zondag 9 oktober 2016

Filmpjes nieuwe creaties





Lieve mensen,
 Ja hoor eindelijk is het gelukt om
de filmpjes op mijn blog te krijgen!
Met hulp van mijn jongste zoon David,
ik kan dit soort dingen echt niet!

Voordat je de filmpjes bekijkt kun je het
beste even de muziek van het blog uitzetten,
anders krijg je twee muziekjes door elkaar...
De muziek van het blog kun je vinden op
de zijbalk, je klikt een keer op het plaatje,
zo kun je de muziek uitzetten..

Ik vind de filmpjes een beetje licht, maar toch
wel heel leuk hoor...
Veel plezier met kijken...
Fijne zondag...dikke kusXXX

24 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat zijn leuke filmpjes, Marijke!
Dat heeft je nichtje super gedaan, van alle kanten zijn jouw mooie creaties belicht.
Fijne zondag nog toegewenst, lieve groet, Molly

Anoniem zei

Lieve barones ,

Wat leuk is dit ❤️❤️❤️❤️ Dit moet je vaker doen ,echt prachtig
Om zo te zien 😊
Dank je wel en een hele fijne zondag liefs van mij hoor xxxx

Anja Van den Meerssche zei

Hallo marijke,
Heb net je filmpjes bekeken van je laatste creaties, mooi gemaakt .
Prettige zondag nog
Lieve groeten xxx Anja

Floor zei

Alle drie bekeken hoor, zo leuk! Net alsof ze gaan leven Marijke.
Die kleintjes vind ik toch het leukst, ben gek op alles wat klein is haha!
Dat varkentje.... wat een superhoog knuffelgehalte heeft ze toch, dat heb ik nou met echte varkentjes nooit :-)
Prachtige dingen maak je, echte kunststukjes zijn het waar je altijd van kunt genieten.
Kan me voorstellen dat als je er één verkoopt dat je er moeite mee hebt als ze weg gaan, zou het niet kunnen hoor, zou alles lekker om me heen houden.
Liefs,
Floor

Marijke van Ooijen zei

Hay Molly,

Dank je wel!

Voor jou nog een fijne avond meis..

Liefs,
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Caroline,

Ja ik ben van plan dit zeker meer
te gaan doen, vind het hartstikke leuk!

Fijne avond meis,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Hay Anja,

Dank je wel voor je bezoekje,
en leuk dat je de filmpjes hebt bekeken..

Liefs,
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Floor,

Ja je zegt het...ze lijken net een beetje
te gaan leven...vind het zo leuk om
deze filmpjes te maken...
Er komen er zeker nog meer hoor...

Liefs,
MarijkeXXX

Pink Veen zei

Wat leuk!!!!! Wat geweldig dat het gelukt is!!! : ))))))))) Liefs van Pink! xxx

"Création" zei

Lieve Marijke,

De filmpjes zijn heel leuk geworden, zo kan je
mooi het formaat van je schepseltjes bekijken.

Dacht eerst dat je nichtje met het biggetje al
spelend op het filmpje te zien zou zijn.

Leuk leuk leuk!!!

Fijne week meis,

Liefsssss
Josephine





Marijke van Ooijen zei

Hay Pink,

Ja het is gelukt...leuk he meis?XXX

Marijke van Ooijen zei

Hay Josephine,

Ja zo kun je precies zien hoe groot ze zijn..
Ik vind het super om deze filmpjes te maken..
Dikke kusXXXX

Elina`s Bears zei

Love it very much!
Xxx

Marijke van Ooijen zei

Thank you so much dear Elina...XXX

Ans zei

Lieve Marijke,

Wat een enige filmpjes!! Inderdaad heel leuk om zo het hele diertje te kunnen zien en de grootte is nu makkelijker in te schatten.
Ja, ik vind deze ook erg leuk hoor! Al gaat er niks boven een echte 'Marijke'-Beer ;)
haha..

Fijne avond!
Ans

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♥
Geweldig♥ die filmpjes♥ die je nichtje♥ gemaakt heeft ...en ja het is altijd handig om iemand te hebben die verstand heeft van pc en alles er omheen...Je Bibianne♥ is zoooo schattig♥..ohhh wat leuk voor jou♥ om weer een nieuw lief♥ diersoort te maken hihi..je hebt het top♥ gedaan hoor...

en... Roosje♥ met haar blauwe oogjes is gegroeid zeg..woef pootje♥ van mijn Dionne..ik weet nog toen je haar als puppie♥ had..het gaat best hard merk ik ...mijn Dionne♥ had een allergie en ik kon niks doen en nu gaat het weer goed dank het kuurtje en DA!...

Dan je aapjes♥ Theodora♥ en Tuffie♥ zijn ook zo leuk geworden..je♥ bent een vlijtige bezige bij♥ zeg...ik ben nu met Kerst♥ bezig wahaha...achja voor je het weet ....staat de boom♥ er weer...en het is de mooiste tijd met Family♥

Lieverd♥ het was weer genieten♥ ik ga weer snel verder liefs♥ en fijne creatieve dag♥ Gaby..♥x♥x♥x

Marijke van Ooijen zei

Lieve Ans,

Ja je kunt nu beter zien hoe groot een diertje is...
Enne...ja beren zijn ook echt super hoor..

Dikke kusXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Gaby,

Wat een lieve woorden meis, dank je wel!
Leuk dat je alweer voor Kerst bezig bent..
heerlijk al die leuke voorbereidingen voor
Kerst..zo warm en fijn met familie...

Voor jou ook een hele creatieve dag..
Liefs MarijkeXXX

Red Rose Alley zei

These are sweet. This song is on a special Christmas movie that I watch every year, Thomas Kinkade's Christmas Cottage. It's a classic movie. You are so creative. I look forward to seeing the projects you work on at Christmas time. :)

~Sheri

Claudia zei

Liebe Marijke,
da sind wieder wundervolle Kreaturen erschaffen worden, Du bist eine so große Künstlerin! Ich liebe Deine Gestalten sehr!
Danke für die so schönen Videos dazu!
Hab einen zauberhaften Tag!
♥ Allerliebste Grüße , Claudia ♥

Marijke van Ooijen zei

Hay Sheri,

Ohhh...is that a Christmas song from a movie...
I didn't now that...I love that song...
Wes Christmas time is Great!

Love MarijkeX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Claudia,

Dank je wel voor je lieve reactie...

Liefs,
MarijkeXXX

Lydia zei

Wat een leuke filmpjes om naar die wondertjes te kunnen kijken vanuit jou handen.
Zo heerlijk om te zien hoe klein of groot ze zijn .
Je weet dat ik verliefd word op alles wat jij maakt ik weet ook niet wat dat is maar dat varkentje die kleine uk heeft toch weer ook zoiets magisch hahaha.
Ben dol op die roze wolk O denk dat dat er ook mee te maken heeft ze is roze hahaha .

Kan niet wachten wat je volgende wondertje gaat worden maar ik ben er nu al weg van .

Liefs knufjes en XXX Lydia

Marijke van Ooijen zei

Lieve Lydia,

Ik lig om een deuk om jou hahaha...je bent verliefd
op roze net als ik...dan denk ik dat je ook wel
verliefd bent op Engelbeer....ze komt er snel aan!

Hele dikke kusXXXX