donderdag 3 november 2011

Sisters ik heb een super de luxe borduurmachine...

Lieve sisters,
ik heb een super de luxe borduurmachine,
en ik heb deze speldenkussentjes
al geborduurd...

.
Ik heb voor mijn aanstaande kleinkindje
alvast een lakentje geborduurd..
Roze met roosjes en een kroontje...
dit lakentje is voor een klein lief
prinsesje...zo lief!!!!
Deze combinatie is erg mooi,
het zwarte garen steekt zo mooi af
tegen de lichte stof..
En met blauw...ook erg mooi!



En met een geboetseerd gezichtje...dit lijkt zo ouderwets..

En weer met roze..


Ik heb een armband gemaakt met
een geboetseerd gezichtje...
En nog met wat roze zijdedraad..
Het werken op een borduurmachine
is heerlijk...kan er geen genoeg
van krijgen...

En zo'n mooi doosje met rozen om mijn speldjes en klosjes garenin op te bergen ...
En Dolly wilde ook graag op
de foto...
Lieverkes....dit was het weer..
tot de volgende post!
Marijke...jullie blogsister.

Wanneer je niet kunt worden wat je wilt,
wordt het tijd te waarderen wat je bent.

57 opmerkingen:

marga zei

Wauwwwwwww Marijke..............wat moooooooi!
Helemaal te gek gaaf. Nou nog eentje met een M hé hahahaha. Veel pleizer met je nieuwe borduurmachine maar dat gaat wle lukken zo te zien.
Liefsssss

marga zei

Pleizer=plezier

Pink Princess zei

OH wat heerlijk voor je, nieuw speelgoed :) Iets wat ooit op mijn lijstje met wanna haves komt te staan, lijkt me zo mooi om al dat moois te maken met zo'n machine!! HEEL veel plezier ermee, en maak maar heel veel moois voor je kleinkindje. Dat lakentje is ZO lief....voor een prinsesje (of prinsje...mag ook hoor hihi)

Liefs van Marian

Thuis bij Tjits zei

wauw Marijke wat een mooie machine en helemaal aan jou besteed! jeetje wat maak je toch supermooie creaties!
en wat heerlijk om iets voor je aanstaande kleinkindje te maken, zo lief!!

geniet van je nieuwe machine!!
liefs van Tjits

Milly Me® Teddy Bears zei

Ohhhhhhhhhh Marijke wat mooi allemaal!!! Een borduurmachine is super. Ik heb er zelf ook een. Kan niet meer zonder, maar heb helaas zo weinig tijd.....pffff....wanneer doe jij dat toch allemaal? Wel oppassen hoor met die machien, het is echt mega-verslavend.
BTW ik vind die met het blauw het mooist, helemaal mijn kleur. Jou lieve kleinkindje ligt strakjes ook echt als een prinsesje in haar wiegje onder het mooie geborduurde lakentje. We hebben pas een klein nichtje en die slaapt ook onder een door mij geborduurd lakentje, dus ik zie het al voor me....
Koessss, Thea

cristall zei

Que preciosidad!!! que pena que la traducción no tenga sentido.Besos desde España!!!

Zaanse Zolder zei

Oooooooh wat is dit mooi, staat hoog op mijn verlanglijst een borduurmachine.
Prachtig wat je ermee hebt gedaan.
Veel plezier met het maken van heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel borduursels in mooie kleurtjes.

Elly zei

Oh heerlijk meis, weer een verslaving erbij:-) Wat heb je er al prachtige dingen mee gemaakt joh. Ik heb wel eens het idee, dat jij nooit slaapt hihi. Je gaat als een speer!

liefs, El

Riet zei

Wat fantastisch Marijke, ja dat is echt aan jou besteed. Prachtig wat je al gemaakt hebt. IK vind de kleur op kleur, beige, leverachtig het mooist. Schitterend.
Lieve groetjes van Riet

Le Style zei

Als eerste hartelijk gefeliciteerd, je wordt Oma, wat Super!
Oh en dan je creaties, het is pure Kunst!!
Zo mooi, de kleuren, de materialen, de nostalgie die er vanaf straalt!
En dan dat schaartje geweldig.....
Het zijn prachtige koninklijke chique creaties, geloof dat ik er verliefd op ben;-)
Wat is dit weer genieten bij jou.....
O ja en de woorden waarmee je eindigt, zo waar!!
Een fijne avond!

Lieve groet,
Harriëtte

Anoniem zei

Lieve Marianne en andere blogsisters...

Als jullie dit lezen...ik heb het lakentje voor mijn aanstaande kleine meisje gemaakt...
ik wilde het jullie in de volgende post vertellen, maar ik zal het jullie nu maar vertellen...
Omdat Marianne het al zei...het kan ook voor een klein prinsje zijn..maar lieve Marianne het wordt een klein prinsesje...vandaar het roze geborduurde lakentje voor het wiegje...

De aanstaande ouders en wij als hele gezin zijn toch zo in de wolken...het wordt een klein meisje en we zijn zuper blij mee...het is wonderbaarlijk om zoiets moois van je eigen dochter mee te mogen maken.

Enne...we hebben half H&M al leeggekocht...overal zit een strikje op en is roze hahahahahaha...
Zelfs al een balletpakje met tutu...hahaaha
En iedereen mag het weten.....we krijgen een lief klein wondertje...en in de tussen tijd heeft het lieve popje alle tijd om te groeien...en daarna zal ze in alle liefde worden ontvangen.

Liefs van een in de wolken oma die al lakentjes voor het wiegje aan het borduren is...en straks begin ik aan de roze sokjes...

Jullie blogsister...
Marijke

Collie-Collie.com zei

Oooh, wat een genot zo'n borduurmachine, lijkt me zo héérlijk om daar van die mooie letters, kroontjes en nostalgische afbeeldingen te borduren... Je speldenkussentjes zijn prachtig. En lakentjes borduren is natuurlijk helemaal super, kan je het helemaal maken zoals je zelf wilt. Dat zwart op wit is héél sjiek vind ik.

Wat een prachtige foto's laat je zien, ik geniet er zo van!

Een hele fijne avond, liefs Collie

Majas Verden zei

Your work is soooo beautifull. Thank's for your nice comment on my blogg. I've been her on your blogg a lot :-)
I love your teddybears, and your dolls. And all the romantic stoff you post. I will absolutly come back to see more.
Have a nice day!
Maja

Natalia Oelofse zei

SO many nice gorgeus pieces, love them all.
Hugs

BOXERGEK zei

Wat een prachtige spulletjes heb je weer gemaakt, zo ontzettend mooi!
Heel erg leuk dat er een klein meisje op komst is wat een rijkdom.
En de borduur machine is aan jou wel besteed zo kan je je prachtige werkstukken nog mooier maken!

Liefs,
Esterina

Kris zei

Marijke,

Oh my goodness! What beautiful items! You're work is stunning! I can only aspire to be as good as you! I am just now sewing and am not familiar with embroidery but have some stitches on my sewing machine that is computerized that I can use when I figure out how! LOL LOL

I am having a giveaway on my blog for having written 100 posts and I hope you will stop by and enter to win a gift.

I will stop by your shop and take a peek at your beautiful designs. I recently did a post on Agnes Shabby Chic's cards and would like to do a post on my blog about you and you're lovely dolls, animals and other items. I hope that would be okay with you. I will let you know when I do so you can come and see. I will post some of the pictures from your blog so that others can see how beautiful your items are.

Cheery Regards,

Kris

Екатерина zei

Восторг!!! Как в музее побывала!

Cinderell@'s wereld zei

Wauw wauw wauw!!!!!!! Geweldig mooi!!! daar kan ik van dromen!
Cinderell@

Anoniem zei

Dear, dear Marijke,
The pin cushion is absolutely gorgeous. They all are.
I like the one with an E very much.
Huigs
Eva

Ashley zei

Mooi hoor marijke! echt prachtig! welke machine heb je als ik vragen mag>?? ik vind het namenlijk zo mooi gedaan vraag me af wat voor een machine dit is dan:P kan ik dat weer aan het lijstje (ooit nog te kopen hobbyspullen) toevoegen:P

Marjanne zei

wat een droom van een machne! fantastisch zoals jij hem gebruikt!!

angel zei

very nice pieces u have made..haave a great day xxx

Ineke van den Akker zei

Hij is weer geweldig! Mooie tekst ook. Wees blij met jezelf! Je bent goed zoals je bent!
veel liefs,
Ineke

Carla zei

Wauw...da's gaaf...echt iets voor jou!!
Ik heb van de week een lockmachine gekocht...ook zo'n geweldig ding al.
Jouw kleinkindje boft ook maar met zo'n oma!!

liefs Carla.

"WELKOM BIJ OMA POPJE" zei

Wat geweldig een borduurmachine, zal best wel verslavend zijn, alles krijgt nu een mooi geborduurd randje.
Die speldenkussens zien er prachtig uit, en wat een mooi kant gebruik je.
Veel borduurplezier.
Liefs Marjon

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Wat geweldig Marijke!

Wat heerlijk om samen met je dochter kleertjes te kopen voor de kleine meid op komst.
Als een prinsesje zal ze slapen tussen de schitterende lakentjes die je voor haar maakt.

Lieve groet,

Loes

Created by Essie zei

Wauw wat een prachtige creaties heb je al gemaakt met de borduurmachine. Het is zo leuk om te doen, maar die tijd ontbreekt nog wel eens tenminste hier hoe jij het toch iedere keer voor elkaar krijgt , maar daar verwonder ik me bij anderen ook wel om. Prachtig en dan ook leuke dingen maken voor je kleine prinsesje. Mooi toch veel borduur plezier

Liefs
Esther

Anita zei

Whaha wát een machien lieve Marijke !!!!!
Euh moet je zelf ook nog iets doen of gaat alles vanzelf hihi ;-)
Prachtig het lakentje voor het kleine prinsesje
en de speldenkussens zijn zo móói. Prachtig met dat kant er langs.
Lekker GENIETEN van dochterlief met haar bolle buikje en van alle plannen en het prachtige vooruitzicht !!!
Groetjezz lfs mij

Kays Kids zei

How exciting, a new machine. As always you pin cushion is delightful. Dolly looks lovely in the photo.
Hugs always
Kay

~THEA~ zei

Wow, net begonnen en dan al zulke mooie creaties maken!! Knap hoor!

Leuk dat lakentje voor je kleinkind. Dit past weer helemaal bij jou!

Geweldig mooi! Zeker met zulke mooie kant!
Waar koop jij die eigenlijk! Ik kom nergens zoiets moois tegen, tenminste niet voor een betaalbare prijs!

Fijn weekend alvast.

Liefs Thea ♥

Lululiz zei

You created some wonderful and exquisite items with that fantastic new machine of yours! I am amazed what one can do with it.

"Création" zei

Dag lief zonnestraaltje,

Wat een PRACHTIGE spreuk op het end van deze verrukkelijke post, en O ZO WAAR!!! Daar zouden mensen een stuk gelukkiger van worden, dat is zeker.

Maar meisje toch, wat heb je nu weer voor een schitterend apparaat ter hand genomen, en de resultaten, ohhhhh ze zijn werkelijk SUPER * SUPER * SUPER!!! Prachtig de kleuren en alle romatische versieringen, en zo LIEFFFFF dat kussentje voor je kleinkindje op komst. Staat de E voor Engeltje, of hebben jullie saampjes al stiekem een mooie naam bedacht? Het is echt prachtig geworden en volgens mij ben je helemaal verzot op deze mooie borduurmachine en niet meer te stuiten. Wat zal die kleine schat straks koninklijk slapen onder mooie lakentjes en kussentjes.....

De bijtring op de foto vind ik ook zo prachtig. Het valt me op dat jou scharrtjeer nog zo mooi uit ziet, een jaar of twintig geleden heb ikm ooit eens van mijn moeder precies zo'n schaartje gekregen en ik weet nog goed dat het heel duur was. Nu gebruik ik hem heel veel maar bij mij gaat dat goudkleurige helemaal slijten en ziet hij er wat zieligjes uit. Het schaartje knipt wel nog steeds uitstekend en dat is natuurlijk het belangrijkste.

En geweldig wat een snoesje is je popje Dolly, ze heeft zo'n lief gezichtje, en haar kleertjes zijn ook zo leuk. Best een klein popje hé als ik het zo vergelijk met het schaartje, maar ze is echt een SNOESJE!

Al ee paar keertjes heb ik al je prachtige kunstwerkjes bekeken en het ziet er alllemaal FANTASTISCH uit.

Veel succes en vooral ook heel veel plezier met je wonder machientje, zo leuk....

Wens je alle goeds,

Liefs Josephine

TheCrankyCrow zei

What a wonderful machine you have there Marijke!! And to what amazingly wonderful uses you have already put it!! I adore your little pinkeeps!! The translation here is not always accurate - but am I to understand that you are to be a grandmother? If so, congratulations my dear friend!! You create such lovelies - and I'm sure your daughter's child (if I understand this correctly as well) - will be no exception to a long line of beauty!!! Smiles & Hugs ~ Robin

Peeters Liliane zei

Lieve Marijke,
Wat geweldig een borduurmachine, heerlijk om te kijken naar dit stukje techniek!!! Prachtig jouw borduurwerkjes en weeral mooie creaties gemaakt waar haal je toch al die tijd en ideën vandaan?
Zelf heb ik ook een borduurmachine als je soms raad nodig hebt geef je maar een heel harde gil!!!
Lieve groetjes,
Liliane

Sezoentje-Sonja zei

Oh Marijke, een prinsesje!!! Nu kom je helemaal niet maar van je roze wolkje af denk ik :))))
Fijn hè, daar kan je als creatieve oma toch alleen maar van dromen,al die mooie roostinten. Je wordt er helemaal door geïnspireerd zie ik want wat heb je weer mooie kussentjes gemaakt, die in dat oudroze vind ik geweldig!!!!
En dat lakentje, zo lief, wat zal ze welkom zijn in deze wereld, lekker nog even voorgenieten hoor oma :)))
Lieve groetjes, Sonja

Vintage Girl zei

Oh my dear,
can´t stop to watch your breathtaking photos....ADORABLE!!
These little pillows, sigh...and the pin cushion cake.....do you accept orders??
I can imagine what for lovely things you will make for your little baby girl.

Happy friday, LOVE,
Birgit
XOXOXOXOXO

Congrats to your wonderful new toy :0))

kralenqueen zei

Prachtig Marijke !! Van alle fotoos straalt het er gewoon vanaf dat je kleinkindje ( dochter) welkom is. En het is zo bijzonder altijd. Ik zit zelf midden in de babys qua werk en elk mopje is weer een wondertje opzich. moet je nog lang wachten tot dat ze geboren wordt? of is het eind in zicht? Ik zou zeggen geniet beide nog even van de zwangerschap want voordat je het weet zijn d e9 mnd voorbij.
Fijn weekend alvst. Liefs Rianne

Chrissie zei

Oh wat prachtig toch weer Marijke.
Je geeft me zo een zin om weer achter mijn borduur machine te gaan zitten.
Ik heb hem al heel lang niet gebruikt, totdat ik van de week de witte panter ogen op mijn tas borduurde.
Dus ook met de machine.
Ik denk dat Lisa m,aar wat trots is op je.
Welke oma kan zoveel mooie, romantische werkstukken maken.
Alles stuk voor stuk bijzonder te noemen!!!
Maar dan die armband met dat verfijnde gezichtje.
Dat is werkelijk DE MAX!!!
Ik sta er helemaal versteld van.
Heel erg veel plezier met het bedenken van zoveel moois voor het nieuwe prinsesje, je bent een heel bijzonder mens, en ik wens je een liefdevol weekend toe XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

lien zei

Wat fijn een eigen borduurmachine. Zoiets is ook helemaal aan jou besteed! Je maakt echt prachtige dingen. Vooral mee doorgaan :)
Liefs Carolien

Anoniem zei

hee lieve barones ,

Ohhhh wat mooi lieve Barones ,wat een prachtige kussentjes heb je gemaakt :-),vooral die met de C ,ohhh wat is dat toch lief van jou,en wat zal het mooi pronken op mijn nachtkastje naast mijn hemelbed:-)Lieve marijke ik bel jou zo eventjes terug hoor ,dan kletsen we even...heel veel liefs en een hele dikke kusss ,caroline xxx

Fia zei

Wat is dit beeldschoon wat mag je a,s kleinkind trots zijn op haar creative Oma.
Prachtig Marijke en het gezichtje van de pop is ook zo lief de borduurmachine is wel aan jou besteed zeg....pffff wat heb je er al veel mooie dingen meegemaakt.
heel veel plezier er van en ik wens je een mooi weekend toe..

Liefs Fia

Claudine Roelens zei

Oh wat mooi allemaal. Pas op Marijke, het is verslavend hoor. Ik heb er al vele jaren zo'n super de luxe ding hier staan, pfff... op de duur kocht ik alleen nog kledij waar ik zelf wat op kon borduren, hihihihiiii... Ik heb duizenden en duizenden borduurpatroontjes. Veel plezier met je nieuwe hobby !
Groetjes
Claudine

Anoniem zei

Dag lieverd,

Oooo, wat mooi... dat vindt ik echt prachtig!! In die historische romans lees je altijd over geborduurde zakdoekjes met je eigen initialen...dat is zo leuk!! Nu kun je ze zelf maken, je bent er vast helemaal blij mee!! Meis blijf de mooiste dingen maken, ik kijk weer uit naar je volgende blogje!!

Heel veel liefs en een fijn weekend gewenst!
Jacqueline

maddyrose zei

Marijke, you have made another beautiful post filled with such lovely photos. I have never seen such pretty embroidery work and to think it was done with a machine. The combination of the beautiful embroidery and laces is so utterly gorgeous. Hugs

Звездная песня zei

Очень красивая вышивка!И фото такое качественное, супер!

Anoniem zei

soraya ermesilia 04-11-11 13:38:52
Hi blog vriendin wat leuk om iemand uit nederland zelf mee te bloggen...jij bent de tweede..bedankt voor het bezoeken van me blog..groetjes uit arnhem...

Colleen zei

just beautiful.....

Katia zei

ik vraag me af lieve dame, is er ook maar iets dat jij niet kan??!! :-)

jeanetteann zei

Hello, I am a new follower and have visited your store too. I love the soft femine,delicateness of your lovely blog and this post is divine.

Thank you for visiting me and your sweet comments, it's so nice to be able to connect to such far off places and make such lovely friends. xx

marijke zei

ooooooh wat mooi, hier kan ik naar blijven kijken schitterende speldenkussens en met jou als oma gaat je kleine meisje straks een heleboel mooie dingen rond om haar heen hebben die oma heeft gemaakt

Anneke zei

wow, wat prachtig allemaal marijke.
jou kleinkind zal in een prachtig bedje komen.
ik heb ook een borduur machine,en vind het een verslaving.
veel plezier met je fantastische aankopen.
fijn weekend en liefs

Pamela zei

Lieve Marijke,

Bedankt voor jou bericht! Ik heb de afgelopen tijd niet op de blog gezeten. En ik ben erg blij dat je mij op de hoogte hebt gebracht van jou nieuwe blog artikel, want dit is echt super super geweldig!!! Ik wil ook wel zo'n mooie machine en dan kussensloopjes maken en bed textiel oppimpen met mooie monogrammen. Wat een luxe!!! Het ziet er zo rijk uit! Je hebt prachtige werkjes gemaakt en jou kennende komt er nog veel meer moois bij.
Marijke, ik wens jou een heel fijn weekend! En ik beloof je om wat vaker te komen kijken op jou blog.

Veel liefs,
Pam

Raminhos de Pano zei

Lindo...lindo...lindo...amor Fernanda

Christiene zei

Ha marijke,dat ouderwets zo mooi kan zijn.met zo,n borduur machiene bespaar je veel tijd.
Mooi dat het eerste kadootje al klaar ligt voor je eerste klein kind,en daar zal het niet bij blijven.
Groetjes Christiene.

♥The digital bakery♥ zei

Lief lief dinnetje,

Iedere keer als ik je naam voor bij zie schuiven denk ik.....o wat heerlijk , Marijke gaat oma worden!
Kan me niks mooiers voorstellen dan dat je eigen kind straks mamsie gaat worden en je er getuige van mag gaan worden! Gaat alles naar wens? Is ze een beetje happy zwanger?
Aan de kadootjes van oma zal het niet liggen iig! Hi hi.....
Wat een pracht en praal Marijke.
Echt een koningskindje waardig!

Geniet maar lekker van deze mooie tijd meis.
Ga je snel weer eens bellen om bij te praten.

Een dikke kus uit het Zeeuwse
Marianne

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hoi hoi leuk je berichtje ....wat een mooie foto's en wat mooi zo machine zeg .... van harte dat je oma word hahahah wat zou je genieten en geen tijd meer overhouden ....wens je een fijne week dikke knuf uit harlingen ...lieve groet rosita

Audrey/Kicks 'n' Giggles Nursery zei

How wonderful to have an embroidery machine! So many beautiful creations! I love the doll who wanted to be part of the pictures, your bracelet and your initialed pillows with all of the lace! It looks like so much fun! Enjoy your new machine!
Love,
Audrey