vrijdag 7 oktober 2016

Ballerina biggetje...

 Lieve mensen,

Dit is voor de eerste keer dat er onder mijn
handen een biggetje is geboren!
En ohhh...wat vind ik het leuk om zo'n biggensnuitje
te maken...zo lief dat stopcontact neusje...

Ik heb dit kleine biggenmeisje Bibianne genoemd,
en Bibianne droomt ervan ooit ballerina te worden..

Wat fijn dat ook dieren hun dromen hebben, 
en ik weet zeker dat de droom van Bibianne ooit
zal uitkomen...

Vaak zit het lieve roze ding al in mijn sieraden doosje
te kijken naar het fragile balletdanseresje...zoals zij
een pirouette maakt, dat wil zij ook!

Laatst zag ik haar zelfs al een spagaat maken,
zo knap zoals ze dat doet, met haar korte biggenpootjes..

 Bibianne, geef je dromen niet op lief biggetje,
ik weet zeker..jij komt er wel
Je wordt een echte PRIMA BALLERINA...

S'middag's kwam mijn knappe  nichtje Jet even gezellig
een kopje thee drinken...en natuurlijk moest ze Bibianne
even pakken..en heeft ze filmpje van het
biggenmeisje gemaakt met haar telefoontje, hopelijk
lukt het me om het filmpje op mijn blog te zetten..

Ik heb zin om nog meer biggetjes te gaan maken,
vind het gewoon super!

Dus... tot snel!
Dikke kusXXX















38 opmerkingen:

Floor zei

Jouw nichtje Jet is al net zo mooi als Bibianne.
Wat heb je een schat van een varkentje gemaakt. Hoe bedenkt je het, en vooral hoe krijg je het voor elkaar om het zo mooi te maken.
Ze kan zo te zien al heel goed dansen, dat wordt echt een grote ster.
Misschien zijn schaatsjes ook wel wat voor haar. Zie je het voor je?
Een dubbele axel voor Bibianne!
Een kus op haar stopkontakt neusje.... :-)
Lieve groetjes,
Floor
P.s. filmpje heb ik niet gezien.

Marijke van Ooijen zei

Jaaaaa.....schaatsjes....dat is pas een leuk idee lieve Floor!
En ja Jet is mijn lieve knappe nichtje..het was gezellig
om haar weer even te zien..

Lieve groetjes,
Marijke

Jet zei

Ooooooh lieve tante!! Wat een leuke fotootjes! wat heerlijk om elkaar weer even gezien te hebben...veel te kort!! We gingen weer van de hak op de tak

Hele dikke kus en ik zorg dat het filmpje eraan komt!! Love jullie❤️

Evelyne zei

Wat een super lieve ballerina is ze! Prachtig met haar tu-tu spagaat en haar beentjes in de lucht, zo lenig!!
Een schatje met dat leuke stopcontact neusje!
Je nichtje Jet heeft ook al van dat fantastische haar net als jij Marijke en Lisa, prachtig gewoon.
p.s. sta je ook op de poppen en berenbeurs in oktober?

Dikke knuffel van mij,
Evelyne

Marijke van Ooijen zei

Lief Jetje,

Het was zeker veel te kort...wat mis ik je toch lieverd..
woonde je maar wat dichter in de buurt!

Jaaaa...graag het filmpje...ik hoop dat het lukt..

Hou ook van jullie...dikke kus, tante!

Marijke van Ooijen zei

Lieve Evelyne,

Wat een lieve woorden...dank je wel!
Lief he dat biggensnuitje met die rimpeltjes..?

Nee ik sta niet op de poppen en berenbeurs
dit jaar...jammer kunnen we elkaar niet ontmoeten meis...

Dikke hele dikke knuffel terugXXXX

Anoniem zei

Wat een lenig varkentje is dat, wat een lief ding!!!
Dat kleine kroontje maakt haar echt helemaal koningin van de biggetjes, haha.
Het mooie jurkje wil ze, als ze gaat slapen, vast niet uit doen.
Mooie creatie, Marijke, wat een leuke ervaring als je nog nooit een biggetje hebt gemaakt om dan zo een mooi wezentje te maken.
Fijn weekend alvast!


Lieve groet, Molly.

Marijke van Ooijen zei

Lieve Molly,

Ja het was heel bijzonder eens een biggensnuitje te maken,
ben wel een beetje verliefd hoor..hihi..
Dank voor je toffe berichtje lieve Molly...

Jij ook een fijn weekend..XXX

Pink Veen zei

Lieve Marijke! Als ik nou ergens gek op ben zijn het varkentjes!!! Prachtig varkentje!!!! Ik zie er veel op internet maar echt, de jouwe vind ik het mooiste!!!
Genoten van alle mooie foto's!!! Fijn dat je nicht er was! Dat zijn de mooie dingen in het leven toch?!

JA!! maak nog maar wat varkentjes!!! Mijn dag kan niet meer stuk!

Liefs van Pink en een heel fijn weekend! xxx

Marijke van Ooijen zei

Lieve Pink,

Meen je dat nou? Wauw...wat een prachtig compliment,
dat is zo mooi om te horen...echt??
Dank je wel voor je lieve woorden...

En ja dat zijn de mooie dingen in het leven,
ik hou heel veel van nichtje Jet..

Er komen nog meer varkentjes aan...ik heb er
zin in...

Alle liefs,
MarijkeXXX

Anoniem zei

Lieve Barones ,

Wat een prachtig lief biggetje is er geboren uit jou handen wat heb je haar
Mooi gemaakt met haar lieve snuit en jet lijkt wel een prinses wat fijn dat ze eventjes
Gezellig bij jou op bezoek kwam .
Ik ga nog even naar de prachtige foto s kijken en het leuke verhaaltje lezen ❤️ Lieve marijke .
En genieten van dit lieve biggenkind veel liefs hoor xxxx

"Création" zei

Lieve Marijke,

Wat een prachtige serie foto's van biggetje Bibianne,
ze is werkelijk een SCHOONHEID deze kleine lieverd.
Ze heeft zo'n lieve ronde snoet en heel mooi haar
stopkontakt neusjes, haha, de restjes modder zie
je nog op haar snuitje zitten.

Zo knap van Bibianne dat ze al een spagaat kan maken,
ze is al flink aan het oefenen, als ze zo door gaat
kan het weleens een grote ballerina worden.

Heerlijk dat je nichtje gezellig op visite kwam meis,
ben heel benieuwd naar haar filmpje ook.
En zo leuk om te zien hoe klein Bibianne eigenlijk is
terwijl ze parmantig in de hand van je nichtje zit.

Tsja.....hier smelt je gewoon van.......

Geniet van een heerlijk weekend.....

Liefssssss
Josephine
XXX


Thuis bij Corrie zei

Oh, alweer een nieuwe bewoner. Wat een schat. Het eerste wat me opviel was het kleine kroontje.
En zo leuk weer die foto's.
Bedankt voor het plaatsen. Ik geniet er altijd van.

Lydia zei

Kijk kijk KIJK nu toch eens wat staat daar nou toch voor een klein roze snoesje wat een kleutertje is die uk kijk ze eens staan met haar korte mooie beentjes .Wat is ze vertederend die uk .
En Jet och Marijke wat heb je een mooi nichtje wat gezellig om samen een heerlijke dag te hebben gehad .
Lief ook zoals ze met kleine Bibianne op de foto staat geniet zoveel mogelijk van je nichtje hoor het zijn dit soort stukjes in ons leven die ons leventje nog mooier maakt .
Lieve Bibianne krijgt heel snel een roze huisje waar ze fijn mag oefenen om ballerina te worden een dikke knuffelX voor op haar lieve roze toet hahaha.

Liefs xxx Lydia

Red Rose Alley zei

Your ballerina pig is sweet. I see you have many dolls on your blog. Cloth dolls are my favorite. Thank you for following us at Red Rose Alley. You have such a charming blog with lots of Pink, which I like. It's so nice to meet new friends. I'm following you as well.

~Sheri at Red Rose Alley

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Bibianne is een schatje geworden, mooi gemaakt, je hebt het toch maar weer voor mekaar gekregen, super......
Prettig weekend
Lieve groetjes x x x Anja

Marijke van Ooijen zei

Lieve Caroline,

Ja mijn nichtje is echt een schatje...en
Bibianne is net zo mooi....

Wens je een mooi weekend,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Josephine,

Dank je wel voor je mooie compliment meis...
jaaaaa...het filmpje komt er echt aan, mijn
zoon gaat me vanmiddag helpen, het lukte
me niet om het er alleen op te zetten..

Fijn weekend,
LiefsXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Corrie,

Wat een lekker varkentje is ze toch he?
Dat kroontje op haar varkens kopje is
toch net een kers op de vla...

Liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Lydia,

Heerlijk was het om Jet weer te zien,
we willen elkaar vaak zo veel vertellen.
dat we van de hak op de tak springen hihi...

Wat fijn dat dit kleine biggenmeisje bij jou
mag wonen...ze krijgt een schat van een moeder..

Dikke knuffel,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Dear Sheri,

Thank you so much for your visit here...
And it's great you follow my blog..

Love Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Anja,

Geweldig he meis dat het biggen meisje
zo fijn is gelukt?
Er volgen er meer hoor...

Liefs,
MarijkeXXX

Dorthe zei

Oh Marijke , she is the most adorable little piggy I have ever seen- you are as always a master, dearest !! xoxoxoxo

Marijke van Ooijen zei

Dear Dorthe,

Thank you so much for your visite and lovely words...

Love and big hug MarijkeXXX

Bente zei

This little one is soooo very beautiful. You are such a great artist.
Hugs

Marijke van Ooijen zei

Dear Bente,

Thank you very much!
And it's so nice to hear from you...

Hugs MarijkeXXX

Marisa Minilys Miniatures zei

Very cute Congratulations!! hugs, Marisa

Manuela zei

Liebe wunderbare Marijke,
du schenkst deinen Figuren so viel Liebe und Träume.
Wie diesem süßen Schweinemädchen Bibianne, dass du zum Leben erweckt hast.
Deine hübsche Nichte hat sicher einen wunderschönen Tag bei dir erlebt. Unter all deinen Puppen muss es einfach herrlich sein.
Noch einen schönen Sonntag,
ganz liebe Drücker,
Manuela

Marijke van Ooijen zei

Dear Marisa,

Thank you so much!

XXX Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Manuela,

Wat een lief compliment!
Dank je wel...

Nog een hele fijne avond,
MarijkeXXX

Karina Jobst zei

Liebe Marijke, wow du machst tolle Sachen ,Wahnsinn ich bin begeistert, deine Pupen sind wunderschön....
Ich komme Dich öfters besuchen
ich wünsche dir einen schönen Abend
Ganz liebe Grüsse
Karina

Jet zei

Hele dikke kus terug!!!

Marijke van Ooijen zei

Dag Jet,we zien elkaar vast weer snel ...XXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Karina,

Dank je wel voor je bezoekje en lieve
reactie...

Hartelijke groetjes,
Marijk

Elina`s Bears zei



So cute and lovelyyyyyyyy! Wooooow! Amazing!
Hugs Xxx

Marijke van Ooijen zei

Thank you so much dear Elina..XXXX

Marta Betlej zei

Dear Marijke :)
Your pig is beautiful and very sweet :)
Have a nice weekend :-)

Marijke van Ooijen zei

Dear Marta,

Thank you so much for your visit!
And your kind words...

Love Marijke