vrijdag 26 april 2013

Noa en Noella brengen liefde en geluk...en nog een mooie verrassing!


 Dag meisjes,

Wat een koude regenachtige dag is het toch
vandaag...wat een ander weer dan gisteren..
Het was toch even heerlijk gisteren...
Ik moest vandaag wel weer even terug schakelen hoor..
ik had mijn kleine knusse veranda al helemaal ingericht
met kussetjes...maar deze heb ik weer opgeborgen...helaas!
 Heel graag wil ik jullie mijn circuskindjes voorstellen...
 Dit circuskindje heet Noella...
 En ze brengt iedereen liefde...
 En ze brengt geluk...
 En dit is haar kleine zusje Noa..
 En beide brengen
LOVE
 Beide dromen ze over mooie geluk en blijdschap...
Dat is ook waar ik van droom..! 
 Ik wil er graag voor je zijn..
I love you...
 Dit mooie versje kreeg ik van Mia...
Wat een geluk dat ik dat zomaar kreeg
van jou lieve Mia...dank je wel.


 En dan nu de verrassing!

Ja meisjes en dit is de verrassing!
Lillian Alberti is een poppenmaakster uit Amerika..
Zij maakt prachtige poppen, je kijk echt je ogen uit als
je haar poppen ziet.
Lillian en ik kennen elkaar al heel lang, en we bewonderen
elkaars werk..
Zij heeft al enige tijd geleden haar eigen E-zine uitgebracht
The Doll Club
Dit is een digitaal magazine, en een prachtig magazine..
Al een tijd geleden vroeg Lillian of ze mijn werk en een interview mocht
publiceren in haar E-zine..
En natuurlijk heb ik gelijk toegestemd...dat is toch helemaal geweldig!
Ik ben natuurlijk hartstikke trots dat ik in haar E-zine sta..
En ja ik ben echt superblij!!
Wie meer wil lezen over het interview en het magazine en
de website van Lillian wil bekijken
klik hier   www.a-lil-whimsy.com
Als je op haar website komt kan je ook gelijk even haar
blog bekijken...deze is zo de moeite waard..
Lieve Lillian...bedankt!




IK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN
HEERLIJK WEEK-END!
Marijke

31 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Barones,

Dank je voor je lieve bericht terug :-) i luvvv you x
Wat een prachtige kinderen heb je gemaakt zo mooi, en met een ziel.Ik zie ze al dansen in het circus :-)Jij bent de beste ,met een hart van goud!
Maar wat lees ik nu wat een mooi nieuws ,ik ben echt super blij voor je !!!
Ik schrijf je nog terug hoor ,maar moest eerst dit even doen .

veel liefs van mij ,caroline xxx

Debby zei

hi,Marijke!! Nice little dolls,especially Noella ^_^ Wonderful the 'lady' in the back of Noella:is it a box or simply a picture? congrats for the article on your work,I'm proud to see the picture of my Beatrix Duck on it ^_^ hugs,Debby

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk,proficiat hoor,waar je passie al niet toe kan leiden,je mag heel trots zijn,geniet er van,lieve groetjes Miranda

Anoniem zei

Hee...lief Marijke!

Wat gezellig om op zo'n druilerige en donkere dag een heerlijk romantische post van jou te zien!
Gelijk even gelezen en de twee circuskindjes bewonderd...wat zijn ze weer schattig!

En oh...wat heerlijk voor je dat je werk steeds meer bekendheid krijgt.
Ik ben echt erg blij voor je!
Je kan er met recht heel trots op zijn!

Het was fijn om bij jou weer even weg te dromen.

Gisteren was het zó heerlijk buiten in het zonnetje en onder de overkapping.
Nu weer binnenblijven met die miezerige regen..dus...ik heb maar een lekkere taart gebakken :-).

Dag dag lieve Marijke.
Knuffels.....Mia

sirkkis zei

Sirkusnuket ovat ihania rakastan niitä. Onnea ihanasta hassatattelusta. Kyllä kevät tulee vain vähän hitaasti. Onnelisia päiviä sinulle ♥

GREETJE zei

Hallo Marijke,
Wat zien je circuskindjes er weer prachtig uit.
Wat een leuk berichtje voor jou!
Ondanks de regen nog een fijne dag.

Greetje

Patri Bears zei

Hi Marijke,

Noa and Noella are beautiful: I like the Circus World!
Congratulations for the article!

Bear Hugs
Patri

Nurdan Kanber zei

Dear Marijke,

Noa and Noella are just magnificent!

I always adore your creation! Those pieces of your art, show me again talent does not gain neither by experiences nor by chance!
I think talent is a gift from the God only!

It is so obvious that you are gifted and blessed one!

As per the column of yourself and your creation, you deserve more than that!

With my sincere admiration!

Nurdan

Julia zei

Супер Супер Супер!!!

Hanny zei

Lieve Marijke

Wat ontzettend leuk dat je intervieuw in het E-zine van Lillian komt, daar mag je trots op zijn. Ze heeft een mooi blog, ik heb het zojuist eens bekeken, wat een kunstwerken ook weer. Ik vind het zo knap allemaal. Jouw Noa en Noella zijn schitterend, die snoetjes, wat een schatjes. Zulke lieve neusjes en dan die dromerige ogen met lange wimpers, prachtig. De kleren passen er ook altijd zo mooi bij, je bent een echte kunstenares en ik bewonder je werk.
Het weer is inderdaad wel een tegenvaller na die paar mooie dagen, maar ach, als dan de zomer komt en die duurt tot November vind ik het prima hoor hihi.
Fijn weekend, geniet er lekker van, liefs Hanny♥

Mireille van Krieken zei

Hoi Marijke,

Wat een lieve circuskinderen heb je weer gemaakt....en wat een lieve woorden staan er weer op je blogje....dit maakt me op trieste dagen weer een beetje blij....

Liefs Mireille

vrouw Hommel zei

Ach wat een lievies, die 2 circuskindjes, waar haal je toch iedere keer weer die inspiratie vandaan. lieve groet

Riet zei

Lieve Marijke, wat heb je nou toch weer heerlijkheden gemaakt. Twee lieve circuskinderen. Het kan toch niet mooier. E nou zet een beroemde Amerikaanse je eens lekker in het zonnetje, dat is toch helemaal geweldig. Ik heb er al iets van gelezen en ik ga direct even naar haar site.
Lieve Marijke geniet er fijn van.
Lieve groet van Rietje

Nursun's Insights zei

I think one definitioin is not enough to express your creativity. For me all in one, such as...

- Grand, grand, grand daughter of Master Gepetto,

- Wonderland's Alice van Ooijen

- Doll version of Sense and Sensibility.

- Dutch Tinkerbell

- Santa's Workshop Water-land Branch

- Cinderella's current presence and so on.

As usual. Another speechless post.

"Création" zei

Lief Zonnenstraaltje,

Wat een geweldig nieuws lieffie dat Lillian Alberti jou prachtige creatie's en een interview in haar
E-zine publiceert, fantastisch meis, een hele eer die je ook zeer zeker verdient.

Zit nu nog even na te smakken hoor want ik heb je kleine popje net opgegeten, hahahahaha.
Wat zijn het schoonheden Noa en Noella, vind het zo enorm knap hoe jij die gezichtjes en handjes boetseert.
De uitdrukkingen in de gezichtjes, wowww, vind ze ongelooflijk mooi!!!
Je blijft er gewoon naar kijken, het worden onder jou handen echte mensen die heel veel uitstralen, geweldig.

Tsja.......het weertje vandaag scheelt weer een jas hé, gisteren zaten we voor de eerste keer buiten te dineren, het was echt een fantastische dag en nu, jakkie.....en zijn ergere dingen natuurlijk maar het viel wel tegen vandaag.

Lieverd, geniet van een heel fijn weekend,

Veel liefs van jou vriendinnetje,
Josephine
XXXXX

Evelyne zei

O Marijke fantastisch dat je voor haar magazine gevraagd bent! Heerlijk voor je, al die erkenning!!

Wat heb je lieve circuskindjes gemaakt en ze brengen inderdaad geluk en liefde, mijn vader was ook dol op het circus en heeft veel geluk aan mij doorgegeven.
Zo romantisch, het circus.

Lieve groetjes en een leuk oranjeweekend, Evelyne

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♥
Ooooooh mijn mond valt weer open van jou♥ mooie♫ circus♥ kunstwerkjes♥..;)))
Er zit zoveel Passie♥ in als je in die oogjes♥ kijkt♫ ze zeggen♥ zoveel meer dan woorden♥..;))
Wel Fantastisch♥ dat je in E-zine staat wat zal je♥ trots zijn dat is zeker geluk♥ hebben..;)
Lieve Marijke ik heb weer genoten van je Mooie ♥ Post ..;))
Ja vandaag♥ was het de halve dag hier mooi maar in de loop van de middag minder maar er komt weer mooi♥ weer aan..;))
Gister heerlijk♥ buiten♫ gezeten met mijn haakwerkje♥☺..;))
Wens je Fijn♥ Mooi ♥ weekend Liefs♥ en knuffel Gaby..♥x♥

Kays Kids zei

Marijke, Your dolls are so wonderful.
I love them so much. Plus I look at your photography and wonder how you get such wonderful editing. Is it possible to tell me what company you use to edit your photos.
Hugs

Heleni zei

Hallo Marijke,
Om bij weg te dromen, zó mooi zijn je circuskindjes. Wat een koppies, fantastisch.
Dat hele kleintje op de lepel is ook zóóó schattig.
Wat een eer zeg dat je in het blad van je vriendin staat. Geniet er lekker van en een heel fijn Oranjeweekend.

gr.Heleni

Marijke van Ooijen zei

Lieve blogsisters,

Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie
ontzettend lieve reactie's iedere keer weer.

En ja ik wordt er natuurlijk heel blij van,
en vooral als ik de achter, achter, achterkleindochter
van Meeste Gepetto wordt genoemd hahahaha...

Dit had ik nog niet eerder gehoord....
Dolls Version Sense and Sensibility..
Wat ontzettend prachtig allemaal!

Ik ben nog steeds zo ontzettend blij als mensen
speciaal voor mij de moeite nemen om bij me
langs te komen, en dan mooie woorden achter te
laten op mijn blog...

Dank en nog eens dank!

Liefs
Marijke

Wateringen zei

Helene27-04-13 09:03:05
Lieve Marijke,

Wat een liefdevolle post is het geworden,over de Circus kindjes Noa en Noella...
Heerlijk hun gezichtjes hoe zacht ze je aankijken,ze brengen zeker liefde/geluk hier smelt je toch voor,dit is wat ieder mens toch nodig heeft en jij geeft het ons door middel van er zoveel tijd in te steken om deze prachtige schepseltjes te maken en ze aan ons te tonen,ik vindt dat zo heerlijk,wordt iedere x blij als ik op je Blog jou prachtige werk mag bewonderen hierdoor ga jezelf ook dromen,heerlijk is dat...

Wat een prachtig babypopje wat daar op dat bordje ligt,schitterend om zo klein popje te zien wat heb je haar weer mooi gemaakt Marijke met wat kleine lapjes stof/tule/kant is dit een nostalgische meisje geworden,en z'n meisje mag ook op mijn bordje liggen...

Mag ik je weer hartelijk bedanken voor de tijd die je hebt gemaakt oms ons je prachtige kinders te laten zien...

Wens je een heel mooi weekeinde toe,
met hopelijk veel zonnestraaltjes...

Liefs Helene.

iris zei

hello
cela me rappel beaucoup de souvenirs
j' ai joué un "Pierrot " dans une pièce de théâtre
quand j' avais 8 ans
c' est ma mère qui avait fait le costume
je ne quittais pas des yeux les gros boutons ronds
en carton vert pomme
l' enfance est très importante
il nous reste tellement de souvenirs de ce temps si joyeux
ensuite nous sommes emporté par les soucis de la vie
bon weekend
tendresse
edith (iris)

Татьяна Васильковская zei

I'm excited, I really liked it!

Star zei

Beautiful dolls as ever! I could die for those eyelashes!!!

Juicybear zei

Je poppen zijn weer erg mooi al vind ik ze heel erg zielig kijken zo of dat ze ieder moment gaan huilen geen wonder dat ze dromen van blijdschap hopelijk vinden ze het ooit.

MARIANNE zei

Hallo Marijke!
Prachtig mooi zijn je circus kindjes hoor!...maar idd kijken ze wel een beetje sipjes!...komt waarschijnlijk omdat er heeeeel veeeeel werk nog voor ze ligt weggelegd...in deze (vaak) boze grote mensen wereld!
Mooi je gedekte plekje aan tafel, schitterend roze bord, en mooi bestek ook...extra leuk, dat je zo ook mooi meteen kunt zien, hoe iniminie klein het kleine poppetje is!
Lief het kleine versje van Mia...en lest but not least...wat een super verrassing voor jou, om in het E zine 'The Dollclub' van Alberti uit Amerika te mogen staan, met wat van je werk, en een intervieuw...echt zo 'heel leuk' voor je hoor Marijke!

Geniet nog maar fijn, van deze mooie, zonnige zondag!
Groetjes van Marianne.

Esther y su mundo. zei

Your blog is great!! thanks for follow me.

Gorika zei

Чудесно! Неповторимые образы!

Christine zei

Hey lieve Marijke,
Wat zul je trots zijn dat je gevraagd bent door Liliane, ik kan het me helemaal voorstellen, van harte gefeliciteerd.
Het is je zo gegunt.
Je blijft me zo verbazen met je mooie circus creaties.
Ze zien er weer helemaal toppie uit,
Ik hoop dat je niet boos bent dat ik niet meer zo vaak op blogland ben, ik ben namelijk mijn hele huis aan het opverven en de trappen aan het stofferen.
Een complete grote schoonmaak en dat vergt tijd,.
Morgen heb ik een blogpost met héél goed nieuws en ik ben zo blij.
Veel liefs en niet boos zijn he, je bent mijn vriendinnetje en zal dat altijd zijn, ook al kom ik niet vaak meer langs.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

Wateringen zei

Hay lieverd,

Nou ik ben erg benieuwd!!!!
Ik ben al bij je langs geweest, maar
er was nog niks te zien....
Ik ben benieuwd hoor..!
Later kom ik nog even bij je langs hoor.

Liefs,
Marijke
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Wateringen zei

Hello Marijke,
Thank you, again, for letting the readers of The Doll Club know a little about you and your wonderful art work! Many of my friends were very excited to see your work. Thank you also for the lovely comments you wrote on your blog and promoting The Doll club e-zine...I really appreciate it! I wish you much luck as you continue on your creative journey. Thank you again, Lillian

"The Doll Club"

An exciting new E-zine...

fun new place to show

off your creative talents!