zondag 20 januari 2013

Sophie op haar sleetje..

 Kleine Sophietje in haar sleetje...wat vindt ze het leuk!
Ze was zo lekker aan het brabbelen en lachen...
Wat een geluk om met zo'n klein meisje buiten te zijn...
Wat is ze lief he..met haar roze wangetjes...
Ik kreeg van Brie een schattige bewerkte foto van Sophie,
heel erg bedankt meis...wat lief!
Wie het schattige blog van Brie wil bezoeken...
klik hier  www.brocantebrie.blogspot.com
 En met papa...hij is zo trots op zijn meisje..
wat een toffe vader ben je Dennis...
 En met mama...ze houden zo van klein Sophietje...
Mooi is het om te zien hoe mijn kind weer zo lief is
voor haar kindje...
 Ik vindt het zo schattig om te zien als Sophietje in het sleetje zit..
 Ik wens iedereen nog een heerlijke zondag...

37 opmerkingen:

Pink Princess zei

Agos...wat een dotje is het meis..en mooie (schoon)kids heb je :D

sirkkis zei

Voi miten suloinen ja rakstava perhe. Sophie on kuin nukke, kuin koru pienessä pulkassaan, ihanaa.

IS Interieur Styling zei

O ze is echt een schatje, en inderdaad ook een leuke mamma & pappa en Oma.
Wat heeft ze een mooie sprekende ogen. Geniet maar lekker met haar.
lieve groet Ingrid

Zaanse Zolder zei

oh zo schattig !!!

Knillie Bears zei

Wat lief wat een mooi kind is het toch.

lieve groetjes corina

marijke zei

wat een schitterend gezin zeg , mooie foto's weer bedankt dat we even mee mochten genieten

Ans Gilbert zei

Hoi Marijke,

Ooooooh wat is Sophie toch een schatje en de papa en mama zo'n leuk stel...
leuk dat je ons laat mee genieten..fijne zondag...

Liefs van Ans

Coby zei

Hoi hoi Marijke,

wat een lief poppetje is het toch...

lieve groetjes Coby

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve♥ Marijke..♥
Wat een mooi engeltje♫ is Josephietje♥ zie haar zo genieten♥ met Trotse pa♥ en ma♥ van de Sneeuw♥ met haar Schattige♥ rose Bolle♥ wangetjes♥ zó LIEF♥..))
DiT is nu ♫Genieten♥ en Fijne Zondag♥ Liefs♥ Gaby..♥

Carla zei

Ik vond het mijn mooiste kado ooit!!
Gaaf sleetje hoor,daar zit ze mooi in.
Mooi gezinnetje zo!!

Fijne zondag meis...liefs Carla

Fia zei

Ohhhh ik wist niet dat je weer een reactie kan plaatsen....
Leuk zeg ...want dit is zo prachtig om te zien de kleine Sophie wat een dotje..
leuke foto's Marijke en ik vind dat Sophietje op haar oma lijkt...
Foto's om te koesteren...

Liefs Fia

Anita Meijer zei

Wat een ontzettende lieve foto's heb je geplaatst Marijke, hier word je toch helemaal blij van, de liefde voor Sophie straalt ervan af. Helemaal super. Wat zal jij een trotse oma en moeder zijn.
Liefs van Anita

Brie Binnendijk zei

Ach dat is echt lief!! Sophie is toch net een pop zo mooi!!! Ze nodigt gewoon uit om lekker geknuffeld te worden met die heerlijke wangetjes en prachtige ogen. Ik zou ook zo graag oma willen worden. Maar dat is niet aan mij natuurlijk. Lijkt me echt geweldig! Mooie foto,s Marijke van een super mooi gezinnetje. Wat zal jij super trots zijn!
Lieve groetjes Brie.

Anoniem zei

Ahhhh wat lief hè moetie!! Het is alleen een beetje jammer dat wij nu niet naar je toe kunnen komen :-(
Dan kan Fietje niet met roos spelen! Hoop dat ik morgen weer kan komen gezellig! Wat een lieve reacties zeg! Hartstikke leuk zeg!! Kussss

Juliëtte zei

Lieve schat,

Wat een lieve foto's allemaal!
Heerlijk om zo met je meisjes en je schoonzoon
van de sneeuw te genieten!
Heb je mijn mail nog ontvangen?
Ik wens je een fijne week!

Liefs, Juliëtte

Anneke zei

sophie groeit hard en begint al echt van alles te genieten.
wij hebben nu ook onze kleindochter( zie foto,s blog ).
leuke sneeuw kiekjes van Sophie.
groetjes van An

Helena_VS zei

Какая лапуличка*)
Пусть Ангел - Хранитель бережет вашу малышку!
Это Чудо *) - такое небесное создание!
Здоровья и всего самого-самого лучшего!
с любовью,
Helena_VS
*)

Kristie Franklin zei

Marijke,

Look at how Sophie has grown! She is such a beautiful baby and I see that she has some teeth now! They sure do grow up fast...I can't believe that she will soon be a year old! Beautiful smile and nice rosy cheeks! Dennis and Lisa look so happy and proud of Sophie. Wonderful photos!

Big hugs sent to you, your family and sweet little Sophie!

Danoesja zei

Hoi Marijke

Wat lief dat je deze mooie foto's met ons wil delen. Het is een mooi stel samen en daar zal je vast enorm van genieten.

Liefs Danoesja

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marijke,wat fijn dat ik weer kan reageren en wat een lieve foto's en zoals Sophie op haar sleetje zit,zo parmantig,heel leuk om te zien,lieve groetjes Miranda

"Création" zei

Ohhh lieve Marijke, wat een PRACHTIGE
foto's van de sneeuwpret.
Eigenlijk heel bijzonder dat kleine
Sophietje nu al, zo klein nog, kan
genieten van deze wittewonderwereld.

Er zijn toch vele jaren voorbij gegaan
dat er totaal geen sneeuw is gevallen.
Waardoor kinderen pas op hun 5e of 6e jaar
voor het eerst in het echt sneeuw
konden bewonderen.

Ze is toch om op te vreten die kleine snoes.
En wat staan Lisa en Dennis ook SUPER op
deze foto's. Prachtige mensen allemaal, met
een bijzonder mooie uitstraling!!!
Liefdevol en warm.

Roosje zal wel helemaal wegzakken in de
sneeuw met die kleine dikke
worstenpootjes, hahaha.

Lieverd, GENIET maar heerlijk van al
dit moois, en ik geniet met je mee......

Veel liefs,
Josephine
XXXXX

Contrastes-Rosa Mª zei

Felicidades por esa belleza de hija , se ve a un padre feliz y admirado , gracias por compartir esos momentos felices:)

Hanny zei

Hallo Marijke

Wat is Sophie toch een prachtig en schattig meisje. Je ziet ze genieten in haar sleetje met haar prachtige roze kleertjes aan. Het is een heel knap kindje maar dat is ook niet verwonderlijk als je 2 zulke mooie ouders en oma hebt! Wat is dit leuk om te zien en te volgen, daar geniet ik ook weer van.
Liefs Hanny

Funny Squirrel zei

Sweet angel Sophie, she is a light beam of love and happiness

Corry zei

Hallo Lieverd,

Wat zit Sophietje te genieten in haar rose sleetje met haar,
blozende wangetjes,net een Princesje.
Zo door de sneeuw lekker met een trotse Papa en Mama
van de mooie witte wereld genietend.
Het is een drie eenheid zoveel warmte en liefde naar elkaar toe.
Marijke wat ben jij een trotse Moeder en Oma.

Fijne Witte Week gewenst,
Liefs Corry,
xxx

Kays Kids zei

What fun for Sophie. I'm sure she would have loved being pulled around in that sled.
Hugs

Janet zei

Goedemorgen Marijke

Wat heeft Brie een mooie LO gemaakt....super mooi!

En 2 trotse ouders....wat wil Sophie nog meer?!
Ze heeft nu na vandaag in ieder geval nog meer sneeuwpret,want wat ligt er veel sneeuw...althans hier...

Ik wens je een hele fijne dag meis

Liefs Janet

Ira Huberts zei

Heerlijk wonderkind, dat door veel liefde wordt omringd. Wat zal ze later nóg mooier worden en lekker stabiel in het leven staan. Haar ouders en grootouders stralen haar aan, was al blij wakker geworden vanmorgen maar ben nu helemaal warm van binnen door het zien van deze mooie foto's. Een groot geluk!
Lieve groetjes, Ira
irascreacorner.blogspot.nl

Sezoentje-Sonja zei

Ooooooh,kijk die lieve schat zitten , als een prinsesje wat rondgedragen (haha gesleed) wordt,wat is het toch een popje :)
Heerlijke foto's zijn dit hoor Marijke,
heel veel liefs van Sonja

Thuis bij Tjits zei

ohh wat een schatje.. zo lief.. kijk ze daar nou zitten.. werkelijk een popje!! maar hoe kan het anders met zo'n oma en mama:)
heerlijk Marijke om zo van haar te genieten!

liefs, Tjits

Linda zei

Oh lieve Marijke, wat fijn toch dat we weer reacties op je blog kunnen plaatsen! Ik heb zoveel moois van je voorbij zien komen en wilde zo graag laten weten hoe mooi en bijzonder ik het allemaal vind! Het meest mooie is natuurlijk je prachtige kleindochter Sophietje! Wat een mooi kindje is het toch en wat lief die foto's van haar op de slee! Superlief gewoon! Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, leuk dat je weer een keertje langs kwam. Geniet van al het moois om je heen. Liefs, Linda.

Anoniem zei

Dag Marijke,

Een paar weken geleden ontving ik jouw boek.
Oh, wat geniet ik daarvan, ik ben ook een kantenmens, maar dat haalt
t niet bij jou, maar daarom kan ik voelen, hoe t voelt, om een schatkamer
te hebben, waar je in kunt wegdromen.
Ik heb al heel wat leuke dingen gemaakt, maar als ik zo in jou boek kijk,
dan valt t mijne in het niet. Trouwens, ik geef veel weg, maar dat maakt niet uit.
Soms een beetje jammer, want vaak vragen ze of je iets wil maken, maar een bedankje
is het enige wat er tegenover staat. Ach, er zijn ook mensen die ontroerd zijn en dan is
het ook goed.

In ieder geval heb je mijn hart geraakt en daarvoor mijn dank.


Veel lieve groetjes van Femmy Pafort

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Marijke
wat is het toch een schatje !
mooie foto's !

Marijke, ik wil graag nog een boek bij je bestellen
maar kun je mij even de gegevens mailen ?
alvast bedankt
vr groetjes Manja
www.brocantedeknotwilg.nl

Anoniem zei

Hai Marijke,

Ohhh wat schattig kleine Sophie in dat sleetje,wat zal ze genieten van al dat witte goud...
Wat is het een knap meisje oh oh echt ze lijkt ook veel op jou hoor...
Fijn dat je zo kan genieten van dit wondertje want dat is en blijft het,wat gaat de tijd snel he Marijke...
Leuk dat ze al deze jaargetijde zo kan genieten van al het pracht...
Hoe gaat het met Roosje...

Ik wens je een hele fijne wk toe,
Lieve groetjes Helene.

android phone zei

werkelijk een popje!! maar hoe kan het anders met zo'n oma en mama:)

nexian android zei

ohh wat een schatje.. zo lief.. kijk ze daar nou zitten.. werkelijk een popje!! maar hoe kan het anders met zo'n oma en mama:)
heerlijk Marijke om zo van haar te genieten!

harga hp zei

ohh wat een schatje.. zo lief.. kijk ze daar nou zitten.. werkelijk een popje!! maar hoe kan het anders met zo'n oma en mama:)
heerlijk Marijke om zo van haar te genieten!