zondag 6 november 2011

Mijn meiske is nu 20 weekjes zwanger...

Deze post gaat over een trotse
moeder er haar lieve dochter....
Dit is Lisa en ze is nu 20 weekjes zwanger.
En ohhh...wat ben ik toch trots
op mijn meisje met haar bolle buikje....

 Sinds een paar weekjes
weten we dat Lisa en haar vriend
Dennis een klein meiske gaan
krijgen..wat ontzettend schattig
een popje...
Kijk mijn meiske eens stralen...



We zitten op een roze wolkje...
Heb al een roze balletpakje met
een tutu gekocht..
En de wieg waar Lisa ooit zelf
lekker in heeft geslapen, hebben
we van de zolder gehaald, en
wit gespoten..we gaan deze
wieg nog mooi bekleden...
Het wiegje is ongeveer
50 jaar oud.
Zoete dromen..

Het kleine prinsesje heeft alle
tijd om te groeien...en als de tijd zover
is dan wordt het prinsesje  in
liefde ontvangen...



Voor mijn nog ongeboren kleinkindje..
Liefje ik ken je nog niet..
En ik weet niet hoe je eruit ziet..
Maar liefje ik weet wel dat ik
heel veel van je hou..
En ook dat mijn lieve dochter
heel goed voor je zal zorgen, en
dat je veilig bij haar mag groeien.
Lief meiske, we verheugen ons
zo op je komst...

Ik wil iedereen een mooie nieuwe
week wensen!
Lieve groetjes,
Marijke


60 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een prachtige meid zeg ...genieten jullie er maar lekker van ..... weet zeker dat zij een prachtige moeder word en jij een prachtige oma .....lieve groet rosita

Thuis bij Tjits zei

oh wat ontzettend lief.. ook je gedichtje voor je kleinkindje!
ik kan me heel goed voorstellen dat je hier ontzettend van geniet, zo mooi lijkt het me om je dochter zwanger te zien, geniet van deze bijzondere tijd!!

liefs, Tjits

Zazoe zei

Marijke, wát een prachtige dochter heb jij! En wat onwijs mooi moet het zijn om straks dat kleine bundeltje geluk welkom te mogen heten op de wereld.

Geniet jij maar lekker van alle voorbereidingen, het wiegje wordt vast prachtig. En jij wordt een heel lieve en zorgzame oma, dat kleine prinsesje wordt met alle warmte en liefde omringt, dat weet ik zeker.

Veel liefs, Nina

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat heerlijk toch al die voorpret voor het kleine meisje wat straks gaat komen.

Geniet er maar heerlijk van hoor!!!!

Lieve groet,

Loes

Kays Kids zei

Oh how wonderful it is to become a grandmother. Watching your daughter in her pregnancy and getting ready for the arrival is a miracle.
Enjoy, the joy of a new baby member of your family.
Hugs
Kay

tachterhuis zei

Zooo Marijke je mag best trots zijn op je dochter hoor, wat een mooie meid, de blik van haar moeder ;-) mooi.... en dan straks dat klein meisje oooooooh hoe lief zeg. Jij zal wel genieten.

Hoop dat mijn bericht aankomt...

Liefs
Carine

Cinderell@'s wereld zei

Oh wat heerlijk voor jullie...het mooiste wat eris....oma worden...worden van mijn moeder en schoonmoeder...ik hoop de wieg op je blog te bewonderen...Geniet ze!
Liefs Cinderell@

Fia zei

Wat een mooie en lieve foto's van je prachtige dochter Marijke.
Je lieve woordjes en gedichtje krijg er een beetje kippevel van......je zal wel een hele lieve Oma zijn.

Liefs Fia

AliceKiss zei

Очень красиво!!!!Это просто чудо!!!!!Прекрасная пора беременности))))

cristall zei

Hermosa esta tú hija !!! se ve muy bonita,que tenga una dulce espera,estoy segura de que no le va a faltar de nada a esta linda muñequita.
Disfrutar de este momento tan bonito,que es único en la vida.Besos desde España!!!!

WishYouWereHere zei

So very beautiful!

Miss Petula Pie zei

Wowwww!!! Fantastic!
I'm so happy for you!
Many hugs :o)))

Anoniem zei

Hoi Marijke,


Als dit bericht tot jou komt deze keer eindelijk, zal ik heel blij zijn want het lukt alweer een tijd niet meer. Ik heb een reactie gelaten op je post met je zus (vond ik zo lief van jou om een post over je zus te maken, jullie zijn schatjes) maar daar begon het, het lukte niet. De volgende posten ook geprobeerd maar tevergeefs en nu heb ik een nieuwe laptop gekregen van liefje en het lukt terug! Ik ben zo blij voor je dat je oma wordt en een meisje ooooh wat zal je toch allemaal voor haar kunnen maken !! In je vorige post zei je ook dat je hoofd zo vol zit van al die ideen op de andere blogs, maak je niet druk ik heb dat ook en soms zou ik ook wel een tijdje niet meer kijken maaaar een mens is toch zwak he .... telkens weer zit ik achter de PC en ben ik weer uren bezig! Ondertussen natuurlijk ben je niet bezig met hobbyen EN je krijgt er ongelooflijk een punthoofd van! En de lijst wordt nog langer met
wat je allemaal wilt uitproberen en maken ;-))


Proficiat met je borduurmachine, ik denk dat het echt iets voor jou is. Je hebt weer prachtige dingens gemaakt, ik vind er geen ander woord voor, het is PRACHTIG. Mijn moeder heeft er ook juist een gekocht van Berlina en zodoende heb ik haar naaimachine cado gekregen, leuk he ;-)
Zo Marijke ik denk dat ik dit toch per mail stuur want het is een hele boterham geworden!
Ik vind het spijtig dat je niet meer langs komt op de blogs maar weet je, je moet aan jezelf denken.
Doe zeker zo verder Marijke want niemand maakt mooiere dingens als jij, veel kunnen het proberen namaken maar dat van jou blijft het mooist!
Ik wens je een fijn weekend en hoop je nog eens te horen(je kan altijd mailen ook, als je daar zin en tijd voor hebt natuurlijk;-)


Lieve groetjes
Carine

"Création" zei

Ohhhh lieverd toch, wat ziet Lisa er toch prachtig uit, 20 weekjes zwanger, zo lieffffff en vooral mooi om te zien hoe haar buikje steeds groter wordt.

Je hebt echt een schoonheid van een dochter die net zo'n bijzonder mooie uitstraling heeft als haar moeder. Zo lief Marijke hoe je tot je ongeboren prinsesje spreekt, en je kan ook zo goed zien dat Lisa enorm geniet van haar zwangerschap.

Dit lieve kleine wondertje komt in een zeer warme en liefdevolle omgeving terecht. En ik ben ongelooflijk benieuwed hoe jullie dat wiegje om gaan toveren. 50 jaar oud al, en Lisa heeft er zelf ook in gelegen, dat geeft toch een extra dimensie.

En wat een fantastische roze wolk al die lieve zoete babyfoto's. Volgens mij heb je al heel wat mooie spulletjes gemaakt voor de kleine schat, hihi

GENIET***GENIET***GENIET jullie allemaal van deze mooie periode,en het prinsesje kan zich geen betere Oma wensen.......

Geniet van een fijne week,

Liefs en alle goeds,

Josephine

Marjanne zei

Je mag zeker heel trots zijn op je mooie dochtr, et geluk straalt er van af. Geniet ervan en van elkaar, koester elk moment, dit is zo uniek... lieve groeten Marjanne

~THEA~ zei

Hallo Marijke,

Een dochter, wat leuk!

Ik hoef niet te zeggen dat je er van moet genieten. Wat dat doe je al zie ik! Het is ook zo heerlijk om Oma te zijn. Geweldig!
Nooit geweten dat het zo leuk zou zijn.Er is niks leukers op deze wereld dan je kleinkinderen!
Wat zul je een boel mooie dingen maken voor haar!
Lieve groetjes van Thea ♥

Kris zei

Marijke,

Congratulations! You have a beautiful daughter who definitely has a special glow about her. There is nothing as special as the birth of a child and the first one is really special because it is the first.

I remember fixing up a spare room for my first grandson because I had the honor of taking care of him during the day. We purchased a crib and decorated it with Peter Rabbit. I can still remember it so clearly and now he is 10!!

I am so happy for you.

A Very Big Hug to You,

Kris

"WELKOM BIJ OMA POPJE" zei

Wat geweldig hè om oma van zo'n wondertje te worden. Het is een heel bijzonder iets.
Leuk om te weten dat je een kleindochter krijgt.
Het is geweldig om oma te zijn, ik geniet er ook zo van.
Liefs Marjon

Kom Achterom zei

ooh Marijke gefeliciteerd het lijkt me heel bijzonder om oma te worden!!
WAt een prachtige post. Zoo welkom!!
fijne dag
Yolanda

Sezoentje-Sonja zei

Wat lijkt je dochter ontzettend veel op je Marijke. Het lijkt me een zalig gevoel om je eigen kind zo te zien stralen.
Heerlijk om te lezen dat jullie op dat roze wolkje vertoeven, geniet van deze periode want het gaat zo vlug. Mijn kleine nichtje wordt op kerstdag alweer vijf en ik weet nog als gisteren dat ze in haar mama's buik zag, spannend is dit hè :))
Ben benieuwd hoe haar wiegje eruit gaat zien, gaat vast een zalig plekje voor haar worden.
Lieve groetjes, Sonja

Elly zei

Heerlijk meis, dat het allemaal zo goed gaat met je dochter en het kindje. Lisa ziet er fantastisch uit!( maar ja, ze lijkt dan ook op haar moeder ;-)
Wat een geduld moet je nog hebben he, pfft nog eens 20 weken te gaan hihi. Nou ja, dan heb je in ieder geval genoeg tijd om heel veel leuke roze frutseltjes te maken voor je kleinkindje :-)

liefs, El

Pink Princess zei

WAT een rijkdom, lieve Marijke ♥ Je dochter die een dochter krijgt. Wat mooi. Je weet, ik heb helaas geen kinderen en dat is wel een gemis hoor, dus geniet van deze mooie tijd en als je kleindochter er eenmaal is.....weet ik bijna zeker dat je een geweldige oma bent (en je man een lieve opa ♥)

Heel veel liefs en dikke knuf van mij. OH ja..je dochter straalt gewoon van het scherm af ♥

ByVonneThuis zei

Wat ziet ze er prachtig uit !!!
We kunnen wel zien dat ze er echt van geniet, ze straalt. . . .
Vanmorgen was ons buurmeisje bij ons en we hebben samen zitten genieten van alle roze babytjes, dank je wel.

Groetjes Yvonne

Willy Duit zei

Gefeliciteerd....dat lijkt me een zeer bijzondere ervaring om te zien dat je eigen dochter zwanger is...en wat een mooie meid!! Geniet van elkaar!!

Zaanse Zolder zei

Oh wat heerlijk om je dochter zo mooi en blij te zien. Volgens mij zitten jullie met z'n allen op een roze tule-wolk. Geniet ervan, trotse bijna-oma.
Wel een heeeeeeeeeeel jonge oma denk ik ?!

Anoniem zei

Hoi lieve Marijke,

wat een mooie dochter hebben jullie, maar ja met zo'n mooie moeder kan het niet anders ;-), veel geluk en geniet van deze mooie tijd.

De foto's zijn sprookjesachtig en zo dromerig mooi ;-), dank je wel dat wij een beetje mee mogen genieten meis...

xxx Coby

Pamela zei

Wat is ze prachtig zwanger! Jullie stralen alle twee :) Ik hoop dat ze een prachtige zwangerschap zal krijgen zonder die vervelende kwaaltjes. Samen genieten!!!

Liefs Pam

sirkkis zei

Voi kuinka onnellista odotusta niin uudelle äidille kuin tulevalle isoäidille. Kohta saatte rakastaa uutta vauvaa jonka säsiinne saatte :D

Karolien zei

Lieve Marijke,

Wat heerlijk dat jullie met volle teugen genieten van het steeds boller wordende buikje van Lisa. Ondertussen voelt het kleine wondertje zich lekker geborgen in haar veilige omgeving. Nog 20 weekjes en dan is de verrassing compleet. Dan wordt het nieuwe mensje met open armen ontvangen en krijgt ze alle liefde die ze maar kan dromen en komt ze terecht in een heel warm nestje. Dat het een heel mooi prinsesje wordt, dat is een feit. Hoe kan het ook anders, uit zo'n mooi koppeltje?
Het poppetje heeft het echt getroffen met zo'n prachtige ouders en een oma en opa die vanaf de eerste seconde dat ze van haar bestaan afwisten al over van liefde waren voor hun eerste kleinkindje.
Blijf maar lekker zitten op jullie roze wolk want het is er heerlijk vertoeven.
Alle geluk voor de toekomst.


Karolien

Anoniem zei

Lieve Marijke,

Voel de traantjes al prikken in mijn ogen.. Wat kan ik toch altijd genieten van wat je schrijft... Hoe je het doet weet ik niet, maar net als je schepseltjes komt het altijd diep bij me binnen...

Geniet er maar lekker van met zijn allen, wat een spannende periode zal er straks ook aanbreken... Je kleindochtertje boft straks maar met zo'n lieve mama en oma!

Lieve groet, Rosalie

(ps. maar weer een anonieme reactie, want met mijn account lukt het weer eens niet... terwijl dit toch een tijdje wel kon!)

Lululiz zei

Your daughter is a very beautiful young lady, and the pregnancy suits her, she looks glowing.
Lovely collection of baby photos as well.

Mayflower zei

Ohhh....wat een geweldig nieuws lieve Marijke. Van harte gefeliciteerd met dit mooie vooruitzicht.
Wat heb je een prachtige dochter en wat lijken jullie op elkaar.
Leuk dat je de wieg gaat opknappen waar zij ook heeft ingelegen.
Ik heb de wieg waar ikzelf, mijn dochter en zoon hebben ingelegen ook bewaard. Hopelijk wordt deze ook eens gebruikt.
Geniet van deze prachtige tijd lieve meis.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

Lieve Barones ,en Lisa,
Wat een mooie fotootjes van jullie beiden en Lisa haar prachtige bolle buikje ,wat zal dit kindje verwend worden door haar mama en oma:-),en wat straal je Lisa ,ik ben heel blij voor jullieXX
Geniet er maar heerlijk van hoor ,dikke kus van mij ,caroline XXX

Anita zei

Oh wát een plaatje is je dochter zo met haar bolle buikje :-) Enne jullie lijken sprekend op elkaar !!!!! Dat is een COMPLIMENT hoor hihi
Jaah wist natuurlijk al dat je in de wolken bent.
Wat een héérlijk vooruitzicht
dit wondertje wordt in LIEFDE ontvangen: zo móói !!!
Hier spreekt een supertrotse, blije en gelukkige oma.
Lief mens lekker GENIETEN van al dit moois
van je kruin tot in je dikke teen ;-)
Groetjezz lfs mij xxx

Anoniem zei

Moedertje!

Wat heb je toch een mooie lieve blog gemaakt zeg! En helemaal over mij :-) wordt er gewoon verlegen van!
Echt super schattig die baby'tjes en de foto's zijn prachtig bewerkt!
Ma ik zou niet weten wat ik zonder jou zou moeten!
Ben zo trots en blij met je! I love you
En iedereen die gereageerd heeft, heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! Jullie zijn schatten!!!

Dikke kus lisa

angel zei

so beautiful pitchures..love them have agreat day xxx

lien zei

Oh wat lief, gefeliciteerd!! Mooie dochter heb je! En als ik zo die foto van jullie saampjes zie, kan ik me niet voorstellen dat jij oma wordt. je ziet er nog lang niet uit als een oma, hahaha.
Geniet ervan!

Chrissie zei

Wat gaat de tijd toch snel Marijke, alweer 20 weken in blijde verwachting.
Wat straalt Lisa, prachtige foto's hoor.
Ik hoop dat alles rustig verloopt en dat de kleine meid nog lekker 20 weekjes bij haar mams blijft.
Heel veel plezier met het bekleden en inrichten van het princessen kamertje.
Ik hoop dat jullie nog fijne weken hebben samen.
Veel liefs Chrissie

Riet zei

OH wat een heerlijkheid, een kleindochter en je bent zo gelukkig lieve Marijke. Wat een prachtige dochter heb je en ze is zo mooi zwanger. Wat een prachtige post met al de dromerige poppetjes. Kan me voorstellen dat je al van alles aan het klaarmaken bent voor het prinsesje.
Veel geluk.
Liefs van Riet

Le Style zei

Wat een Super lieve post!
Door liefde omringt.....
Wat een mooie dochter en wat draagt ze het mooi, zo'n mooi buikje!
Zo bijzonder Oma worden en zo super speciaal deze foto's en woorden!!
Dit prinsesje krijgt vast een koninklijk wiegje, laat je het resultaat zien? Ben zo benieuwd;-)
Ze komt in een veilige liefdevolle omgeving terecht, zo mooi.
Geniet van je dochter, van deze bijzondere tijd!
Alle goed en alle liefs.....

Liefs van mij

Le Style zei

Alle goeds en liefs natuurlijk!

Eefies day zei

Ik kan alle lieve reacties bijna niet meer overtreffen, maar o, wat fijn en wat zullen jullie genieten zeg.
Heel veel geluk wens ik jullie nu al toe hoor.
En die mooie zoete, lieve babyfoto's, dat is genieten hoor!!!!Moooie foto van jullie beiden.

Lieve groetjes,
♥Eefie

vrouw Hommel zei

Zo, ik moest eerst 45 reacties langs maar nu mag ik ook nog even mijn zegje doen. Zowel de aanstaande oma als moeder stralen van het scherm af, ik word er gewoon vrolijk van en voel mee met de spanning. Je kunt het je bijna niet voorstellen dat over een aantal weken zo'n klein wondertje geboren gaat worden. Heel veel plezier met de voorbereidingen op jullie (klein) dochter.
lieve groet

Carla zei

Oh...lieverd...wat gaaf!!
Jij ook een kleindochter...super!!
Ik vind het zo'n kadootje!!!
Hoe ze me aankijkt met dat lekker koppie..en mij haar liefste glimlach geeft...ach meis..daar kan echt niks tegenop.
Op die momenten moet ik altijd even denken aan dat liedje van Willy Alberti..de glimlach van een kind....die blijft toch ook nog steeds leuk!!
Nog even wachten en dan ben jij ook oma....zo leuk voor je..en je dochter heeft een prachtig buikje hoor!!

liefs Carla.

Passione Helena zei

Lieve Marijke, wat een geweldig bericht!
Van harte gefeliciteerd voor jullie allemaal.
Je dochter straalt, wat is ze mooi zwanger! Een mooie, jonge vrouw...net als haar moeder.
Wat een liefde spreekt hier. Geniet tot die tijd van deze mooie periode, waarin een mooi klein meiske groeit. Ze zal worden verwelkomt in het mooiste wiegje ♥

Dag, oma in spe.. ik wens je een hele fijne dag!

Heel veel liefs,
Helena x-x-x

at-the-attic zei

beautiful pictures!

DanArts zei

Als dit geen moederliefde is,dan weet ik het niet meer. Geniet er maar van.
Heerlijk om te zien dat oma in spe en moeder in spe stralen.
Lieve groetjes Dana

marga zei

Wat lijkt je dochter veel op jou Marijke.....sprekend jij! En wat straalt ze! 20 Weken al weer, waar blijft de tijd. Mooie foto zo met dat bolle buikje, geniet er nog maar ff van!
Liefs Marga

Kimberly zei

Beautiful photos! Lovely blog, I enjoyed reading yours. Thanks for visiting mine as well. I have another.
Garden of Secrets
http://fleur-de-li.blogspot.com

't Glimmenhofje zei

Hoii, Hoii lieve Marijke en Lisa.
Wat een heerlijke post over liefde, warmte, vertrouwen en schoonheid, maar vooral over die geweldige band tussen jullie!! Het is toch wel een rijkdom om ten eerste een kindje te krijgen, maar ten tweede een heerlijke moeder (en verdere familie) te hebben die je steunt en nog meer vertroeteld als anders omdat je zo iets waardevols bij je draagt! Ik hoop dat natuurlijk ook ooit mee te gaan maken met mijn dochter en dan net zo te stralen op de foto als jullie samen doen...
En inderdaad...het klinkt al wat afgezaagd (hihihihii) maar wat een stel knappe meiden op die foto en wat een heerlijke bos krullen heeft Lisa.
En die foto's van die babytjes zijn erg mooi, vooral die met dat tule en kant...als een droom...maar straks toch echt werkelijkheid! Helemaal leuk! Hartelijke groetjes aan jullie allebei en veel genieten voor de rest van de week...
Groetjes, Joyce Glim.

Audrey/Kicks 'n' Giggles Nursery zei

Marijke...congratulations on your beautiful grand daughter to be! You and Lisa are so beautiful!!! How exciting for you both! Thank you for sharing your lovely pictures, and your beautiful poems! Wishing you both much happiness and joy!
Lots of Baby Hugs,
Audrey

Anoniem zei

Dag lieve Marijke,

De foto's zijn zo prachtig...,ook die schattige baby foto's..! Je dochter Lies straalt.., ho kan het ook anders!!
Wat een wonder blijft het toch.., geniet ervan meis..!!

Nogmaals bedankt voor je prachtige speldenkussen, de damens bij mij op de naailes zullen jaloers zijn,..hihi!! Ben er heel blij mee, en ze word meteen in gebruik genomen natuurlijk, bedankt lieverd!!

Fijne dag nog!

Veel liefs,
Jacqueline

Created by Essie zei

Jee wat gaat die tijd dan weer snel. Genieten van deze mooie periode en wat nog komen gaat.

Wat een prachtige dochter heb je die veel van jouw weg heeft.

Liefs
Esther

Vintage Girl zei

Hey cutie,

thanks for getting to know your daughter...what a beautiful woman...just like her mummy :0))
There is something special in her eyes. You must be over the moon in awaiting the baby girl!
The baby photos are amazing.
Love, Birgit
XOXOXOXOXO

Evelyne zei

Hi Marijke, via Marja Rosabears-Home kom ik op je site.Wat geweldig hè oma worden mijn meisje is nu 35 weken zwanger van ook een meisje. Ook wij hebben het oude ledikantje van zolder gehaald en geschilderd en ik ben bezig om allemaal leuke dingetjes te maken voor de babykamer.
Genieten, dat ga ik doen en jij ook denk ik!!!!

Ольга zei

Darling, Marijke, I'm glad to see you. I have been watching your blog and admire your dolls and bears. I love vintage, lace, old dolls. I love all the history. I'm very glad to see you in my blog http://foll69.blogspot.com Sorry for my English. Olga

lorkam zei

Marijke, congratulations! It's happiness, when babies are born!
You have a very beautiful family!
Love, Larisa

Marijke van Ooijen zei

Goedemorgen lieve lieve meisies,

Wat een heerlijke, mooie, lieve, schattige, snoezige en ontroerende mooie woorden van ieder van jullie.

Wij mijn dochter Lisa en ik hebben hier toch zo ontzettend van genoten..en we willen iedereen die zo lief is geweest om hier een berichtje achter te laten heel er bedanken.

Bedankt en we wensen voor jullie allemaal heel veel liefs en goeds.

Toedelssssssssss en snoezelsssssssssssssssssss..
Lisa en Marijkexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

smutaskowe krzyżyki zei

I congratulate!!!!I I be glad with you.xoxoxo

Eli Bichita zei

Oooo!!! I am about crying!!! So beautiful baby!!! I wish an angel to be with this girl forever!!!

With the best wishes,
Eli