woensdag 30 november 2011

Het filmpje is supertof...kijk maar eens mee...


Meisies...wat was het toch ontzettend spannend..
vanavond zaten we allemaal rond de beeldbuis
want het filmpje zou om kwart over 7 worden
uitgezonden....
Ik was zo zenuwachtig..en ik hoopte zo dat mijn
schepseltjes mooi op de film zouden staan..
Ja en om eerlijk te zijn wilde ik zelf natuurlijk ook wel
een beetje leuk op het filmpje staan hahhaahhaha....
Maar lieve sissies...het is toch een schattig en mooi filmpje
geworden....ik ben opgelucht en superblij...
Ik kon niet vermoeden ooit nog eens
Koningin onder de poppenmaaksters genoemd te worden hahhaahha..
Ben natuurlijk heel erg vereerd...
Ik heb ook al een paar toffe reacties gekregen, hoe lief
en aardig is dit...
Meisies..kijk en ik hoop van harte dat jullie het ook
een leuk filmpje vinden....
Maarre....ik ben wel benieuwd hoe het morgen zal gaan
als ik boodschappies ga doen in mijn dorp....
Misschien moet ik mijn zonnebril en sjaal wel in mijn
tas stoppen hahahaaha...

Lieve Stefan en Callisa..
wil jullie heel erg bedanken voor
dit prachtige filmpje..

Bronvermelding: Uitgelicht  www.wos.nl