zondag 23 oktober 2016

Gehaakte sjaal in Pip Studio kleuren...


 
 Lieve mensen,

Joepieeeee!!!! eindelijk is mijn sjaal klaar...
Het was echt veel werk, mijn sjaal haken op 
haaknaald nr.4....
Ik heb de sjaal in katoen gehaakt..

Het was veel werk maar ohhh...wat ben ik er ongelofelijk blij mee
met deze mooie sjaal in Pip studio kleuren...!
De bloemen heb ik allemaal los gehaakt en er later
opgenaaid met kleine steekjes..
Ik kan de sjaal op 2 manieren dragen...en ik vind
beide manieren leuk...
De sjaal is lekker kleurrijk en daar wordt
ik gewoon vrolijk van...

Ik vind haken zo zo ontzettend leuk en dit
zal zeker mijn laatste sjaal niet worden, want ik ben
alweer met een andere sjaal begonnen hihi...

De sjaal staat toch supertof bij mijn mooie
dochter Lisa...?
Alleen was Lisa het snel zat om foto's te maken,
en werd melig...lekker gek doen op de foto's
we kunnen immers nog lang genoeg serieus doen toch?

Dikke kusssssXXXX










32 opmerkingen:

Zulueta E zei

Maravillosa!!! Romántica, femenina, luminosa, divertida, encantadora... es una bufanda de luz, un capricho! Me encanta!!! ♥♥♥

Karina Jobst zei

Liebe Marijke,
wow dein Schal ist wunderschön geworden
er sieht toll aus ich möhte auch was häckeln aber da fehlt die Zeit vielleicht im Winter mache ich was :)
wünsche Die einen schönen Sonntag
Liebe Grüße
Karina

Crealice zei

haha wat een mooie foto's. Hij staat jullie beiden prachtig.

Floor zei

Jeetje ik zie bijna niet wie jij bent Marijke en wie je dochter. Nou ja aan de kleur haar natuurlijk, maar beiden een even jonge vrolijke uitstraling.
Natuurlijk moet je niet te serieus doen, lekker gekheid maken, dat is toch heerlijk!
Het is een prachtsjaal geworden, mooi gemaakt en vooral die bloemen er op maken er een vrolijk geheel van.
Lieve groetjes,
Floor

Anoniem zei

Lieve Marijke,
Wat een mooie, kleurrijke sjaal met schattige bloempjes erop; wat staat hij jou en Lisa geweldig.
Kleine Sophie en Jasmijntje willen er vast ook zo één?!
Leuk en verslavend nietwaar, dat haken?

Fijne zondagavond nog, xxx Molly.

Marijke van Ooijen zei

Dear Zulueta,

Thank you so much!

LoveXXX

Marijke van Ooijen zei

Dear Karina,

Bedankt voor je compliment...

Liefs XXX

Marijke van Ooijen zei

Jaaa...de sjaal staat bij ons alle twee leuk
Crealise...

Liefs XXX

Marijke van Ooijen zei

Tjeetje wat een leuk compliment..dank je wel..lieve Floor!
maar, je kunt duidelijk zien hoor dat we moeder en dochter zijn...

Dikke kusXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Molly,

Die bloempjes maken het een hele vrolijk
sjaal, ik ben er zo blij mee!
Enne...het is heel erg verslavend, maar
zo zo leuk...

Jij ook een fijne avond meis..X

Ans zei

Wauw!! Wat een beauty's!!
De sjaal is echt prachtig geworden, mooie vrolijke kleurtjes en hij staat goed hoor! De foto nr 6 vind ik gaaf, dromerig, nadenkend... Mooi!!

Fijne avond,
Ans

Pink Veen zei

Ja! na een veel te drukke dag had ik deze foto's echt even nodig!!
: ))))))))))))
Zo, nu kan ik er weer tegen!

Wat een LEUKE sjaal heb je gemaakt!!! Ik zit vol verbazing naar het kraag-stukje te kijken: mooi!
Ik vind dat je de sjaal nog snel hebt gemaakt als ik naar al die bloemen kijk! Jeetje!
"Gewoon" een heel vrolijke sjaal!!! Mooi gedaan Marijke! Petje af (en sjaaltje om....) kijk, die foto's werken dus aanstekelijk!!

Ik wens je een heel fijne week en stuur je dikke knuffels!
Liefs van Pink xxx

Marijke van Ooijen zei

Lieve Ans,

Dank je wel meis...!
Ik vind die kleurtjes ook heel schattig...

Jij ook een fijne avond..XXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Pink,

Vind het zo super dat mijn foto's aanstekelijk werken,
en dat je er nu weer tegen kunt, dat vind ik een
prachtig complimnet meis...dank je wel!

Liefs MarijkeXXX

cristall zei

Hi!!! amiga!!!
Que precioso tu chal,se os ve guapisimas,tu hija heredo toda la belleza de su mamá.
Unas fotos llenas de encanto.Bss apretaos!!!

"Création" zei

Wat ben je toch ongelooflijk ijverig lieve meis,
de sjaal is echt prachtig geworden, mooi met al
die verschillende steekjes en dat fleurige
boeket van schattige bloemen.

Beide manieren van dragen vind ik erg mooi, en het
staat jullie beide beeldig!!!
Mooie serie foto's is het geworden, van twee mooie meiden.

Veel haak plezier de komende week ;-)))

Liefsssssssssssssss
Josephine
XXX

Claudia zei

Liebe Marijke,
der Schal ist wunderschön geworden!
Danke für diese so schönen und fröhlichen Bilder dazu!
Ich wünsche Dir einen guten Start in eine schöne neue Woche!
♥ Allerliebste Grüße , Claudia ♥

sirkkis zei

Hei Marijke olet koukuttanut ihanan huivin. Väritkin suloisia. Rakastan noita kauniita kukkia, suloinen on. Sinä olet kaunis ja tyttärisi myös , huivi sopii molemmille ♥

Ihania päiviä sinulle t. Sirkkis

Marijke van Ooijen zei

Dear Cristall,

Thank you for visit my blog...
and the lovely comment...

GreetingsXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Josephine,

Wat een lief compliment...dank je wel meis...

En....ik wens jou een hele fijne week, mijn week
wordt een zware week, maar dit zal ik je nog
uitleggen, ik stuur je nog een mail..

Dikke kusXXX

Marijke van Ooijen zei

Dear Claudia,

Thank you for your visit and nice comment...

Love and a happy week...XXX

Marijke van Ooijen zei

Dear Sirkkis,

Thank you for your sweet words...

Love and hugsXXX

Simonne's fantasiestudio zei

Hallo Marijke, het is een mooie sjaal geworden, staat echt vrolijk met die kleurtjes.
Nog een fijne week en groetjes van Simonne

Marguerite zei

Tsjonge zeg! Niemand hoeft vraagtekens te hebben of jullie moeder en dochter zijn. En wauw wat een lekkere bossen met haar...
Ohhh je sjaal is Super mooi geworden. Een feestje om naar te kijken.

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Wat een leuke sjaal heb je gehaakt, heel mooi met die bloemen.
Grappige foto s.
Liefs x x x Anja

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke. ♡
Ooohhh prachtigggggg♡ dat heb je echt superrrr moooii gemaakt ...de kleurtjes zijn fantastisch...en het staat je zo lieffff ..je straalt het ook uit zelfs Lisa staat het leuk!!

Ja ik weet niet hoe je het allemaal doet ...bij mij ligt even alles stil door een pees ontsteking in duim ..komt goed na kuurtje ..
liefs en fijne creatieve week knuffel Gaby .x♡X♡x

Steinworks zei

I love the scarf but I didn't expect you to stick your tongue out..haha..very funny :)

Hugs
Marisa

Evelyne zei

Wat een fantastische sjaal. geweldige kleur!
Wat staat dat roze je mooi Marijke.
Leuke foto's van jullie.
Ik ben benieuwd naar je volgende sjaal

Fijne week en liefs van mij.
Evelyne

Manuela zei

Liebe Marijke,
jedes Stäbchen war die Mühe wert,meine Liebe.
Dieser Schal ist wunderhübsch geworden.
Ein feiner fröhlicher Schal, der mit den Blüten gute Laune macht.
Ihr seht mit ihm bezaubernd aus.
Habt es fein meine Lieben,
eure Manuela

Lydia zei

Hallo lieverd wat een super leuke vrolijke sjaal word er zelf ook vrolijk van die kleurtjes heerlijk toch !!!! En melig worden is zo af en toe ook gewoon een heerlijk gevoel lekker melig doen maakt het uit je doet er niemand kwaad mee hahaha .

Ik zou bijna zeggen begin een haakshop of wat dacht je vn een haakworkshoppie ??? Iets voor de toekomst
Geniet van je mooie haaksels .

Liefs knufjes en XXX Lydia

vintageandart zei

How beautiful you both are Marijke and your scarf is divine .... Your talents are truly boundless.... Hope you have an awesome weekend coming up:-)

Janita Mantel zei

Wat een mooie fotoos, en ook gek op pip