donderdag 18 april 2013

Apenstreken van Tub en Joep...

 Goedemiddag blog snoesjes,

Hoe is het met jullie?
Hebben jullie ook al lekker in het zonnetje gezeten?
Zomaar in de luwte in een hoekje van de tuin, genieten
van de zon en zijn warme stralen?
Wat knapt een mens daar toch van op he?
Dit is toch wat we echt nodig hebben...warmte en een
lekker zonnetje...
Lekker in het hoekje van het zonnetje genieten, en vooral
genieten van het moment, mijn gedachten even stil zetten,
al is het maar voor een paar minuutjes...even lekker rust en
genieten van de gewone dingen die het leven zo
mooi en groots maken..even tijd voor jezelf.
 Dit zijn nu mijn apen kindjes waar ik het de vorige post
over had....
Deze ondeugende apen kindjes zijn 
Tub en Joep..
 Dit heerlijke aapje is dus Joep...
en zien jullie die ondeugende oogjes hihihi..
 Ja dit zijn ze saampies...
Tub is het kleine ding..
 Hij is het neefje van Joep...
Hij heeft dus een blond plukje haar op zijn koppie,
dit heeft hij van zijn moeder...
 Beide aapjes hebben hun kostuumpje nog aan van
het optreden in het circus...
Maar nu zijn de aapjes vrij en gaan ze lekker gek doen haha..
 Kijk Joep die wil lekker rollebollen haha...gekke aap!
 Hun circusjasjes zijn gemaakt van een
heel oud stuk gordijn...
 Joep zegt tegen Tub...
Kom we gaan onze vriendjes erbij halen..
 Ja dat is leuk...
 Dit zijn de aapjes Peppino en Peppita
 Ohhh...ja en natuurlijk niet te vergeten
het kleine Herman aapje...
 Jullie voelen de bui natuurlijk al hangen
Joep en Peppita voelen wel meer als alleen
vriendschap voor elkaar hihi..
 Deze twee zijn namelijk verliefd!!!!!
 Als je goed naar deze aapjes kijkt, dan zie je
het gewoon...
 Kom maar eens dan geef ik je een
lekker knuffeltje lieve Joep...stoere jongen..
 Dit is dus echt houden van....
Iedereen wil toch heel graag van iemand houden,
ja aapjes hebben dit ook..
Kleine Tub wil ook graag een knuffeltje.. 
 En natuurlijk neemt Peppita dit
kleine aapje in haar armen...
Tub is nog maar een paar maandjes oud...
 Hier zijn Joep en Peppino samen in de doos gekropen...
heerlijk samen spelen...
 Tub speelt met Herman...straks gaan ze nog lekker
even slapen...
 Deze aapjes neem ik natuurlijk ook mee
naar de DABIDA dag...
Deze aapjes vormen met de andere dieren een
prachtig werkstuk een creatie waar ik weken aan gewerkt heb
om er iets moois van te maken...
Ik kan natuurlijk nog niet verklappen wat dit grote geheel is...
maar wie benieuwd is om dit grote werkstuk te willen
bekijken is van harte welkom a.s zondag 21 april..
Klik hier voor meer informatie...

Lieve snoezels dit was het weer
tot de volgende keer!
Toedelssssssssss
Marijke
X

29 opmerkingen:

Debby zei

Hi,Marijke!!These monkeys are so funny!!I'm sure they'll have a great success on Dabida Exposition ^_^ Hugs,Debby

Kays Kids zei

What fun monkeys, The have such great expressions on their faces.
Looks like you will be busy teaching. I just popped over to have a look.
Hugs

Simonne's fantasiestudio zei

Wat een leuke kapoenen heb je weer gemaakt Marijke, echt geweldig .
groetjes,
Simonne

MARIANNE zei

Wat een prachtig stel zo bij elkaar!...en ja zeker kan je het zien hoor, vooral Pepita kijkt helemaal zwijmelend verliefd bijna...ha,ha!
Oh ben zo benieuwd wat het grote geheel dan zal zijn a.s. zondag op de Dabida dag!
Hopelijk ga je het nog laten weten/zien aan degene die niet kunnen komen...want ik ben ook wel heel erg nieuwsgierig hoor!

Nogmaals een hele geslaagde dag, samen met je dochter...zondag!

Liefs en groetjes! Marianne.

Knillie Bears zei

wat een lekker stel zeg zo ondeugend ik hou toch zo van apen,
Ik ben benieuwd naar je foto zondagavond veel plezier op de dabida dag samen met je dochter.

Liefs corina

Riet zei

Lieve Marijke, oh. Oh oh wat wat vind ik deze toch ook weer z geweldig. Zulke vrolijke apen, met van die heerlijke apenkoppen. Hoe krijg je het toch voor elkaar om iedere keer weer zo iets aparts te verzinnen en weer zo kunstig en artistiek. Mijn grootste bewondering. Ook de post hieronder heb ik even bekeken, sorry dat ik hem gemist heb. Ik ben even zo druk geweest. Wat een prachtige poppen heb je hier wee gemaakt voor de Dabida dag. Ik wou dat ik naar Gilze kon komen. Jan heeft vanmorgen zijn eerste echte prik gehad. Het kan wel drie of vier weken duren voordat het aanslaat. Maar we hebben al zo lang gewacht dus dit kan er ook nog wel bij. Als Jan goed is en wil rijden dan zal ik kijken of we kunnen komen. Wil je zo graag weer zien. En je prachtige kunstwerken natuurlijk.
Lieve Marijke ook dank je wel voor je felicitaties. Ik heb je naam genoteerd voor de give away.
Veel liefs van Rietje.

Zaanse Zolder zei

WAUW, Marijke !!! Zooooooooooooooooo leuk dit! En weer zó anders dan eerdere creaties, super! Had ik al gezegd dat ik ze leuk vond? Oja.... duidelijk. x Syl

Anoniem zei

Lieve Barones ,

Nouwww wat een schattige apen kinderen heb je gemaakt die gaan vast wel wat apenstreekjes uit halen in je dromerige atelier :-)
Ik vind het super mooi gemaakt!!
Veel succes wil ik je voor aanstaande zondag wensen en veel plezier ,ik kijk uit naar jou verhaal daar over .

veel liefs van mij ,caroline xxx

Алла АА zei

КАКИЕ ЖЕ ОНИ РАБАВНЫЕ! ТАКИЕ МИЛЕНЬКИЕ! И ТАКИЕ ВСЕ РАЗНЫЕ! ОНИ ДАРЯТ УЛЫБКУ И РАДОСТЬ!

sirkkis zei

Suloisia apinoita, tykkään♥

Rianne-Laurina Bartmann-Lucius zei

Hoi Marijke, wat heb je de laatste tijd toch weer leuke figuurtjes gemaakt. Ben heel benieuwd hoe ze er in het echt uit zien. Tot Zondag :-)
Lieve Groetjes Rianne XXX

Hanny zei

Lieve Marijke

Is er iets wat jij niet kunt?? Jeetje zeg, wat heb jij toch gevoel voor detail en maak je toch fantastische creaties, dit is ook weer zo ontzettend mooi. Een heerlijk verhaal waar ik zo van kan genieten, dat kleine aapje, wat een dotje hihi en dan.......als je door het verhaal aan het einde bent gekomen zie je ineens een aapje op je hand, veel kleiner als wat ik gedacht had, zo grappig.
Lieve Marijke, ik vind het heel bijzonder wat je doet, zowel je mooie poppen, apen en alles wat je maakt als je lieve verhalen en je verwarmende woorden, doet een mens goed. Ik heb ook heerlijk van de uurtjes zon die we hadden genoten hoor, lekker even ogen dicht, de warmte op je lijf voelen en wegdromen............
Fijne avond,liefs Hanny♥

http://tierelantijntjes.blogspot.com

Mireille van Krieken zei

Wat een schatjes weer...jou fantasie is echt oneindig he....Ik vind je aapjes echt geweldig...Het lijkt me zoooo leuk om een keer op dabida dag te kijken........Ik denk alleen niet dat het gaat lukken zondag....een andere keer dan maar weer.....
Heel veel plezier daar....

Liefs Mireille

Anoniem zei

Helene18-04-13 22:05:00
Hai lieve Marijke,

Wat heb je een waanzinnig schattige Post geopend
over Joep&Tub wat een mooie Apenkinders...
Prachtig zijn ze geworden,en kijk die uitstraling van kleine Tub is nou het straalt ervan af hoor,een klein baldadig aapje...
Ik vindt ze zo mooi gemaakt en zo schattig hoe ze spelen met elkaar het heeft wat ik voel me er gewoon door aangetrokken zo mooi en lieflijk zijn ze,prachtig dat jasje gemaakt van oud gordijn stof super hoe mooi je het weer gedaan hebt,zoveel tijd en het mag ook zeker gezien worden ik ben er weg van,circus heeft iets vrolijks en dat stralen ze allemaal uit hoor...
Ben benieuwd of het nog vervolgt wordt kwa het verliefde stelletje,schattig...

Lieve Marijke mag ik je hartelijk bedanken voor het plaatsen van deze onwijf leuke en mooie post,mij heb je er in ieder geval vrolijk mee gemaakt,je bent een geweldige vrouw met gouden handen en een hele positieve uitstraling dat verdient een hele grote PLUIM...

Wens je een hele zonnig week toe,het is zalig uit de wind in het zonnetje...

Lieve groetjes Helene.

"Création" zei

Lief zonnestraaltje,

Meissie......mijn mond valt weer open. Wat een schoonheden zijn jou apenkinders geworden. Die snoetjes en handen en voetjes, zooooooo knap gemaakt allemaal.

En je krijgt het elke keer weer voor elkaar om bij mensen een glimlach om de mond te krijgen. Als ik Tub bekijk met die heerlijk witte pluim op z'n koppie, hahaha hij is toch om op te vreten zo lief. En het brengt me in een zeer vrolijke stemming.

Zo'n klein als Tub is en dan ZOVEEL uitdrukking, werkelijk bewonderingswaardig!!!!!

En Joep kijkt me aan alsof hij me verhalen wil vertellen, en dan wel ondeugende, hahaha.

Ben zo nieuwsgierig naar het geheel, het zal ongetwijfeld adembenemend mooi zijn, zoals alles van jou hand.

Nu ga ik heerlijk even douchen en ondertussen denk ik nog even heerlijk aan die mooie creatie's Tub en Joep.

Veel liefs,
je vriendinnetje
Josephine
XXXXX

Anoniem zei

Dag lieve Marijke!

Nou...dat is weer genieten hoor!
Schattig die ondeugende lieve en verliefde aapjes.
Wat heb je de uitdrukkingen weer goed getroffen...en dan ook weer die mooie kleertjes.
Ik ben uiteraard zeer benieuwd om ze in het echt te zien zondag!

Wát zal het weer mooi zijn bij jouw kraampje...en daar dan twee mooie stralende vrouwen ernaast die alles presenteren en gezellig vertellen met hun gasten!

Ik zal in elk geval mijn fototoestel al maar vast in mijn tas stoppen om dit allemaal weer vast te leggen om er vervolgens nog vaak bij na te genieten:-)

Dag dag lieve Marijke.
Tot zondag!

Liefs......Mia

Carla zei

Hoiu lieverd,

Wat ben je weer lekker bezig geweest...wat een dotjes!!
Zo grappig die koppies...zo lekker ontdeugend!!
Zo jammer dat ik moet werken, maar het word vast een super mooie dag.

Fijn weekend meisje...
liefs Carla.

Anoniem zei

Ellie 19-04-13 12:37:20
Hi Marijke,

Heel veel veel succes zondag!Je
Je krijgt vast heel veel kijkers hoor
met jou hele mooie spullen.

Liefs Ellie

Annalisa zei

Ma che fantastico mondo il tuo , sono stata rapita, fantastico tutto.Che bello averti incontrato, seguirò il tuo blog con grande piacere.
Annalisa

La Gata Coqueta zei


Hoy quiero que tu mañana
sea tan bella melodía
como la luz de la armonía...
✷ ✷

Un abrazo soñando
y un beso amando,
el fin de semana
que ya nos ha llamado
a la placidez y el descanso...
✷ ✷

Atte.
María Del Carmen


danacrea zei

Sono bellissimi e stupendi,sempre bravissima. Ciao Giordana.

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♥
Zo te zien♫ zit je♥ ook nooit stil en aapjes♥ ook niet hihi wel grappig♫ dat je juist deze diersoort♫ kiest lijkt me tocht wel heel moeilijk om ze♥ te maken..;))
Je♥ bent er dan ook heel goed in geslaagd♥ weer.. ja.. ik♥ weet het is je job maar aapjes is toch heel nieuw wel schattig♥ ook het verhaaltje wat je erbij verteld Lief♥..;))
Dit was weer Genieten☺♫ en ik heb ook heerlijk van de ZON♥ genoten van de week oooh heerlijk warm♥..;))
Lieverd♥ wens jou ook weer een Fijn♥ Zonnig♥ Weekend Liefs♥ Gaby..♥

beata zei

Witaj Marijke

Jakie piękne małpki zrobiłaś, bardzo mi się podobają i jestem nimi zachwycona :) Pozdrawiam serdecznie :)

Inga zei

Good afternoon,Marijke!
It is delightful! ! ! ! beautiful monkeys - they precisely real, live, kind! ! ! !
Your fan, Inga.

Evelyne zei

Wat een leuke ondeugende aapies!

Goed weekend en lieve groetjes, Evelyne

Carlos Rímolo zei

Querida amiga Marijke !!!!

Perdoa-me a invasão de seu espaço, mais o achei num Blog. amigo e resolvi visitá-lo. Seu Blog é muito bacana, lindo. Adorei o artesanato.
Gostei de tudo que vi. Está de parabéns. Já Sou seu seguidor. Um lindo dia e maravilhoso
Fim de semana para você !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beijos de luz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obs: Tem um SELINHO de
20013, para você. É apenas um símbolo de uma nossa amizade que ora se inicia e que espero que perdure.
Basta ir ao “campo” no lado direito do Meu Blog., embaixo, e o achará em “selos para Os amigos”. Não tem códigos, basta salvar em seus arquivos e colá-lo no “Campo Imagem” Do Layout do seu Blog.
“ESTE BLOG. É OURO”, é o título deste novo Selinho.

POETA CIGANO –21/04/2013

http://carlosrimolo.blogspot.com
“Poesias do Poeta Cigano”

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat een schatjes zijn het die koppies zo mooiiii xxxx roos

danacrea zei

Sei troppo brava mi piacerebbe conoscerti ma penso che non sarà possibile, forse in un'altra vita speriamo. Un caro salutone Giordana.

fullcortex zei

Great Blog !!


REPAGLINIDE