zondag 1 april 2012

Nog even wachten...



Lieve meisjes...

Even een kort berichtje...
Ik denk namelijk zo weer terug te gaan naar ziekenhuis!
En nee, dit is geen 1 april grap..
Lisa en Dennis zijn namelijk hard bezig hun kindje te krijgen..
Lisa heeft nu ongeveer 8 cm ontsluiting..en hopelijk komt
het lieve meiske nog deze dag!
De laatste dagen zijn ontzettend hectisch geweest..en erg
zwaar voor Lisa en Dennis..even is er nog geopperd een
keizersnede uit te voeren...
Laten we hopen dat ze op een natuurlijke manier kan bevallen..
Lisa en de baby maken het goed..

Dus lieve, lieve blogsissies nog even wachten...
Ik wilde het jullie even laten weten...niemand hoeft bezorgd te zijn hoor...
Het is nu op de laatste 2 cm wachten...

Jullie horen snel weer van mij!
Heel veel liefs,
Marijke

48 opmerkingen:

Fia zei

Ohhh meid wat spannend....sterkte hoor dat alles goed mag gaan..

Liefs Fia

Carla zei

Oh....wat spannend!!
Ik was de hele dag al aan het kijken...had al zo'n voorgevoel!!
Nou wens ze maar héél veel sterkte...en voor jou ook meis.
Nog even en dan ben je ook oma..Yeah!!
Dikke knuffel voor jullie allemaal.

liefs Carla

Anne zei

Wat spannend!!
Heel erg veel sterkte

Zazoe zei

Och lieve Marijke, wat ben je toch een schat,dat je er ook nog aan denkt om ons op de hoogte te houden! Spannend hoor, wat moeten jullie lang wachten op jullie prinsesje. Gauw terug nu en dan straks je mooie kleinkindje in de armen houden.

Heel veel liefs en een dikke klapzone voor jou! XX

Knillie Bears zei

Hoi,wat spannend ,bijna oma straks zo'n klein hummeltje in je armen te hebben is toch het mooiste wat er is,je zult volgens mij een super oma zijn.Lieve Marijke sterkte met de laatste loodjes voor je dochter(en jullie ook natuurlijk).

Groetjes Corina

Agnes zei

heel erg spannend
ga maar snel je dochter steunen de laatste uurtjes, dat zal ze nodig hebben
gr.agnes

Raminhos de Pano zei

Estamos aguardando sim,a chegada da bebe linda de Lisa e Dennis,com oração ao Senhor para Lisa seja forte pois a alegria será enorme quando ela vê a sua própria bebe.Que Deus os abençoe sempre.
Love Fernanda from Brasil.

Elly zei

OOH lieve Marijke, wat spannend. Nou ga maar snel terug naar het ziekenhuis hoor, want die laatste 2 cm kunnen wel eens heel snel gaan.
Ik hoop dat alles snel en voorspoedig mag gaan, en dat er vandaag nog een lief klein prinsesje bij komt op deze aarde.

liefs,Elly

Janny zei

Joepie we wachten met spanning af Marijke!!

Tot gauw,

Janny

Anoniem zei

Vol verwachting klopte mijn hartje al. Was telkens op je blog aan het kijken.
Nou veel succes voor allemaal.
Knuffel Wilma van Doorn uit Tiel

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Oh Marijke wat spannend!

Nog even en je mag de kleine in je armen nemen.

Ik hoop dat de bevalling voorspoedig gaat verlopen voor je dochter en dat ze snel haar kindje mag vasthouden.

Lieve groet,

Loes

marina spada zei

Hello Marijke,
infinite wishes that everything goes well!
A big hug,
Marina

Het lijstje van brocante zei

Marijke wat spannend!!!!!...ik bleef maar kijken of er al een berichte kwam van jou.....ze is nu zeker al een week over tijd!!!!!!
We zien het morgen allemaal wel....ik wens je sterkte.....en morgen zit ik op het puntje van mijn stoel.
Liefs Silvia

Thuis bij Tjits zei

oh meid wat spannend!! ik hoop dat je op dit moment weer naar het ziekenhuis bent en je straks een stralende moeder en gezonde kleindochter mag bewonderen!!

veel liefs, Tjits

sirkkis zei

Voi miten jännittävää, kohta pieni vauva kohtaa uuden maailman ja äidin ,isän ja isoäidin ja kaikki muutkin. Odotan jännittyneenä kun kerrot uutisen, paljon rakkautta sinulle <3

Sarina zei

Spannend hoor.Houd Oma het ook nog wel een beetje vol?
Wel hele leuke spanning.
Sterkte en ik ben heeeeeeeel benieuwd.
Liefs, Sarina

Gerry zei

Oh wat spannend Marijke! Ik was de laatste week iedere keer al aan het kijken omdat ik eraan dacht.
Heel veel sterkte! Ik hoop dat je zometeen een trotse grootmoeder mag zijn!

Lieve groet,
Gerry

Anita zei

Oh lieverd wat spannend !!!!
Nog heel even en dan kunnen Lisa en Dennis eindelijk dit kleine wondertje in hun armen sluiten. En jij jou kleine prinsesje ;-)
Een virtuele knuffel voor jou komtie X
Groetjezz lfs mij

Rianne-Laurina Bartmann-Lucius zei

Wat spannend zeg....ik keek de laatste tijd elke dag soms wel een paar keer per dag of het al zover is. We leven allemaal met je mee :-).
Veel sterkte met het wachten.
Groetjes Rianne XXX

Sezoentje-Sonja zei

Oh lieverd, wat is jullie meisje dapper hè, die laatste uren duurden zooolang. Ook ik hoop dat jij vandaag jullie prinsesje nog in je armen mag houden. Er wordt van hieruit met jullie meegeleefd hoor!
Heel veel liefs in deze spannende laatste uurtjes,
dikke knuffel van Sonja

"Création" zei

O lieverd toch, wat ontzettend spannend allemaal. Jullie zijn geen minuut uit mij gedachten.

Het allerbelangrijkste is dat het met Lisa en het prinsesje goed gaat. Pffff nog twee centimeter en die kunnen soms zo lang op zich laten wachten.....

Je doet het geweldig hoor Lisa, en ik hoop dat het niet al te lang meer voor je zal duren en je jullie lieve wondertje snel in de armen kunnen sluiten.

Mijn moeder roept al steeds, ze wordt zondag geboren en ze krijgt nog gelijk ook als ik het zo lees.

Veel sterkte voor jullie allemaal, en veel sterkte voor de nu werkelijk ALLERLAATSTE loodjes.

Dikke kussssssssssssssssssssssss

Liefs
Josephine

BROCANTERIE DERDIJK zei

Oh wat spannend!
Ik hoop dat de bevalling voorspoedig gaat verlopen voor je dochter en dat ze snel haar kindje mag vasthouden.

Liefs,
Esther

Wonen con Amore / Casa Shabby Chic con Amore zei

Wat vreselijk lief dat je aan ons denkt, we wachten ook in spanning, en we hopen snel van je te horen dat alles goed is. Veel liefs Barbara

Anoniem zei

Lieve Marijke,

Wat een spanning zeg niet normaal, zo'n klein mensje brengt al een hoop met zich mee!!

Hopelijk wordt het een voorspoedige bevalling, wat leuk dat je ons zo op de hoogte houd zeg!!

Hopelijk kan je ons binnenkort verrassen met het goede nieuws!

Heel veel mooie momenten toegewenst met je eerste kleinkind.

heel veel liefs sharon

christiene zei

Wat spannend he Marijke nog even en je bent oma.
En ik kom terug om het hoekje te kijken.
Lieve groetjes Christiene.

tine zei

ook vanuit België wrdt geduimd voor een vlotte bevalling!!!!

Wat spannend !

Goetjes
Tine

Willy zei

Ohhhh...wat spannend!! En wat een hilarische dag om te bevallen....

Marjanne zei

O WAT SPANNEND!! een 1 april meisje!! veel sterkte!!

Tante Jo zei

OHWWWW..............het lijkt wel of IK oma wordt.............
Elke dag kijk ik naar je Blog om te kijken of T'kind al geboren is...........
Wat spannend en leuk tegelijk !!!!
Zeg maar tegen je dochter en Dennis dat we ALLEMAAL met smart op de lieverd zitten te wachten HAHAHAHAHA

Veel liefs van Tante Jo

Kays Kids zei

Marijke, I know your anxiousness and pray that all will be well for a beautiful little healthy baby.
Hugs Kay

Blessed Serendipity zei

Such a beautiful and joyful time. Praying that everything goes well.

blessings,
Danielle

Evelyne zei

O, wat een spanning. Heel veel sterkte met de laatste 2 cm. Dan ben je echt OMA!!!!!!!!

Liefs en een knuffel voor jullie.
Evelyne

Ольга Дарсоль zei

wat spannend!!!!!!!!!)))))))

Audrey/Kicks 'n' Giggles Nursery zei

It is so sweet of you to make a quick note to let us all know how Lisa and the baby are doing! How exciting!! Prayers and blessings as you all await the arrival of your little bundle from Heaven.
Love and Hugs,
Audrey

Christine zei

Lieve opoe,
Wat een strijd kunnen sommige mensen krijgen in het op de wereld zetten van zo een klein mensje.
Misschien dat tegen de tijd dat ik dit schrijf, je al je kleindochter in de armen hebt kunnen sluiten.
Het is te hopen hoor, want als je zo lang bezig bent, ben je helemaal op.
Ik ga tegen 10.30 de boodschapjes doen, en als ik terug kom, heb je misschien al goed nieuws.
We will be waiting.
Liefs en heel veel sterkte.
Een knuf voor de liefste opoe.
Chrissie

Mäsywi-Bären zei

oh wie spannend, i hope we see more pictures from the little princess

Anoniem zei

Wat een spanning heb telkens op je blog gekeken of het wondertje er al was. we horen het met zijn alle heel snel.tot dan,liefs francien

Bonjade zei

Spannend.......

Liefs

Ineke van den Akker zei

Even laten weten dat ik aan jullie denk.
veel liefs,
Ineke van den Akker

Anoniem zei

Oooh dear Marijke!
sorry for my late reply... I just want to wish you and your beloved ones all the best for the birth of your *little angel*!
May god bless you all and sending his guarding angels to your beloved daughter and "het lieve meiske"...
You will see: everything will be allright!
Big hug and l*o*v*e,
Sophie

patricia zei

Elke dag even komen kijken, hopende dat alles goed gaat. Ook al ken ik jullie niet persoonlijk, jullie zijn steeds in mijn gedachten, heel raar hoe dat mogelijk is. Ik wens jullie heel veel succes, en geloof me, ook al is het zwaar en lang wachten het is zeker de moeite waard. Als je dat kleine wondertje in je armen neemt, verranderd heel de wereld om heen, en vergeet je de tijd.
Heel veel liefde en warmte gewenst en geniet van elk moment.
groetjes Patricia

Irishka-hutoraynochka zei

Какое ЧУДО!!! Замечательные фотографии! Такой милый малыш:)

Sezoentje-Sonja zei

Wat kan wachten lang duren......jullie zijn in mijn gedachten hoor.
Dikke knuffel van Sonja

Manja, Brocante de Knotwilg zei

hallo Marijke
Bedankt voor dit bericht
Wat spannend allemaal !
groetjes Manja

Brocante de Knotwilg

't Glimmenhofje zei

Hoi hoi lieve allemaal!!
Wat is het een spannende periode voor jullie geweest deze afgelopen periode en zo te lezen heeft Lisa het niet makkelijk gehad (want ik neem aan dat jullie ondertussen het kleine grietje in jullie armen hebben gesloten!) en ik hoop dat ze niet al te veel heeft geleden, want het is toch wel een zware taak die ze te vervullen had... Maar ik hoop dat ondertussen de ergste pijnen voorbij zijn en ze heerlijk kan gaan uitrusten en genieten van haar mooie, kleine wondertje! Ik vind het zo lief van je dat je gisteren nog even tijd vond om ons wat te laten weten. Je bent een lieverd!! Maar dat wist ik al!
Ik wens jullie ontzettend veel liefde toe en hou je dochter in de gaten, dat ze niet te snel weer alles op zich wil nemen. Laat haar maar lekker verwend worden in haar kraamdagen en daarna uitgerust een heerlijk leven kan gaan leiden met haar knappe kerel en prachtige kleine meisje!
Ik gun jullie alle goeds en hoop dat het kleine meisje jullie heel veel geluk zal brengen. Een hele dikke smakkerd voor jullie en GENIET! Groetjes, Joyce.

quiltverslaafd zei

O wat spannend allemaal hoop dat het meisje inmiddels geboren is en alles goed met haar gaat. Wij zijn vandaag aan de beurt ik werd vanmorgen gebeld of mijn kleindochter kon komen de vliezen waren gebroken er zit niets anders op dan afwachten maar wel heel spannend.
Geniet er van want het is oo zo leuk

Kris zei

Congratulations Marijke! I know exactly how you are feeling now because I have been there. She is B~E~A~ U~T~I~F~U~L. And I cannot believe all of the gorgeous black hair and her perfect pink skin! Sophie Ann is a sweet name and fits her perfect!

I have been praying for you, Liza and baby for two weeks now and am relieved that all went well for mother, baby and you Marijke...I know how anxious and nervous you can be waiting for the first one to be born.

Again, congratulations and please give my best to your daughter and the Sophie Ann.

Love and Hugs from USA

Kris

tella-toys zei

We zijn blij met de grootmoeder van harte feliciteren met de geboorte van een kleine schoonheid