dinsdag 11 oktober 2016

Eerste schoolfoto...

 Lieve mensen,

Wat gaat de tijd snel!
Zo was Sophie nog een klein babytje en zo
is ze alweer 4 jaar en komen de eerste
schoolfoto's al!

En ohh...wat vind ik ze toch ontzettend
schattig..ook met kleine zussie erbij op de foto..
Die vrolijke gezichtjes en glanzende oogjes
vol plezier en levensvreugde...

De foto hieronder zit ze met haar bruine
armpjes zo netjes over elkaar, en die grote
bruine ogen...nou ik smelt gewoon hoor...
Ik vind ze zo zo zo lieffffff....

De onderste foto's zijn van het afgelopen
weekend, voor de bruiloft van vrienden, had
Lisa bij Sophie pijpenkrullen gemaakt met
de krultang...en dit stond zo schattig!

Ja ik kan niet anders zeggen als dat ik
me een koning te rijk voel...
Mijn hart is gevuld met alleen maar liefde
en geluk als ik mijn kleine meisjes zie...

Wens jullie een hele fijne avond..
Dikke kusXXX





45 opmerkingen:

Floor zei

Zoooo, over mooie kleinkinderen gesproken..... die van jou zijn ook al zo prachtig Marijke!
Die oogjes en die mooi haren, de lach.... ja ik weet er alles van, heb er ook twee :-)
De oudste lijkt sprekend op jou Marijke, alleen in een donkere uitvoering.
Kan me voorstellen dat je helemaal verliefd op ze bent, maar dat was je natuurlijk ook als ze wat minder prachtig waren.
Leuke leeftijden, echt genieten als ze zo klein zijn.
Liefs,
Floor

Red Rose Alley zei

Your girls look so precious in these pictures. I love the face expressions on the one with the long hair. Daughters are a special part of our lives, and even though my girls are in their 30's, they are still my little girls.

Have a wonderful week, my friend.

~Sheri

Karina Jobst zei

Liebe Marijke,
wunderschöne Bilder, wow kan man nur sagen Bildhübsch 😊
wünsche Dir auch eine gute Nacht
Ganz liebe grüße
Karina

"Création" zei

Och lieverd, ik kan me zo goed voorstellen dat
je smelt als je deze twee prachtige kleinkindjes
zo samen bezig ziet.

Het zijn echt prachtige meisjes met een mooie uitstraling,
nog zo heerlijk puur en oprecht kijken ze de wereld in.
Zo lief die donkere kijkers vol spirit, dat zit echt in
de familie en hebben jullie allemaal.

Net als die prachtige bossen haar die jullie allemaal
hebben, zo mooi staan ook de pijpenkrullen bij Sophie.

Fantastische serie foto's ook, en dat is voor Sophie en Jasmijn
ook zo leuk als ze ouder zijn om al die mooie foto's te bekijken

Geniet van een heerlijke week meis,

Veel liefs,
Josephine
乂◕‿◕乂

Wietskes Quilts zei

Prachtige mooie meisjes. Je zult wel apatrots zijn

Claudia zei

Liebe Marijke,
das sind so hübsche Mädels, danke für die so lieben Bilder!
Es freut mich, daß man wieder bei Dir kommentieren kann :O)
Ich wünsche Dir und Deinen LIeben einen zauberhaften Tag!
♥ Allerliebste Grüße , Claudia ♥

Marijke van Ooijen zei

Lieve Floor,

Wat een lieve en mooie woorden over mijn
kleine schatten...
En ja er zijn meer mensen die zeggen dat
Sophie op mij lijkt...en weet je dan ben ik
echt apetrots!

Fijne dag meis,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Dear Sheri,

Thank you so much for your nice comment..
These sweet little girls are my grand daughters,
my daughter is 30 year....her name is Lisa...
And yes I love those expressions too...they
are adorable...

Have nice day friendXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Karin,

Dank je wel voor je lieve woorden...

Fijne dag meis,
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Josephine,

Dank je wel voor je lieve compliment
over mijn kleinkindjes...
Het zijn schatjes...zowel van binnen
als van buiten...en ohhh...ik ben
er stapelgek op.

Dag lieverd, fijne week!XXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Wieke,

Dank je wel voor je lieve reactie meis,
en ja ik ben apetrots!

Fijne week meis,XXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Claudia,

Dank je wel voor je bezoek en lieve
woorden over de meisjes,..

Liefs,
MarijkeX

Thuis bij Corrie zei

Wat een mooie dametjes.

Marijke van Ooijen zei

Hay Corrie,

Ja het zijn schatjes..

Fijne dag,
Marijke

Anoniem zei

Wat een plaatjes hé, Marijke; zo moooooooooooooi. Leuk dat kleine Jasmijntje er ook op staat.
Die krullen, ohhhhhhhhhhhh, wat een mooi meidje, ze lijkt echt op haar oma; en dat is, denk ik, het mooiste compliment dat je krijgen kan.
Wat een groot bezit is het, nietwaar, twee van die lieve kleinkinderen, daar kan niks in de wereld tegenop, lieve Marijke!
Dat is puur genieten als je met die twee schatten tijd kan doorbrengen.
Fijne week nog, en een lieve groet van mij, Molly.

Marisa Minilys Miniatures zei

I enjoy when someone is happy. Beautiful family, congratulations !! greetings, Marisa

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Prachtige fofo s !!!!!
Lieve groeten Anja xxx

Marguerite zei

Prachtige foto's van prachtige meiden.
Wauw, snap dat je super trots op ze bent.
Volgens mij ook echte meisjes meisjes...

Marijke van Ooijen zei

Lieve Molly,

Wat een geweldig en lief compliment...
dank je wel!
Inderdaad meis, dit is zo'n rijkdom,
daar kan niks in de wereld tegenop!
Dit is LIEFDE...

Jij ook nog een heerlijke week,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Dear Marisa,

Thank you so much for your visit,
and kind words...

Love MarijkeX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Anja,

Dank je wel meis...

Lieve groetjes,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Marquerite,

Jaaaa...het zijn echt meisjes meisjes...
heerlijk he?
Ik ben zo supertrots!

Liefs,
Marijke

sirkkis zei

Voi miten ovat sinun vauvat jo kasvaneet ja upeat hiukset ja mukava kampaus molemmilla. Kauniita lapsia ovat ja sinä mummona saat nauttia heistä paljon. Terveisin Sirkkis

Marijke van Ooijen zei

Lieve Sirkkis,

Ja het zijn echt lieve schatjes...
Dank je wel voor je lieve berichtje..

Liefs,
MarijkeXXX

Knillie Bears zei

OOOOOO wat een knappe koppies,wat worden ze groot.Iets om supertrots op te zijn.Wat een mooie foto's.
Groetjes Corina

Marijke van Ooijen zei

Lieve Corina,

Dank je wel voor je leuke reactie...
Jaaaa...ik ben echt apetrots!

Fijne avond,
Marijke

Crealice zei

zozo dat zijn al hele mooie meisjes

Marijke van Ooijen zei

Dank je wel Crealice...groetjes, Marijke

mindi. yana zei

Wonderful pictures!!!!
The girls are so lovely and sweet!

Pink Veen zei

Prachtige meisjes Marijke maar wat me nog meer opvalt is de lieve blik van deze kleine meisjes! Mooi hoor!!!

Voor je het weet zijn ze groot; de tijd gaat zo snel en het is zo leuk om te zien hoe ze veranderen en steeds "groter" worden.

Dit geluk is je zo van harte gegund en geniet maar lekker stilletjes van deze kleintjes! Lief van je dat wij allemaal een beetje mee kunnen genieten!

Dikke knuffel van Pink! xxx

Zulueta E zei

Tu blog es un lugar absolutamente adorable, lo mismo que esas dos maravillosas niñas!!! Me siento feliz de haberlo encontrado!!! ♥ :)

Marijke van Ooijen zei

Dear Mindi Yana,

Thank you so much for your visit and
lovely words..

Love MarijkeX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Pink,

Wat een mooi en lief compliment..dank je wel.
Ja ik vind hun blik zo lief en ze zijn ook heel
erg lief...het zijn echte schatjes...
Genieten dat doe ik zeker, het is het mooiste
wat er is om oma te zijn...

Hele hele dikke knuffelXXX

Marijke van Ooijen zei

Dear Zulueta,

Thank you for your visit and kind words...

Love Marijke

Simonne's fantasiestudio zei

Dag Marijke, dit zijn echt prachtige foto's van je lieve meisjes !
nog een fijn weekend en groetjes van Simonne

Gina-Teta zei

Πόσο γλυκά και όμορφα!!! Καλότυχία και ευημερία σε ΄λη τους την ζωή!

Marijke van Ooijen zei

Hay Simone,

Dank je wel!
Voor jou ook lieve groetjes,
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Gina-Teta,

Dank je wel voor je bezoek!

Liefs,
Marijke

Kleine Sternenwolke Annisa zei

Hello Marijke!
Nice that you visit my blog. I am happy, you found my blog and stay as a reader
When you come again, I have new a translator.
The pictures are beautiful!
I wish you a beautiful sunday!
Many greetings Andrea
Sorry for my english!

Marijke van Ooijen zei

Hay Andrea,

Thank you for visit my blog...
and thank you for your kind words..
And your Englisch is perfect!

Love Marijke

Lydia zei

Ach lieverd wat een mooie kindjes zijn het toch die ogen geweldig en dat haar meid prachtig ,zo begrijpelijk dat je smelt als je naar die twee kijkt en dat je een super trotse oma ben maar dat mag ook het zijn 2 lieve cadeautjes voor jou .
Geniet er maar zoveel van als mogelijk is .

Liefs knufjes en XXX Lydia

Marijke van Ooijen zei

Lieve Lydia,

Ja ik geniet er zo van, ik ben net als iedere
andere oma apetrots!

Dag lieverd...XXX

Ans zei

Dag Marijke,

Wat een enorm knappe meisjes, kan me voorstellen dat je heel trots op ze bent!!
Ze staan ook zo spontaan op de foto, scheelt nog wel één met de andere fotograaf...
Goed gelukte kinderen, haha.. grapje van hier ;)

Xxx,
Ans

Marijke van Ooijen zei

Lieve Ans,

Ja ze zijn heeeeel goed gelukt deze snoesjes hahaha....

Dikke kusxxxx

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♡
Ja ik zag ze al op FB deze prachtige meiden♡♡..en Sophie is sprekend jou ..lieffff ♡♡♡