dinsdag 4 oktober 2016

Roos is vandaag verwend!

Lieve mensen,

Vandaag op dierendag is mijn teckelbeesie
echt verwend!

Eerst heeft ze van mij een heerlijke knuffel
gekregen en daarna een lekker kluifje met een kippen smaakje,
ook heb ik haar verteld dat ik heeeeel veel van haar hou
ondanks dat ze zo zo ontzettend eigenwijs is...

S'middags werd Roos nog eens flink geknuffeld door
mijn zoon... en weer een lekker verwennerijtje...

Lieve eigenwijze Roos, je bent mijn allerliefste
voor nu en altijd...enne morgen gaan we weer
heerlijk wandelen..

Fijne avond voor iedereen...slaap lekker voor straks..
LiefsXXX

Roos in zwart/wit...
Roos met blauwe ogen en neus...

22 opmerkingen:

Ans zei

Ah, wat een schatje! Trouwe oogjes......
Ik heb mijn poezels 'verwend' met een ritje naar de dierenarts voor controle, ze hebben het hele Wilhelmus gezongen, hahaha..
Geef Roos nog maar een extra knuffeltje van mij..... :-)

Liefs, Ans

Anoniem zei

Awww ❤️zo lief lieve Barones ,
Wat kijkt ze mooi met haar glans oogjes geef haar maar een
Dikke knuffel van mij xxxx

Steinworks zei

she's very cute :)

marda zei

From one dachshund lover to another...they totally deserve to be spoiled. Same coloring and size as our Willow, her niece Maisie has
the same coloring, but she's a bit more slender. We just love them
so much.

Floor zei

Met bruine ogen vind ik Roosje het liefst hoor.
Een schattig hondje is het, en natuurlijk eigenwijs, dat hoort bij een teckel :-)
Maar je moet haar wel elke dag verwennen hoor, ik zie aan haar snuitje dat ze dat heel graag wil.
(Volgens mij wordt ze dat ook wel)
Liefs (vooral deze keer voor Roos)
Floor

sirkkis zei

Ihana ja kaunis Mäyräkoira ♥

Marijke van Ooijen zei

Hay Ans,

Ach..meis...die poezeltjes van jou...je hebt het er maar
druk mee...en hahaha het hele Wilhelmus zingen...
je bent toch een malle meid!

Dikke knuffel terugXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Caroline,

Natuurlijk geef, ik Roos een hele dikke knuffel
van jou...

Dikke kusXXX

Marijke van Ooijen zei

Hay Steinworks,

Dank je wel voor je lieve reactie..

Groetjes,
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Hay Marda,

Thank you so much for your lovely comment!
And yes they totally deserve to be spoiled...

Love Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Floor,

Ja Roos wordt schaamteloos veel verwend,
en ja dit verdiend dit eigenwijze teckelbeesie...
Ja met bruine oogjes en haar glanzende vachtje
is het een plaatje..

Liefs,
MarijkeXXX

Lydia zei

Lieve lieve Roosje wat ben je toch ook om op te eten heerlijk wijffie.knuffelen mag ik je denk nooit maar in m,n gedachte doe ik het lekker stiekem hahaha .
Je dagje is voorbij jammer heb maar met mama Marijke heb je eigenlijk iedere dag dierendag .

Een knuffeltje en liefs van Lydia xxx

Anoniem zei

Wat een schattig koppie heeft Roosje, dat is niet zo moeilijk om die te verwennen, je zwicht direct voor die mooie bruine oogjes!!!!!!!!

Ik denk dat het bij jou wel elke dag dierendag is, lieve Marijke!

Groetjes, Mollie.

Marijke van Ooijen zei

Hay lieve Lydia,

Namens Roosje wil ik je heel hartelijk bedanken..
Vind het zo superlief dat je haar in gedachten knuffelt...

En ja jij weer hoe verliefd ik op mijn meisje ben...
en ik weet hoe verliefd jij op je meisjes bent...
Heeeeeeeeeeeel Verliefd...hihi...

Dikke kusXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Mollie,

Ja ik vind haar koppie ook zo schattig, met die bruine
wenkbrauwtjes...en heb je haar dikke molspootjes gezien?
Zo gaaf he?
Het is bij ons altijd dierendag..ben gek op dit eigenwijsje..

Groetjes,
MarijkeXXX

Thuis bij Corrie zei

Wat een leuk blogje.

vintageandart zei

How lovely to meet your sweet Rose...she looks and sounds completely adorable...wishing you both many more walks together.

Marijke van Ooijen zei

Thank you so much Vintageandart....love MarijkeXXX

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Internationale dierendag? Voor mij is het elke dag dierendag en krijgen ze het ganse jaar door veel aandacht en knuffels .
Mooie foto s van Roosje, heel speciaal die blauwe kleur op haar neus .
Lieve groetjes en knuffels x x x Anja

Marijke van Ooijen zei

Lieve Anja,

Je hebt helemaal gelijk, we moeten er iedere dag
dierendag van maken...ik ben net zoals jij..geef
Roos ook veel aandacht...en wat een liefde
krijg je toch van een diertje he meis?
De liefde tussen dier en mens is onvoorwaardelijk!

Dikke knuffels terug XXX

Pink Veen zei

Beetje laat want dierendag is alweer voorbij maar daarom niet minder gemeend: wat een prachtig hondje!!!! Bijzonder. Kijk die ogen nou toch!!
Is het je al eens opgevallen dat veel berenmaaksters (en -makers) van dieren houden? Bijzonder!

Geef je prachtige hondje maar een dikke knuffel van mij!!!!

Liefs van Pink

Marijke van Ooijen zei

Ja dat is mij ook opgevallen lieve Pink....
apart is dat he?
Ik geef Roos een hele dikke knuffel
van jou hoor....

Liefs,
Marijke