijgt die het nodig
heeft om weer voor 1000% te herstellen.

Lieve meis heel veel sterkte met het herstel
en een dikke kus en veel liefssssss

Josephine
XXX

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♡
Oei ik schrik er beetje van ....toch niet iets ergs gebeurd met je lieverd????
Ik wens je van Harte♡ een voorspoedig herstel...en rust maar lekker uit en laat je door je lieve David en liefste om je heen heerlijk verwennen!!! ...dikke knuffel en liefsssss Gaby xxxxxx♡♡♡♡♡Xxxxxxc

Evelyne zei

Fijn dat de operatie goed verlopen is lieve Marijke! Met zo'n zorgzame man aan je zij, zul je vast snel opknappen. Fijn ook dat je thuis mag herstellen, met lieve mensen en je eigen beren,poppen,muizen ,konijntjes om je heen gaat dat toch echt veel sneller!!

Veel sterkte en een hele dikke knuffel van mij,
Evelyne

Claudia zei

Liebe Marijke,
oh, dann wünsche ich Gute Besserung!
Schön, daß Du die OP gut überstanden hast!
Ich wünsche Dir ein zauberhaftes Wochenende, gute Erholung und alles Liebe!
♥ Allerliebste Grüße , Claudia ♥
Das Teddybild ist so süß ...

Anja Van den Meerssche zei

Goede morgen Lieve Marijke,
Ik wens je een spoedig herstel toe.
Lieve groeten en knuffels xxx Anja

Marijke van Ooijen zei

Lieve mensen,

Dank je wel voor jullie lieve Beterschaps wensen...
Vind het supertof!!

Liefs en alle goeds,
MarijkeXXX

Anoniem zei

Lieve Marijke,
Nu zal het elke dag een stukje beter gaan, wat fijn zo liefdevolle verzorging van je man; dat heb je dan ook echt nodig na zo een pittige ingreep.
Pas goed op jezelf; dat is nu het allerbelangrijkste!
Ik wens je een spoedig herstel toe met alle liefde die je nu omringt!!!
Beterschapsknuffel van Molly.

Manuela zei

Liebe Marijke,
du hast einen so tollen Schatz, der dich betreut ,dich umsorgt und umhegt.
Lass dich von deinen Lieben verwöhnen, damit du bald wieder in gewohnter Frische deine zauberhaften Ideen verwirklichen kannst.
Ich wünsche dir baldige Besserung und alles Gute,
deine Manuela

Anoniem zei

Lieve Marijke

Hier schrik ik van een pittige operatie.
Maar fijn dat het goed is verlopen en dat je lieve man je nu extra gaat verwennen!
Ik hoop dat je snel weer opknapt en dat je weer gauw de oude Marijke mag worden.
Ik doe het maar even zo want ik weet nog steeds niet hoe ik op je bloc moet reageren.
Zal wel aan mij liggen. Moet me er toch eens even in gaan verdiepen.

Heel veel beterschapsgroetjes en veel liefs van Ans. 🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Puppenkontor zei

Liebe Marijke,

gute Besserung und alles, alles Gute.

Viele, liebe Grüße Anke vom Puppenkontor

Muggensteekjes zei

Och lieverd, ik schrik ervan. Gelukkig is alles goed verlopen en ik hoop dat je je elke dag een beetje beter voelt. Fijn dat je zo goed verzorgt wordt door je lieve mannetje. Ik wens je een heel voorspoedig herstel en geef je een hele dikke knuffel en dikke kus!
Liefs Ingridxxx.

iris zei

hello
désolée de vous savoir malade
je vous souhaite un rapide rétablissement
prenez soin de vous
j'adore les couleurs de la théière et du châle
c'est adorable , vous étes si jolie
à bientôt
meilleur santé
tendresse
edith (iris) France

sirkkis zei

Rakas ystävä paljon hyviä viestejä ja voimia sinulle. Tule terveeksi ja odotan kun taas jaksat olla täällä ♥♥
Terveisin Sirkkis

Simonne's fantasiestudio zei

Beste Marijke, ik wens je van harte een spoedig herstel toe !
Geniet ondertussen maar van de verwennerij en rust, tot binnenkort.
groetjes van Simonne

Lydia zei

Hallo lieve schat ,ben even de tijd kwijt zitten je twee weken er nu op ? Ik hoop het maar wat ik nog meer hoop is dat het echt super goed gaat met je .
Een operatie jeempie het is nogal niet wat zeg .Zo fijn en vooral lief dat David lekker bij je is en je helemaal vertroeteld .Kijk aub goed uit en doe ook na d twee weekjes nog rustig aan beter nu goed in de herstel dan straks nog lang uit de roulatie .Heel veel sterkte en een snel mooi herstel gewenst .

Heel veel liefs dikke kusknuffel voor jullie tweetjes XXX Lydia