maandag 28 januari 2013

Met kleine Roosje gaat alles heel goed....

Lieve meisjes...

Hebben jullie vandaag het zonnetje ook gezien?
Heerlijk warmte en licht..
En nu kon ik eindelijk een paar foto's maken
met ons kleine Roosje....
Ik had al meerdere foto's genomen, maar met het donkere
weer zag je nauwelijks de oogjes van Roos...
Maar nu kunnen jullie haar donkere glimoogjes goed zien,
en ze heeft zo'n heerlijk puppiebuikje, en ze ruikt nog steeds
zo lekker naar puppie...
Met Roosje gaat het hartstikke goed...ze is al goed gegroeid...
Ze slaapt al heel goed door, beneden alleen in haar hokje, en ze heeft heel
graag een dekentje over zich heen..lekker warmpies..
 Roos kent haar naam al..en als ik haar roep komt ze heel
hard en wachelend aanrennen...het is een lieve lust om
dit te zien..
Roosje kan al meelopen aan het lijntje.. mensen op straat noemen haar
een grote mensenredder...ach ze is nog zo klein...net een vlo aan een lijntje hahaha..
Ach lieverd, wat ben ik toch blij met je klein beestje...ik vreet je nog
net niet op, zo lief vindt ik je...
Natuurlijk heb ik voor Roos ook een puntmutsje gemaakt, en met een
lint heb ik deze onderhaar rimpelige kinnetje vast gemaakt...
Wat is ze lief he? Het geeft heel veel vreugde en plezier en ook
heel veel levendigheid.
En Roosje is al behoorlijk ondeugend...maar dit horen jullie volgende keer...
Ik wens jullie een
Mooie en fijne week!

42 opmerkingen:

Mireille van Krieken zei

Wat een schatje zeg....echt geweldig...geniet ervan!!!! Liefs Mireille

FloortjeBloem zei

Hoi Marijke,
Wat een mooi Roosje! En een beetje ondeugend kan ik me goed voortellen.
We hebben inmiddels drie van die ondeugden. Floortje, Bloem en Guusje.
Geniet ervan net als van je mooie kleindochter!
Groetjes en liefs Conny (asperen)

Anoniem zei

Oh,my !! She's soooo lovely !! ^_^ Hugs,Debby

Janet zei

Laat je Roosje wel heel met al dat geknuffel van je??? (Grapje)
Het is een scheetje!!

Fijne avond meid

Sandra Verhulst zei

Wat een schatje.
Lieve groetjes Sandra

Pink Princess zei

AAAAAWWWWW wat een liefie <3

creatie's and stuff by jenneke zei

wat een enorme mooie foto's van roosje en jezelf zeg...wat een kleine oepetoeperd ♥♥♥

lieve groet jenneke

sirkkis zei

Ihana , suloinen sinun koira ja hyvä hattu hänellä on.

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,
Wat een mooi hondenmeisje is jullie Roosje en ja..ze ruiken zo lekker naar puppy als ze klein zijn en dat zachte buikje..ooooh...
Het zal vast een kleine dondersteen zijn, teckels kunnen behoorlijk eigenwijs zijn...geniet er van..ze is zó een grote meid...

Liefs van Ans

Knillie Bears zei

Wat een poepie .Leuk zijn he teckeltjes lekker eigenwijs en ondeugend.
Geniet van haar.
Liefs corina

Hanny zei

OO Wat een scheetje hihi, zo'n lekker lief rond pyppiebuikje, schattig. Ik geloof direct dat je veel plezier hebt met haar en dat ze ondeugend is geloof ik ook graag;)Prachtige foto's.

liefs Hanny♥

Zaanse Zolder zei

Liehief !!

greet's foto's zei

wat een schatje is het toch,ik moet lachen om je uitspraak VLO,
ik ben met mijn hondje ook zo blij,al is ze nu alweer 7 j, maar nog echt een knuffelkont,moet altijd onder haar buikje kriebelen,vind ze heerlijk,

geniet maar van je knuffel hoor..liefs greet

Linda zei

Ohhh, wat een heerlijk beestje, lekker van genieten! Het is nu nog zo'n klein frummeltje! Liefs Linda

Corry zei

Hallo Lieverd,

Wat is Roosje gegroeid ze is om op te eten met haar rose mutsje ,het staat haar geweldig een klein dammetje met een ondeugende blik in haar glim oogjes.
Kleine Roosje is zo gezellig en levendig zij is jullie zonnen straaltje.

Alle goeds en een Fijne Week,
Liefs Corry,
xxx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat fijn dat je zo van haar kan genieten Marijke,ik kan het gewoon aan je zien.Het is een mooike(zoals ze hier in Brabant zeggen),geef haar van mij ook maar een knuffel,lieve groetjes Miranda

"Création" zei

Ohhhhhhhhh kijk die kleine schat nu toch
met haar heerlijke roze puppy buikje.
Ze ligt zo heerlijk ontspannen, hahaha.

Dit zijn echt enige foto's lieverd van jullie
samen, en ik verbaas, me volgens mij zie je
Roosje met de dag groeien.
Jaaaaaaaa......ze is al een flinke vlo hoor.

Wat een gezelligheid geeft zo'n beesie hé, en
vooral als ze zo jong zijn blijf je lachen
van alle streken die ze uithalen.

Ze heeft echt een heerlijk eigenwijs koppie,
en haar puntmutsje staat haar ENIG!!!

Geniet van jullie kleine lieverdjes...

Veel liefs,
Josephine

Carla zei

Oh...wat is ze al gegroeid....zo' n schatje!!
Genieten die kleine rakkers hoor!!

Dat ze dat mutsje ophoud...Geweldig...het is ook wel echt een hondje voor jou he!!
To Cute!!

liefs Carla.

Coby zei

Hoi Marijke, wat is het een droppie zo heerlijk een puppy-kindje om je heen...

Geniet er maar lekker van meis.

lieve groetjes Coby

Passione Helena zei

Wat een lieverdje Marijke! Ik heb zoveel gemist in blogland..ik heb je vorige post over Roosje niet gelezen. Maar zo te zien heb je haar helemaal in je hart gesloten. Beter had ze het niet kunnen treffen. Aan liefde niet te kort zo te zien, het spat van de beelden af! Geniet lekker van elkaar. Geweldige foto's!

Liefs Helena

Brie Binnendijk zei

Ach wat een heerlijk puppiekindje Marijke! Ik ken dat hoor.... dat je ze bijna zou op eten, hahahaaa. Puppies zijn net als baby,s je zou er bijna een hapje uit nemen, hihihi. liefe foto,s meis. Geniet maar van Roosje, want het gaat toch al zo snel allemaal! Jij ook een hele fijne week!
Lieve groetjes Brie

Anoniem zei

Monica28-01-13 20:11:20
Och, had je net nog een mailtje gestuurd om te vragen hoe het met Roosje is. Wat een poepie. Als jij schrijft ze ruikt nog naar Puppy dan ruik ik het ook. Weet nog precies hoe die heerlijke een beetje zoete geur ruikt.En wat een mooie foto's! Nog heel veel plezier zo samen.
liefs Monica

Kays Kids zei

Your puppy Rosie is so cute. She certainly looks as though she belongs to you with that hat on. Enjoy her.
Hugs

Kristie Franklin zei

Rosie is adorable, Marjike. It's easy to see that you and Rosie are a pair and that you both love each other very much. The hat is so cute on her...how on earth did you ever get her to sit still long enough for you to tie it beneath her chin? HA I tried putting a hat on my dog who passed away when he was a puppy and he ran from me! HA

M. zei

hahahahahaha....je bent er dus achter dat je een teckel in huis hebt....
leuk en zeer herkenbaar...

geef haar maar een knuffel!!
groetjes en tot de volgende keer ...ben benieuwd wat ze uitgespookt heeft...

groetjes manuela

Juliëtte zei

Lieve Marijke,

Wat een lieve foto's van jou en Roosje!
Wat een heerlijk diertje is het toch!
Geniet er lekker van, meis!

Liefs, Juliëtte

iris zei

hello
elle a un ventre bien rond et bien dodue
de petit chien
gros bisous à ROSIE
tendresse
edith ( iris )

Anoniem zei

Lieve Barones,
Ik zie nu al jou mooie blog postjes met je beren kinderen en zelfs een schattig slakje :-) wat heb je dat weer mooi gemaakt!
en wat was het weer gezellig klessebessen met jouw aan de telefoon hi,hi.

Maar wat groeit kleine Roosje goed ,ohh wat is ze lief marijke wat een zoet snoetje ,en wat fijn voor kleine Sophie he ,dat ze heerlijk kan knuffelen met Roosje,veel geluk wil ik je wensen hoor met dit lieve beestje.
Ik vind het erg mooie fotootjes van jullie saampjes!
Groetjes ook aan Lisa ,veel liefs van mij ,Caroline xxx

Sezoentje-Sonja zei

Oh,wat is het een schatje zeg, pas op dat je niet al het liefs eraf knuffelt hè ;)
Je wordt daar gewoon verliefd op ,op zo een kleine pup, zo heerlijk vrolijk in huis.
Geniet maar van je kleine lieve vriendinnetje, ben benieuwd wat ze heeft uitgespookt ;)
Geef haar een dikke knuffel van je Bonbonnetje xxx

Karin Schuring zei

Ach wat een schatje en wow mooie foto's!!!
Groetjes, Karin

Nurdan Kanber zei

Dear Marijke,
You are together looking so very cute!
Wonderful pictures

Anoniem zei

Dag lief Marijke!

Aaaaach....wat een dotje is Roosje!
Jullie staan er beiden schattig op hoor:-)

En wat een liefde krijg je van zo'n diertje en kan je eraan kwijt.
Je zal nog heel veel plezier met haar hebben en heerlijk kunnen knuffelen:-)

Ik wens je heel veel geluk met haar!

Liefs......Mia

Muggensteekjes zei

Hoi lieverd,
aaah meis, wat is het toch een prachtig mooi hondje die kleine Roos. Ze is volgens mij ook helemaal verliefd op jou. Ik geniet van elke foto en weet zeker dat ik op een dag ook een lief teckeltje in mijn armen zal sluiten.
Tot gauw weer en nog een fijne dag, liefs Ingridx.

Star zei

What a cute little dog. She looks so sweet. I hope you have many happy years together.
So glad to see your comments open again!
Greetings from London.

Eva Agnes zei

Rosie is sooo cute!!!!
Love Eva

Lovey zei

Oh how Rose is so precious! She looks like a piece of joy for you my friend. So happy to see you smile!!! I love the pictures...always wonderful to see. Thank you for adding my button. Warms my heart even more. Love to you my dear sweet friend across the seas...

Anoniem zei

O, wat een leuke plaatjes van Roosje en fijn dat het zo goed gaat! Heel veel geluk met jullie huisgenootje.
Ik kijk regelmatig op je blog, maar ook in jouw boek "marijke's mooie mijmeringen"(ik ben nog steeds erg blij met mijn aankoop). Wat een leuke poppen-/berenmensjes maak je, in een woord geweldig.
Ik heb nog steeds in mijn gedachten om t.z.t. een workshop bij jou te gaan volgen.

Hartelijke groeten
Roosmarie Lauritsen

Anoniem zei

oow wat is ze leuk .dat lieve koppie ha ha .
wat een vreugde kun je beleven aan en beessie he ?
nou geniet er van hoor .
xxxmattie

Anoniem zei

Hai Marijke,

Ahhh hoe ze op dat kussen ligt kleine Roosje met haar dikke buikje zo leuk is dit om te zien...
Wat is ze goed terecht gekomen bij jullie in jullie warme nestje,ik kan echt zien dat ze het heel goed naar haar zin heeft ze kust je als dank...
Het is echt een feestbeesje wat grappig met haar puntmutsje op haar hoofdje whaha,het staat haar zo leuk haar oogjes glimmen er gewoon van...
Vindt het zo fijn om te zien dat ze het zo goed doet,daar twijfelde ik ook niet over hoor,ze had zich geen betere baasjes en geen beter warm nestje kunnen wensen...
Hoe mooi is dit om de liefde voor diertjes te mogen bewonderen...
Wens Roosje en jullie heel veel geluk samen.

Warme groetjes Helene.

Pam~Simply Nordic zei

Adorable photos of you and your Rose! I so enjoy looking throughout your blog tonight. You are very talented! I am your latest follower and look forward to visiting often! Thank you so much for following me as well and your lovely comments! xo Pam

Annalisa Cecilia zei

grazie per aver visitato il mio blog,seguo il tuo blog da tanto tempo e le tue creazioni sono fantastiche.......sei bravissima e molto originale!
anche io ho avuto un cane bassotto per 18 anni! sono dei cani favolosi e simpatici!
un abbraccio a presto
Annalisa

danacrea zei

I tuoi lavori sono sempre stupendi ti seguo sempre ma non riuscivo a fare commenti sul tuo blog,e anche la tua mail risulta errata. Speriamo che ora il commento rimanga, sei bravissima e ai anche molto buon gusto.
Un caro saluto a presto Giordana.