donderdag 10 januari 2013

Komen jullie op kraamvisite?

Goedemorgen lieve blog girls....

Kom verder en ga maar even zitten
Wat fijn dat jullie even op kraamvisite komen.
 Willen jullie beschuit met muisjes..?
Het is hier feest..
want ja onze kleine Roos is geboren..
is het geen plaatje met haar mooie camel kleurige
snoetje en wenkbrauwen?
Ze is nu zowat 9 weken en zaterdag gaan we onze kleine
Roos ophalen...
Kleine Roosje ik ben tot over mijn oren verliefd !
 Wat zal deze kleine heerlijke teckel een vreugde en levendigheid
brengen hier in huis..
Jullie moeten eens weten hoe zeer ik me verheug om straks
ons kleine Roosje in mijn armen te nemen..
 Na het plotseling overlijden van Kes vorig jaar juli,
besloten we..."dit verdriet willen we nooit meer meemaken,
we nemen geen hond meer"
En nu zijn we al vele maanden later en ik kan niet niet zonder
een beesie...ik werk veel thuis in mijn atelier, en het is zo
gezellig om een beesie om me heen te hebben...
We hebben al 20 jaar honden...en onze eerste hondjes 
dit waren jack Russels zijn maar liefst 16 en 18 jaar geworden.

Ik heb Roos bij  Marion geadopteerd een gedegen NTC fokker.
 Marion praat met ontzettend veel liefde voor haar kindjes..de Teckels..
Dank je wel Marion voor onze fijne gesprekken en alle
uitleg over deze ontzettend lieve hondjes..
Marion heeft een geweldige website
Meisjes jullie begrijpen natuurlijk dat mijn hart overloopt met
liefde voor Roos..jullie gaan natuurlijk nog veel meer horen
over dit lekkere beesie..

51 opmerkingen:

Bonjade zei

Oh....ben ook verliefd! Wat een snoepje is ze.
Wil ook graag een hondje, maar manlief is nog niet overtuigd ;)
Oh kan niet wachten op haar vast ondeugende en lieve streken....I am in love.

Eet graag een beschuitje met je ;)

Liefs

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,

oooh wat een schattig meisje is Roosje, teckels zijn zó heerlijk eigenwijs, wat zal ze lekker veel streken uithalen..ben zeer benieuwd hoe het zal gaan..
Heel veel plezier met jullie nieuwe huisgenootje,

Liefs van Ans

Anoniem zei

ooooooh meis,

wat een ontzettend lief baby hondje !!! Ik weet zeker dat Roos het heel fijn bij jullie gaat hebben! En hopelijk gaat ze ook 18-20 jaar worden, dat is oud hoor voor een hond. Jullie zorgen er goed voor dus.

x Syl

http://zaansezolder.blogspot.com

G zei

ooooooooooooooooooooooooooooh een teckeltje... Daar ben ik dus ontzettend gek van hé ! Misschien ga ik er ook eentje nemen... Een kennis van me zou dit voorjaar misschien een nestje hebben... dus ja... ik ben al kandidaat voor eentje...

Brie Binnendijk zei

Ach Marijke wat lief!!!! Ik kan me voorstellen dat je niet zonder hond kan hoor! Ik moet daar ook niet aan denken. Wat en wie is er nou trouwer dan een hond zeg ik altijd. Die zal je nooit pijn doen. Maar alleen maar vreugde en liefde geven. Gefeliciteerd meis met jullie Roos. Dat jullie hele fijne en gezonde jaren met elkaar mogen hebben.
Lieve groetjes Brie

Juliëtte zei

Lieve schat, wat fijn dat we weer direct kunnen reageren!!!
Wat een heerlijk klein dametje! Ooh ik kan me voorstellen dat je helemaal verliefd op haar bent!
Ik zend je snel weer een mail hoor!!

Veel liefs, Juliëtte

Muggensteekjes zei

Oooh, wat een schatje lieve Marijke. Ben nu ook verliefd op Roos en wat fijn dat ze binnenkort bij jullie komt wonen. We zitten ook over een hondje te denken dit jaar of volgend jaar. Onze voorkeur gaat uit naar een lang harig dwergteckeltje... dus wie weet krijgen wij ook eens zo'n mooi lief hondje.
Wens je nog een fijne dag, liefs Ingridxxx.

Carla zei

Oh meis wat een dotje!!!!
Ik wens jullie een lang en gelukkig leven samen!!!!
Teckels zijn zo leuk....en Roosje is daar een mooi voorbeeld van,wat een lief snoetje!!!

Liefs Carla

Mascha van Dijk Zimmerman zei

Hallo Marijke,
Leuke blog, kon ook niet anders met al dat moois erop. En ja wat een lief hondje, altijd fijn als er iemand is die je komt begroeten als je thuis komt of bent, ha,ha..lieve groetjes Mascha

blauwruitje zei

Wat een dotje. Echt om heel veel te knuffelen. Heel veel plezier met Roosje en ik geniet graag mee.

Anoniem zei


Janet10-01-13 10:58:07
Halloooo Marijke

Ik wil je even laten weten dat je pakketje gisteren gekomen is...Heel erg MOOI !!!
Echt heel erg bedankt,zo lief van je.

Tevens wil ik je hier natuurlijk heel veel plezier met je nieuwe hondje wensen.Prachtig beestje.

Liefs Janet

Ineke zei

Wat een snoepie is Roos. Ik wens je heel veel liefde en geluk met jullie nieuwe hondenkind. En wat fijn dat we weer direct kunnen reageren op je blog.
Liefs Ineke

Hanny zei

OO Wat een scheetje is Roos en wat een lieve naam. Wat zullen jullie veel plezier met haar gaan beleven, heerlijk ook voor ons om dat straks te lezen.
Liefs Hanny

Kom Achterom zei

Wat een schatje!! ooh ik kan me helemaal voorstellen dat je niet kunt wachten!!
Wij hebben ook honden en ik zou ze geen dag kunnen missen hoor!
Nog even en heb je jou roosje in huis
fijne dag
Yolanda

oma leentje zei

Heerlijk he een teckeltje wij hebben onze 2e Immetje heet ze.
Vooral mijn man is dol op haar Hele gesprekken houd hij met Im . Vanmiddag weer lekker naar het strand en duinen. Die zijn op steenworp afstand van hier.
Wie er het meest van opknapt...? zou het niet weten. Geniet maar lekker van je kleine schat.....
Ps zag bij Its van de Lely onze dio drogist en meer;-) jou naam op zijn site staan . Leuk....Liefs en geniet van je heerlijke lieverd...

Sophie Boutel zei

*Congratulations*
...ohhh what a cutie!!! Dear Marijke, I am sooo happy and full of joy for you and your lovely Roos...!!

...Sending you love and warm greetings..

*s

liesje zei

Wat een schatje !!! daar kun niet anders dan verliefd op worden.
Ik wens je heel veel geluk met jou kleine Roosje.
Lieve groet Carine

Miranda Slagboom-de Groot zei

Aaaah wat een schatje.
Groetjes Miranda

greet's foto's zei

oh,,lieverd wat een schatje,en ze zijn zo lief,wij hebben er ook een gehad en ze is 15 j geworden,nou zijn alle honden lief maar teckels hebben zoiets van ,,,kijk mij eens,en eigenwijs dat ze zijn,geniet er maar van.

lieve groetjes greet

Anoniem zei

Lieve Barones,

Gefeliciteerd met jullie mooie en lieve teckel kindje Roosje ,echt wat een schatje ,en zo``n lief snuitje.
Wat fijn dat ze in zo``n lief warm nest terecht komt ,wat zal ze het goed krijgen bij jullie!
Niels en ik zijn super blij voor jullie ,ik hoop dat het snel zaterdag zal zijn lieve Marijke,een dikke kus van mij ,en veel liefs ,Caroline xxx

sirkkis zei

Suloinen koira-vauva . Minulla on ollut Yorkchiren-terrieriä 3, ja nyt minulla astma en voi ottaa uutta koiraa. Rakastan kaikkia koiria.

Steinworks zei

what a cutie pie, I'm glad he's found a wonderful home with you

Love
Marisa

Pascale zei

Wat een scheetje! Veel plezier samen.

Corry zei

Gefeliciteerd met jullie hondje, wat een schatje, om verliefd op te worden.
En dat snuitje, prachtig. De naam Roos past heel mooi bij haar.
En Marijke,
Dank je wel voor het mooie compliment dat je mij gaf voor mijn blog en dat je
mij bent gaan volgen, erg lief.

Groetjes Corry

Pink Princess zei

OH je hebt je reacties weer aangezet.....fijn meis dat je die stap wer hebt genomen. En het hondje Roos...wat een dottekoppie, kan me voorstellen dat je verliefd bent geworden <3.

Tot mails en dikke knuf vanuit Thailand....Marian :D

Eleonore zei

Wat een leukerdje,geniet ervan he.Ik ben ook zo dol op mijn hondje.
Groetjes van Eleonore.

Simonne's fantasiestudio zei

Hey Marijke,
dit was heel goed nieuws, Roos is echt een schatje om te knuffelen !
groetjes,
Simonne

't Glimmenhofje zei

Lieve, lieve Marijke... Veel te lang niks meer van elkaar gehoord buiten de blogs om en ik heb een hoop gemist heb ik al gemerkt. Wat was het schrikken toen ik las dat die prachtige Kes niet meer bij jullie is en wat is jullie kleindochter alweer een hele griet geworden... En wat heb je zoals altijd weer de mooiste creaties neergezet!! En wat een gebeuren tijdens je poppenbeurs van het afgelopen jaar...en...en... Tja, een hoop bij gelezen en heel veel gemist, dat was duidelijk. Maar op dit nieuws kan ik gelukkig (en gelijk via je blog bij opmerkingen) meteen reageren, want WAT EEN POEPIE is dat kleine prachtige tekkeltje...en ik heb al een zwak voor black and tan tekkeltjes en met mijn eigen halfwas tekkeltje hier in huis, dus dat ik dit plaatje zag was ik verkocht!! Ik kan me voorstellen dat je verliefd bent...ik ook...hahaa...op jouw/jullie nieuwe vriendinnetje...heerlijk! Dat wordt weer genieten van al die kleine puppen momentjes... Geniet er van en hopelijk horen we elkaar weer eens wat vaker dit jaar... Ik ga er mijn best voor doen... Heb niet zo'n best jaar achter de rug, dus nu weer nieuwe kansen! Warme groetjes, Joyce.

Wateringen zei

Monica10-01-13 19:25:01
aaaaaaaaacccccccccchhhhhhhhhhhhh wat lief jullie Roosje.
Heel veel geluk en plezier met jullie nieuwe aanwinst!

Kays Kids zei

What a darling little doggie. Such beautiful eyes, and I'm sure a very waggly tail.
I must tell you about great news in our family; we have a very special new member to our family. Little Summer Kate. She is my first great Grandaughter. I am bursting with love for her.
Hugs Kay

"Création" zei

Ohhhhh lieve Marijke,

Wat een heerlijk nieuws, weer een lief
beesie die bij jullie komt wonen.
Echt een snoesje is Roosje, en die lieve
dikke pootjes zijn om op te eten, hahaha.
Ze kijkt ook zo lief, ohhh en het is al
bijna zaterdag JOEPIE!!!

Dat gaat een feestdag worden, en vooral als
ze meteen de kamer vol gaat plassen, hahaha.
Natuurlijk plaag ik je nu een beetje, maar
wat zal dat spannend worden voor jullie
en ook voor Roosje. De eerste keer in een
nieuwe omgeving, en alle hoekjes en gaatjes
ontdekken en besnuffelen. Toch heb ik het idee
als ik die kleine schat zo bekijk dat he een
stress bestendig hondje is, volgens mij slaapt
ze vanaf de eerste dag als een ROOSJE!!!

En wat zal Sophietje dit mooi vinden ook.
Droom nog maar even van deze lieve schat en
voor je het weet ligt ze in je armen, heerlijk.

GENIET***GENIET***GENIET.

Veel liefsssss
Josephine

Anoniem zei

Hallo Marijke,

Gefeliciteerd met jullie ROOSJE.Mmmm lekker die beschuitjes. Ochhh wat zullen jullie verliefd zijn wat een lieverdje.
Wat zal Sophie een plezier hebben met kleine Roosje lekker wandelen binnen kort.

Meis Roos komt in een warm en liefdevol bedje bij jullie ze had het niet beter kunnen treffen.

Fijne week en alle goeds,
Liefs Corry,
xxx

Colinda zei

Wat een snoepie!!! Wij dachten er precies hetzelfde over toen onze eerste hond Lady overleed maar na een paar jaar toch een nieuw hondje genomen. En wat boffen we met weer zo'n lieverd! Geniet er maar van, Colinda

marijke zei

ooooooch wat een poepie , wat een heerlijk bekkie zeg , ik ga jullie onwijs veel plezier toewensen met deze mooie Roos dat gaat vast lukken, ze komt in een schitterend gezin terecht

Anoniem zei

Andréa,11 januarie 2013.

Wat een schatje is ROOS een echte knuffel zij zal je vast veel plezier en liefde geven,iemand die zo van dieren houd heefd toch wel het hart op de juiste plaats ,veel geluk met je nieuwe huisgenoot.dikke knuffel .

ida zei

gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding, het is een super schatje!!

groetjes Ida

Ateljee de Kraal zei

Wat een dotje zeg, lief kopje, daar ga jeveel plezier van krijgen.
groetjes en leuk dat we weer kunnen reageren

Anoniem zei

Alex11-01-13 18:05:00
Hallo Marijke
Ten eerste wat heb je en ontzettende mooie site.
Mijn hart ging weer open naar het poppen maken want dat heb ik ook gedaan, maar door omstandigheden is dit in de benen gezakt.
Ik heb net je blog bekeken en ik was verast dat je Roosje er op heb gezet wat is dit mooi verheug mij erg op morgen om je te ontmoeten als je Roosje op komt halen.
Hoop dat je kunt slapen vannacht.
Groetjes liefs Alex

Marion Zwart zei

Marion Zwart-Peele,
Heey Marijke, nu begrijp ik waarom je vroeg om even op je blog te kijken; wat ben ik blij verrast met al de enthousiaste reacties op jou lieve ROOSJE,zoals jij en andere teckelliefhebbers weten heb je echt een super keuze gemaakt met een teckel, maar Roos heet van (ons) huis uit Miss-Dior from Black Palace en is echt een schatje welke al vele hartjes heeft gestolen, niet alleen van jou blogsisters, maar ook van ons als fokkers.
Maar naast de blijdschap dat we een mandje met gouden rand voor Roosje hebben gevonden, hopen we nog op net zulke lieve nieuwe baasjes voor haar 2 heerlijke zusjes, uiteraard zullen Alex en ikzelf daar voor zorgen.

Graag zien wij jou morgen en neem maar een pil in vannacht wil je enige nachtrust krijgen.

Heel veel liefs van ons uit Anna Paulowna.

Anoniem zei

Hai Marijke,

Mag ik jullie van Harte feliciteren met dit prachtige beestje genaamd Roosje,wat is het een schatje om te zien...
Wat geweldig dat ze in een gezin terecht mag komen die haar zoveel liefde en aandacht geven...
Wat zal ze het goed naar haar zin hebben bij jullie,het is een plaatje wat lief hoe ze je aankijkt op de foto...
De beschuit met muisje waren heerlijk,op de gezondheid van Roosje dat ze maar een gezonde grote meid mag worden...
Dit zal zeker vervolgt worden,heel veel plezier met haar gewenst...


Wens jullie een heel fijn weekeinde toe,
Warme groetjes Helene.

little sweet things zei

Wat een snoepie, heel veel plezier met haar!
Liefs, Sas

Danoesja zei

Hoi Marijke

Wat een schatje, daar smelt je toch van.
Ga vooral lekker genieten van Roosje.

Liefs Danoesja

Ellen zei

Hoi Marijke, het is alweer een hele tijd geleden. Het lijkt wel of de tijd heeft stilgestaan vanaf 5 aug. vorig jaar toen onze lieve Amy (witte herder) overleed. Maar nu hebben we ook weer een nieuwe babypup van 12 weken inmiddels,hihi en natuurlijk kom ik nog steeds niet aan freubelen toe, komt wel weer ;-). Als je het leuk vind om te kijken hier is de link http://myloveforwhiteshepherddogs.blogspot.nl/
Ook voor jou Van Harte Gefeliciteerd met je babypup, echt een schatje, ik blijf je volgen hoor ;-), heel veel geluk en plezier ermee!

Lieve Groetjes,
Ellen

Eva Agnes zei

Oh dear, oh dear what a lovely companion you have got.
She is so sweet.
It is not possible to live without a dog, is it? :-))
Godd luck to you both.
Hugs and kisses
Eva

Jet, Benno, Lotte, roosje en mik zei

Oooooooooh wat leuk!! Nog een kleine Roosje!! Geweldig zeg en wat een ongelofelijk kleine scheetje! Heeeel veel plezier met jullie kleine meisje!!!

Dikke kus Jet,Benno, Lotte, Roosje en Mik

Zazoe zei

Lieve Marijke,

Allereerst... wat fijn dat we hier weer kunnen reageren! Dat miste ik echt hoor! En dan Roosje... oooh...wat een dotje, wat een lief snuitje! Kan me heel goed voorstellen dat je op slag verliefd bent. En Roosje wordt natuurlijk straks "schandelijk" verwend... heerlijk! Geniet er maar fijn van. Veel liefs, Nina XX

Jacqueline zei

Dag lieverd,
Ben weer eens een beetje laat..., en zie nu past je nieuwe post... Wauw... Wat fijn je hebt er een nieuw vriendinnetje bij.. Roos!! Wat een scheetje!!
Geniet van elkaar!

Liefs,
Jacqueline

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve♥ Marijke..♥
Wat een snoepie♥ je nieuwe puppie♥ Roos ooohhhh Gefeliciteerd met je nieuwe LIEVE♥ huisgenootje♥..;))!!!
Het zal je/jullie leven verrijken♥ hier komen heel wat herrineringen♥ boven toen Dionne van mij nog zo'n puppie was ohhhhh dan ben je zo verliefd♥ op je puppie♥ met al haar streken♥ hihi dus dit word HEERLIJK♥ Genieten♥ ..:)))
Ben dus ook stiekum benieuwd wat je dan uit je handen♥ tovert♥ voor je PUPPIE♫ ROOS♥ en wat ze al uitgespookt♥ heeft en hoe haar eerste♥ nachtje was ??..;))
Genieten♥ word het zeker met dit nieuwe♫ avontuurtje♥ hihi..;))
Veel Liefs en Knuf Gaby..♥

Anoniem zei

Lieve Marijke,

Wat een schatje! van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe kleine :)
leuk om een fotootje te zien! en uit noord-holland, kan bijna niet beter.. haha.

liefs
Shirley

Anoniem zei

Hi,Marijke! I've seen the picture of your doggie pet and..wow,she's a rel cutie,sooo sweet! I'm sure she will be a fantastic mate :-D hugs,Debby

IS Interieur Styling zei

Hallo Marijke, ik heb vol bewondering op je Blog rondgekeken. En ook op je website. Ik ben onder de indruk van je creativiteit echt prachtig. Ja en dan roosje wat een hoog adoptie gehalte te leuk. Wij hebben ook nog eens het idee
om een teckel zoals roosje te nemen. Maar nu nog niet, wij hebben nog twee hele lieve poezen. En wat ook leuk is dat ik net zoals jij een heel mooi prinsesje heb, zij is nu ook 9 maanden. Aleen zet ik geen foto's van haar
op mijn blog, alleen toen ze geboren was.Ik pas elke week een dag op haar, en heb daarom ook thuis een babykamer ingericht. Die staat ook op mijn blog.Veel plezier met je Engeltjes, groetjes Ingrid