dinsdag 18 oktober 2016

Al een beetje Kerst...


Lieve mensen,

Tis wat...is de herfst nog maar net begonnen,
vliegen er bij mij al engel vleugeltjes onder
mijn handen vandaan.
Het lijkt warempel al een beetje Kerst bij mij...

Ik weet het, ik ben wel erg vroeg dit jaar
met mijn Engelbeer Angelina..
Maar ik had er zo'n zin in, en heb gewoon
mijn hart maar gevolgd...en zo is
Angelina geboren...

Ik heb haar een mooie jurk 
en prachtig roze vleugeltjes gegeven...
Ook maakte ik nog een paar extra vleugeltjes,
deze zijn zo leuk om te maken...
Voor Kerst wil ik zeker nog een stel
grote vleugels maken, deze hang ik dan
aan mijn schouw...
Heerlijk al die gezellige dagen die
er strakjes weer aankomen..

Toedels en tot snel!
Liefs
Marijke











Engeltjes...

Ik zie ze dagelijks om me heen,
echte engeltjes, ik herken ze meteen...
Geen engel zoals Gabriel
maar schatten van mensen
zonder vleugels, dat dan wel...

43 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een liefje weer.
En zo mooi op de foto gezet...

Karina Jobst zei

Liebe Marijke,
dein Engel Angelina ist WUNDERSCHÖN, du bist eine zauberhafte Künstlerin, ich bewundere Dich sehr
So ein Engel hätte ich auch gerne ich liebe Engel so sehr ...
Das Kleid ist soooooooooooo süß

vriendelijke groeten
Karina

Anoniem zei

Wat een mooie engel, super zeg, zo ragfijn met die mooie vleugeltjes; ik zie haar zo door het atelier bij jou fladderen, haha.
Ook de losse vleugels zijn een prachtig item om te decoreren, geweldig gedaan Marijke!!!
Lieve groet, Molly.

Claudia zei

Hallo, lieve Marijke,

Dit is een charmante engel! Een zeer mooie baan is, een engel teddybeer ... Ik ben helemaal verliefd: O)

Ik wens u nog steeds een magische middag!
♥ lieve groeten, Claudia ♥

Zulueta E zei

Oh!!! Sin duda es un ángel! Esa dulzura y esa delicadeza solo es posible en un ángel! ♥

Lydia zei

Hallo lieverd ,

Had je al een mailtje gestuurd maar wil natuurlijk ook iets op je blog schrijven hahaha.
Ze is goed gekeurd hoor ben weg van haar wat is ze mooi geworden deze lieve engel (ik was natuurlijk al een beetje verliefd op haar ).
Wat heb je een mooie engelvleugeltjes gemaakt en dat kant zo fijntjes helemaal geweldig,het blijft weer denk niet droog als ze eenmaal bij me is .
Weet het eigenlijk wel zeker de tekst die je er deze keer bij heb gezet is ook weer zo mooi een plezier om te lezen.

Fijne avond voor straks lieverd .
Liefs knufjes en XXX Lydia

Floor zei

Wat een prachtig engelbeertje heb je gemaakt Marijke! Zo lief weer en met van die tere vleugeltjes.
Met kroontje, want zij is vast de koningin van de engeltjes.
Dat kleintje vind ik ook een schatje.
Ben zo benieuwd hoe jouw huis er met kerst uitziet, vast heel mooi en romantisch.

Floor zei

Soms ben ik te snel met versturen haha!
Lieve groetjes van mij,
Floor

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Angelina is een heel mooie engel beer geworden, de vleugels zijn super schattig. Maak je deze vleugels helemaal zelf of kan je een frame kopen? Super mooi gemaakt.
Hier in Belgie zijn er al verscheidene winkels bezig met het etaleren van kerstspullen, begint dit bij jullie ook al zo vroeg?
Lieve groeten xxx Anja

Ans zei

Lieve Marijke,

Prachtig gewoon!! Al is het wel wat vroeg maar zo sfeervol, heerlijke knusse tijd gaan we tegemoet.
Geef haar maar een ereplaatsje, die Angelina!!

Fijne avond,
Ans

"Création" zei

Lieve Marijke,

Wat is Angelina een SCHOONHEID, letterlijk een
licht in de duisternis. Vooral nu met dat natte
miezerige weer krijg je gewoon zin in deze gezellige
dagen en voor je het weet is het al zo ver.

Haar vleugels zijn ook al zo prachtig, [nu denk ik toch
maar misschien heb ik het mis] dat Angelina een flink
formaat heeft??? Haar armen zijn ook zo PRACHTIG gemaakt.

Wederom een JUWEEL "Made by Marijke van Ooijen"
Een lust om te bekijken!!!

Fijne week verder.....

Veel liefs
Josephine
XXX

Crealice zei

het is een prachtige beer. Ik geniet nog graag van de herfst en denk nog even niet aan de kerst.

Marisa Minilys Miniatures zei

It is very nice and sweet her teddy Christmas. Good job! greetings, Marisa

Marijke van Ooijen zei

Hay Marquerite,

Dank je wel meis!

Fijen dagX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Karina,

Wat een lief compliment...dank je wel!

Lieve groetjes,
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Goedemorgen Molly,

Ja die mooie Angelina fladdert met haar
vleugeltjes zo door mijn atelier....hahaha...

Dank je wel voor je lieve woorden...

GroetjesXXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Claudia,

Wat een mooie woorden...dank je wel!

Liefs XXXX

Marijke van Ooijen zei

Dear zulueta,

Thank you for you visit and lovely words...

LoveXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve lieve Lydia,

Jij maakt me altijd zo blij met je prachtige
en lieve woorden...dank je wel!

Hel toffe dag lief mensXXX

Marijke van Ooijen zei

Hay Floor,

Ja dat heb ik ook wel eens dat ik te snel
ben met versturen....hihi...

Dank je wel voor je lieve woorden meis...

Dikke kusXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Anja,

Deze vleugeltjes maak ik helemaal zelf...
en ik heb een best makkelijke manier gevonden
om ze te maken...ze zijn mooi he meis?

Dank je wel voor je fijne woorden...

Liefs, xxx

Marijke van Ooijen zei

Hay Ans,

Ik weet het Ans is ben vroeg hahaha...maar
ik zeg altijd, beter te vroeg dan te laat...toch?

Lieve groetjes en tot snel...xxx

Marijke van Ooijen zei

Lieve Josephine,

Jouw woorden raken mijn hart altijd...
Dank je wel voor jouw lieve berichtjes,
je bent een lieverd...

Liefsssxxx

Marijke van Ooijen zei

Hay Crealise,

Gelijk heb je meis...eerst lekker genieten
van de Herfst...de tijd gaat al zo snel!

liefsXXX

Marijke van Ooijen zei

Dear Marisa,

Thank you so much....

Lovexxx

Manuela zei

Liebe Marijke,
dein Bärchen hat mich mit seinem Sternenstab erwischt und mich ganz verzaubert.
Folge deinem Herzen, Engel können wir gar nicht genug auf Erden haben.
Drück dich ganz lieb,
Manuela

Marijke van Ooijen zei

Lieve Manuela,

Wat een lieve woorden....

Dank je wel!

Liefs MarijkeXXX

Thuis bij Corrie zei

Gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Nu heb je inspiratie en wie weet als het straks kerst is, heb je geen inspiratie/zin/tijd.
Het is in elk geval een schattige beer geworden. Nu kun je er extra lang van genieten.

Marijke van Ooijen zei

Lieve Corrie,

Dat klopt...ik doe waar ik zin in heb...
Inderdaad kan ik er lekker van genieten...

LiefsXXX

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke♡.
Ja het is nooit te vroeg om met Kerst♡ te beginnen..voor je get weet staan er overal mooie boompjes♡..je Angelina beer♡ is prachtig♡ ...en je engeltjes♡ook met hun mooie vleugeltjes..nog fijne avond lieverd liefssss Gaby..♡X♡X♡

sirkkis zei

Hei Marijke.
Ihana karhuenkeli ja nuo siivet ovat ihania. Hauskaa kun joulu lähestyy ja saa tehdä koristeita ja enkeleitä ♥
terveisin Sirkkis

Pink Veen zei

Marijke, wat heb je weer een prachtige beer gemaakt! Ze kijkt zo mooi!!! De stof aan de binnenkant van de oren vind ik super en ja, de vleugels! Mooi gedaan en alles weer zo mooi op de foto gezet!
Prachtige kleur-accenten bij de neus!
Jouw werk is zo.... JOUW werk en herkenbaar!!! Geweldig!

Grappig dat je al in de Kerstsfeer bent! Heb je mooi de tijd om al het moois te maken dat je vast nog in gedachten hebt!

Leuk om te lezen dat je lekker doet wat je wilt en daar van geniet!!! Groot gelijk!!!

Mooi gedichtje! : ))))))

Nou lief mens, dan wens ik je verder een heel fijne week en veel plezier!

Dikke knuffels van Pink! xxx

Muggensteekjes zei

Wat is ze prachtig lieve Marijke, zo'n lief snoetje.Ik blijf genieten van al je mooie creaties, betoverend mooi.
Liefs, Ingridxxx.

Marijke van Ooijen zei

Lieve Gaby,

Dank je wel voor je lieve compliment meis..

liefsXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Sirkkis,

Wat een lieve woorden...dank je wel!

liefsXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Pink,

Heerlijk om jouw berichtjes te lezen...
ze zijn zo lief en welgemeend..dank je wel!

Dikke kussssssXXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Ingrid,

Dank je wel meis...liefsXXX

Red Rose Alley zei

Marijke,
Angel Bear Angelina is absolutely adorable. I love everything about her.....her sweet droopy eyes, her pretty dress, her wings, and her crown. You did a wonderful job dressing her up. Yes, Christmas is around the corner, and I think she will be a lovely addition to your home.

~Sheri

Marijke van Ooijen zei

Hay Sheri,

It's great to hear you love my Angelina...
thank you so much for your lovely comment...

LoveXXX

Linda zei

Hello Marijke, and warm greetings from Montreal, Canada. I love everything here, all the details are lovely, and Angel Bear Angelina is beautiful and delightful! The music is lovely, too. :)

Marijke van Ooijen zei

Hay Linda,

It's so nice to hear from you...
and thank you for you kind comment
about my bear and music...

Love Marijke

Simonne's fantasiestudio zei

Dag Marijke, je beer is weer heel schattig met het mooie kleedje en die vleugels,die staan heel lief .
groetjes van Simonne

Marijke van Ooijen zei

Hay Simonne,

Dank je wel voor je bezoekje en lieve compliment..

GroetjesXXX