maandag 14 januari 2013

Roosje gaat al een beetje wennen...en een toffe workshop...

Meisjes..een post over ons kleine Roosje..
Wat een warm ontvangst was dat in Den-Helder..
Het was zo ontzettend schattig om al die babyhondjes zo
bij elkaar te zien...zo lekker aan het stoeien en ravotten..
Alex en Marion waren zo gastvrij, we hebben alles besproken,
en ik kreeg nog een prachtig pakket mee...zo uitgebreid..met een
halsbandje en voer voor drie weken...een roze handdoekje en
een prachtig fotoboek van ons beesie...het was geweldig!
Ja en dan komt het moment om je beesie in je armen te nemen,
ohhh....wat lief!!!
Ik kreeg gelijk een paar likjes over mijn neus, wat een blijdschap
en humor heeft zo'n klein onbevangen pupje..
Ze maakt van die vrolijke bokkesprongetjes..
De eerst en tweede nacht heeft ze gehuild...ja dit is niet verwonderlijk
ze moet aan alles wennnen..en dit heeft even tijd nodig.

En Sophie vindt kleine Roosje zo lief, ze heeft het Roosje geaaid,
en in haar taaltje is ze lief aan het praten tegen het beesie..
Het is een prachtig gezicht zoals ze elkaar aan het bekijken zijn..
Ik denk dat Sophietje en Roos samen wel ondeugende streken
zullen gaan uithalen...het worden de beste vriendjes...
Nog een paar kiekjes van Sophietje...wat een vrolijk
klein meisje is het toch...ze kan helemaal in een deuk
liggen van het lachen hahaha...
En nu wil ik jullie nog vertellen dat afgelopen vrijdag
zo ontzettend gezellig was...
Ik had in mijn knusse atelier een kleine miniworkshop voor
Graddie en Sandra..twee echte lieve vriendinnen...
We hebben zo gelachen...en lekker gegeten, Sandra had
thuis al een heerlijke pan nasi gemaakt, met lekkere kippenpootjes..
wat hebben we lekker gesmikkeld..
En het boetseren van een wollepopje...
Een lekker muziekje erbij en alleen maar genieten
van elkaar en van het moment...
En heel veel lachen haha...
Dank je wel lieve Sandra en Graddie..voor jullie
vriendschap en de gezellige dag...
Sandra en Graddie met hun wollepop koppie...
Kennen jullie Graddie Jansen..
Graddie is een beroemd poppenmaakster, zij heeft een
aantal boeken op haar naam staan...en zij maakt prachtige
kalebasmannetjes..en schattige baby's...
dit is Graddie's website
klik hier  www.graddie.nl
Sandra vond mijn poezenkindje zo schattig...
En dit was het eindresultaat...kunnen jullie zien hoe
gezellig we het hebben gehad hahaha...
Ik wil jullie...mijn blogsisters heel hartelijk bedanken voor
jullie lieve berichtjes op mijn vorige post...wat is het heerlijk
om jullie lieve woorden te lezen...tjeetje wat heb ik dat gemist..
Ik voel me een beetje schuldig dat ik jullie nog niet bij jullie
op bezoek ben geweest..maar een jong puppie brengt nog
veel werk met zich mee.
Maar ik zal proberen ook bij jullie langs te komen hoor..

Ik wens jullie een fijne week!

30 opmerkingen:

Carla zei

Roosje is echt een schatje...wat kan je genieten van zo'n jong huppelend ding in huis he!!!
Wel leuk dat ze samen op gaan groeien,dat is hier met Lois en Dazzle ook zo leuk,je kunt zien dat ze dikke vriendjes zijn!!
Leuk dat je mini workshop zo gezellig was!!
Nou meis...veel plezier met Roosje.

Dikke knuf Carla

Anoniem zei

Hai Marijke,

Wat schattig die foto's van Sophie ohh wat is ze een schattig meisje geworden
en wat heeft ze er een leuk vriendinnetje bijgekregen...
Roosje ik vindt haar supermooi,wat zijn die jonge pupjes toch lief he ik vindt die buikjes en pootjes altijd zo leuk heel dik en een klein lichaampje,voor Roosje is het natuurlijk erg wennen om uit haar vertrouwd omgeving te zijn,maar dat komt goed hoor wat ook wel eens wil werken is een handvegertje bij een pupje te leggen dat scheelt met huilen...

Ik vindt de wollepopje zo schattig geworden,ik kan aan de foto's zien dat jullie samen heel veel plezier hieraan beleeft hebben leuk daar doe je het allemaal voor he...

Wat zien je foto's er geweldig mooi uit Marijke met die oude Look ik ben er weg van zo leukkk...
Je hebt al veel geleerd over het bewerken van foto's dat heb je snel onder de knie...

Ik wens jullie een hele fijne week toe,
geniet van al het moois om je heen en een aai over het koppie van Roosje.

Warme groetjes Helene.

sirkkis zei

Suloisia kuvia kaikki ja sinulla studiossa ihania ystäviä. Söpöjä nukkeja teitte.Ihanaa kun vauva saa pienenä totutella koiraan, he rakastava toisiaan varmasti ♥

Marguerite zei

Wat een lief puppie zo klein en dan moet ze nu met haar korte pootjes de kou in. Brrrr....
En dan de wollepopjes, wat zijn die leuk. Heb je sneldrogende klei dat je ze in één dag helemaal af hebt.
Groetjes Marguerite

Manon zei

Wat leuk dat we weer een boodschapje voor je kunnen achter laten! Ik was van het weekend even in Holland bij mijn zussen en moest zeker denken aan de leuke dag die we hadden in Den Bosh. Je hebt zo'n heerlijke uitstraling!!
Wat leuk dat je weer een puppie hebt. Zalig he zo'n beestje. Ik heb er twee die me gezelschap houden en om mijn voeten liggen als ik in mijn atelier bezig ben. Wij dachten ook nooit meer honden te nemen na het achter elkaar overlijden van onze drie honden maar na 6 maanden bleef het kaal. Ik kan elke dag lachen om mijn hondjes en hoop dat jij van roosje ook zo'n plezier krijgt!
ManonX

liesje zei

Wat een lief klein Roosje en ze gaat zo fijn mee opgroeien met je prachtige kleindochter, die gaan nog veel plezier aan elkaar beleven en wat is ze al gegroeid je kleine meisje ze is zo mooi.
Ook ik ben heel blij dat ik weer een berichtje bij je kan plaatsen.
Nog een fijne week en heel veel plezier met je kleine roosje.
Lieve groet Carine

Hanny zei

OO wat leuk toch allemaal, weer zoveel beleefd en zo fijn dat Roosje het naar haar zin heeft. Ook je kleinkind is een schatje en het moet prachtig zijn om die 2 samen te zien. Je vriendinnen hebben wat moois gemaakt, samen met jou, dat is vast en zeker genieten geweest (rare zin) Ik lees altijd met plezier je verhalen en kijk graag op je blog rond. Dat is genieten!!
liefs Hanny

Kristie Franklin zei

Marijke,

What a nice puppy you have there! It is a lot of work taking care of a puppy at first but the rewards are great and in the long run as you will have a puppy that will bring you much joy and love you unconditionally! Sophie is so cute and has such a sweet smile. They will be great pals...I just know it!

It also looks like you had a great time with friends sharing good food, your love of doll making and friendship. I hope all is well with you and your family. Give Sophie a hug and pat the newest addition to your family too!

marijke zei

wat een geweldig verhaal en foto's en jee wat wordt de kleine meid groot joh fijn dat we zo mee mogen delen in jullie vreugd

Brie Binnendijk zei

Hoi Marijke, wat een lieve foto,s weer! Die van Sophie en Roosje vind ik echt super! Die twee meisjes gaan vast dikke vriendinnetjes worden met elkaar. Als het goed is zal Roosje best snel gewend zijn meis, en zal ze s,nachts ook lekker gaan slapen. Ik heb met de Shih-tzu gefokt en puppies gehad, en mijn evaring is dat ze na een of twee nachten gewoon gaan slapen. Je heb vast ook van de fokker een doekje gehad waar haar nestluchtje ook aan zit. Roosje gaat het vast geweldig krijgen bij jou. Puppies hebben veel aandacht nodig en vooral het eerste jaar. Het zijn net kleine kinderen ze moeten ook van alles leren. En alle tijd die je er nu in steekt pluk je later alleen de vruchten van. Nu ik weer zo,n puppie zie krijg ik weer bina heimwee naar die tijd. Maar ik ben gestopt met fokken en geniet nu van de snoetjes die ik nog heb. Drie bejaarde dames en drie jongere meisjes. Ik hoop dat je met Roosje mooie en prachtige jaren zult krijgen Marijke. En je heb ook nog een leuke dag gehad met je vriendinnen. Gezellig zo met elkaar. Jij ook een hele fijne week. En nog bedankt voor je lieve berichtje op me blog. Lieve groetjes Brie.

Janet zei

Hallo Marijke

Wat een scheetjes,zowel Roos ,als Sophietje natuurlijk.Ze krijgen het vast leuk saampjes.En ja met een puppie heb je veel werk,dus even geen blogreactie's zal iedereen je vast wel vergeven :-)

En wat een poesje hebben jullie gemaakt.Fijn dat jullie zo'n leuke dag hadden.

En nu ga ik de gordijntjes voor mn ogen dicht doen...slaap lekker meid

Liefs Janet

Kays Kids zei

How lucky are we to comment on your posts again. Your little puppy is so te. I can see you are enoying little Sophie so much.
I became a great grandmother 2 days after Christmas. I will post some pictures
when I ca.
My computer blew up a week before Christmas and I am still not able to post for some reason. I am gong wireless and I don't know if that is why? It is all hard for a Great grandmother to work out.
Love to you.
Kay

Pink Princess zei

Wat is Sophietje al een grote meid aan het worden ! En ja dat gelach...dat is altijd zo lief...daar smelt je van en je MOET meelachen of je wilt of niet :D Hondjes zijn altijd schattig vind ik....hee meis heel veel liefs vanuit mooi Thailand en we mailen!!

Lia zei

Marijke wat gaaf! Zo te zien heb je een teckeltje en dat vind ik geweldig! Wij hebben sinds 1 jaar een ruwharige dwerg-versie met de naam Tom. Het is een echte boef waar we ontzettend veel plezier aan beleven. Hij is superlief voor onze kleinkinderen en echt dol op Chloë die elke vrijdag bij ons is. Dat gaat met Sophietje ook helemaal goed komen.
Lieve groetjes,
Lia

Anoniem zei

Hey lieve Marijke,
Wat een lieve foto's! Ik zei nog tegen mijn zoon .kan wel merken dat Marijke een puppy heeft er komt weinig nieuws. Meid wat zal jij het druk hebben de aankomende periode. kleine plasjes e.d. ha ha.En wat wordt de kleine Sofie toch een steeds mooier damentje en wat een lach, moet er gewoon zelf om lachen hi hi.En al weer een paar wollepopjes geboren, leuk hoor. Tja en dat dat poesje.......... SUPER. Ik ben natuurlijk zelf met mijn 4 langharige poezenbeesten al snel verliefd op jou creatie.Nou ik kijk weer uit naar de volgende foto's .... b.v. (nu nog) Lieve Roosje knagend aan........ Dikke kus Monica

Ineke zei

Wat een schatjes, zowel Roos als Sophie. En wat een gezellige workshop zullen jullie gehad hebben. Met weer een fraai resultaat met de wollepopjes en het poezenkind.
Liefs Ineke

Zaanse Zolder zei

oh ga jij nou maar lekker genieten van kleine Roos, zo lief ! En Sophie hahahahaha wat een heerlijk vrolijk meisje is dat. Ik kan ook wel zien welke genen ze heeft meegekregen !

Juliëtte zei

Wat een heerlijk duo samen!
Je zal het nu wel druk hebben met kleine Roos!
Maar er gaat niets boven een diertje in huis! Daar weet ik alles van.
En dan nog zo'n heerlijk kleinkind!
Ha, ha daar zal ik nog wel even op moeten wachten.
Aan de foto's te zien was je workshop reuze gezellig!
Heerlijk, geniet maar van alle mooie lieve dingen!

Liefs, Juliëtte

Monique Leonhart zei

Hoi Marijke,
Wat een lieve foto's van je nieuwe huisgenoot. Geniet maar van hem ondanks alle drukte in het begin. Ik weet er alles van want wij hebben onze hond Banjer ook zo klein gekregen. Helaas hebben we hem 4 januari laten inslapen en ons verdriet is erg groot. Het is zo leeg zonder hem. Ik vind het heerlijk om te zien dat jullie na het verlies van Kes het toch aandurven om weer zo'n lieverd in jullie gezin op te nemen. Niets heerlijker dan het krijgen van hondenliefde.Heel veel geluk samen met de kleine roos!!
Veel liefs van Monique

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,
Wat een schatje is jullie Roosje, zó heerlijk om een jong hondje in huis te hebben..ze hebben nog zo'n lekker rose buikj en..ze ruiken zó lekker...
Natuurlijk zijn ze ook ondeugend en heb je er je handen vol aan..hihi...
Leuke foto's van de kleine beauty Sophie..wat een schatje is het en..leuk dat ze samen opgroeien..dat is dubbel genieten...
Wens je veel geluk met het lieve Roosje...Liefs van Ans

Bente zei

Oh what a cute little Sofie. She is soo gorgeous.
You have a great time there in your workshop.

Have a nice day

Hugs

Anoniem zei

Lieve Marijke
Bedankt voor al je knuffels en lieve woorden
Inderdaad we hoeven er niet aan toe te voegen dat het een topdag was.
Ik ben de volgende dag naar Amersfoort geweest om mijn vriendin Mien te laten zien.
Ze werkt in een Laenodas chocolade winkel
Ook heb ik haar vast het kado gegeven,het boek dus, dat snap je wel ik kon niet wachten nou ze vond het toppie
Ze werd er helemaal blij van!!!
Leuk vind je niet.
Ik kan nog steeds op je blog waar je verhaaltje naar toe kan schrijven niet komen, ik snap er niks van vandaar dat ik nog niet gereageerd heb maar ik blijf het proberen hoor.
Maar iedereen die ik het laat zien vind het geweldig.
Maar bij mij thuis gaan we de vriendinnen dag een kuifje maken dat staat vast.
Ik heb er nu al zin in.
Nog heel veel plezier met je Roosje!!!
Groetjes aan je man en zoon mooie lieve jongen trouwens
Lieve groetjes van Graddie en groet van Jan!!!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

"Création" zei

Lieve Marijke,

Wat een heerlijke post weer met die mooie
nostalgische bewerkte foto's.
En zo'n schattig stel zo samen, de wijze
waarop Sophietje naar Roosje zit te kijken,
zo liefffffff, je ziet haar denken......

Een erg mooie serie foto's an Sophie, wat
heeft ze toch een ontzettend lieve uitstraling.
En ze heeft precies de ogen van jou en Lisa.
Het is een SCHOONHEID!!!

Heerlijk dat jullie samen zo'n super
gezellige dag hebben gehad. En dat is
zeker heel goed te zien, je ziet te tranen
in jullie ogen van het lachen, hihihi.

En slaapt Roosje al een beetje beter, altijd
even moeilijk zo de eerste dagen maar
dat gaat helemaal goed komen hoor.
Wat zullen jullie allemaal genieten van deze
kleine boender, eerdaags sjeest ze door het
huis, en maakt ze sprongetjes als een klein
lammetje van blijdschap.

Sterkte lieverd met alle drukte op dit moment,
maar gelukkig allemaal mooie, lieve en fijne dingen.

Veel liefs,
Josephine
XXX

Coby zei

Hoi Marijke,

we kunnen weer reageren, wat gezellig meis...

Je hebt een puppy-kindje wat een snoepje, geweldig leuk...

Wat word dat kleine meisje al groot, geniet er maar van...

lieve groetjes Coby

IS Interieur Styling zei

Hoi Hoi, wat lief roosje met Sophie, je kunt wel zien dat het een hele gezellige dag is geweest. Groetjes Ingrid

Danoesja zei

Hoi Marijke

Wat een schatjes zijn Sophie en Roosje, dat word een heel mooi hecht stel denk ik. Geniet ervan meid.

Liefs Danoesja

Anoniem zei

hoi marijke ,ik had nog niet gezien dat we weer konden reageren .maar wat is ze liefff roosje wat een schattig teckeltje zeg .en je kleindochter der zo heerlijk bij .ook al zo een heerlijk lachebekkie nou meis geniet van die twee .want ze zijn zo groot ha ha
xxxmattie

Muggensteekjes zei

Hoi lieverd,
wat een mooie en lieve foto's van jullie kleine schatjes. Ja Roosje en Sophie zijn de zonnestraaltjes in jullie leven nu. Kijk die kleine meid toch eens lachen, zo lief. En met je lieve vriendinnen heb je echt een superdag gehad en hebben jullie zo'n mooie popjes gemaakt. Dit zijn dagen met een gouden randje, geniet hier maar lekker van lieve Marijke het is je zo gegunt.
Zit hier met je mooie boek op schoot en ik geniet van elke bladzijde.
Lieverd, ik wens je een geweldige winterdag. Is Roosje al in de sneeuw geweest? ben zo benieuwd hoe ze dat vind. liefs, Ingridxxx.

Sandra zei

Hoi Marijke, veel plezier met Roos. Zij zal je vast weer inspiratie geven voor een creatie.
Groetjes Sandra Post

harga hp samsung zei

Wat een schatjes zijn Sophie en Roosje, dat word een heel mooi hecht stel denk ik. Geniet ervan meid.