donderdag 4 april 2013

Deze post is speciaal voor Dientje...


 Beste snoezepoezen...

Deze post heb ik speciaal voor Dientje uit Amsterdam gemaakt.
Dientje heeft een workshop bij mij gevolgd, en sindsdien volgt
Dientje mijn blog...hoe mooi is dit niet he meisjes?
Dientje heeft namelijk speciaal voor de verjaardag van Sophie een
jurkje gebreid...en daar wil ik Dientje heel hartelijk
voor bedanken!
 Lieve Dientje met je hartje van goud, dank voor jouw prachtige
jurkje...kind wat heb je dat toch prachtig gebreid!
Zo gelijkmatig..en zo mooi met die ajour rand...
 En Dientje zoals je ziet past Sophietje het jurkje precies...
Ook namens Lisa heel erg bedankt, zij vertelde me aan het einde
van de verjaardag van Sophie, dat ze het jurkje met broekje en 
haarbandje het mooiste kadootje vond !
De visite heeft ook allemaal het jurkje, broekje en haarbandje 
bewonderd, iedereen was er weg van..
 En ook wil ik alle andere lieve mensen bedanken voor
hun lieve kadootjes, kaartjes, en ontzettend lieve felicitaties..
Het is echt te gek...maar we zijn hier ontzettend dankbaar voor.
Wat lief en nog eens lief...
een hele dikke knuffel voor een ieder van jullie..
 Kijk onze kleine meid toch eens lekker zitten op
het oude krullenbedje...dit bedje staat in mijn slaapkamer..
 Bij het jurkje heeft Dientje ook nog eens een superleuk
haarbandje gemaakt en er zit ook een broekje met
van die snoezige pijpjes met ajour rand aan...
 Hier zie je dat er ook nog een broekje onder het jurkje zit...
wat staat het snoezig he?
 Kleine engel met je blozende lieve wangetjes...en je mollige
handjes...zo liefffff...
 En even met oma's pop spelen...Sophietje is een echt
poppenmoedertje...gelukkig haha..
 In mijn slaapkamer staat een  oude Rocking horse...en
een oude poppenwagen...en Sophie vindt het
zo leuk om achter het wagentje te lopen..
 Sophie vindt alles zo mooi...kleine snoes..
 Het kransje waar Sophie mee speelt heb ik voor
mijn verjaardag van Josephine gekregen, het hangt altijd
aan een knop van het antieke krullenbedje..
 Sophie kan al aardig lopen...met haar dikke
korte beentjes...jullie merken ik ben verliefd..
op dit kleine mensje..
 Ik kon ook geen keuze maken met de foto's hahaha...
Het zal jullie wellicht vervelen, maar ik kan niet anders
als alle foto's op mijn blog te zetten hahaha...
Dit lieve meisje is waar mijn hele leven om draait..
 Sophie is altijd zo vrolijk...en we kunnen zo
ontzettend lachen...heerlijk!
 Lieve kleine engel...
Lieve Dientje nogmaals heel erg bedankt...
en nog eens bedankt lieve meid...
Dikke knuffel van mij
Marijke
XXX

34 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

ooooooooooooooooooooooh wat een poppetje is het toch, compleet met prachtig gebreid jurkje. Wat mooi gemaakt ! En past perfect ! x Syl

Wateringen zei

Mia04-04-13 17:16:57
Hoi Lief Marijke!

Wát een prachtig kadootje is dat wat Dientje heeft gemaakt.
Ik vind het werkelijk schitterend....wat mooi als je zó goed kunt breien!
Ik kan me voorstellen dat iedereen het prachtig vindt.
Heel erg lief van Dientje hoor.
En wat staat het Sophie lief...dat schattige broekje eronder......zo mooi!
Ze ziet er echt schattig in uit.
Nou...ik word in elk geval niet moe van het kijken naar foto's van jullie lieve schat hoor

Zucht.....zou eigenlijk zelf ook wel stiekem zo'n lief kleindochtertje willen hebben

Ik wens je een hele fijne dag,
liefs, Mia

Wateringen zei

hi lieve marijke
wat een schattig jurkje van sophie
wat staat het haar mooi zeg
heel erg mooi
knappe kleindochter hoor
hihihih
ze is al echt een klein meisje met haar poppen dingen
zo lief

el

Elly zei

Wat een prachtig jurkje , en wat een prachtig meisje zit erin :-)
Nog van harte gefeliciteerd met haar eerste verjaardag! Blijf maar lekker genieten van je kleine meid hoor1!

liefs, Elly

Anita Meijer zei

Oh hier smelt je toch helemaal van, wat is het toch een poppetje, echt zo lief met dat schitterende jurkje Marijke, nog gefeliciteerd trouwens, ik had die post ook gelezen maar kon toen niet reageren, tenminste het lukte niet, dat waren ook al van die schitterende foto's. Geniet maar van je meisje hoor trotse oma Marijke.
Liefs van Anita

Collie-Collie.com zei

Van harte gefeliciteerd met Sophie! Wat ziet ze er prachtig uit in het gebreide jurkje... het is een pláátje!

Ik kan me helemaal voorstellen dat je niet kunt kiezen uit de foto's, want ze zijn allemaal mooi :)

Groetjes Collie

Knillie Bears zei

OOOOOOOOOOW wat een dotje is het toch ,sophietje wat ben je toch een ontzettend mooi kind, geen wonder dat oma en mama zo gek op je zijn.En wat een mooi jurkje zo mooi gemaakt zo fijntjes,mooi hoor.
Nog van harte gefeliciteerd nog en wat fijn om weer een berichtje bij je te kunnen plaatsen.

Liefs Corina

Eli Bichita zei

Just an Angel!!!!!

Zazoe zei

Och trotse Oma Marijke, wat een heerlijke blog weer! Allereerst nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van de kleine prinses. Wat een plaatje is het toch en dan met die mooi poezelige voetjes onder het prachtige jurkje. Ik kan me heel goed voorstellen dat je gewoonweg alle foto's moest plaatsen, hoe zou je daar nou een keuze uit kunnen maken?! Heerlijk om te lezen en te zien... vervelen? Nee hoor, ben je mal, hoe kan zoiets moois nou gaan vervelen?! Veel liefs en een dikke knussel voor jou mooi mens XX

beata zei

Zosia jest śliczna i wygląda przepięknie w tej różowej sukieneczce a sukienka zrobiona jest po mistrzowsku :) Pozdrawiam serdecznie :)

sirkkis zei

Sinun tyttärentytär on suloinen kuin kaunein nukke. Tuo kaunis neulepuku on upea. Onnea yksi vuotiaalle ♥

"Création" zei

Lieve Marijke,

Ohhhh, wat een heerlijke post is
dit en het zijn zeker niet teveel foto's hoor. Ze zijn allemaal zooooo liefffffffff dat ik me heel goed kan voorstellen dat je er geen keuze uit kan maken, en zelf vind ik het heerlijk om ze allemaal te bekijken.....

Wat een PRACHTIG kado heb je van Dientje gekregen voor jullie engeltje. Zoals je zelf ook al schrijft zo FANTASTISCH mooi gebreid. En dan ook nog een broekje en haarbandje erbij, echt geweldig om dit te mogen ontvangen. Het staat Sophie ook zo schattig allemaal en het is de perfecte maat, knap van Dientje.

Zo heerlijk eigenwijs hoe ze al de kamer op en neer loopt en achter dat wagentje.....ze is om op te vreten, hahaha.

Het is voor haar ook een eldorado met al jou prachtige creatie's om haar heen, keuze genoeg om mee te spelen, en je kan zien dat ze er voorzichtig mee omgaat, zo lief.

Lieverd, ik heb genoten van deze post, en het is zo leuk om de ontwikkeling van Sophietje op deze manier te kunnen volgen.

Veel liefs van je vriendinnetje,
Josephine
XXXX

Anoniem zei

Dientje ik ben er zooooo ontzettend blij mee!! Dit is echt een prachtig cadeau en het zit echt prachtig! Heb het ook op mijn Facebook gezet en die meiden zijn er helemaal weg van! Echt heel erg bedankt dat je dit voor mijn meisje gemaakt heb. Het is echt een kunstwerk!! Een hele dikke kus voor jou Dien en natuurlijk ook een kleintje voor mijn allerliefste moedertje

Liefs Lisa

Anoniem zei

diny04-04-13 21:23:01
hey liefe marijke
Ik ben blij dat lisa het jurkje mooi vind,het staat sophie ook heel leuk vooral de kleur poeder rose.
De foto'd heb ook gelijk op facebook gezet iedereen gelijk wat een pop wat een mooi kind .
Nou ik ga weer even breien voor de jou en ik hoor je gauw groetjes diny

vrouw Hommel zei

Wat een popje is ze toch, echt een kleindochter die van haar oma! En wat lief dat gebreide jurkje, zo knap als je zo mooi kunt breien. Heb van de foto's genoten, dag lieve Marijke

MARIANNE zei

Oh wat super lief van Diny! en wat een prachtig mooie set zo bij elkaar, met dat pittige broekje eronder, en die leuke haarband!
En helemaal in zo'n mooie zacht roze "Prinsesje" kleur!
En ja...het staat het mooie lieve kleine dametje...werkelijk prachtig hoor!
Van haar kan je toch zeker als trotse, blije omi...geen foto's genoeg hebben!...en die wil je dan ook wel graag laten zien ook, ja toch!!!

Lieve groetjes van Marianne.
En fijn dat we ook weer gezellig een berichtje bij je kunnen/mogen achterlaten!♥

Christine zei

Hoi Marijke.
Meid, ze is alweer een jaar oud, nog van harte gefeliciteerd met je kleine meisje haar 1ste verjaardag.
Wat een verwennerij allemaal, en op de koop toe de paashaas die langs komt.
Het jurkje met bijpassend broekje en haarbandje staan de kleine meid heel lief en ik hoop dat ze dit nog lang kan dragen.
Ik zag tot mijn verbazing dat we weer kunnen posten bij je, ik hoop dat het goed gaat nu.
Veel liefs en een dikke knuffel, XXXXXXXXXXX Chrissie

Hanny zei

Lieve Marijke

Wat heb ik genoten van je verhaal, heerlijk al die foto's van dit prachtige meisje. Het jurkje, broekje en haarband zijn schitterend!! O wat hou ik hier toch van, zo mooi. Ik heb zelf 3 lieve dochters en toen die klein waren heb ik wat af getut met ze, heerlijk om ze zo mooi aan te kleden. Wat ontzettend lief en vooral knap dat Dientje dit gemaakt heeft. De foto's zijn stuk voor stuk mooi en mij verveel je er niet mee, ik geniet ervan en kan me goed indenken dat je leven hier om draait.Geniet ervan, schrijf het hier neer en wij genieten mee. Ik wens je een heerlijk weekend, liefs Hanny♥

Hanny zei

O Vergeet ik helemaal om jullie nog allemaal te feliciteren met de eerste verjaardag van de kleine meid. Ik kon toen geen berichtje achterlaten en gelukkig nu weer wel. Ik hoop dat alle ellende achter de rug is en wij ook weer berichtjes achter kunnen laten want ik weet zelf ook hoe leuk dit is om te lezen.
liefs Hanny♥

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke...♥
Ooooooolala..hier valt mijn mond van open Zóóóóóóóó Lief♥..dit jurkje♥..;))
Wat word Sophie♥ al groot en zo schattig♥ om te zien hoe ze met haat mooie jurkje♥ pronkt..;))
Ja als ze 1 jaar worden een heerlijke♥ Leeftijd♥☺..;)
Ze♥ gaan alles ontdekken proeven ruiken zien oohhhh zo leuk om te zien♫ je VROLIJKE POST♥..;))
Ik♥ geloof graag dat Sophie♥ alles voor je is..natuurlijk je mag trots zijn en ..Dientje Prachtig♥ dit jurk♥ mijn compliment .. ;)))!!
Geniet♥ van dit alles Oma☺ Marijke♥ en fijn weekend♥ Liefs Gaby..♥x♥

Kays Kids zei

Marijke, Sophie is gorgeous. The little dress fits perfectly. What a special present. Enjoy every day.
Hugs
Kay

Corry zei

Hallo Lieve Marijke,
Wat een super mooi kadootje heb Sophietje van Dientje gehad,
Zo fijn gebreid en die pof mouwtjes het staat haar geweldig,en dat broekje wat er zo mooi bij pas.
Het is al een echte poppenmoedertje dat ziet ze van haar trotse Oma Marijke die met veel liefde,passie nieuwe schepseltjes maak.

Alle goeds,
Trotse Oma Marijke,
Liefs Corry,
xxx

Karin zei

Beautiful

xx

Juliëtte zei

Ach, het is een echt prinsesje in haar nieuwe jurkje!
Zo schattig!! Ik kan me echt voorstellen dat je verliefd bent op dit heerlijke kindje!
Lieve schat, geniet er heerlijk van samen!

Knuffels, Juliëtte

Anoniem zei


Caroline06-04-13 15:16:48
Lieve Barones,

Ohhh wat mooi wat ik van jou gekregen heb ,wat super lief en ohh zo mooi!!!
Echt hoe moet ik je bedanken lieve marijke ,zoveel leuke mooie cadeautjes van jou,ik ben er erg blij mee.En de printjes op stof super mooi! En het geweldige hart en sterrenkind label
Wat een mooie foto``s van Sophie ,wat is het een mooi meisje .
Ik schrijf jou vanavond nog even een gewoon bericht ,maar nu moest ik je eerst even bedanken hoor!!Dikke kus en veel liefs van mij ,caroline xxx

Anoniem zei

Hoi Lieve Marijke,

Sorry dat ik zo laat reageer,mijn man was 3 april jarig ik 4 april een drukke tijd dus,maar ik ben je zeker niet vergeten...

Wat leuk die foto's van Sophietje haar 1ste verjaardag wat is het een poppetje zo lief en zo mooi kind...
Wat is ze verwend met een heerlijke taart en leuke kadootjes,zo leuk die foto's om jullie allemaal bij elkaar te zien,om haar 1ste verjaardag te vieren...
Het ziet er allemaal zo leuk en vrolijk uit wat vliegt te tijd he kijk eens hoe groot ze al eens gegroeit en wat een wijs gezichtje er al op staat,ze straalt gewoon en ze laat zich goed verwennen,zo leuk hoe klein en onbezonnen zo klein mensje is,het is echt genieten Marijke dat we dit vreugdevolle feestje van Sophietje mogen bewonderen...

Wens je een heel fijn weekeinde toe,
Liefs Helene.

Anoniem zei

Hallootjes Marijke,

Wat heb je een mooie post geopend over het jurkje wat Dientje voor kleine Sophie gebreid heeft,hoe mooi is het geworden met die prachtige rand eronderaan,en loodrecht staan de steken boven elkaar prachtig,en dat broekje echt het is een plaatje,en wat is het een mooi kind dat staat haar prachtig...

Leuk te mogen zien dat ze zo op haar blote voetjes rond dwarrelt op de vloer,met haar mooi gevulde beentjes armpjes,leuk he het lijken net of er elastiekjes omheen zitten,ik mag dat wel dat zijn de baby spekjes nog ik vindt dat zo schattig...
Wat staat ze overal mooi op de foto's ze is er voor gemaakt,dit prachtig meisje ja dat is genieten en ze zijn altijd zo vrolijk leuk hoor hier wordt ikzelf vrolijk van...

Wens je een hele fijne wk toe,

Hartelijke groetjes Helene.

Anoniem zei

Sonja Meurs07-04-13 17:58:16
Hey Marijke, hier nog iemand die een trein te laat komt maar ik wil jullie toch alsnog feliciteren met de eerste verjaardag van jullie kleine prinsesje. Wat is het een mooi meisje hè, het lijkt wel een popje in haar prachtig gebreide kleedje en dan die heerlijke guitige ogen.
Waar blijft de tijd, het is al bijna een jaar geleden dat ik ze als klein baby'tje zag.
Geef je haar een extra heel dikke knuffel van Tante Bonbonnetje
xxx

Алла АА zei

ПОЗДРАВЛЯЮ! МАЛЫШКА ОЧАРОВАТЕЛЬНАЯ, МАЛЕНЬКАЯ ПРИНЦЕССА!!!

Anoniem zei

Dag Marijke

Wat waren het mooie foto’s !
Het zag er best gezellig uit op het verjaardagsfeestje.
Zo’n mooi kindje met prachtige oogjes ,ik kan er best inkomen dat je apetrots bent op uw kleindochter.
Haar kleedje en broekje zijn gewoon super ,een echt babymeisje om op te smullen.
Je mag er fier op zijn mijn kleinkinderen zijn ook mijn alles;

Vele groetjes en tot gouw
Liefs Vera

Anoniem zei

No two corporate environments will function in the same location.
However, for your consideration annotated in the above menu,
below you will find most of the past thirty
years. Go for a walk at any time you need tohave tomustshouldought to.

Teachers should be informed. From Pisa and Faro airports, for a Group A car, including more seating, more cargo room, and more interesting upscale cars in
places like the crowded Agia Napa, good Mediterranean cuisine, alluring landscape, friendly atmosphere.


Also visit my web-site ... car hire paphos airport compare

Inga zei

The most beautiful doll in a pink dress! ! ! ! !
Thanks, sincerely yours, Inga.

Anoniem zei

Heey marijke wat super mooi die foto,s .nee vervelen doen ze niet hoor .en dat jurkje prachtig .maakt dinny ook op bestelling ha ha .zal mijn klein dochter ook mooi staan .nog gefeliciteerd en wat fijn dat we weervkunnen reageren xxx mattie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een popje is het tochhhh ze is zo mooi maar hoe kan dat anders met zo mooie moeder en oma hahaha geniet lekker ervan xxxx rosita