zondag 23 oktober 2016

Gehaakte sjaal in Pip Studio kleuren...


 
 Lieve mensen,

Joepieeeee!!!! eindelijk is mijn sjaal klaar...
Het was echt veel werk, mijn sjaal haken op 
haaknaald nr.4....
Ik heb de sjaal in katoen gehaakt..

Het was veel werk maar ohhh...wat ben ik er ongelofelijk blij mee
met deze mooie sjaal in Pip studio kleuren...!
De bloemen heb ik allemaal los gehaakt en er later
opgenaaid met kleine steekjes..
Ik kan de sjaal op 2 manieren dragen...en ik vind
beide manieren leuk...
De sjaal is lekker kleurrijk en daar wordt
ik gewoon vrolijk van...

Ik vind haken zo zo ontzettend leuk en dit
zal zeker mijn laatste sjaal niet worden, want ik ben
alweer met een andere sjaal begonnen hihi...

De sjaal staat toch supertof bij mijn mooie
dochter Lisa...?
Alleen was Lisa het snel zat om foto's te maken,
en werd melig...lekker gek doen op de foto's
we kunnen immers nog lang genoeg serieus doen toch?

Dikke kusssssXXXX