maandag 21 november 2011

Er wordt morgen gefilmd in mijn atelier...


Hallo lieve sisters...
Wil jullie heel erg hartelijk bedanken voor
de reacties op mijn geborduurde brouwseltjes..
Maar ik ben nu toch weer verder gegaan met
wat harige schepseltjes....
Dit zijn Charlotte..Emelie en Annemijntje..
Ze hebben hun zondagse jurkjes en mutsjes op...




















En lieve Charlotte wil zo graag haar
vogeltje laten zien...

Sisters ik ben  zo  zenuwachtig, morgen wordt er gefilmd in mijn atelier....En er komt een kort intervieuw...Ik ben de hele dag al bezig mijn atelier een beetje mooi te maken de poppen en beren hebben hun zondagse jurkjes en pakjes aan en een strik in hun haar....hihihi
Volgende week komt het fimpje op de regionale zender WOS...en dat drie dagen lang ieder uur....ik hoop natuurlijk wel dat het een leuk filmpje wordt...en dat de poppen en beren er mooi opkomen te staan.Als het mogelijk is zal ik het filmpje op mijn blog zetten...dit vinden jullie misschien wel leuk.
Ik ben natuurlijk erg blij dat er gefilmd wordt, en wil er van genieten hoor...!
Sisters jullie horen snel van mij...en voor nu wens ik jullie heel veel goeds!
Hou je dromen vast!
Bewaar in je hart een geheim
stil plekje...
Daar waar je dromen heen kunnen
gaan...
En zo beschut kunnen groeien
en bloeien...











En dit zijn de cameraman Stefan...en Callisa..
wat een ontzettend aardige en lieve mensen..
Het intervieuw was erg leuk, ik was in het
begin nog aardig zenuwachtig, maar later was ik
wel meer op mijn gemak hoor...
Het was gewoon erg gezellig!
En ik weet zeker dat het een leuk filmpje wordt,
en dit filmpje wordt volgende week maar liefst
48 keer uitgezonden..wauw dat is veel!
Ik wil Stefan en Callisa heel hartelijk bedanken..
Het was SUPER!!!

Meisjes ik hoop jullie volgende week
het filmpje te kunnen laten zien..
En voor nu liefs en bedankt voor jullie
lieve berichtjes...!
Marijke

57 opmerkingen:

~THEA~ zei

Ooooo, wat spannend! Ja dan moet alles en iedereen er natuurlijk piekfijn uitzien!! Dat spreekt! Het zou heel leuk zijn als je het filmpje op je blog kon zetten.Want die regionale zender, krijgen wij hier niet!

Ik wens je heel veel succes, ik hoop dat het een prachtfilm word!!

Liefs Thea ♥

Rozen van Papier zei

Joh Marijke wat ben je weer druk geweest met je mooie diertjes Ik wens je veel plezier met het filmen, ware filmsterretjes worden het! Leuk hoor!

Liefs Janny

rosarod zei

Hallo Marijke, die prachtige !!!!!! echt boeiend. Ze zien er zo zacht. Ik hou van de kant en alle elementen die betrokken zijn bij uw creaties, de waarheid is dat ze een mooi gezicht. groeten. Rose M.

"Création" zei

Hey lieverd,

Hoe later op de avond hoe schoner het volk, meiske toch ik zit hier toch een partij te genieten, wat een SCHOONHEDEN heb je weer gemaakt. Werkelijk ongelooflijk MOOIIIIIIII!!!

De stofjes en materialen die je allemaal gebruikt zijn zo prachtig. En dat lieve oude popje en en het vogelkooitje met vogeltje.

En je bedenkt ook altijd van die mooie lieve namen die gewoon precies bij jou schepseltjes passen.

En weer zo'n heerlijke wijsheid aan het einde van je prachtige post.

Veel succes morgen, best heel spannend allemaal, hoop ook dat we het filmpje hier op je blog mogen bewonderen.

Wens je een heerlijke week toe,

Alle goeds en liefs,

Josephine

Alexandra zei

Spannend!!!

Ik weet zeker dat het een mooi filmpje wordt
Wat een mooie beren, zijn deze allemaal nieuw?
Dat vogelkooite is ook schattig.
Nou alle beren staan zeker weten mooi op de kiek en de film

Susses en ik ben heel benieuwd.

Collie-Collie.com zei

O, bij je thuis, dat is wel heel spannend. Ik heb ook een keer een interview gehad op de regionale zender... Was een hele ervaring, ik zat helemaal vast aan mijn stoel i.v.m. microfoon... En mocht niet te zwaar op de tafel leunen, want blad lag los !! hahahaha. moest 4 keer de voice-over opnieuw inspreken, omdat er steeds ergens anders iets fout ging. Pffff... en Bridget was de ster als klein ukje, zij heeft heel wat keertjes de cat-walk gelopen met verschillende jurkjes aan... Totaal niet verlegen, hè... ze had wel op mijn stoel mogen zitten, hahaha.

Wij hebben een DVD gekregen met de opnames zoals het is uitgezonden en met alle opnames van wat er opgenomen was... dus ook wat mis ging elders haha.

Ik vind je schatten weer mooi, je zet zo ook zo mooi en lief bij elkaar. Als ik ze zie, zie ik de gezichtjes gelijk vertellen... zal wel een afwijking van mij zijn, want Rem ziet dat niet en kijkt mij met hoog opgetrokken wenkbrauwen aan, hahaha.

Groetjes, Collie

Peeters Liliane zei

Wat zijn ze weeral prachtig en dan die kleding op en top romantiek!!!
Spannend he maar je zal het zeker heel goed doen hoor.
Een opname is altijd zenuwslopend, ik heb ooit meegedaan aan een kookprogramma en toen werd er bij mij thuis gefilmd, ik was bekaf achteraf maar heel leuk om te doen.
Niet vergeten het filmpje hier te plaatsen.
Lieve groetjes,
Liliane

Kris zei

Oh Marijke, they are adorable...Charlotte, Anne Emilie and Mina. I am excited for you. Imagine a filming in your studio and your film on TV. That is wonderful. I would so enjoy watching your video on your blog so if you can please put it on so we can all enjoy it.

The threesome have brought a smile to my face. I love them!

Love and a Big Hug,

Kris

TheCrankyCrow zei

These three have to be some of your best work yet Marijke! They are so sweetly innocent - and yet a wee bit melancholy. How I would love to hold them and tell them how dear they are and how much they are loved! Good luck tomorrow - how very exciting to be filmed! I do hope you can put it on your blog for us to see (although I will not be able to understand a word of it!) Wishing you well. Smiles & Hugs ~ Robin

lorkam zei

Oh Marijke,
Would be very interesting to see the movie!
Adorable bears!
Hugs
Larisa

Kays Kids zei

Congratulations on being filmed at home. I don't know why you are busy getting the studio just ship shape, as it always looks fabulous. The 3 new bears are a delight as usual and yes, I can't wait to see the video.
Love and Hugs
kay

AliceKiss zei

Soooo cute))))They are beautiful)))))

Zazoe zei

Wat een prachtige wezentjes heb je weer gemaakt, om verliefd op te worden!

Ga vooral genieten van alle bedrijvigheid, het filmen, het interview. Je verdient een mooi filmpje en ik hoop dat wij hier als blogsisters ook wat van gaan zien. Ben erg benieuwd!

Lieve groet, Nina

Willy Duit zei

Schattig...en wat een eer dat je bij je komen filmen!!

Francien zei

Wat zal het een drukte bij je worden Marijke....maar ik ben er van overtuigd dat de mensen die komen filmen ook zelf je creaties vol bewondering zullen bekijken en het een feest zal zijn om alles vast te leggen op film....geniet ervan....het zal prachtig worden......groetjes Francien.

Chrissie zei

Goedemorgen Movie star,
Dat is een heel feestje dan vandaag en de poppen en beren zijn er helemaal klaar voor.
Ik zie ze glimmen, je hebt ze wel heel erg netjes gemaakt.
Ik hoop dat het een super dag wordt en natuurlijk willen wij ( met name ikke) dol graag je filmpje zien op je blog.
Spannend hoor en dus wens ik je heel veel succes vandaag.
Dag lieve schat, genieten hoor.
Liefs Chrissie XXXXXXXXXXXXXXX

the cardigan-inn zei

Wat ontzettend leuk zeg! En spannend hi,hi.
Ben benieuwd naar het filmpje.

Heleni zei

Goeiemorgen Marijke,
Ooohh wat spannend en wat leuk. Nou je schepseltjes zitten er helemaal klaar voor zo te zien en ze zien er picobello uit.
Natuurlijk wil ik graag je filmpje zien.
Op welke regionale zender wordt het uitgezonden? Misschien kan ik 'm hier wel krijgen.

Heel veel succes en plezier.
groetjes Heleni

Laurina Bartmann-Lucius zei

Hallo Marijke, wat leuk. En natuurlijk willen wij dat filmpje graag zien. Ik wens je veel plezier vandaag.
Groetjes Rianne

Sezoentje-Sonja zei

Wat heb je weer prachtige schepseltjes gecreëerd,en wat hebben ze mooie kleren aan, die mutsjes, geweldig mooi Marijke!
Ik hoop dat je vandaag met volle teugen geniet, wat leuk zeg! Fijn dat je het ook met ons gaat delen want ik kan van hieruit natuurlijk niet kijken en een blik in jouw atelier is altijd snoepen zeg!
Veel succes vandaag meid, zet hem op samen met je andere schoonheden:)
Liefs, Sonja

Elly zei

OOH wat zijn ze weer lieffff!!!!
Geniet van je intervieuw hoor meis, ik ben heel benieuwd. Spannend!!!!

liefs, El

marga zei

Wat spannend Marijke..........komt vast goed met al dat moois in jou atelier. Wat heb je trouwens weer mooie borduursels gemaakt op je nieuwe naaimachine........geweldig mooi! Ben benieuwd naar het filmpje!
Liefsssss Marga

Riet zei

Oh wat een lieverdjes weer lieve Marijke. Wat spannend dat ze gaan filmen en dat het allemaal op de TV komt. Ben natuurlijk reuze benieuwd. Hou ons op de hoogte,
Lieve groet van Riet

Thuis bij Tjits zei

wat spannend en leuk lieve Marijke!! wat zal dat een feest zijn voor de filmmakers met al die mooie en lieve poppen en beren om hun heen, die met zoveel liefde gemaakt zijn.. het kan niet anders dat moeten ze voelen!
je lieverdjes zitten er in ieder geval al helemaal klaar voor, ga er van genieten en wees trots op jezelf!!
en ik kijk uit naar het filmpje!

liefs, Tjits

Zaanse Zolder zei

Wat prachtig weer ! En helemaal op z'n zondags, zo lief.
Maak je niet druk voor het filmen, dat gaat vanzelf helemaal goedkomen. Ben wel heel benieuwd naar hoe het gaat worden natuurlijk!
Veel plezier !

Mayflower zei

Ohhhh....wat spannend lieve Marijke, ze zijn nu vast al dat moois in je atelier aan het filmen.
Wat heb je weer een prachtige kunstwerken gemaakt, die uitdrukking op die koppies en dat hondje en popje vind ik ook zo mooi.
Die zitten nu te stralen in hun zondagse goed.
Geniet van deze dag, het zal vast en zeker een prachtig filmpje worden.
Lieve groet, Mea

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

prachtig zijn ze weer ...wat leuk dat je gefilmd word je hebt het zeker verdiend en ben erg benieuwd hoe het is geworden hoop dat het lukt je filmpje erop te krijgen en dat je heerlijke genoten heb ervan .... wens je een fijne week lieve groet rosita

Fia zei

Ahhhh wat een lieverds weer en je heb ze weer verwend met de prachtige kleertjes aan....zo lieflijk om te zien.
Ohhh jeetje wat zal je druk zijn voor morgen en zenuwachtig pfffff ik zou er niet van kunnen slapen......veel succes gaat helemaal goed komen en ik kijk uit naar je filmpje..
Een hele eer voor je marijke....je heb het verdiend.

Liefs Fia

sirkkis zei

Voi minä rakastan noita sinun nalleja ja heidän upeita pyhävaatteita. Toivotan onnea filmin tekoon

Silvanata zei

Прекрасные мишки!Романтика,ностальгия... С нетерпением буду ждать видео.

Kleurrijk zei

Wat spannend. Veel succes!

Oude lappen zei

Oei dat gaat spannend worden. Ik twijfel er niet aan dat ze allemaal mooi voor de dag zullen komen.
Groetjes Liliane

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat leuk en zeker ook spannend! Het zal vast een heel mooi filmpje worden. Ik ben er benieuwd naar.
Succes!

Groetjes,
Esther

Milly Me® Teddy Bears zei

Ohhhhhhhhh Marijke wat zijn ze schattig geworden. En hun kleertjes zijn weer helemaal geweldig. Prachtig werk weer!
Kan me voorstellen dat het spannend is zo'n film. Ben benieuwd....
Lieve groetjes, Thea

maddyrose zei

Dear Marijke,
These are truly precious bears and their clothing is lovely with all of that beautiful lace. You really are talented in both your creations and your photography and combining the two making each post a work of art. Your posts are some of the most beautiful ones I've ever seen and I love visiting here. I can't wait to see the film. Hugs to you sweet friend, Maddyrose

lien zei

Oh wat spannend! Succes met d eopnames, ben erg benieuwd naar het filmpje straks!! Kan niks mis gaan met zo'n leuke hoofdrolspelertjes :-) Liefs Carolien

"WELKOM BIJ OMA POPJE" zei

Charlotte..Emelie en Annemijntje zijn erg mooi geworden. Geweldig dat er bij je gefilmd is. Wens je veel succes met de uitzendingen van het filmpje op Wos
Marjon

Anoniem zei

Moedertje

Wat gaaf dat ze zijn komen filmen zeg vandaag!
Bwn benieuwd hoe het filpje is volgende week!
Wat zijn de beren weer prachtig zeg, zou leuk zijn voor in de kinderkamer hihihihih (hint)
Nou moederje ik zie je morgen weer want dan gaan we gezellig met de dames een halpje eten
I love you

kusssssssss Liesje

vrouw Hommel zei

Wat leuk en spannend zo'n opname in je eigen 'domein". Ben heel benieuwd naar het resultaat dus leuk als je hier filmpje hier opzet. De 3 dames zien er weer prachtig mooi uit en dan ook gelijk op tv, een hele belevenis voor de nieuwkomers.
lieve groet, dag marijke

Evelyne zei

Verwondert kijk ik naar Charlotte..Emelie en Annemijntje..Het zijn prachtige creaties gemaakt door een prachtig persoon met heel veel talent!Ik weet zeker dat het een mooie film wordt en zie uit naar de presentatie op je blog.
Lieve groetjes, Evelyne

Carla zei

oh meissie...dat kan niet anders dan GEWELDIG worden!!!!
Heb je poppennhuis ook een beetje gezien,ben toch zó benieuwd hoe dat er van binnen uitziet!!!
En nog benieuwder naar het filmpje!!
Komt goed schatje!!

liefs Carla.

Anoniem zei

Dag lieverd,

Zo dat is gaaf zeg...!!! Ik ga gauw kijken of ik die regionale zender ook kan ontvangen op de UPC... dat zou leuk zijn!! Kan ons Nomy ook al jou prachtige schepseltjes zien, dat zal ze wel leuk vinden!! Laat je ook weten wanneer het uitgezonden wordt..kan niet wachten!

O meis, en ik kijk ook nog steeds ontzettend uit naar je nieuwe boek.., dat wordt ook prachtig dat kan niet anders..!

Lieverd, wens je alle goeds,
Lieve groet,
Jacqueline

P.S. Je nieuwe lieverd zien er heel mooi uit!! Vindt de hoedjes heel snoeperig...! Daaag!

angel zei

I can't wait to see the film. Hugs to you sweet friend,

Kimberly zei

Your dolls are the most beautiful dolls I have ever seen. I don't recall any of your caliber here in the USA. I am so glad that I found your blog, such a pleasure.

Marjanne zei

wat leuk dat je gefilmd bent, k ben heel benieuwd!!

Miss Petula Pie zei

WOW...WOW...fabulous! I wait for your video :o)))
Many Bear Hugs

Ascension zei

Hola
Quiero agradecerte tus palabras en mi blog.
Tu blog es absolutamente maravilloso, lleno de fantasia, tus trabajos preciosos.
Que ositos mas adorables.
Enhorabuena por ese reportaje, volvere para ver el video.
Me ha encantado conocer tus fantasticos trabajos y preciosas fotografias.
besitos ascension

Esther zei

Superveel succes.
groetjes esther

Brabbels en Kiekjes zei

Hoi Marijke,

Dit is een blog waar ik van de week eens even op m'n gemak voor ga zitten, wat een moois komt er voorbij!
Dank je wel voor je lieve reactie bij mij.
Voor jou zullen er wel heel veel bekende plekken te zien zijn op foto's

Liefs,

't Glimmenhofje zei

Dag lief sissie,
wat leuk dat ik zo even kon meekijken hoe de film in je mooie atelier tot stand is gekomen!! En wat zullen die mensen ook hun ogen uit hebben gekeken naar al je mooie werkstukken en je heerlijke ruimte!
Ik hoop echt ook een keertje in je atelier te mogen rondkijken, want wat een klein paradijsje heb je daar....
En de eerdere foto's van je nieuwe poppen zijn ook weer een genot om te zien...en volgens mij heb je van een oud porseleinen hoofdje een geheel nieuw wezentje gemaakt als ik het goed zie... Enig!!
Stuur ik je heel veel lieve groetjes en alvast een heerlijk weekend. Joyce.

Anita zei

Wahah lieverd kom ik ook nog even voorbij !!!!! Wat een prachtige creaties weer (zucht)
En dan die foto's van de opnames.
Hahaha wát een "inbreuk" voor al die schattekes in je atelier ;-) Ik ben erg benieuwd naar het filmpje !!! Het wordt ongetwijfeld iets héél bijzonders.
TRUSTEN Groetjezz lfs mij xxx

Инна zei

Such a wonderful place! its amazing!!!
Wait for your video!)

sirkkis zei

Marijke, hauskaa saada sinut vierailemaan minun blogissa. Sivulle jossa kävit on erilainen, minun toinen blogi ja sen linkki on kuvani alapuolella. Siellä ovat minun nuket, posliinit ja muut tekemiset. Ihanilen sinua ja toivotan onnea filmiin ♥

Maia zei

Waah ik zie dat ik achter ben met lezen op je blog en het is zeer de moeite waard zie ik...krijg zo visite dus probeer even dit af te krijgen...wat gaaf dat ze bij je gefilmd hebben zeg!
Je zal zeker wel super trots zijn en we zien zo ook op je blog een beetje van je atelier super!
Ben benieuwd of het je lukt het filmpje opje blog te krijgen.
ooo visite volgende post strakjes.

Stefan zei

Ha marijke. Leuk zo al die fotos op je blog! ik kan je vertellen dat het filmpje erg leuk wordt. Groetjes. Stefan de cameraman van wos

tachterhuisje zei

Hoi Marijke, dit zijn weer prachtige creaties van jou he met hun zondagsshoedjes en kleedjes oooooooh wat snoezig zeg ! En Marie-Antoinette lijkt alles van boven te bekijken ;-) Ik heb nu een collage gemaakt van al je prachtige creaties voor mezelf en afgedrukt op fotopapier, het ligt op mijn buro zo kan ik er altijd naar kijken want ze maken me zo gelukkig. Spijtig ik zal je filmpje niet kunnen zien want wij hebben die regionale zenders van Nederland niet hier in Belgie ;-( maar ik twijfel er geen seconde aan dat het de moeite waard gaat zijn hoor ... prachtig gewoon.
Bedankt ook voor je lieve reacties meisje, het doet me elke keer heel veel plezier.

Lieve groetjes en een fijne week
Carine

marijke zei

heb even gezocht en zag dit onderdeel in je blog wat gaaf he dat je er zo uitgelicht gaat worden je verdient het ben benieuwd naar het filmpje of je dat er nog in krijgt