zaterdag 29 oktober 2011

De poppen en berenbeurs in Ahoy en mijn gekochte spulletjes


 


Gisteren ben ik met mijn vriendin een dagje
naar de poppen en berenbeurs inAhoy geweest.
Een beetje vreemd was het wel, daar ik altijd
op deze beurs met een kraam sta.
En sinds vele jaren kwam ik nu als bezoeker...
wat hebben Thea en ik genoten van al het moois!
Eerst laat ik jullie een paar van mijn gekochte
spulletjes zien......ben zo blij met mijn
nieuwe spulletjes!


Ik heb een mooi jurkje bij Wil Gerritsen gekocht,
hoe zij haar jurkjes en mutsjes naait dat is
kunst met een grote K....
Het jurkje en mutsje zijn alleen maar
van antieke materialen gemaakt..
Mooi hé?

En een oud popje met een schattig
mutsje van kant...
In haar buikje zit nog een doosje met
een mamastemmetje

Ik had geen zin om mijn atelier op te ruimen
voor de foto's hihihi..
Een beetje rommelig ...maar helemaal mijn
wereldje waar ik me zo gelukkig voel!

En nog een jurkje van Wil Gerritsen..
en een heel oud jongenskopje met zo'n
grappig kuifje...


Dit is Adriana....met dit muizenmens won ik
in 2004 de derde prijs in Ahoy op de
poppen en berenbeurs....
Ik heb deze pop nooit kunnen verkopen,
het gevoel van blijdschap met de derde
prijs, en hoe trots ik was...dat gevoel
krijg ik nog steeds als ik naar Adriana
kijk.....deze pop blijft voor altijd
bij mij!




En nu wil ik jullie wat foto's van de
beurs laten zien...
En nu eens wat andere kiekjes als
wat jullie gewend zijn van mij...
Dit keer geen popjes en beerjes,
alhoewel ik hele mooie en prachtige
popjes en beertjes heb gezien..
Dit keer de antieke spulletjes wat
we hebben mogen bewonderen....
Kijken jullie mee?
 Wat is ze mooi hé?
Wilde haar zo graag hebben...
Maar ze was echt te duur...










Lieve meisjes...dit was het dan weer...
Ik hoop dat jullie hier het leuk vonden..
Wil jullie heel veel liefs wensen en
natuurlijk een rustige en goed
week-end.....

Toedelsssssssssssssssssssssssssssss
Marijke


65 opmerkingen:

ДжуJIbетта zei

Это потрясающе! Очень красиво!

umla zei

Your dolls are beautiful. I'm quite jealous because we don't have such a fairs like these from your pictures, unfortunatelly.

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Oh, wat heb je mooie poppen gekocht!

Adriana, is helemaal geweldig!

Volgens mij kijk je je ogen uit op zo'n beurs.
Ik denk dat ik ook eens ga, maar dan eerst maar even sparen.

Heel veel plezier met je nieuwe prachtige aanwinsten.

Lieve groet,

Loes

Riet zei

LIeve Marijke.
Wat heb je mooie spulletjes gekocht. De pop met het jurkje en mutsje van antiek kant, prachtig en je Adriana wat is ze beeldschoon. Kan me voorstellen dat je daar nooit afstand van doet. Al dat mooie spul op de fair, dat is allemaal genieten.
Fijn weekend nog!

Mayflower zei

Wat een genietpost Marijke en wat heb je prachtige dingen gekocht. Zo mooi gemaakt die poppenkleertjes, je kan zien dat dit met liefde gedaan is. Ik vind al die oude poppen en beren zo mooi.
Ohhh....en die vrouwenbuste....echt prachtig, jammer dat ze zo duur was.
En wat leuk om Adriana te leren kennen, een welverdiende 3e plaats hoor, want wat is ze mooi gemaakt.
Ik wens je een fijne avond.
Lieve groet, Mea

Christien zei

Lieve Marijke wat heb je weer mooie spulletjes gescoord .
Ik ben zelf al jaren niet meer op de poppen en berenbeurs geweest maar het is inderdaad reuzeleuk en je komt ogen te kort.
De poezekindjes zijn trouwens ook weer echte dotjes .
Fijn weekend
liefs Christien

Pink Princess zei

ZUCHT!!!! Dat vrouwen borstbeeld, wat is DAT mooi...en die poppen en die kleren ♥ ZO mooi, kan me voorstellen dat je daar hebt genoten meis.

Liefs en knuf van Marian

Rozen van Papier zei

Oooh Marijke wat ziet dat er mooi uit! Enig die antieke jurkjes van die poppen en een pop die mama kan zeggen, worden die nu nog gemaakt? Wat een mooie beurs en wat een gezellig atelier heb je, ik houd helemaal niet van een opgeruimd atelier, dat is voor mij een teken dat er geleefd en gewerkt wordt!Die muis is behoorlijk groot!En wat een mooie hoedendozen heb jij, ook zo leuk!Wat zul jij je happy voelen in je atelier!

Liefs Janny

Kom Achterom zei

OOh wat een heerlijkheid daar allemaal! zowel bij jou als op de beurs!! OOh wat een geweldig mooi kantwerk!
Ik heb echt genoten!
fijne avond
Yolanda

Chrissie zei

Ha lieve Marijke,
Ben er dit jaar niet heen geweest, maar dan toch een beetje wel door jou foto's!!
Dank je wel voor de kiekjes,
Je hebt een waren schat weten te kopen bij Wil, echt super mooi.
Wat ga je met dat pracht jongens kopje doen?
Is het van porselein?
Werkelijk een beauty.
Veel liefs en geniet van je aankopen, ze zijn SUPER!!!
Liefs en tot snel Chrissie

Zaanse Zolder zei

Wat mooi allemaal wat je hebt gekocht, zo teer en bijzonder.
En je atelier !!! Ik kan me zoooooooooo goed voorstellen dat je daar zo ontzettend gelukkig van wordt. Prachtig die mooie kleurtjes allemaal bij elkaar.

Тереза Труханович zei

Добрый вечер, Марийке! Большое спасибо за такие красивые фотографии! Всё это восхитительно!!!
С удовольствием прихожу в ваш блог и любуюсь. Ещё раз спасибо!!!

sirkkis zei

Aivan uskomattoman kauniita nukkeja ja niiden upeat vaatteet. Voi olisi ihana kokea tuollaiset markkinat. Ihania hattuja myös.

Le Style zei

Oh, zo mooi.....
Zo mooi de uitstraling van de poppen, zo uniek elk voor zich.....
Prachtig die oude stoffen, de antieke materialen.
En dan de dame die te duur was {ben heel benieuwd wat de vraagprijs was;-)?} wat een beauty!
Wat is het weer genieten bij jou en wat ben ik blij met je altijd lieve, enthousiaste reacties.
Fijn weekend!

Lieve groet van mij

Anoniem zei

Katia 29-10-11 20:52:35 dag lieve mama,

hier een berichtje van je geliefde Anya, ik ben goed toegekomen bij mijn nieuwe gezin. Ik heb samen met mijn nieuwe mama enorm veel mensen te woord gestaan op de beurs over u en over mezelf! Elke 5 stappen hielden mensen ons tegen om allerlei vragen te stellen Ik denk dat je mijn vrouwtje bij een volgende aankoop een procentje kan toekennen voor gemaakte reclame , hahaha!
Ik krijg hier in de toekomst een mooi gereserveerd plaatsje toegewezen, maar de mensen hier zijn nog wat aan het vernieuwen in huis. En dan krijg na de werken samen met mijn zusjes Amelie en Percy een schitterd plekje!

Marijke, enorm bedankt weer! we hebben genoten van de beurs en ik genier enorm van Anya, Percy en Amelie! thx!

Marjanne zei

o wat zal je genoten hebben en wij met je door je prachtige post!

Zazoe zei

Wat een heerlijke blog weer, puur genieten. Wat zul jij heerlijk hebben lopen "struinen" tussen al dat moois. En je hebt weer mooie nieuwe aanwinsten zeg, geniet er maar lekker van.

Ik wens je een heel fijn weekend, liefs, Nina

lien zei

Wat leuk om een impressie van de beurs te zien! En nog leuker jouw poppen te zien, Adraine is echt een plaatje, die zou ik ook nooit wegdoen. Ik zou sowieso geen enkel popje weg willen doen, vind het zo knap dat je dat allemaal zelf maakt!
Ik ik vergeet het elke keer te zeggen.. die piepkleine sneeuwvlokjes die over je blog omlaag dwarrelen zijn erg leuk, word ik blij van :)
Liefs Carolien

"Création" zei

Hey lief snoezeke,

Wat heb je toch een verrukkelijk atelier meis, daar blijf je uren met open mond rondkijken. Wat zullen jullie genoten hebben in Ahoy, nu eens niet zelf alle hectiek maar heerlijk rondstruinen en alles op je gemakkie kunnen bekijken.

Dat borstbeeld, ohhhh wat jammer dat die veel te duur was want het is werkelijk een PLAATJE!!!
Die ogen zo schitterend geschilderd.

Je nieuwe aanwinsten zijn om te zoenen zo mooi, die jurkjes en dat prachtige mutsje, dat zijn echt kunstwerkjes van "Wil Gerritsen" en juist door de oude materialen zie je geen verschil met antieke exemplaren, ZO MOOIIIIIIII!!!!!

Je nieuwe popje met mama stemmetje is ook zo schattig, je hebt trouwens een heleboel PRACHTIG oude poppen. Dat oude jongenshoofdje is ook een bijzondere aanwinst, zo lief en zo te zien vervaardigd van Papier Mache?

Adriana is een heerlijk muizenmens en zo te zien lijkt het door de bolling van het breisel of ze ook kleine muizenborstjes heeft, wat enig!!!
Ze is PRACHTIG en ik kan me goed voorstellen dat ze voor altijd in haar atelierhuisje zal blijven wonen. Geweldig dat je met haar een prijs hebt gewonnen en dat kan ook bijna niet anders want ze is FANTASTISCH gemaakt en ik geniet altijd zo enorm van al jou prachtige details die in perfectie zijn vervaardigd, daar ben je werkelijk UNIEK in, dat is door niemand te imiteren.

Enig ook alle soorten hoedjes die je tegen kwam. Oude speelgoedjes en toch heel veel mooie oude popjes, gewoon luilekkerland als je daar rondloopt. Het kan dan ook niet anders dat jullie een TOPdag hebben gehad.

Geniet van een fijne zondag lieverd,

Liefs Josephine

angel zei

what a treasure all these dolls...drooling over here thanks for sharing...have a nice week xxx

vrouw Hommel zei

Wat een mooie foto's , heerlijk genieten was dit even. "Vroeger" ben ik een paar keer met mijn moeder geweest en ik keek altijd mijn ogen uit van al het moois wat er wordt gemaakt.
fijn weekend, lieve groet

cristall zei

Que suerte poder disfrutar de tan hermosa colección de muñecas.Besos desde España!!!

saltbox treasures zei

What beautiful dolls! My great aunt has a 300++ doll collection of old dolls she would fix up and make dresses for. I was able to get two from her collection this summer, which I will always cherish.
Have a great weekend!
~ Julie

Bente zei

Thank you for your visit. Then I fond your beautiful dolls. I can`t understand how you can make such beautiful dolls. You are fantastic good. I will follow your blog for sure.

Have a great sunday

Hugs from Bente

suzeeez zei

What beautiful dolls you've collected. I have a LOVE for old dolls especially the ones with time worn faces.

Kays Kids zei

How nice for you to go to the show and enjoy looking and buying. I love the old dresses, and dolls. Most of all I love you studio just the way it is. I look behind the scenes to see your work.
I loooove to have a peep and see what you are making.
Hugs
Kay

shirley zei

Your blog is beautiful with all those amazing dolls...and all the other wondrous things to buy.

BOXERGEK zei

Hoi Marijke,

Wat een prachtige foto's heb je geplaatst een genot om naar te kijken.
Ik kan het mij helemaal voorstellen dat je blij bent met je aankopen, ik vind ze ook super!
Nog even over je vorige post dat hondje wat een snoeppie (de katjes ook hoor) ik wil heel graag een workshop volgen, ik stuur dus even een mail met wat vraagjes.

Liefs,
Esterina

Marilou of Lulu's Lovlies and Heartful Creations zei

So love all your dolls! Beautiful! Hugs and Blessings, Marilou

Elly zei

Ik zie het al weer....je hebt weer volop genoten. Heerlijk hoor meid!

liefs, El

Rosabears zei

Zo te zien heb je net zo genoten als ik op de beurs. Het was weer een heerlijk dagje. Ik kan me voorstellen dat het ook genieten is, en veel minder stressvol, als bezoeker. Maar ik heb je prachtige kraam, poppen en beren wel gemist hoor. Misschien zien we je nog wel terug op tv ????
Ik begreep trouwens dat het de laatste keer was in Ahoy en dat de beurs volgend jaar in
's Hertenbosch zal zijn.
Je aankopen zijn prachtig.
Ik zou het heel leuk vinden om een workshop bij je te volgen.
Mijn mailadres is rosabears@live.nl
Groetjes en nog een heel fijne zondag.
Marja

Carla zei

Meis...wat een prachtige spulletjes heb je gekocht.
En zoveel mooi's op die beurs...geweldig!!
Adriana is echt super gaaf...die moet je idd nooit weg doen hoor!!
En dan zeg je iets over rommel in je ateliertje...die vind ik nou juist zo geweldig....alleen al om daar te zitten !!
Nou lieverd...fijne zondag...
liefs Carla

Anoniem zei

Hoi lieve Marijke,

wat was de beurs leuk en gezellig en wat geweldig leuk om je ontmoet te hebben meis, de poesjes zijn in het echt net zo lief en nog mooier als op de foto's en helemaal perfect gemaakt (ik kan niet wachten op de workshop)...

Je bent super goed geslaagd met je aankopen, zo mooi de poppen hoofdjes en de jurkjes ook zo mooi, geniet er maar lekker van en het valt reuze mee hoor het rommeltje in je atelier ;-)...

Het muizenmensje Adriana is geweldig mooi en zow perfect, ik ben blij dat ze bij jou mag blijven wonen, ik zou haar ook nooit weg doen...

Fijne zondag meis...

xxx Coby

Rosetta zei

Che bello!Qui c'è un dolce mondo di favole!Io resto!Baci,Rosetta

Marga zei

Hallo Marijke.
Wat ontzettend fijn dat je weer blogt.
Ik las net ook even je vorige blog en inderdaad ik wil vaak ook van alles maken en doen maar de tijd ontbreekt vaak.
Ook het bloggen zelf neemt al veel tijd in beslag en dat wordt hier niet altijd gewaardeerd door mijn gezin.
Maar de ideetjes, de reacties, het is zo leuk.
Nu heb ik heerlijk even van de poppen, beren kunnen genieten. Zelfs met de muziek aan omdat ik even alleen ben.
Ik wens je een fijne zondag.
Groetjes Marga

't Glimmenhofje zei

Hoi Hoi lieve Marijke,
Ik weet bijna niet meer wat ik je moet schrijven, want al die voorgangers hebben al zoveel moois gezegd over je alweer heerlijke foto's en verhaal erbij!! Want wat een pracht van een pop is die Adriana, en wat een onzin over rommel in je atelier...ik zou er zo mijn bed willen zetten om vervolgens de hele avond om me heen te gaan liggen kijken naar al dat moois... en wat een goed idee om nu eens zelf over de beurs te gaan en het eens op een andere manier te ervaren. Je hebt me weer heerlijk verwend met je post en ik kan er weer tegen!! Hahahaa...
Maar, zonnestraaltje, ik spreek je gauw (via de mail) en wens je voor nu een heerlijke zondag toe. xxx Joyce.

Miss Petula Pie zei

Beautiful dolls, and Adriana is wonderful!!!
Bear Hugs
Miss Petula Pie

at-the-attic zei

such a wonderful place !!! love it ***

gerrie zei

Wat een prachtige dingen heb je gekocht!!
En wat lijkt mij het leuk om eens in dat atelier van jou rond te kijken!Net een sprookje!!
Helemaal je eigen wereldje,zalig!
Groetjes gerrie.

Anoniem zei

Heeee Moedertje,

Wat heb jij toch weer een leuke spulletjes gekocht zeg! Dat heb je ook echt allemaal nodig wat je heb natuurlijk zo weinig hahahahahahah
Ik vind het jammer dat ik niet gezellig met jullie mee kon gaan! Maarja anders hadden die lieve mensjes geen zorg gehad hihi :-)
Vanavond slaan we een keer over om met zijn allen te eten maar volgende week komen jullie maar lekker bij ons eten en dan gaan we courmetten en zorg ik voor allemaal lekkere dingen.

Moedertje I Love you en ik kom van de week weer lekker bij je meuten zoals we wel 3 x per week doen hih

kussssssss Je dochter

Anneke zei

ik zit even te kwijlen van de antieke poppen die ik zie op de beurs.
heb ze zlef ook gehad en ik had een unieke verzameling.
ik heb iedere keer nog spijt dat ik mijn collectie heb verkocht.
ik zie hier op de foto,s poppen van armand marseille, kestner, simon halbig enz.
ik kan mij voorstellen dat jullie genoten hebben.
en wat heb je mooie aankopen gedaan zeg.
prachtig die kanten jurkjes ook.
fijne zondag en liefs

Kris zei

Marijke,

Oh what a beautiful fair. I've never seen so many lovely dolls and clothes. I love Adrianna the mouse. I was just telling another blogger who had received a drawing of a blue cat and a sweet little mouse that I use to purchase a card line from one of our card shops here called "Vera the Mouse". The cards were so sweet with cute little mice serving tea and other cute settings. For some reason, they quit carrying them so I haven't been able to find any for some time now. Lucky for me I purchased several to put back for special occasions.

I don't know how you create so many lovely dolls and animals! You are truly gifted!

Cheery Regards,

Kris

Lululiz zei

Beautiful post, I thoroughly enjoying looking at all the wonderful photographs.

~THEA~ zei

Hallo Marijke,

Wat een mooie spullen zeg, je zult je ogen uit gekeken hebben! Is natuurlijk weer eens heel anders dan wanneer je er zelf staat!
Ik las dat het voortaan in Den Bosch gehouden gaat worden? Dat is voor mij wel te doen, kan ik er ook eens naar toe!
Ik kan goed begrijpen dat je Adriana
niet wil verkopen. Ze is ook zo'n schatje, dat gezicht, ze glunderd van oor tot oor!! Prachtig!!
Ik wens je nog een heel gezellige zondagavond!

Liefs Thea ♥

Karolien zei

Lieve Marijke,

Heel veel mensen zullen die heerlijke stand van jou echt wel gemist hebben. Maar je hebt groot gelijk dat je eens samen met een vriendin, genietend van alle moois, tijd genomen hebt om zelf spulletjes uit te kiezen waar jouw hart naar uit gaat. Wat maakt Will mooie jurkjes. Ik smelt bij het zien van het roze. Niets heerlijker dan na zo'n heerlijke dag in je knusse eigen plekje te genieten van al het moois dat je aangeschaft hebt.
Muismens Adriana heb ik al persoonlijk kunnen bewonderen en ze is gewoon een staaltje van jouw super artistieke talent. Natuurlijk koester je haar, want je wordt toch niet iedere dag derde in een poppenwedstrijd. Zij heeft voor altijd een speciaal plaatsje in je atelier en in je hart.
Marijke jij hebt een atelier waar de meesten enkel maar van kunnen dromen, dus maak je geen zorgen, alles wat er staat is puur genieten.
Ik ben blij voor jou dat je zo'n heerlijke dag hebt mogen beleven en wat die fans betreft; je werkt er iedere dag met hart en ziel aan om die te verdienen.

Karolien

Collie-Collie.com zei

O, wat leuk. Ik ben vroeger (hahaha, klinkt zo raar hè) maar ik ben er met Rem een paar keer geweest en ik keek er altijd mijn ogen uit, en nu ik naar je foto's kijk, lijkt het net of ik er weer loop. Wat een mooie schatten heb je daar gevonden. Wat een mooi jurkje... dat koppie... zo mooi allemaal...

Wat is Adriana een pláátje en ik kan me zó voorstellen dat je haar nooit wilt verkopen. Ze is ook zo mooi... een fijne herinnering als je naar haar kijkt.

Ook een hele fijne week, liefs Collie

Bohemian zei

Marijke, your Doll Collection is amazing! Thank you for sharing with us... and also for stopping by my Blog with such kind words.
It is always such a Joy when I know that someone has enjoyed my Posts.

Blessings from the Arizona Desert... Dawn... The Bohemian

Peeters Liliane zei

Dag Marijke,

Heel erg leuk je bezoek op mijn blog, reacties zijn altijd fijn om te krijgen!!!
Ik heb genoten van je foto's op je blog over de beurs. Normaal was ik zaterdag ook wezen kijken en had ik deze beurs met de handwerkbeurs gecombineerd, maar ik kon er door omstandigheden niet naar toe jammer.
Voor jou ook een fijne en creatieve week gewenst.
Lieve groetjes,
Liliane

muggensteekjes zei

Hoi lieve Marijke,
wat een prachtige aankopen heb je gedaan op de beurs, de jurkjes vind ik ook zo mooi. Had er ook eens heen willen gaan maar dan had ik in m'n eentje gemoeten en naar Ahoy rijden zag ik dan weer niet zo zitten. A.s. weekend ga ik naar de kerstcreatief beurs in de brabanthallen met mijn moeder, hoop er ook heel veel inspiratie op te doen. Vind Adriana nog steeds zo'n mooie creatie van je en snap dat je erg aan deze pop gehecht bent. Oh wat heb ik weer genoten hier en van je mooie spulletjes in je atelier. Wens je een heerlijke week,liefs Ingrid(big hugs).

Anoniem zei

hee lieve Barones,

wat een prachtige popjes heb je gekocht,en een beeldig jurkje :-)
Ohh en de fotootjes van de beurs ,zo ben ik toch een beetje geweest ,dank je wel voor jou lieve berichtje voor mijn verjaardag ,we spreken elkaar snel ,en ik zal kijken voor iets leuks voor jou uit engeland ;-)
Dikke kusss van mij caroline xxx

maddyrose zei

I love seeing all of these old dolls. I only have two old dolls in my collection but have loved looking at dolls like these in magazines and books for many years. What a treat to see them like this and the pictures are beautiful. Thanks for sharing. Hugs

Kicks 'n' Giggles Nursery zei

I love the music you play on this blog! I just visited your shop ~The Sweet Shop~, and saw the new dolls and goodies that you bought at your show ...so many darling and precious things! I love your work!
Love,
Audrey/USA

Christiene zei

Ha marijke, zo veel mooie dingen komen hier voorbij het muizen mensje prachtig mooi zo iets krijgt een eren plaatsje.mooi dat ik mee mocht kijken.
Groetjes Christiene.

Anoniem zei

Hoi Marijke,

Leuke foto's zeg van de poppen en berenbeurs...!Er was vast weer veel te zien!! Wat een prachtige poppen heb je gekocht zeg!! Wat waren die poppen vroeger toch veel mooier hé, dan die ze nu maken..er zit zoveel karakter in mooi hé!!

Geniet van je prachtige aankopen!!

Fijne dag nog..en veel liefs,
Jacqueline

Anita zei

(zucht) Allemachtig wat PRACHTIG !!!!
Ooh dat jongens koppie zo móói en het popje met het mama-stemmetje. Wat ontzettend lief. Dit zijn gewéldige vondsten lieve Marijke :-)
Maarre Adriana, het muizenmensje steelt écht de show. Ik kan me voorstellen dat ze voor altijd en eeuwig bij je blijft !!!! Tjonge en de rest: tis allemaal genieten hoor. Ogen tekort voor al dit moois :-)
FIJNE DAG Groetjezz lfs mij xxx

Catherine zei

SO beautiful! you live in a wonderful world!!! Catherine

❀ⒹⒺⒺ❀@ A Lapin Life zei

Great looking studio! The dolls are so lovely.

Dee

Maia zei

Lieve Marijke eindelijk ben ik op jouw altyd schitterende blog beland!
Ik geniet nu liggend in mijn bed drie dubbel zoveel van de prachtige muziek!
Wat heb je weer geweldig mooie dingen gekocht!
Prachtige foto's gemaakt en wat geniet ik van het verhaal!
Snap dat je Adriana nooit verkoopt hoor veel te mooi die herinneringen!
Sinds gister weet ik bijna zeker dat ik nu een hernia heb met daarbij nog een iscias,.
Ben vandaag 7 keer uit mijn bed geweest om verplicht te "lopen"en ben steeds blij weer even plat te liggen.
Dank voor je super lieve reaktie dat doet een mens goed en door zulke mooie posten houd ik de moed er in.
Liefs Maia

Anoniem zei

Andréa Van Crobrugge 02-11-11 00:36:32 Lieve Marijke,
Je hebt een mooie blog,met wonderlijke beesten op en poppen.
Daar voor ben ik je heel dankbaar want ik kijk iedere keer weer de ogen uit op al die mooie dingen.
Wat ik je eigenlijk vragen wou is waar je die workshops doet in Nederland en ook in Belgié.
Vele groeten vanuit Wachtebeke.

Vintage Girl zei

Good morning dear Marijke,
love your post....all these wonderful treasures you´ve found. That must have been a great day for you and your friend, hunting for special vintage goodies.
I adore Adriana....really awesome...all the details.
Tons of love and a sunny day,
Birgit
XOXOXOXOXO

Sezoentje-Sonja zei

Hoi Marijke, dankjewel voor je beterschapswensen. Ziek zijn heeft dan weer het voordeel dat ik nu wel weer de tijd heb om hier alle posten door te lezen én te reageren want dat kwam er even niet van!
Wat is dit een prachtige reportage zeg, zo een mooie beurs. Het zal voor jouw toch ook wel een beetje genieten zijn om het eens op je gemak van de andere kant te kunnen bekijken. Je hebt in elk geval prachtige foto's gemaakt waar we heerlijk van mogen meegenieten net als van je mooie aankopen! Een dag met een gouden randje ;)
Lieve groetjes, Sonja

Anoniem zei

Hallo Marijke,



Verkoopt u uw beren via internet. Heb daar juist op u site de mooie Belle gezien. Als u verkoopt zo ja graag de prijs van beer Belle.

Heb nog een vraagje in verband met de workshops. Aan gezien het voor mij veel tever is om een workshop tevolgen bij u thuis is de vraag of u de pakketen ook verkoopt.Ook daar de prijs eens van. Heb reeds ervaring in beren naaien. Felix en de poesjes zijn prachtig.

Vond het spijtig dat u niet op de poppen- en berenbeurs in ahoy stond. U bent nochtans een meerwaarde voor de beurs.





Vriendelijke groetjes

Kristel

duendes zei

Hello friend,
fantastic collection!!!
hugs.

Milly Me® Teddy Bears zei

Heerlijk om even bij jou wat foto's te zien, een mooie terugblik. Ik heb zeer genoeten en de dag was weer snel voorbij. Ik heb je wel gemist hoor....!!! Ik kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt gehad. Maar wie weet ben je volgend jaar gewoon weer met je mooie stand aanwezig! Op naar de Bossche bollen...ha ha...
Lieve groetjes, Thea

Raminhos de Pano zei

Emoção pela arte antiga,muito belo, minha amiga,


amor Fernanda