woensdag 30 november 2011

Het filmpje is supertof...kijk maar eens mee...


Meisies...wat was het toch ontzettend spannend..
vanavond zaten we allemaal rond de beeldbuis
want het filmpje zou om kwart over 7 worden
uitgezonden....
Ik was zo zenuwachtig..en ik hoopte zo dat mijn
schepseltjes mooi op de film zouden staan..
Ja en om eerlijk te zijn wilde ik zelf natuurlijk ook wel
een beetje leuk op het filmpje staan hahhaahhaha....
Maar lieve sissies...het is toch een schattig en mooi filmpje
geworden....ik ben opgelucht en superblij...
Ik kon niet vermoeden ooit nog eens
Koningin onder de poppenmaaksters genoemd te worden hahhaahha..
Ben natuurlijk heel erg vereerd...
Ik heb ook al een paar toffe reacties gekregen, hoe lief
en aardig is dit...
Meisies..kijk en ik hoop van harte dat jullie het ook
een leuk filmpje vinden....
Maarre....ik ben wel benieuwd hoe het morgen zal gaan
als ik boodschappies ga doen in mijn dorp....
Misschien moet ik mijn zonnebril en sjaal wel in mijn
tas stoppen hahahaaha...

Lieve Stefan en Callisa..
wil jullie heel erg bedanken voor
dit prachtige filmpje..

Bronvermelding: Uitgelicht  www.wos.nl

70 opmerkingen:

Marjanne zei

Hoi, ik zie je filmpje, maar kan het niet volgen, omda je muziek op je blog hebt, ik weet niet hoe je die uitzet.

Fia zei

Geweldig marijke om jou op het filmpje te zien ik heb echt met een glimlach op mijn gezicht zitten kijken.
Hoe leuk je alles uitlegd en al het moois laat zien......je heb het goed gedaan en....je ziet er fantastisch uit.
Mijn complimenten..

Liefs Fia

tachterhuisje zei

Oooooooh Marijke bedankt, ik heb je precies ontmoet! Spijtig jij mij niet ;-) Wat is je atelier prachtig, ik ben al aan het dromen om zo een plaats in te richten ... Echt te gek dat je op televisie kwam, proficiat hiervoor en ja zeg je ziet er stralend uit.

Lieve groetjes
Carine

at-the-attic zei

Peeters Liliane zei

Goh Marijke dit is een heel leuk filmpje ik heb er van genoten. Je staat er heel goed op hoor!!!
Wat een grote verzameling heb je ik heb mijn ogen uitgekeken en heel leuke poppen en beren gezien prachtig gewoon. Ik hoop ooit bij jouw een berenworkshop te kunnen volgen dat zou ik heel erg leuk vinden!!!
Lieve groetjes,
Liliane

Anita zei

Wahah lieve Marijke wat een geweldig leuk filmpje !!!!! Nouh die blozende wangen waren deels van de zenuwen toch hihi ;-) Zo leuk om je live te zijn je bent écht een prachtmens.
Het atelier en je poppen en beren zo mooi in beeld gebracht. Morgen moet je gewoon een extra uurtje uittrekken als je als koningin onder de poppenmaaksters het dorp in gaat :-) Lekker van GENIETEN meis en wees er maar ontzettend TROTS op !!!!!!!
Dikke klapzoen op je creatieve neus X

marijke zei

geweldig joh dit is een super leuk filmpje geworden en ik moet je toch iets zeggen hihihi hoop niet dat ik je beledig maar ik herken in de poppen toch ook veel van jou zelf , zoals ze zeggen dat de bazen op hun honden lijken snap je wat ik bedoel hihi maar schitterend en mijn handen gaan jeuken als ik dat weer zie , is al zo lang geleden weer dat ik mijn laatste pop heb gemaakt

"Création" zei

FANTASTISCH ***** FANTASTISCH ***** FANTASTISCH ***** FANTASTISCH ***** FANTASTISCH *****

Ohhhh lieverd wat een ontzettend leuk en mooi filmpje is het geworden, een groot compliment ook voor Stefan en Callisa.....

En je staat er zelf ook SUPER op, hier kan je echt trots op zijn, geweldig!!!

En nu maar hopen dat je morgen je boodschapjes in je mandje krijgt, en niet iedereen je aanklampt, hihihi.

ZOOOOO LEUKKKKKK!!!

Geniet ervan met volle teugen.....

Liefsssssssssssssssssssssss
Josephine

Kris zei

Marijke,

A-M-A-Z-I-N-G! You look fabUlous and are such a natural in front of the camera! I love that I got to see your studio in the video it looks much different in the video than in the pictures. It's beautiful! And those sweet little animals and dolls are lovely! It is so picturesque and perfect!

Thanks so much for sharing your video with us I really enjoyed watching it and you!

A Big Hug,

Kris

Angela zei

Wat een leuk filmpje was dat zeg! Je ziet er zo leuk uit en je werk plaats is net een sprookjes wereld met al je mooie creaties.
Ik ben gek op al die kleertjes die je maakt voor je poppen, gewoon prachtig.
Kusjes,
Angela.

Kays Kids zei

What a surprise to open your blog to find this wonderful video. You must be so, so proud. Your studio looked fantastic and so did you. I couldn't understand the commentary, but I sure had my eyes glued.Congratulations and Thank you.
Hugs

Anoniem zei

Lieve marijke,
Met verbazing naar het filmpje gekeken,wat ben je toch een kunstenares.Je wondere wereldje is fantastisch weergegeven,je kan trots zijn!

Liefs van Anita ,
Zierikzee

Sezoentje-Sonja zei

Wat heerlijk om je zo "live" te zien Marijke, om je stem te horen! Wat een prachtig beroep heb je toch,zo een wereld om in te werken omringd met al die prachtige 'schepseltjes' om je heen. Je hoort aan je verhaal dat je het zo ontzettend graag doet, en ik zie het ook aan dat twinkeltje in je ogen als je aan het vertellen bent!
Het was fijn om op deze manier even bij je op visite te mogen komen, genieten van de eerste tot de laatst seconde!
Enne....die boodschapjes zou ik maar even uitstellen :)))))))))
Heel veel liefs, Sonja

ByVonneThuis zei

Oooh Marijke wat is het een geweldig filmpje geworden.
Ik heb met veel plezier naar jouw en al je creaties zitten kijken, je straalde.
Ik hoop dat het er een keer van komt dat ik 'live' je schatkamer kan bezoeken voor een workshop.

Groetjes en liefs Yvonne
Ps geniet van alle aandacht vandaag maar geen sterallures krijgen hoor,haha

Willy Duit zei

Een echte BN´r....ha,ha! Het is inderdaad een prachtig filmpje geworden om trots op te zijn!

Milly Me® Teddy Bears zei

Ohhhh wat geweldig Marijke. Ik vond het heel leuk om naar te kijken. ABSOLUTELY FABULOUS!!!! Lieve groet, Thea

Pink Princess zei

Hoi lieve Koningin Marijke. OH wat heb ik genoten van het filmpje. Alleen al de buitenkant van je huis ziet eruit als een plaatje ♥ En dan de huiskamer en als klap op de vuurpijl...je schitterende atelier ♥ Veel van je creaties herkende ook ik wel al van je blog maar om ze dan *in het echt* te zien zijn ze NOG mooier. Je aan het werk te zien met dat neusje was ook zo mooi en kan me voorstellen dat je er heel lang mee bezig bent op een mooie pop te maken.

Lieve Marijke, gefeliciteerd met het schitterende filmpje.

Liefs van de Pink Princess ♥♥

het tuinengeltje zei

Hoi Marijke, wat heb ik genoten van het filmpje! En om je in het "echt" te zien en te horen. Jij, je huis en je schepseltjes staan ontzettend goed op het filmpje. Superrrrrr!

Liefs, Sylvia

Anoniem zei

Dag lieve koningin,





Ja, Marijke je raadt het nooit; ik zat op je blog te kijken en dacht plots aan het filmpje dat zou uitgezonden worden op de regionale TV. Ik ben beginnen zoeken op het internet en ja hoor; Wos.nl Uitgelicht en daar stond dat het over de koningin der poppenmaaksters ging. Wat een leuk filmpje. En jij staat erop precies zoals je bent; hartelijk met een groot hart (hahaha; ik had het over je ketting natuurlijk). Grapje! Ik denk dat je beren de deur zijn uitgevlogen want je tafel zag er daarnet zo leeg uit. Ja, Charlotte, Emelie en Annemijntje waren dan ook prachtig, met de kanten mutsjes. Heb je al veel reacties gekregen op dit filmpje? Ik denk dat het puur genieten was zoals je vol passie vertelt over het ontstaan van je schepseltjes. Ik zal dit filmpje zeker nog meerdere keren bekijken want het is heerlijk om je weer eens bezig te zien en te horen. Goed gedaan hoor meisje!

Dikke knuffel,

Karolien

Heleni zei

Hallo Marijke, ooohh wat een ontzettend leuk filmpje. Je bent voor niets zenuwachtig geweest hoor.
Ik heb echt genoten. Alles komt zó mooi en lief uit. En je uitleg was ook super.
Ja ik zou die zonnebril en sjaal maar mooi meenemen want ik ben bang dat je straks handtekeningen BLIJFT zetten voor je fans, want je bent nu toch echt een BN'er, een Koninklijke zelfs.........geniet er van.

liefs Heleni

~THEA~ zei

Hoi Marijke,

Dat klinkt nu waarschijnlijk heel oneerbiedig!!! Hihihihi....je filmpje is prachtig geworden! Je bent precies zoals ik me je voorgesteld had!! Ontzettend aardig en lief!! Dat kan ook niet anders, toch? Als je zulke lieve schattige zachte schepseltjes maakt!!
Je bent dus voor niks zenuwachtig geweest!! Je staat er prachtig op! leuke meid ook, die het interview afnam!
Neem je sjaal en zonnebril dus maar mee, als je vandaag op stap gaat! Het is vast dringen!!

Veel plezier, en geniet er nog maar even lekker van na!!

Liefs Thea ♥

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

oooooh lieverd wat heb ik hier zitten genieten van het filmpje ....prachtige poppen en beren en een vrouw vol passie ....die titel koningin die verdien je vol lof .... tjeemie wat doe je dat mooi en wat ben je een prachtige warm volle vrouw ....maar dat wisten wij allemaal al hahahaah ....geniet heerlijk van jou passie zodat wij er ook lekker van kunnen genieten ...enne doe di bril maar op doos op je koppie want je komt niet meer zomaar over de straat .... je bent de parel van de poppenwereld ....fijne dagen lieverd en bedankt dat we zo hebben mogen meegenieten xxx lieve groet rosita

Zaanse Zolder zei

Wat een geweldig filmpje Marijke en wat ben je toch een leuk mens !

Anoniem zei

Hoi Meisie,

Wat eeeeenig zeg!!! Super leuk hoe alles gefilmt is...! En je staat er ook beeldig op!! Heb je al veel reacties gehad bij je in de buurt? Dat zal wel heel leuk zijn...!
Meis geniet van deze dag.., tot wederhoren.

Liefs,
Jacqueline

Carla zei

Oh meis...wat een geweldig filmpje is het geworden.
En wat leuk om nu eens al je prachtige schepsels te zien...wel veel foto's al gezien natuurlijk, maar dit is toch net weer even anders...super gaaf!!
Wat ben je toch ook een mooi mens!!

Nou lieverd...ben je al boodschappen wezen doen...hihihi.

dikke knuf van Carla.

Anoniem zei

Hi Marijke


Wat een geweldige film zeg

wat een leuk huis heb je toch!

Ik heb weer heeeeeel veeeel gezien hoor

heel erg leuk gedaan hoor.

Ik kan er wel uren naar kijken

ihiihihii

Liefs Ellie

Christiene zei

Ha marijke,het is een mooi filmpje geworden , ook mooi om bij jou binnen kijken als of je in een sprookje beland.En het is leuk jou bezig te zien.
Wat fijn als je van die mooie kunst stukjes kunt maken.
Nog heel veel succes bij alles wat je doet.
Groetjes Christiene.

Ineke van den Akker zei

Ha Marijke,
Ik heb je filmpje toegevoegd aan mijn Quilt blog.
Fantastisch!

Anoniem zei

Trollineke heeft een reactie geplaatst op WOS nl Uitgelicht:


Heel erg leuk om te zien. Mooi gedaan Marijke.
Groetjes Ineke Trolineke

Anoniem zei

Hi Marijke,

Wat een super leuk filmpje is het geworden !

Lieve groetjes

Mireille

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Helemaal gewelig de film!

Schitterend, wat een bijzondere vrouw ben je met zoveel talent.

Lieve groet,

Loes

Chrissie zei

Maar, maar maar......... je hebt echt niets teveel gezegd, het is werkelijk een top filmpje geworden!!!
helemaal gezellig hoe jij als koningin wordt neergezet.
Die titel is de meest passende die Calissa had kunnen verzinnen.
Wat geweldig hoe een koningin zin het openbaar die smoeltjes durft te trekken, kijk maar uit, want als het klokje 12 slaat, je kent het gezegde.
Ik ben benieuwd wat voor leuke reacties er meer gaan komen, dat kan niet uitblijven.
Trouwens Marijke, kijk een eens op mijn blog naar mijn "foute lamp", komt ie bekend voor???
Wat grappig!!!
Nou gekke vriendin, geniet van je bekendheid, en nu niet naast je schoenen gaan lopen hahahah.
Veel liefs van vriendinneke.
Chrissie en alvast een super fijn weekend XXXXXXXXXXX

Caroline zei

Marijke, ik heb genoten van je filmpje, wat ontzettend leuk om een rondleiding te krijgen door je atelier, wat ziet alles er prachtig uit, je komt ogen tekort ! Groeten Caroline

Anoniem zei

Lieve Barones,
Wat een super leuk filmpje ,en wat staan alle poppen en beren kinderen mooi op het filmpje ,ohh kan er uren naar kijken t is net alsof ik weer een beetje bij je ben,echt super leuk ,en het muziekje past ook helemaal erbij:-)
Ja ik denk ook dat je met je zonnebrilletje boodschapjes moet gaan doen hi,hi beroemde barones,tot snel lieve marijke ,en ik ga snel nu nog een keertje kijken:-)dikke kus en veel liefs van mij,caroline xxx

Bij Kaatje aan de dijk zei

Hoi Marijke,

Wat heb ik genoten van het prachtige filmpje !!!
Ik zou zeggen vooral zo doorgaan.

Ik wens je alvast een fijn weekend en een gezellige Sinterklaasavond toe.

Groetjes Carolien.

Ellen Borggreve zei

Hoi Marijke,
Je blog staat al jaren bovenaan mijn leeslijst en ik zat al met smart te wachten op het filmpje van je studio. Gefeliciteerd met het geweldige resultaat. Je moet hier wel erg mee in je nopjes zijn :) Heel leuk om in jouw wonderwereld rond te kunnen kijken
Groetjes, Ellen

Laurina Bartmann-Lucius zei

Hoi Marijke, wat een leuk filmpje. Ik geniet elke keer weer van je mooie zoldertje/atelier, kun je dat niet even naar hier verplaatsen, ik zou er uren naar kijken kunnen zo mooi.
Lieve groetjes Rianne

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Marijke
Wat een leuk filmpje !!!
wat heb je het toch gezellig,
Je bent een echt STER .... Super Leuk .
dikke knuffel,
Manja
Brocante de Knotwilg

Anoniem zei

GREAT , it brings me a smile to hear again your mischievous voice, like a voice of a tiny mouse ( if they coud have a voice ,it will be your voice ah ah ah )
I HUG YOU STRONG !
GROETJES my friend :D
Aude

Elly zei

Een super leuk filmpje Marijke!! Daar kun je weer trots op zijn!!!

Liefs, El

Anoniem zei

Mammie

Wat een prachtig filmpje zeg!
En wat staan je poppen maar ook jij er leuk op zeg!!
Ik ben super trots op je!!
Ik hou van je

kussss Liesje

Anoniem zei

Lieve Marijke,

Dit filmpje is echt geweldig!
En wat sta jij er toch leuk op met je poppen en beren allemaal zo in je atelier/schatkamertje.
Beneden is het al zo mooi in je huiskamer, en als je het atelier ziet is ook al zo gaaf.
Je poppen en beren hebben een warme uitstraling,alleen jij kunt ze zo maken.
Ik ben een grote fan van jou en alles wat je maakt.

Lieve groeten,

Marianne

Anoniem zei

Hoi Marijke,

Ik wou je even laten weten dat ik heb zitten genieten van het filmpje van/over jou en het poppenmaken!!
Echt helemaal leuk!!!!!

lieve groetjes,
Astrid

Marga zei

Hallo Marijke.
Ik was echt verwonderd over het filmpje.
Was een hele poos niet op je blog geweest en heb ontzettend genoten van je posts.
Ook heb ik je filmpje met plezier en verwondering gekeken. Heb er geen woorden voor wat voor mooie poppen en beren jij maakt. Prachtig!!!!
En ik zeg tegen m'n man "ik blog met een beroemd iemand."
Ook jij ziet er stralend uit op het filmpje.
Heel veel geluk en plezier nog met deze leuke hobby/werk.
Groetjes Marga

Catherine / Mooghiscath zei

Félicitations pour le film , je ne comprends pas votre langue mais j'adore vos créations !
Votre maquillage allait très bien avec vos poupées !

sirkkis zei

Hei Marijke. Hurmaava elokuva ja sinun studio on ihana. Siellä on niin paljon kaunista katsottavaa, että menin hurmokseen. Ihania satuolentoja nalleja ja nuket upeita. kauniita värejä kaikki suloisia ja onnea sekä menestystä sinulle ♥

lien zei

Hey queen... ik wist al dat je een poppenkoniging was, maar na het zien van dit filmpje ben ik helemaal overtuigd! Wat mooi om je atelier eens 'echt' te kunnen bekijken. En jij bent al net zo spontaan als in je berichtjes! GAAF dit filmpje, kan me voorstellen dat je helemaal blij bent!
Liefs Carolien

Marjanne zei

Hoi Marijke, je lijkt een beeje op je poppen, geweldig leuk dit filmpje, fantastisch je in het 'echt'te zien en je stem te horen!en je fantastische atelier te mogen bezoeken! Super super, gefeliciteerd met je succes. Een poppenkoningin,een sprookjesmens, blijf doorgaan met ons te laten dromen, liefs!

Rozen van Papier zei

Zoooo Marijke, wat een geweldig atelier! Wat groot ook! Leuk filmpje hoor en leuk om jou dan in het écht te zien, heel leuk beroep heb je! Heel veel geluk tussen je popjes! En natuurlijk gefeliciteerd met je mooie film!

Liefs Janny.

Marian zei

wauwwww,Marijke...jij bént gewoon jou poppen!! wat een gaaf filmpje..Apetrots moet je wel zijn, dat je zo gewaardeerd wordt..ik hoop dat we hier nog heel mooie creaties van je mogen zien....en oh, wat zou ik toch graag zo'n pop willen maken, zeg..
lieve groet,marian

Ingrid zei

Van harte proficiat :-))
groetjes Ingrid

Simonne's fantasiestudio zei

Marijke, het is een heel leuk filmpje geworden.
Proficiat !
Groetjes,
simonne

lorkam zei

Marijke, мои поздравления!!
Я потрясена увиденным!! Это удивительная и сказочная страна!! А вы прекрасная фея!!
С наилучшими пожеланиями,
Larisa

Le Style zei

Lieve Marijke,

Zo genieten om je eens echt te kunnen zien en te horen praten.
Een schitterend filmpje van een schitterend mens met schitterende creaties!
Geweldig en iets om zo trots op te zijn.....
Geniet van alle waardering en aandacht, je verdient het!
Heel veel succes en geluk!!
Hoop nog zo lang van jou en je kunstwerken te mogen genieten.....

Lieve groet,
Harriëtte

Vintage Girl zei

Hi Sweety,

Congratulations to your wonderful short movie...you look sooo beautiful and i like it so much to hear your voice.
It´s great to see your studio and all these lovely creations.

Happy weekend,
Love, Birgit
XOXOXOXOXO

Achter de schermen bij de Sprookjesboom zei

Heb zitten genieten van het filmpje... Mijn oudste zag je atelier en zei:"oh, mam dat zou jij ook wel willen he?" Ik keek haar aan en toen kwam er een haastig: "Ja maar ik wil mijn kamer niet delen met een van mijn zussen!" Tja, en dat was natuurlijk niet zo'n gekke reactie, aangezien zij op zolder slaapt! Ach die tijd komt vast ook wel... Ze zullen toch ook eens dit veilige nestje uit moeten vliegen... En dan heb ik misschien wel te veel ruimte! Hahaha!Marijke beloof me dat je nog lang niet zult stoppen met het maken van die prachtige schepseltjes en dit blog... Want het bezoeken van jou blog, zorgt voor zoveel mooie glimlachen... Je moest eens weten! Lieve groetjes, Rosalie

Evelyne zei

O Marijke wat is het een mooi filmpje geworden. Je ben ook een super lief en spontaan mens, dat je zenuwachtig was geloof ik,maar jij hebt zo'n persoonlijkheid dat hoe dan ook het filmpje alle kans van slagen had en zie..... GEWELDIG!!!. Ik heb genoten en ga het zeker nog menig keer bekijken. Jammer, dat ik zo ver weg woon, hoewel ik ook wel eens een weekje in Nederland ben. Ik zou zo graag een workshop bij je volgen!!
Lieve groetjes, Evelyne

Maia zei

Wat een SUPER MOOI filmpje hebben ze van je gemaakt!
Jij bent geen koningin maar eerder een keizerin van de poppen- en berenmakers!
Zo leuk om je eens te zien (stralen) en te horen!
We wisten natuurlijk al wat voor een lief en hartelijk mens jij bent!
Prachtig je huiskamer en vooral ook je mooie atelier op zolder met al die mooie schepseltjes en ik zag daar ook een mooie oude radio en een oud zwitsal blikje, zo leuk dat staat hier nl ook in huis.
Het is vooral zo leuk dat je vertelt (en dat wisten wij natuurlijk al) dat je bij elk figuurtje een verhaal fataseert...geweldig daar geniet ik altijd zo van!
Ga nog lekker lang door met je mooie blog!
En??? nog veilig de winkel in geweest deze week?
Leuk toch als je herkent wordt, geniet ervan, je hebt het dubbel en dwars verdiend!
Dat je dan ook nog de tijd neemt om lieve lange berichtjes op andere blogs achter te laten is toch helemaal lief...je bent een hele grote creatieve schat!
Geniet van een heel fijn weekend!
Lieve groetjes Maia

Colleen zei

wow... You Unbelievable Beauty!!! ! Your work is so beautiful ...and inspiring...Your shop is amazing...I watched the whole thing even though I couldnt understand..haha !!! I love the Jack russell and everything you do!!! Thanks for agreeing on January...Love Colleen

Passione Helena zei

En of het super tof is...lieve Marijke!!
Gefeliciteerd, met deze prachtige publiciteit aan je al schepseltjes! Je huis straalt zoveel sfeer, even als de gastvrouw. Je schatkamer, wauw! En een stem..ik vond het zo geweldig leuk, om je in dit filmpje te mogen zien!

Stop die zonnebril en sjaal voor alle zekerheid maar alvast in je tas;-) Jij gaat niet meer ongemerkt over straat! Ik kwam je zelfs tegen in de winkel vanavond;-) Ik sloeg het tijdschrift "Creatief met Foto's" open en bladerde er even snel door heen. Tijdens het doorbladeren dacht ik "hé, die vrouw ken ik" en bladerde dan ook snel terug. En mijn gedachten klopten... jij was het! Wat leuk toch, zomaar tijdens het halen van de wekelijkse boodschappen. Helaas woon je te ver, om je zomaar tegen het lijf te lopen...maar ik zou je herkennen hoor?! Laat staan wat er in je omgeving gaat gebeuren!

Geniet er van lieve meid, je hebt er hard voor gewerkt en je verdiend het beroemd te worden!

Een heel fijn weekend!
Liefs, Helena xx

Mireille Begijn zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Mireille Begijn zei

Hallo lieve Marijke,
Wat is dit filmpje super leuk geworden echt TE GEK!
Ik kan er geen genoeg van krijgen en bekijk het filmpje Over and Over again hihihihi;o-)
Heb gezien dat Anais en Liselotje het heerlijk naar hun zin hebben in jouw prachtig ingerichte woonkamer en dit doet mij zoveel plezier.
Wens je nog veel creatieve inspiratie toe en tot mails!
Groetjes Mireille

Marijke van Ooijen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Franka zei

GREAT!!!!!

♥ Franka

Anoniem zei

Lieve Marijke ,wat een mooi filmpje is er gemaakt van je "Poppenmuseum"en poppenmaakwerkplaats. Wat een hoop creaties en wat een hoop werk heb je tot nu toe geleverd en wat ziet het er allemaal mooi uit. Wij zijn heel erg trots op je !!!!!!!!!!!!

Liefs en groet uit Woerden
Gert en Lenie

pamela zei

Lieve Marijke,

Ik kan me voorstellen dat het een beetje eng is om jezelf terug te zien. Maar bij zo'n leuk mens als jou kan er denk ik weinig mis gaan. Het filmpje is prachtig! wat zou ik graag ook zo'n prachtige zolderkamer willen hebben met zoveel moois! Daar mag je terecht trots op zijn!

Liefs Pam

't Glimmenhofje zei

Dag mooi mens en vanaf nu grote beroemdheid!!
Wat een hoop mooie reacties heb je al gehad op deze post en door het voorval met je broer heb ik deze post helemaal over het hoofd gezien...
Gaat het een beetje met je? Want dit verdriet zo voor de gezellige feestdagen is wel heel hard....
Maar ik zag net dus deze post en wat ontzettend leuk om je zo te zien en je stem te horen!! En het klopt wat sommigen zeggen, je lijkt wel wat op je poppen en dat is zeker een compliment hoor!
Ik vond het filmpje ontzettend leuk om te zien en wat sta je er goed op en wat heb je toch een rijk bezit daar op zolder. Ik hoop dat je veel bent aangesproken en je zonnebril niet hebt opgedaan om al je dorpsgenoten die lieve blik te laten zien!
Ik hoop dat we elkaar zeker eens zullen ontmoeten, want ik vind je een wereldwijf, hihiiii. Wel een gek idee dat er nu zoveel mensen zijn die weten hoe jij eruit ziet en praat terwijl je dat (nog) niet van ons weet... Maar ik hoop dat daar in mijn geval snel verandering in komt!
Dag lief, mooi mens...sterkte voor de aankomende tijd en geniet toch van je gezin en familie met de feestdagen! xxx

harga hp samsung zei

Echt te gek dat je op televisie kwam, proficiat hiervoor en ja zeg je ziet er stralend uit.

Anoniem zei

In essence receptive most of the helmet, introduce another Supplement, around usually the street bike, and additionally force
the particular press button. This saves your worry of buying coffee bean seven days a week considering
that you may very well clearly maintain stocks of legumes which you could destroy clear utilizing
the internal grinding machine.%%%Fresh solid ground living room makes sure you've got the incredibly best odor moreover flavoring by way of the coffe beans you'll be creating as the herbal oils that offer boasts of sniff around and also flavors are released on the strategy of milling. Like handle can suggest, male impotence or perhaps erection failure may perhaps be the inability regarding penile erection while in remedy intimate. Never dialog to go one or sometimes operate condescending towards their images or possibly a viewpoints. Yourrrre able to sketch against eachother with a acquiring to make my beverages that you choose purchasing a drink premise.

My web blog ... http://coffeemakersnow.com

Anoniem zei

It may also help some sort of improvement together with continuing development of each of the skin by the body processes.
All the stainless-steel slicing saw blade, relatively easy to fix slicing/shredding compact disk and also any easily-removed factors tend to be the start protection and then dishwasher-safe.
Exactly what do you will find many blenders to stories websites online claim that, for that reason their just
too many difficulties on that positive layout?
Dirt efficacious as short, as they quite wipe off equally amongst milk with the cause.


My web site: small blenders reviews