vrijdag 12 april 2013

Dabida dag is zondag 21 april!



Lieve blogsisters...

Hier ben ik weer even...
Ik zou jullie nog foto's laten zien van mijn
dagje uit naar een hele lieve en bijzondere dame, met
een al net zo bijzonder huisje...
En deze post hebben jullie zeker nog van mij te goed,
maar ik was vergeten dat volgende week de
DABIDA dag is....de tijd gaat zo snel!

En deze DABIDA dag is een heerlijke en zeer
belangrijke dag voor mij en alle leden van deze
kunstgroep...!
Hier kun je alles lezen over DABIDA
klik hier   www.dabida.eu

Ik ben al enkele weken constant aan het boetseren,
en leef een beetje in een soort van coconnetje...en ben
me aan het concentreren op mijn boetseer werk..
En ja meisjes het wordt allemaal echt prachtig hoor.
Hier is het op het ogenblik een beetje hectisch, daar twee
van onze 3 kids een ander huis hebben gekocht, en ja die
wil ik natuurlijk ook helpen zo waar ik kan..
Ik ren dus van hot naar her!
Dus het is een drukke maar zeer vreugdevolle tijd..
 Deze DABIDA dag zal plaats vinden op
Zondag 21 april
Adres:
De Steenfabriek
De Steenfabriek 7
5226 PB Gilze
Deze geweldig Dabida dag begint
10.30- 16.30
En ja ik wil jullie allemaal van harte uitnodigen
op deze super toffe dag... 
Ik zal ook een workshopje organiseren..
Hoe maak je een puntmuts!
Deze workshop zal om 12.00 uur plaats vinden..
 Lisa mijn dochter en ik willen jullie graag
onze nieuwe schepseltjes laten zien..
Deze zijn met veel liefde en passie gemaakt,
en de beestjes staan te popelen om met ons mee te gaan...
 Nu wil ik jullie graag voorstellen aan mijn
nieuwste konijnenkindjes...
Dit koddige diertje is Charlotte Poupon... 
 En dit is Janine Poupon...
 Ik heb dit konijnenkindje gemaakt naar 
voorbeeld van een plaatje...
 En ik vindt haar zo lief met haar grote ogen...
 Janine is de danseres in het circus Poupon..
 Kijk haar eens dansen..
 Janine met haar kindje...Charlotte..
 Janine heeft een suikerzoete roze baljurk aan...
 Deze diertjes neem ik ook mee naar de DABIDA dag..
 Komen jullie even langs om ons te bekijken...
 Deze roos is voor jou mijn liefste...
 Op hun kopjes hebben de diertjes tule met kleine roosjes..
 Ik geef je een roosje mijn roosje...
 Voor deze DABIDA dag heb ik niet alleen
konijnen kindjes gemaakt...maar ook
een paar gekke aapjes...met apenstreken...hahaha..
 Wil je met me dansen?
 Ja en dit koddige beesie daar heb ik zo'n schrik in hahaha...
 Charlotte met haar roze konijnen snuitje...
 En haar tule rokje...

Dit is het voorbeeldje...ze lijkt er toch toch wel een beetje op..

Nou meisjes...ik ga lekker op mijn bankie zitten,
met mijn beentjes omhoog...we gaan een lekker wijntje
drinken..effies lekker ontspannen en de dag door nemen..

Ik wens jullie een heerlijk week-end..zondag voorspellen
ze 20 graden!
Dus meisjes lekker genieten!
XXX


37 opmerkingen:

Peeters Liliane zei

Wat zijn jouw creaties weer mooi geworden!!! Lekker genieten volgende week op de Dabida dag. Je zal het wel heel druk hebben gehad om alles op tijd af te krijgen.
En ja ik ken het gevoel rennen van hier naar daar, wij zitten ondertussen ook te klussen bij onze dochter.
Lieve groet,
Liliane

Алла АА zei

поздравляю с замечательным обновление блога - так винтажно и волшебно! очень люблю смотреть на ваши замечательные работы и черпать вдохновение!

beata zei

Cudowne króliczki, bardzo misternie wykonane. Zachwyciły mnie ich piękne oczy :) Pozdrawiam serdecznie :)

Evelyne zei

Hé Marijke ik ben je kwijt geweest uit mijn blogrol en terug gevonden en wat leuk dat ik weer een reatie mag geven op je mooie konijntjes.
En o wat jammer dat ik vorige week in Nederland was. Ik had zo graag eens een kijkje willen nemen in stand met mooie konijntjes. Ik ben zelf ook aan het boetseren met fimo, maar jeetje wat is dat stugge klei en zo hard!
Ik heb bewondering voor je dat jij dat zo mooi krijgt die hoofdjes!
Hoe gaat het met Anne Sophie?
Ik krijg in september mijn tweede kleinkindje. Super spannend weer!
Heel veel succes in Gilze.
Lieve groetjes, Evelyne

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♥
Wat een MOOIE♥ POST♥ weer met je nieuwe bijzonder♥ Konijnen family♥ oohhh PRACHTIG♥ wat kan je goed boetseren en ze zijn zo snoezig♥ om te zien♫!!..;)
Ja je bent een vlijtig♥ druk♥ vrouwtje♥ en denkt altijd meteen aan anderen♥ dan aan jezelf♥..;))
Ik heb nog nooit gehoord van Dabida dag..?Heb ik dan iets gemist ..?;)
De tijd gaat nu dan ook super snel zo als je heen en weer holt ..en wens je een hele fijne ZONNIGE♥ ZONDAG♥ toe veel LIEFS♥ Gaby..x♥x

Anoniem zei

Helene12-04-13 23:05:07
Hai Hai Marijke,

Wat heb je weer een prachtige post geopend,over je konijnen kindjes wat zijn ze prachtig en vooral dat grote konijnenkindje dat gezichtje supermooi als ik haar ogen zie prachtig,hoe krijg je het voor elkaar om steeds weer zulke prachtige beestjes te maken met jou betoverende handen...
Als ik de kleding zie en de versiering rondom de kindjes dan smelt ik,ben zo weg van jou kunsten...
Ik zie dat ik alweer 2 posten 8er loop ik heb het zo druk Marijke net als jou en nu heb ik aankomende dinsdag de verjaardag van mijn 2 dochters beide 16April jarig...

Wens je een mooi weekeinde toe,
en wat leuk dat je kinderen een nieuw huis krijgen nu kan jij jezelf lekker uitleven...

Liefs Helene.

Simonne's fantasiestudio zei

Dag Marijke, wat heb je weer schattige wezentjes gemaakt !
Veel succes op de Dabida dag.
groetjes,
Simonne

"Création" zei

Hi lieverd,

WOWWWW wat een schoonheden deze konijenkindertjes geworden, ohhhhh
en Charlotte dat guitige snuitje, zit hier op dit late uur echt ongelooflijk te genieten.
Die kleine schat maakt me echt aan het lachen.

Geweldig ook hoe je Janine Poupon hebt geboetseerd, zo mooi haar lieve oogjes. De kleding is zo als altijd fantastisch mooi geworden, jij kan dat als geen ander SUPER!!!

Spannend weer lieverd, de DABIDA dag, wat zal je het enorm druk hebben met al je mooie creatie's.
Ben ook heel benieuwd naar je aapjes maar die krijgen we vast t.z.t te zien.

Vind het ook zo knap van je hoe je de handen van Janine Puopon hebt gemaakt, zo sierlijk en charmant, echt handen met een uitstraling die helemaal bij een danseres passen.

Zie ze in gedachten al swieren door je atelier, hahaha.

Lieve Marijke, ik wens je heel veel succes op de DABIDA dag.....

Geniet van een heerlijk zomers weekend met allen die je lief zijn,

veel liefs,
Josephine
XXXXX

Kays Kids zei

What a delightful rabbit. I think she is so special. The thing I loved most were her hands. I know how hard hands are to sculpt.
Hugs Kay

Anoniem zei

Hee lieve Barones ,

Ohh wat zie ik nu mijn kleine Asgje met een jurkje aan hi,hi,ze lijkt op Aagje ,owww wat lief ,wat heb je het mooi gemaakt!!!
Ik vind het heel erg mooi ,wat een lief ondeugend snoetje heeft dat kleine konijn :-)
Wat ben je een kunstenares Lieve Marijke ,ik schrijf nog voor 21 april ,maar veel succes hoor op de Dabida dag ga nu maar genieten van de zon die gaat komen-) ,heel fijn weekend ,en groetjes aan iedereen veel liefs van mij ,caroline xxx

Debby zei

Oh my !! Marijke Janine is so wonderful and romantic!! Your hands and creativity are like magic to me....^_^ Hugs,Debby CIAO !!

Brie Binnendijk zei

Hoi Marijke
Wat leuk die konijntjes. En ze lijkt echt op het konijntje van het plaatje. Knap hoe je dat toch zo mooi voor elkaar krijgt. Dat kleintje is ook echt heel lief.
Een heel fijn weekend!
Lieve groetjes Brie

Anoniem zei

Hai Marijke,

Wat een geweldige post,spullen uit het verre verleden wie droomt hier niet van,vaak hebben ze al een hele reis meegemaakt met een prachtig rugzakje aan verhalen rond om zich heen hangen,de goede oude tijd...
Wat heb je beeldige kistjes gemaakt in vorm van een boek leuk joh vooral die bloempjes erop dat maakt het zo vrolijk...
Ik vindt Queensie zo mooi en wat heeft ze iedere x weer prachtige mutjes/Jabotjes op en die jurkjes wat geweldig hoe mooi ze gebleven zijn,ik heb er ook vele en allemaal in goede staat met een prachtig verleden...
Remie wat is dat een schattig hondje en dat kleine beertje,ohw Marijke wat geweldig dat jij dat zo mooi kan maken om jaloers op te worden,maar wel in positieve zin...
Jou gouden handen maken prachtige creativiteiten en maken een ander zo gelukkig/vrolijk om ze te mogen bewonderen,je bent een geweldige vrouw...

Hoop dat jullie je al beter voelen,wat zitten we toch allemaal te wachten op die zonnestraaltjes,heerlijk lekker een kopje koffie thee drinken in de ochtend zon...

Wens je een mooie week toe,
Liefs Helene.

Marijke van Ooijen zei

Goedemorgen lieve Helene,

Meisje ik wil je heel hartelijk bedanken voor je
altijd zo lieve berichtjes.
Dat je altijd maar weer de moeite neemt om mij
zulke mooie woorden te sturen, ja dat is toch helemaal geweldig, en ook nog eens zo super lief!

Helene ook jou wil ik een heel fijn week-end wensen met een lekker kopje thee in het ochtend zonnetje.

Dag lieve meid,
Liefs
Marijke

Hanny zei

Lieve Marijke

Als laatste laat je het voorbeeld zien waar je de inspiratie van had om je mooie creaties te maken. Nou...dat was een tegenvaller. Met andere woorden, je eigen schepsels zijn VEEL mooier dan het voorbeeld hihi, wat een schatjes zijn het toch weer en o zulke mooie kleren hebben ze aan. De kleuren die je gebruikt zijn top en de foto's zijn geweldig mooi gemaakt, jij kunt er wat van hoor. Wat een drukte met kinderen die gaan verhuizen en je eigen bezigheden, wel fijn dat je er ook voor ze kunt zijn, als moeder wil je graag dat ze het goed hebben immers.
Ik heb weer genoten van je mooie verhaal, het is altijd fijn om je even mee te laten nemen in een verhaal en vertellen, dat kun jij goed!
Fijne dag in Gilze,
liefs Hanny♥

http://tierelantijntjes.blogspot.com

danacrea zei

I tuoi lavori sono bellissimi anzi stupendi come sempre, non mi stanco mai di ammirarli . Un caro saluto Giordana.

MARIANNE zei

Peachtig, prachtig, prachtig!!! Wat kan ik er nou nog anders van zeggen? als alleen dat je vast wel dankbaar zult zijn...om zo Gezegend te mogen zijn met zo'n geweldige Gave...om zo veel moois, prachtigs...en byzonders!...steeds opnieuw te kunnen maken!!!
Ik wens jou en Lisa een geslaagde mooie dag, volgende week op de Dabida dag!
Zo fijn om dat met elkaar...samen te kunnen doen!...dat er maar veel mensen gaan genieten...van al het moois dat jullie hebben gemaakt...en dat ze er ook op een mooie manier...door geinspireerd zullen raken!!

Lieve groetjes...en hopelijk een zoonige mooie zondag!
Lieve groetjes van Marianne.

(het regent hier nog steeds, en het is ook niet echt aangenaam buiten)

Ateljee de Kraal zei

Prachtig zijn ze, vol bewondering kijk ik er naar, mooi!
maar morgen 20 graden, denk het niet hoor, hier regent het.
groetjes en fijn weekend,
Hanneke

greet's foto's zei

lieve Marijke,je ddoet me blozen,jeetje,,,wat jij maak dat kan ik!!!!!!!! echt niet,zo mooi allemaal,Zo heeft iedereen zijn kunnen,hoe zeg ik dat???? en dan die beertjes van JOSEPHINE,die zijn toch ook geweldig,echt dat van mij is zeer eenvoudig hoor.
maar ik doe het graag,en ik wil je bedanken voor je lovende woorden,heel lief,

liefs van GREET

Knillie Bears zei

Wat een geweldige nieuwe creaties heb je gemaakt wat een leuke lieve koppies en die kleding dan zo mooi.
Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt 21 april, ik had graag willen komen maar kan helaas niet.
Liefs Corina

Mireille van Krieken zei

Hee ...ik kan zo ook een berichtje sturen...wat leuk. Lief hoor...die konijntjes...ik ben er gek op. succes met de verhuizing van je kinderen en geniet ook een beetje van het mooie weer....liefs Mireille

Marguerite zei

Wat een prachtige beestjes heb je weer gemaakt.
Ze zijn gewoon echt!
Je hebt gouden handjes.
Groetjes Marguerite

Juliëtte zei

Lieve schat,

Je hebt het er maar druk mee! Zorg je wel goed voor jezelf!
Nou, met een wijntje op de bank gaat dat ook wel lukken!
Wat een prachtige schepseltjes heb je weer gemaakt.
De tule roze jurk is gewoon zo mooi!
Ik wens je heel veel plezier op de
Dabida dag! Jammer dat ik er niet bij kan zijn!

Dikke knuffel, Juliëtte

Anoniem zei

Ohwww mam wat is dat toch weer prachtig wat je gemaakt heb!! We gaan er volgende week een spetterende gezellige dag saampjes van maken! Wij gaan straks allemaal nieuwe meubeltjes kopen, ook dat is erg leuk! Ik hou van jou mijn allerliefste mooie moedertje! Dikke kus van Liesje en natuurlijk kleine Fiet

Patri Bears zei

Dear Marijke,
I'm always enchanted when I see your wonderful creations!
Hugs
Patri

Anoniem zei

Mia15-04-13 08:15:00
Hee...lief Marijke!

Prachtig weer...die mooie en lieve konijntjes.
En wat heb je ze mooi aangekleed!
Heel romantisch ziet het er weer uit.

Ik ben natuurlijk reuze benieuwd om a.s. zondag alles in het echt te kunnen bewonderen en verheug mij erg op het weerzien met jou en Lisa.

Wens je een hele fijne week toe en tot op de Dabida dag.

Dag dag lieve Marijke,
Liefs.......Mia

Celine zei

Lieve Marijke, Ohooooo wat mooi weer! Wat een beauty's die twee lieve konijntjes. Veel plezier op de DABIDA dag :) fijne avond en een lieve groet Celine

dane4ka zei

such a nice blog! I will be happy to be your reader! love from Ukraine;)

özge Akarsu zei

Dolls very theatrical and magnificent

Emanuela @ My Little Inspirations zei

Your rabbit is so lovely!!! I love your creations!!!

Ирина ( Zaya69) zei

Как все красиво!!!! Атмосфера чудо! А работы это даже не работы это частички души и тепла , они восхищают!

Raminhos de Pano zei

Marijke, hello
I am delighted with your visit.
Yes, today was her birthday (Bel doll), now she is 8 years old.
What beauty of rabbits, beautiful music.
You are a great artist, I love his art, I also think you very pretty, with her ​​daughter and little granddaughter.
Hug, Fernanda

Muggensteekjes zei

Oooh wat is je konijnekindje mooi geworden lieve Marijke, het zal vast een geweldige DABIDA dag worden met al je mooie poppekindjes. En wat fijn dat je dochter er ook bij zal zijn. Ik wil jullie een fantastische dag toewensen zondag.
Zat de laatste tijd een beetje in een dipje maar ik kom gauw weer bij je langs om te kunnen genieten van al je heerlijk inspirerende posten.
Liefs, Ingridxxx.

Rosabears zei

Hallo Marijke, ik wilde je even laten weten dat ik een post heb gemaakt over muis Sofieke.
Meteen toen ik je boek kocht dacht ik dit muisje ga ik maken. Het kwam er alleen steeds niet van. Maar nu heb ik haar gemaakt en ik vind het een schatje geworden.
Dank voor al je inspiratie.
Lieve groetjes,
Marja

Marijke van Ooijen zei

Hay lieve Marja,

Wat leuk dat je ook een Sofieke hebt gemaakt..
Ik kom zo gelijk even bij je kijken hoor..

Het is super om te horen dat ik je heb geïnspireerd
dit is heerlijk...!

Tot snel!
Liefs,
Marijke
X

Inga zei

Hello,Marijke !
Very gentle, beautiful, MAGIC rabbits! ! ! ! !
Sincerely yours, Inga.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

mmmmzit hier heerlijk te genieten van je prachtige popjes... xxxxwat zijn ze toch mooi lieverd goude handjes heb je xxx roos