woensdag 23 januari 2013

Suikerzoete cup cake beertje en konijntje...


 Lieve schattekes,

Hoe is het met jullie?
Ligt er bij jullie ook nog zoveel sneeuw?
Hier ligt er onwijs veel sneeuw, maar je kunt nu gelukkig
wel met de auto overal goed komen...
Maar hoe meer sneeuw ik zie, des te meer verlang ik naar
kleur, groene bomen...en zon...
En naar roze suikerzoete bloemen..vandaar dat ik vrolijk verder
ga met mijn verlangen naar roze haha...
Zo zijn nu mijn suikerzoete cupcake beertje en konijntje geboren..
 En dit cupcake konijntje heet Dorothy...
 En zien jullie het snoezige kop en schoteltje op haar kopje?
 Op het zoete buikje van Dorothy zitten pomponnetjes...
Ohhh..my sweet Dorothy... 
 Kijk haar nu toch eens de camera inkijken haha..
Dorothy geef me maar  eens een lief konijnen pootje.. 

En dit is Sweet Jane...
 
 En Jane heeft ook een cup cake taartje op haar berenkoppie...
 En met haar lange wimpertjes is het toch ook een
heerlijke snoes?
 Haar jurkje heb ik gemaakt van heel oud kant..
 Ach lieve Sweet Jane, je bent suiker zoet en om op te eten..
 En met een taartje in een melkkannetje...
Zo gezellig even samen op de kiek.... 
 En Dorothy speelt zo fijn met de oude roze taartschoentjes...
 En nog maar weer een kiekje van de cup cakejes..
 Ze willen zo graag op de kiek, je kunt het duidelijk zien haha...
Geeft niks dan maak ik nog meer kiekjes van jullie hoor..
En een taartje in een melkkannetje van boven af... 
 Oude stofjes en materialen..zelf het kannetje zelf is van kant..
 Ohhh...ja dit tuttebelletje kwam ook nog even langs...
Annie het taartslakje..
 Haar huisje draagt zij altijd zo gezellig op haar rug...
Annie kan goed blijven staan, want onder haar buikje heb ik oude
klosjes gemaakt..
 Ik noem deze oude roze schoentjes ook taartschoentjes,
het lijkt toch net of er een toefje slagroom op de neusjes zit..
 Deze schoentjes kun je ook zelf maken...en er naaigereischoentjes van
maken...de beschrijving kun je vinden in mij nieuwste boek
Marijke's mooie Mijmeringen...
 Ja en suikerzoete Dollie poppies...deze kun je vinden in
mijn shopje...
 Deze liefies zijn gevuld met lavendel en je kunt ze zowel
ophangen als ergens tussen liggen..
Of ze staan zo schattig bij een oud popje of beertje..

Heerlijk he die oude nostalgische popjes? 
 Dollie popjes in hun ondergoed...
Zo sisters dit was het weer...en hebben jullie door deze
post ook al meer zin in het voorjaar?
Nou ik wel hoor...
Dikke knuffel van
Marijke

35 opmerkingen:

anita wijchen zei

Lieve Marijke wat een schatjes weer, en inderdaad mag het wel wat vrolijker worden buiten maarja niks aan te doen.
En jullie kleine meisje op haar slee is zo geweldig om te zien wat een mooi poppetje is het toch. groetjes anita

Carla zei

Oh wat zijn ze weer schattig!!
Dat konijn.,..te gek gewoon....maar ja..niet zo verwonderlijk als het onder jouw handen geboren word hoor!!
Heb weer genoten van je mooie post!!

lieve groetjes Carla.

МамаФиалка zei

как красиво!!!

Алла АА zei

ПОТРЯСАЮЩЕ, ОЧЕНЬ КРАСИВО И ТРОГАТЕЛЬНО!

Brie Binnendijk zei

O Marijke wat prachtig toch weer!!! Ik ben verliefd op dat beertje, dat snoetje!!!!! Hoe krijg je het toch weer steeds voor elkaar om van dat moois te maken. Altijd weer zo leuk en gezellig op jou blog met al dat lieve roze. Helemaal mijn smaak. En ja van mij mag het voorjaar nu ook wel snel komen, gisteren was het hier mooi weer met het zonnetje er bij, maar vandaag is het weer grijs en erg koud buiten. Dus maken we het binnen weer gewoon gezellig!
Lieve groetjes Brie

Wateringen zei

Hi,marijke!!I've just seen your new post and wowwwww!!:-) Your bunny and bear are soooo lovely and special.... beautiful the teapot cake and the shoes !! ^_^ What is the bear with the hat which seems to be a kind of cart? Thank you :-D

Hanny zei

Hallo lieve Marijke,

OO wat is dit weer genieten, wat worden er toch wonderlijke gedaantes uit jouw handen geboren. Deze zijn ook weer zo ontzettend schattig en wat lief met die lange wimpers, zo aandoenlijk.
ik geniet hier telkens weer, je komt ogen te kort, ook zo fijn zoals je ons in je verhaal meeneemt zodat we allemaal even weg kunnen dromen, heerlijk toch?
Liefs Hanny

Pink Princess zei

OH wat zijn ze weer lief........je poppen Dorothy en Jane <3 en oh die lavendelpopjes, helemaal te gek...hier is helaas geen lavendel en das zo jammer want ben DOL op de geur <3...nou ja je kunt niet alles hebben. WIJ hebben zon en jullie sneeuw...jullie hebben lavendel en ik nie haha. Heel veel liefs en een dikke kbuf vanuit Thailand :D

Kristie Franklin zei

What sweet little animals! I love the eyelashes, they really bring out the eyes. The clothes are adorable and so cute! You have an amazing talent! :)

Big Hugs to you,

Kris

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Marijke
Wat een leuke foto's weer
Fijne avond
vr groetjes Manja

Brocante de Knotwilg

Mireille van Krieken zei

Hoi Marijke,
Bedankt voor je berichtje op mijn blogje....Wat een schattig beertje en konijn.Echt ontzettend leuk.....Vooral het jurkje van het beertje vind ik erg mooi! En dan dat roze...daar word je enorm vrolijk van .....Dat slakje is ook enig zeg....hoe kom je erop....wat een enorme fantasie. En ja...je boek is geweldig ....ik heb hem en blijf erin bladeren....

Liefs Mirei

sirkkis zei

Hurmaavia pupu ja karhu , herkullisia cupkeic. Nuo vanhan ajan tuoksunuket ihania.

Anoniem zei

Monica23-01-13 21:05:10
Och vlinders in mijn buik, wat een schattige zoete konijntjes! Marijke ik ben hopeloos verliefd!
Liefs Monica

Anita Meijer zei

Wauw wat ziet dat er allemaal weer super uit Marijke, ik vind het prachtig, zo mooi dat sfeertje, om helemaal bij weg te zwijmelen. Super.
liefs van Anita

Kays Kids zei

Your bunnies are beautiful. P:us your dolly poppies look vintage and great.
Hugs Kay

Muggensteekjes zei

Goedemorgen lieve Marijke,
nou ik krijg zeker zin in de lente als ik deze lieve schatjes zie, wat zijn ze allebei snoezig met hun prachtige snoetjes. Zo romantisch met het oude kant en lieve zoete kleurtjes. Je vorige post was ook genieten hoor van die kleine Sophie met haar trotse papa en mama. Momenten om te koesteren lieverd, zo leuk met z'n allen in de sneeuw. Maar hoe leuk ik sneeuw ook vind ik begin nu ook steeds meer te verlangen naar de lente en dan vooral wat warmte. Heb ook veel behoefte aan zachte kleurtjes om me heen en straks ga ik een paar bossen rose tulpen kopen. Van mij mag het voorjaar beginnen...
Heel veel liefs, Ingridx.

Juliëtte zei

Lieve Marijke,
Wat een heerlijke schepseltjes heb je weer gemaakt!
Je heb het er maar druk mee!
Geef mij ook maar het voorjaar!
Nog even doorbijten!

Een warme knuf uit een koud Noorwegen!
Juliëtte

Marpet zei

Oh jeetje...wat een schatjes weer:)
liefs,marjolein

vrouw Hommel zei

Lieve Marijke, prachtig zijn ze weer, ik ben weg van dorothy, ik weet niet wat het is met mij en konijntjes, vroeger spaarde ik ze zelfs. Dat kopje op haar hoofd, al die kleine details. En dan annie de slak, hi hi , gelukkig heeft ze klosjes, kan ze iets sneller vooruit komen. En wat een mooie gehaakte sprei zie ik daar op de achtergrond. Nou in ieder geval schijnt de zon nu hier buiten, beetje lente gevoel.
Dank je wel weer voor alle mooie creaties die je hier laat zien. lieve groet van vrouw hommel

Anoniem zei

Dag lief Marijke.

ohhhhh Wat een schattige diertjes zie ik weer op je blog!
Helemaal om weer verliefd te worden....wát een mooie kleurtjes en zachte uitdrukking op hun gezichtjes.
Hier straalt de kunstenares uit die jij bent!

Uiteraard ben ik er weer helemaal weg van!
Ik ga dan nu ook nog eens op mijn gemak alles weer eens opnieuw bekijken!

Het was erg gezellig om je even te spreken en onze ervaringen over wat we beiden aan het maken te te delen:-)

Ooit wil ik graag nog eens een lief klein konijntje bij je kopen voor bij de andere diertjes die ik al van je heb.
Die zullen dat best heel gezellig vinden.:-)

Dag dag lieve Marijke....tot snel weer.
Liefs.....Mia

Marapuama zei

Wonderful, so that you wanted to pick up and hug each other.
You have such wonderful ideas - a cup on his head, yes-this is it!

little sweet things zei

Wat een heerlijk stel Dorothy en Jane!
Liefs, Sas

Anoniem zei

Hai Marijke,

Wat heb je weer een schattig en kleurrijk Blog geopend...
Schattig hoe Cupcake Konijntje Dorothy eruit ziet,hoe krijg je het voor elkaar om iedere x weer zulke vrolijke schepseltjes te Creeren wonderbaarlijk.
En Sweet Jane ook zo suikerzoet en schattig...
En Annie de Slak whahahah helemaal geweldig hoe je op het idee bent gekomen
zo leuk en zo vrolijk wordt ik iedere x weer als ik op je Blog kom...
Marijke wat heb je weer prachtige spulletjes gemaakt het kannetje zo leuk dat je dat bekleed hebt met kant,en die geweldige schoentjes,inderdaad lijken het wel toefjes slagroon op die neusjes zo intens wit...

Wat de sneeuw betreft het hoort erbij,maar wat wil ik ook zo graag de kleurtjes/geurtjes/bolletjes van het voorjaar zien en ruiken...
Hopelijk wordt het een hele mooie tijd...

Wens je een hele fijne week,
Warme groetjes Helene.

Danoesja zei

Hoi Marijke

Ik moest zo lachen van de week toen ik zag dat we tegelijkertijd een reactie bij elkaar gaven en jij schreef twee zielen één gedachte, mooi hoe dat dan gebeurt hé.
Ik zit weer te genieten van je wonderschone creaties, wat zijn ze heerlijk zoet, ik moet toch ook maar weer eens zoete taartjes gaan bakken binnenkort. Je ziet ze dan vanzelf verschijnen.

Liefs Danoesja

"Création" zei

Lief zonnestraaltje,

Wat een wonderbaarlijk mooie creatie's
heb je weer gemaakt.
Dorothy het lieve konijntje, wat een knap
staaltje werk is dit geworden meis. Zo mooi
de twee kleuren die zo prachtig samenvloeien.
En dat snuitje zo liefffffff en mooi gemaakt.

Whoohahohaha, Annie het slakje, wat een dot,
en hoe kom je er op, prachtig gewoon.

Sweet Jane is zeker sweet zeg, en zo leuk dat
we nu kunnen zien hoe groot ze zijn.
Als ik de foto's alleen gezien zou hebben
had ik het idee gehad dat ze veel groter
zouden zijn.
Ze zijn allemaal zo prachtig gekleed met die
oude materialen, echt SCHITTEREND!!!

En die schattige Dollie popjes, zo lief
zijn ze, wat zal het heerlijk geuren
op je ateliertje.

Ongelooflijk eigenlijk dat je zoveel hebt
kunnen maken nu met kleine Roosje die
best heel veel tijd in beslag zal nemen.
Weet wat ik denk.........dat jij ag en nacht
gewoon heerlijk aan het doorwerken bent, hahaha.

Lieverd, een heerlijke en mooie poat,
heb er van genoten.....

Veel liefs,
Josephine
XXXXX




Lovey zei

Love...love...love...

Inga zei

Heel erg mooi, zacht en voskhitetelno ...... yummy, yummy! Altijd genieten van je mooie, gezellige blog!
THANK YOU!

Simonne's fantasiestudio zei

Het konijntje en zijn vriendje, het beertje zijn weer geweldig mooi.
groetjes,
Simonne

Coby zei

Hoi Marijke,

wat een lieve droppies zijn het geworden, zo perfect en gezellig saampies op de foto...

lieve groetjes Coby

Corry zei

Hallo Lieve Marijke,

Wat zitten Sweet Jane en Dorothy te lonken naar de lente ze hebben hun serviesje en gebakjes al bij zich om lekker buiten een high tea te houden. Annie het slaktaaartje heb ook veel zin in de lente.Zelf heb ik ook de lente al naar binnen gehaald met lekkere bolletjes die al naar het voorjaar ruiken,en zoete kleurtjes.

Fijne Dag,
Liefs Corry,
xxx

Anoniem zei

Sandra26-01-13 23:41:59
Lieve Marijke, sorry dat er alweer twee weken overheen zijn gegaan. Mijn hondje is geholpen en het ging niet helemaal lekker. Ik wil je nogmaals bedanken voor onze geweldige dag samen. Ik heb echt genoten en ben dolblij met mijn wollepopje. Ook ben ik heel blij met de poes die ik bij je kocht. Echt iedereen!!! Wil hem hebben, hahaha mispoes!! Hoe is het gegaan met Roos?? Al gewend natuurlijk. Leuk he , een beestje om je heen! Marijke nogmaals bedankt voor alles. Het was geweldig!! Dikke knuffel en ik hoop tot gauw, xxxxxxxxxx, Sandra

Sezoentje-Sonja zei

Vanmorgen stond ik op, zucht, ik wil lente en dan ga ik bijlezen en oh oh, wat is dit dan een post om van te genieten!
Al die mooie lentekleurtjes, dat vrolijke roos, oh , wat ben je weer heerlijk bezig geweest met het maken van prachtige wezentjes en wat een prachtige kleding heb je ervoor gemaakt, zo heerlijk romantisch.
Ik ga nog een beetje verderddromen van de lente hoor lieverd,
ik wens je een fijne zondag toe,
liefs van je Bonbonnetje :)

Anoniem zei

janny27-01-13 10:56:55
Hoi Marijke, wat maak je een mooie spulletjes. Knap gedaan!

Asma Killy zei

het is interessant en leuk te delen, ik ben blij om je interessante en informatieve blog te bekijken, ga het houden in mijn bookmarks en zal laten zien aan mijn vrienden, die speciaal dit bericht van uw blog, hoop dat u het zult houden en zal je blog maken meer informatief en nuttig en voor dat je zal moeilijk worke,
http://www.fashionstylestrend.com/

harga hp samsung zei

Het konijntje en zijn vriendje, het beertje zijn weer geweldig mooi.