donderdag 15 maart 2012

GIVE AWAY van....DIZZLE...

Een GIVE AWAY 
van 
Little DIZZLE...
Dit kleine lente diertje viel pardoes
op mijn roosjes van papier...
Ik zag het gebeuren..snel rende ik naar binnen 
en heb mijn fototoestel gepakt...
In de tussentijd was het lente diertje zich
snel aan het verstoppen tussen de roosjes..
Alleen het kopje van Dizzle stak nog boven
de roosjes uit..
Voorzichtig pakte ik het kleine diertje..
en zag dat ze een schattig gestreept staartje had,
en van die snoezige vleugeltjes....
Ze was niet zo heel erg bang...ik mocht haar
zelfs aaien...en terwijl ik dit deed...
klapperde ze heel zachtjes met haar
vleugeltjes..
En kijk eens wat een lange wimpers
dit beesie heeft...

Het lente beestje kan van jou worden..
Dus als je het leuk vindt, dan kan je
meedoen met deze 
GIVE AWAY

En wat moet je doen om Dizzle in je bezit
te krijgen?
Dan kun je het volgende doen....

Wie kan de naam raden van ons eerste kleindkindje..
Schrijf een berichtje en zet daarbij de naam die jij
denkt dat ons kleinkindje gaat krijgen...

Als niemand de naam heeft geraden,
dan kies ik de naam uit die ik het mooiste vindt..

Het zou leuk zijn als je meedoet dat je volger wordt,
maar niks moet...alles mag!
En ja als je ook nog eens een link op je zijbalkje
wil zetten, dat is helemaal super, maar
nogmaals niks is verplicht..
Iedereen mag meedoen

Meisjes ik ben zo benieuwd of jullie het raden...
Het wordt wel kort dag want Lisa is al over 8 dagen
uitgerekend...en ik wil de winnaar bekend maken
als het kleine meiske is geboren...

Lieve schattekes....veel succes..en misschien tot snel!


152 opmerkingen:

Sarina zei

Ik probeer het:Adinda Het is gewoon de naam, die ik aan mijn dochter gegeven zou hebben.Alleen ik kreeg twee gezonde knullen,dus Adinda werd het niet.Nu gebruik ik gewoon die naam, want raden is erg moeilijk.
Sterkte de komende week,aanstaande oma.Het is prachtig, een kleinkind,
Groetjes,
Sarina

Zaanse Zolder zei

Wat een prachtig wezentje heb je gemaakt, die vleugeltjes.... en die wimpers......... oh zo mooi!
Maar vast niet zo mooi als het kleine meisje dat al snel geboren zal worden.
Een naam, nou dát is wel moeilijk om te raden natuurlijk!
Ik ga voor Jennifer Joy.....
omdat?... dat de naam is die ik mijn kleintje gegeven zou hebben als het een 2e meisje was geworden.
Meis, hopelijk heb je je zenuwen onder controle deze laatste loodjes !
dikke kus van Syl

Het lijstje van brocante zei

Wat een lieve GIVE AWAY Marijke....wil dan ook graag een gokje wagen.
Ik denk dat het prinsesje" Elisa "gaat heten!!!!
Wat word dit spannend....voor jullie ...maar ook voor blogland.. we leven allemaal met je mee....zo bijzonder.
Ik wens je alle goeds & lieve groetjes,
Silvia
P.S
Je pakket is verzonden.....ben zo benieuwd......wat?????ervan zal vinden.
XXX

San zei

Oh wat een lief popperig schatje !ik ga ook een gokje wagen..
Uhhhm ik denk dat het prinsesje "Sizzel" gaat heten !
Spannend hoor de laatste loodjes !

Groetjes San.

anita wijchen zei

marijke wat een schatje weer, en de naam moeilijk hoor ik denk aan Melissa maar ik denk dat iedere naam die gegeven gaat worden aan de kleine mooi is. Marijke geniet ervan groetjes Anita wijchen

Natalia Oelofse zei

"Alentia" name for Giveaway.

All the best, Marijki, on new begining for your lovely daughter
Hugs
Natalia

Natalia Oelofse zei

"Alentia" name for Giveaway.

All the best, Marijki, on new begining for your lovely daughter
Hugs
Natalia

Carla zei

ow Marijke...wat een schatje!!
Die vleugeltjes...en die wimpertjes...zo lief weer!!
Hoe jouw kleindochter gaat heten...pff.da's een moeilijke
Ik denk Lizzy of Lizzy May of Loisa (ook een héle leuke naam haha)
Maar ja..zal er wel lekker naast zitten, maar dat maakt ook niet uit...het zal een prachtig kindje worden welke naam het ook krijgt.

liefs Carla
(die nu wel elke dag wel even kijkt of er al nieuws is hier!!)

Agnes zei

Dizzle is een schatje
en wat ligt ze lief op die roosjes.
Geen wonder dat je snel je fotocamara pakte.
Nadat ik laatst de foto`s van het mooie romantische kinderkamer zag dacht ik al meteen daar hoort een ROOSJE in de wieg.
Dus bij deze doe ik een gokje op de naam ROOS.
Ik wens Liza en Dennis een fijne en snelle bevalling toe.
En voor hun en de opa`s en oma`s een lief mooi meisje.
Groetjes Agnes

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Hoi Marijke,

Wat spannend he, nog 8 dagen!
De kinderkamer is zo mooi geworden, ik heb het even aan mijn dochter laten zien, ze was er helemaal weg van.
Nu de naam, ik denk 'ROOS' 'Roosje'


Lieve groet,

Loes

Gerry zei

Wat een mooie post, Marijke. En Dizzle heeft een mooi plekje uitgezocht op de rozen.
Ik heb de wiegenpost nog weer even gezien en gelezen en ik denk aan Naomi. Marijke, Lisa en Naomi.
Ik wens jullie een mooie spanning toe in de laatste week.

Lieve groet,
Gerry

Bayle zei

I'd like to take part also! so cute creature!!!!!

I like the name "Chloe"))

my link is at the right side in my blog

http://bayle03.blogspot.com/

best wishes for the new little girl!!
Thanks!

vrouw Hommel zei

Jeetje dat is moeilijk raden, ze zal wel niet marie antoinette genoemd gaan worden, Ik vind Amber altijd zo'n mooie naam maar grappig mijn eerste gok was ook roos maar die is dus al genoemd.
Wat een prachtige give away weer. Misschien wordt ze morgen al geboren! Ga je het dan stil houden? Het is zo spannend, heel veel sterkte voor jullie met de laatste loodjes.
lieve groet

Ateljee de Kraal zei

Hoi Marijke,
wat een mooie give-away.
Moeilijk om een naam te raden, maar ik denk: Rozemarije.
Nou het wordt spannend de komende tijd, sterkte hoor,
Groetjes Hanneke

Peeters Liliane zei

Ik doe ook heel graag mee. Maar namen raden oei dat is zo moeilijk! Ik gok op Elisabeth!!!
Prachtig dit diertje en dan die vleugeltjes, Marijke jij hebt gewoonweg gouden handen!!!
Lieve groetjes,
Liliane

Knillie Bears zei

Hoi Marijke,

wat een lief en mooi beestje en spannend de laatste loodjes hoop dat alles goed gaat.Ik denk dat de kleine
Lola gaat heten.

groetjes corina

christiene zei

Ha Marijke als ik zo in de oogjes kijk van dit lieve lente wezentje.
Denk ik aan de naam Rosalie !!!
De laatste loodjes en mischien krijgt ze wel deze naam.
Lieve groetjes
Christiene.

Riet zei

Oh Marijke wat een lieverdje is dit weer, Zo schattig . En nou een naam, ik denk Eva-Marie.
Sterkte de volgende spannende dagen.
Liefs van Riet

Celine zei

Ach wat een snoeppie weer!! Ik denk dat je kleindochter: Sofie/ Sophie gaat heten.
Blijft altijd lastig he, kan zo wel tientallen prachtige namen noemen :)
Maar maakt niet uit, ik wil ook heel graag kans maken op Dizzle.
Ik wil haar graag aaien en knuffelen, ik zal er goed voor zorgen!
Lieve Marijke het wordt vast een prachtige klein meisje met dito naam!
Ben heel benieuwd! Lieve groet Celine

Kris zei

Marijke,

OH MY! Beesie is A~D~O~R~A~B~L~E. She is just precious with those sweet long lashes and the lovely wings with which to fly all around checking to see if the bulbs have brought the tulips pushing through the ground in Holland! I would certainly love a chance to win her.

Now for a name! Because she is a gift sent to you from God and it is by his grace she comes, my suggestion is Grace... Grace Sophia. Grace means "favor, blessing" and Sophia means "wisdom". May she always be a blessing from God and share her wisdom with others! You can always call her Gracie for short!

Thanks so much for the opportunity to be included in your giveaway...I am already a follower!

House of Seasons zei

Hallo Marijke,
wat een schattig diertje, wie wil dat nou niet graag winnen???????
En jouw kleindochter gaat natuurlijk vernoemd worden naar haar lieve Oma dus, Marijke gaat ze heten!!
Heel veel sterkte met de laatste dagen en oh wat zullen jullie straks gaan genieten van dat kleine meisje!
Liefs
Lia

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een leuke Give Away!
Moeilijk om een naam te raden, maar ik denk: Rozemarijn
Nou het wordt spannend de komende tijd, sterkte hoor,

Groetjes,
Esther

Елена1979 zei

Jeg tror også navnet på Sophie.
http://rukodelenkino.blogspot.com/

Janny, Especial and More zei

Leuk om mee te doen aan deze mooie give away. Ik zet natuurlijk een link op m'n blog.
Ja en nu nog de naam...... ik denk Tessa!
Ik ben benieuwd.

Evelyne zei

Leuk Marijke de give away, ik doe graag mee natuurlijk, het is zo'n liefie!!!!
De naam waaraan ik denk is;
Joyce naar haar beste vriendin. Of Denise naar haar vader.
Ik ben benieuwd welke naam het wordt.
Heel veel sterkte met het wachten op jullie prinsesje.
Liefs, Evelyne

Belka zei

Осталось совсем не много и малышка будет с вами!!! Может её будут звать Роуз или Рози, нежный и сильный цветок! Ссылка на панельке.

Kays Kids zei

That little princess may be called Carol. What ever she is called she will be such a special girl.
Thinking of you all.
Hugs Kay

"Création" zei

Ohhh lieve Marijke, wat is Dizzle een heerlijk klein tuttemerutteltje. Nee dit is niet de naam die ik voor het kleine prinsesje in gedachten heb hoor,hahaha.

Wat een verrassing toen dit kleine lieverdje pardoes op jou prachtige papieren roosjes tot stilstand kwam. Zou dat een voorbode zijn???
Zo lief haar kokette hoofdje met verleidelijke wimpertjes, en haar vleugeltjes trillen nog na van genot. Tsja.....wie wil nu niet zo'n prachtig en schattig wezentje, iedereen natuurlijk.

Maar dat is moeilijk om de naam te raden van jullie eerste kleinkindje. Zelf vind ik altijd dat het ook mooi samen moet klinken met de achternaam, en die weet ik dus niet.

Hmmmm eens even denken, uhhhh.....weet je, Anouschka vind ik eigenlijk wel een hele mooie naam, maar Lotteke of Lisette ook.

Nog heel veel sterkte wens ik jullie met de laatste dagen, zo spannend allemaal.....

Liefssssssssssssss
Josephine

Anoniem zei

Lieve marijke,

Wat een moeilijke opdracht zeg om de naam van je kleindochtertje te raden. Ik denk dat je kleindochter "Joy" zal gaan heten.
De naam staat voor vreugde en geluk en jullie zijn nu al zo blij met haar.Dus als het er is zal het kleine meiske jullie alleen maar veel vreugde en geluk geven.(kan bijna niet anders als het opgroeid in jullie familie).
Lieve Marijke heel veel geluk, gezondheid en liefde voor de komende tijd. Oma worden voor de eerste keer schijnt volgens mijn ouders heel speciaal te zijn dus geniet van elk moment.
Veel liefs Sharon van Brenkelen

Anita zei

Wat een schattig diertje is Dizzle :-)
Dit soort lieverdjes landen nooit tussen mijn rozen hihi
Dus ik waag maar een gokje:
Ik denk, ik denk dat je kleindochter Liz gaat heten.
Zomaar geen idee waarom. Ik heb nog nooit namen bedacht onze kids hadden al een naam :-)
Succes met de laatste loodjes X
Groetjezz lfs mij

Жанна Зимокосова zei

Она - прелесть!!! Маленькая Жу-Жу (Zhu-Zhu)? или ЗиЗи? )))))))))))

debje zei

ach mijn hondje sadie heeft ook van die prachtige wimpers(zie blog),natuurlijk vind ik sadie erg mooi, maar ik zeg emma, klassiek en royal.
groetjes

Zazoe zei

Hallo lieve Marijke, wat een lieffie is Dizzle! Mooi hoor...
Maar vast niet zo mooi als het kleine prinsesje dat gauw geboren gaat worden. Mijn eerste ingeving was Rozemarijn of Anne-Fleur... Rozemarijn, zo zou mijn dochtertje heten, maar zoals je weet, ik kreeg drie stoere knullen.

Ik ben heel erg benieuwd hoe je kleinkindje gaat heten, nog even geduld...

Veel liefs en een dikke klapzoen voor jou XX

Anoniem zei

gilberte15-03-12 21:22:57
Hoi Marijke,
bedankt voor de fijne dag die we bij jou mochten beleven. Wij zijn afgelopen zaterdag met een heel voldaan en blij gevoel naar huis gegaan (alle vier). Héél veel bijgeleerd en een hele toffe dame leren kennen.
groetjes
Gilberte

Wonen con Amore / Casa Shabby Chic con Amore zei

Hallo Marijke wat een schatje zo lief en zo ontrurend, ik ben er helemaal verliefd op geworden!!!
Maar wat een moeilijke opdracht om de naam te raaden, de aller eerste waar ik aan dacht toen ik je post had gelezen was Sophie, maar ik vind Nina ook heel mooi dus ik ga voor Nina!
Veel succes met de komende tijd!!!!
Kan ik deze kleine schatje ook bij je kopen mocht ik het niet winnen? Liefs Barbara

Blessed Serendipity zei

What a beautiful little winged sweet heart. I love her eyelashes. How I would love long lashes like those. I bet you are so excited for the arrival of your little girl. I have no idea of what name you have chosen but I have always loved the name Beth or Bethany.

xo,
Danielle

Milly Me® Teddy Bears zei

Ahh wat een leuke Give Away. Spannend hoor....maar ze wordt wel in de mooiste tijd van het jaar geboren. De naam sjee daar vraag je wat. Ik doe een poging: Anne-Sophie.
Ik wens je een fijn zonnig weekend en hopelijk gaat met Lisa en het kleine meiske alles goed. Liefs Thea x

Catherine / Mooghiscath zei

J'adore ce que vous faites , c'est d'un tel romantisme !

Le nom qui me vient à l'esprit pour ce charmant petit animal est "Lilou".

Je vous souhaite plein de bonheur avec votre petite fille

Jewel zei

mijn dochter noemt Marie-Ange, een dubbele franse naam die ook wel verwijst naar het feit dat zij voor mij een engel (ange in het frans) was en is... Het beesie is prachtig.. graag zou ik kans hierop maken. Ik maak een link op mijn blogje en je hebt er een volger bij.. Succes met de geboorte van je kleindochter. Jewel

Marguerite zei

Wat een lief beestje. Die wimpers om jaloers op te worden...
Je maakt het de aanstaande ouders wel erg moeiljk met al die namen die ze nu te lezen krijgen...
Ik vind zelf Daisy een hele mooie naam. Mijn eigen meiden hebben Hollandse kruidennamen.
Groetjes Marguerite

Elke zei

Der Name der kleinen Prinzessin wird sein: Leriella.
Das L kommt von Lisa und das
ri von Marijke.

Alles Liebe und Gute wünscht Elke

sirkkis zei

Ihastuttava raitahäntä ja hänen silmäripset ovat upeat. Suloinen ♥
Nimi ehdotuksena sanon Aurora Rosmarine. Minun mielestäni on kainis nimi yhdistelmä. Onnea ja jännityksen hetkiä syntymän ihmeeseen ♥

Aafke zei

Lieve Marijke,

Dit is mn eerste berichtje voor jou. Ik heb grote bewondering voor je werk en je bent voor mij een grote inspiratie bron. Graag zou ik een x een work-shop bij je volgen, maar ik moet helemaal uit het hoge noorden komen.Maar ik ga dat zeker nog een x doen als ik weer me weer beter voel. Ik ben zit dinds july thuis met een burn- out. Maar ik volg trouw jou berichtjes. Ik kijk daar altijd naar uit. Ik ben je daar dankbaar voor. Zelf ben ik ook met poppen bezig ,maar ik geef oude gedumpte poppen een nieuw leventje en laat ze er weer mooi uitzien...
Lieve Marijke , je bent een prachtmens.Ik wens je dan ook al het beste toe. En geniet van deze mooie nieuwe periode in je leven!!

Ik denk dat je kleinkindje "Vlinder" zal gaan heten. Een lief klein meisje dat straks de wereld in fladderd, netzo als die kleine Dizzle. (
Weer zo'n prachtige creatie van jou!)

Groetjes en heel veel liefs,

Aafke

ByVonneThuis zei

Een meisjesnaam pfff. Wij hebben gelukkig jongens want tijdens mijn zwangerschap lukte het ons niet om een leuke meisjesnaam te vinden.
Maar om toch kans te maken op zo'n schattig wezentje ga ik toch mijn best doen. Ik denk 'Amy'.

Groetjes Yvonne

AliceKiss zei

Первое имя, которое думаю - Angela))))Может Rosie)))
Спасибо за игру! Чудесное маленькое создание!!!!
http://intheorderofthings.blogspot.com/

♥The digital bakery♥ zei

Hey lief aanstaand omaatje...

Hi hi dat staat raar he...oma Marijke.....o boy o boy!
Ben net na lange tijd weer eens over je blog gewandeld [ schaam schaam ] en het alle pracht en praal van de baby kamer mogen bewonderen. Het moedertje in spé mogen bewonderen [ wat ziet ze er goed uit!!!] en de babyshower kiekjes gezien.
Het was in één woord genieten!
Al die pracht en praal voor het kleine prinsesje.....echt geweldig.
En nog even dan is ze er....
wens moeders maar heel veel succes van mij...en hoop dat ook jij de bevalling goed gaat doorstaan Marijke. Want o o ....het idee alleen al zou een mens zenuwachtig maken toch? Je eigen kind dat een kindje gaat krijgen.
Eén groot wonder niet dan?

Het kindje kan dan naar mijn idee maar één naam krijgen....
Miracle afgekort als mir of mirretje....

Ga iig heel hard genieten van dit alles Marijke.

een dikke kus uit het Zeuuwse Marianne

Anoniem zei

Spannend dat de bevalling korterbij komt!
Geniet van het moment en de kennismaking met het kleine meisje en om je dochter als mama te zien, het gaat super zijn!!

Little dizzy is super-lief en ik zou haar graag een plekje geven tussen mijn andere "marijke van ooijen-creaties", in mijn speciaal gemaakte kast. Maar ik twijfel er niet aan dat er veel mensen een mooi plekje hebben voor dizzle!

De naam die ik kies is nina omdat dat het wonderkindje van mijn zus is geboren op 11februari en waarvan ik superfiere meter ben!! Het is echt een klein mirakeltje, 11 jaar hebben ze moeten proberen en 10 kunstmatige ingrepen. Dus kan je inbeelden hoe euforisch we allen zijn met ons klein prinsesje!!

Lieve groetjes, katia.

Marith zei

Hallo Marijke,
Kan het zijn dat je kleindochter misschien Rebecca gaat heten. Moeilijk hoor om een naam te voorspellen. Dit was de naam die mij binnen viel, hoe het meisje wel eens zou kunnen gaan heten.
Wat is Dizzle een lief knuffeltje om te zien. En dat hij vleugeltjes heeft is helemaal top. Waarom: Ik hou erg van knuffels ook al ben ik45 jaar, heb zelf ongeveer 25 knuffels. Vooral kleine beertjes. Was als kind al gek op knuffeldieren. Knuffels stralen warmte en geborgenheid uit. En dan heeft Dizzle ook nog vleugeltjes. Ik maak zelf kaarten. En het liefst maak ik kaarten met elfen of engeltjes in 3D met embossen of borduren. En ik spaar ook elfjes. Elfenbeeldjes. Dus Dizzle zou perfect een plekje kunnen vinden tussen de elfjes en de beertjes! Wat vind jij? Ik ben trouwens al volger geworden van je blog op de dag dat ik het babykamertje zag. Prachtig die klassieke stijl. Ik hoop dat ik een kansje kan maken. Ik kijk iedere keer als ik mijn computer aanzet op je blog om te kijken of de baby er als is...... Nog heel eventjes en dan zullen we het weten!!! Veel Plezier...
Groetjes, Marith.

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Wat spannend.. nog 8 dagen!! Slaap je nog goed meis...het is toch zo mooi zo'n klein mooi mensemeisje erbij...!

Hoe ze zal gaan heten..., ze zal vast een wonderschone naam krijgen, daar ben ik van overtuigd! De mooiste naam vindt ik zelf; Kleine Fee...dus wie weet..!

Meis ik doe heel graag mee met je give away, en zal zeker een linkje op mijn blog plaatsen!

Lieve groetjes,
Jacqueline

DanArts zei

Lieve Marijke de laatste loodjes spannend. De naam Angel voor het prinsesje? Ik doe graag mee met de give away.
XXX Dana

Christine zei

Hey Marijke,
Ik ga voor Kayleigh Sophie.
Dat past wel bij Lisa en Danny.
Ja dat zal toch wel he, zeg maar snel dat ze die naam moeten kiezen hahaha.
8 daagjes, das echt al heel snel, ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan natuurlijk.
Mag je trouwens bij de blijde geboorte aanwezig zijn?
Heel spannend allemaal, en ik denk dat zenuwtjes je aardig te pakken hebben.
Heel veel sterkte en liefs en wens Lisa en Danny heel veel liefs van mij en mijn gezinnetje.
Dag scheet, tot snel XXXXXXXXXXX Chrissie

Achter de schermen bij de Sprookjesboom zei

Wat een leuk idee! Deze gifaway... Nog maar even en dan kunnen jullie eindelijk dat kleine wondertje vast houden..... Ik heb al zoveel namen zien staan en ik denk ook dat er veel kans maken, waarvan ik denk ja dat past wel bij wat ik zo lees in je blogjes.... Dus ga ik heel on- origineel misschien wel doen... Ik denk dat jullie kleindochter ROSALIE gaat heten...( of misschien wel LOIS of LOUISE? maar ja ik mag natuurlijk maar 1 naam doorgeven...) Dus ga ik toch maar voor Rosalie...

Ik wens je dochter een fijne bevalling toe ( voor zover dat kan) eentje waar ze met een goed gevoel op terug kan kijken en ik wens jullie heel veel geluk met zijn allen!

Dikke knuffel, Rosalie

Anoniem zei

hee lieve barones ,wat een schattig liefje heb jij gevonden tussen je roosjes ,echt zo lief met haar mooie wimpertjes:-)
Lieve marijke een naam dat is moeilijk misschien Daisy-Rose ...,ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan ,en dat jullie niet lang meer hoeven wachten op jullie kleine prinsesje .Een heel fijn weekend liefs van mij ,caroline xxx

tachterhuis zei

Ooooh Marijke wat spannend en wat een schatje heb je weer gemaakt ! Met zijn blauwe vleugeltjes en kraagje past hij precies in mijn nieuwe "vintageblue" rage!! Eeen naam voor je prinsesje is moeilijk natuurlijk want met mijn franse afkomst kies ik voor Geraldine en zelf had ik nog een dochter gehad was het Charlotte geweest,maar ik kan me voorstellen dat het weinig kans maakt ;-)) Veel liefs Marijke en dat alles goed mag gaan met je kleine wonder en je dochter.

Knuffel
Carine

Anoniem zei

Hoi mams,

Vind het zo leuk dat je een Gife away geeft in het teken van je kleindochter!
Ik vind de namen echt helemaal geweldig hihihi en misschien zit de naam er wel tussen :-)
Oeww spannend hè!
Wat was het vanmorgen leuk hè bij de kleine Julie!
Wat een mooi kindje was dat zeg!
Ik hoop dat ons meisje niet lang meer op zit laat wachten want ik ga lichamelijk een beetje op raken met die grote dikke buik!
En ik ben toch zoooooo benieuwd, gewoon niet leuk meer!

Mooie kleertjes hebben we weer voor de kleine meid gekocht hè hihihi we blijven kopen! Laat Dennis en pa het maar niet weten.

Mam je bent mijn steun en toeverlaat en nog effies moeten we volhouden en dan is het kleine dropje er!
En oohwww wat gaan we dan een byzondere tijden tegemoet, heb er zoon zin in om lekker saampjes te tutten met de kleine meid!!!

Dames gok lekker verder en ik hoop dat de naam erbij zit, zou wel leuk zijn zeg!

Mamsie ik zie je zondag weer, i love you kussssss van dikkie dik

marijke zei

wat leuk zeg die candy en tja volger ben ik al tijdje dus zit wel goed
ik zat te lezen en het eerste wat in me opkwam was de naam Lise ( spreek uit Lieze)
wordt spannend hoor ben benieuwd of de kleine er is als ik terug ben , (ga even weekje weg)
heel veel geluk met alles
lieve groetjes , marijke

ЕкаТерина zei

Moge God u allen een goede gezondheid! Uw kind kan zijn Angelie:)))

Peeters Liliane zei

Als ik de Meditation van Thaïs hoor daar krijg ik altijd zo kippevel van, ik vind dit één van de mooiste stukken voor viool. Mijn dochter heeft dit stuk gespeeld op de begrafenis van mijn ouders de kerk was toen doodstil.
Bedankt voor jouw aardig berichtje op mijn blog ik vind het altijd leuk als je op bezoek komt!!!
Lieve groet,
Liliane

angelina zei

Wat spannend zeg... Nog een paar dagen...

Moeilijk hoor, de naam... Ik gok op Lynn...

Wat een prachtig beestje heb je gemaakt... Die staat vast geweldig bij ons op de baby kamer... Wij moeten nog een paar weekjes wachten tot we ons wondertje eind april kunnen begroeten...

Liefs Angelina

Lynnie @ Ramblings from Vintage Gal zei

what a cutie! I would love to have a chance to win this cutie.

1717mk zei

So cute Giveaway...\ ♥ / ♥ \ ♥ /...and I like name Nadia...
Hugs!!
Magda

OlenkaFotiou zei

Солнечный приветик вам из Греции!
У нас под окошком спеют оранжевые солнышки...
А,у вас?
Нет?
Тогда, ловите!!!
Марийка,когда я увидела это прелестное создание,то
не поверила глазам своим...Неужели,это творение рук ваших?
Я влюбилась в это весеннее ,нежное, трепетное создание,окутанное лепестками
роз,с первого взгляда...
Марийка, я - нежная весенняя девушка тоже...совсем недавно в марте у меня был
День Рождения...А,17-го марта будут Именины у моего маленького сыночка Алексиоса.
Ему сейчас 2 года.
Пусть,маленькая Диззле прилетит к маленькому Алекси,к нам сюда,в Грецию.
Обещаем холить и лелеять ее...
А,имя?
Имя девочки пусть будет Анна-Мария (Anna - Maria)
С наилучшими пожеланиями,
Оленька,Athens,Greece
Заходите в гости в мой аквамариновый блогодомик :
http://www.fotiouolga-olga.blogspot.com/

OlenkaFotiou zei

Anna - Maria
or Liza-Maria
or Liza :-)

OlenkaFotiou zei

or Maria :-)

OlenkaFotiou zei

or Roze...Rosi...Rozi...Rozalinda :-)

OlenkaFotiou zei

or Rozmari :-)

Anoniem zei

hoi marijke
wat een mooi beestje heb je weer gemaakt!prachtig!hoe je kleindochter gaat heten tsja heel moeilijk maar ik denk sophie,sofie maar dat heeft al iemand gezegt,dat vond ik zo'n mooie naam voor onze dochter die we beau genoemd hebben maar mijn man niet...ik denk dat ze eva gaat heten dat stond ook op ons lijstje.
groetjes elke.

Larchik zei

Это очень трудное задание, ведь имя дается на всю жизнь! Много имен красивых говорили Вам, и я поддержу одно, моё любимое - Елизавета. Так зовут мою дочурку, и на всех языках мира оно звучит прекрасно, оно несет хорошую энергетику, это очень древнее имя, означает Божья клятва, обет Богу, почитающая Бога. Хорошее имя, светлое, красивое и надежное и благозвучное: Элизабет, Элиза, Эльза, Изабелла, Олисава...
...и я всегда восхищаюсь вашими творениями! ссылочка справа http://my-lukoshko.blogspot.com/

Karolien zei

Lieve Marijke,


Wat is Dizzle weer mooi geworden. Ja, hoe kan het ook anders; jij hebt hem gemaakt!
Een naam voor een prinsesje? Ik dacht misschien is het wel Amalia, naar het echte prinsesje. Daar zit trouwens een stukje Marijke en een stukje Lisa in, dat zou pas mooi zijn.
Hopelijk weten we tegen deze tijd volgende week meer....


Karolien

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Marijke
Ben alweer erg laat met mijn
berichtje zie ik nr 70
wat krijg je altijd veel
reacties, maar ja dat is logisch
z'n leuk Blog dat zie je niet
gauw,
Ik ga voor de naam "Sophie"

Vindt ik een mooie naam
past wel bij een lief meisje

xxx groetjes Manja
Brocante de Knotwilg

Manja, Brocante de Knotwilg zei

O Jee !!!
Nu zie ik al veel Sophie's
staan op je andere berichtjes
"Rose" is ook Leuk !

Nou ja, het maakt ook niet uit,
het wordt vast een wolk van een
baby en dat is toch het aller-
belangrijkst, denk ik.

xxxManja
Brocante de Knotwilg

Jelena Stoll zei

Die ist kleine Viviane )))))
mein blog ist hier.
ich freue mich dich kennenzulernen )))
http://jelena-stoll.blogspot.de/

woollybuttbears zei

A gorgeous little dragon fly bear! I want her! I have put a link on my blog and am now a follower.
Bear hugs from Di.
www.woollybuttbears.com

woollybuttbears zei

I forgot a name: (not sure if I am too late?)
But I like Liesel or lilly.
All the very best!
Di

gerrie zei

marijke ,wat een spannende laatste dagen!
Ik doe graag mee met je give away,en heb al heel wat namen voorbij zien komen.
Ik gok op Rosita[zo heet mijn zus ook]
groetjes gerrie

Helena_VS zei

Рождение маленького человечка - это Божественное Чудо! Это волшебство подаренное нам свыше! Я уверенна, что для вашего Ангелочка, Вы, подберете самое лучшее имя*) Самое главное чтобы она была здорова и счастлива, пусть Боженька и Ангел Хранитель бережет ЕЕ. Я свою дочечку назову Меланией (Мелания, Melanie, Emelie, Emeli)...может и Вам понравиться?*)

восхищения Вашему блогу!
с любовью,
Helena_VS
*)
http://helenavs.blogspot.com

Ingrida zei

Jeg tror på navnet Luisa,Mishel,Kristina :)


http://sweetingrida.blogspot.com/

Anoniem zei

nancy van velzen18-03-12 11:45:54
hoi marijk,
ik denk dat jullie kleine meisje lieve gaat heten of lente liefs nancy

Anoniem zei

Hay Marijke,
Ik denk dat het NOA ELIZE
gaat heten
ben erg benieuwd hoor

Groetjes,Ellie

masterklass80 zei

http://www.liveinternet.ru/users/alinapupsi/post202202693/

какая она божественно нежная!!!дыхание весны,солнечный лучик,она просто божественна!!!

Ulla's Quilt World zei

It's so lovely! :)
www.quiltworld2.blogspot.com
Hugs, Ulla (from Finland)

patricia zei

Hallo Marijke, ik neem geregeld een kijkje op je blog, het is gewoon hartverwarmend om mee te mogen kijken bij jullie prachtige familie. Zoveel liefde en warmte het straalt er gewoon vanaf. Ook jou creativiteit geeft mij enorm veel zin en energie om zelf dingen te maken. Op elke foto die we te zien krijgen straalt het geluk van je gezicht. Je lijkt me een enorm toffe,lieve mama. Spijtig dat ik in België woon, zo een buurvrouw mis ik hier, gewoon eens lekker op de thee en gezellig bijpraten. Ik wens je veel succes bij je hobby's en een goede gezondheid en heel veel geluk voor het kleine prinsesje dat binnenkort het daglicht ziet, aan liefde zal het haar zeker niet ontbreken. Ook jou dochter ziet er een heel lieve uit en ze gaat zeker een supper mama worden. Ik hoop je ooit eens te mogen ontmoeten op een beren beurs of misschien wel tijdens een workshop bij u waar ik naar uitkijk om in de toekomst eens te komen volgen. Maar eerst gun ik je alle rust om te genieten van jullie kleine prinsesje, ik waag een gokje op de naam Louize-Marie. Veel succes voor de mama en papa. Ik kijk uit naar het volgende blogje.
En moest ik het geluk hebben om het lente beestje te winnen, zal ik het met heel veel liefde ontvangen en koesteren. Vriendelijke groeten Patricia uit België.

Duendes zei

Hello my friend ,
is wonderful very precious!!

happy Sunday!!
Hugs.
Your name could be Libelula...
I'll take you to my blog ok.

Audrey/Kicks 'n' Giggles Nursery zei

I am so excited for you Marijke! 8 days must seem like such a long time as you wait for your new little grand-daughter! What a beautiful giveaway Little Dizzle is! She will be a wonderful treasure to the lucky person that wins her! I don't know where you find the time to do all that you do! I am already a follower of your wonderful blog, and have your link on my blog. It is so hard to choose a name until you see that new beautiful face... but I will guess...Kaitlyn Rose...I can't wait to hear the good news of your grand daughter! Best wishes to you and your daughter!
Sending Love and Hugs,
Audrey/USA

Audrey/Kicks 'n' Giggles Nursery zei

Congratulations on your WOS Spotlight!! I just watched your videos! Your shop is incredibly beautiful, and your grand-daughters nursery is breathtaking!!
Love and Hugs,
Audrey/USA

Vintage Girl zei

What a sweet giveaway, dear Marijke....Dizzle seems to be a flatterer :o)) and he will be a treasure to the lucky winner.

If i had been blessed to have a daughter i had call her Katharina or Charlotte. I like these oldfashioned names.
I think "Rose" would be a wonderful name for you little granddaughter.

Love and hugs,
Birgit
XOXOXOXO

Ingrida zei

I am very glad that you visited my blog, I am honored. I admire your work.<3 <3 <3

Anoniem zei

de gheselle karin19-03-12 12:47:25
hoi Marijke,
ik denk dat je lieve dochter voor haar klaine meid de naam lily-love zal geven
zo niet dan wens ik jullie toch het allerbeste met de kleine spruit
je kijkt er al naar uit zeker om oma te worden
vele dikke wensen voor de mama en de papa
groetjes uit het warme torhout in belgie

Carine zei

Marijke, wat een lief verwarmend diertje...
Ik denk spontaan aan de naam Célestine.
Veel geluk met jullie kleine meisje.

Audrey/Kicks 'n' Giggles Nursery zei

I would like to add your blog button on my blog for your Little Dizzle giveaway, but am having trouble finding it. Where do find the button to copy and paste?
Hugs,
Audrey

Nely zei

Hallo dear Marijke!..What a sweet gievawey..adorable..
I think Hortensie would be great name..


Love and hugs...Nely!

Sandra Post zei

Hoi Marijke,
Hij is erg leuk geworden Dizzle. Heeft echt weer iets 'Marijkes'. Spannend nu hét moment naderbij komt. Geniet er van.
Wat betreft de naam voor de kleine meid....Meike?
Groetjes Sandra

Bonjade zei

Oh ik sluit graag onder aan in de rij.....wat een fans boven me...
Geef ze ongelijk.....zo'n prachtige give-away!!!!
Als dit geen lente is....prachtige tere vleugeltjes van nieuw leven.
De meest wonderschone wimpers ooit........
Een naam voor het kleine wonder:
hmm.....lastig....Sterre misschien, omdat ze in jullie leven zal stralen als een ster.
Of Destiny...omdat ze op haar plekje terecht komt....(of mag ik maar 1 naam raden?)
Of Jade....(zo heet mijn dochter)
Staat voor het hart en geluk ;)
Oh wil nog veel meer namen bedenken ........dat snap je....ben namelijk helemaal verliefd op Dizzle.....
Ze zou zo welkom zijn in mijn huis.......zal haar koesteren....

Fijne dag en succes met de laatste loodjes.

Liefs

Марина Байрак zei

Марийка, поздравляю Вас с рождением внученьки, это такая радость и такое счастье - маленький человечек в семье! У меня сын четырех лет, но если бы родилась девочка, я бы назвала ее Eva ;)
Ссылка на правой боковой панели http://marynabairak.blogspot.com/

Ann zei

Marijke, я очарована вашим творчеством!!!!

Audrey/Kicks 'n' Giggles Nursery zei

Such a beautiful picture of you!! Lisa looks so much like you. You say that you have not had much sleep...but it does not show! You look very happy and excited for you new little girl to arrive!
Hugs,
Audrey

Anoniem zei

Hallo Marijke

Wat een spannende tijd voor jullie!

je hebt weer een prachtig wezentje gecreerd maar ik wet zeker dat jullie kleindochter alles gaat overtreffen!

Ik denk dat Mara een prachtige naam voor haar zal zijn!

Heel veel groetjes Marielle Bastiaane

Wateringen zei

Lieve sisters....

Meisjes wat een leuke reacties op mijn kleine lente beestje Dizzle...
En wat heerlijk dat jullie allemaal van die toffe namen hebben bedacht...

Lisa is nog niet bevallen..ze heeft wel veelal harde buiken...maar het wil nog niet echt doorzetten..
We wachten rustig af, en daar maken we fijne dagen van...vandaag hebben we een heerlijke High tea gehad, en daar hebben we zalig van genoten..

Het is zeer spannend...maar ook een hele speciale tijd...

Lieve sisters nogmaals heerlijk dat jullie allemaal zo meeleven..dit doet ons zo goed..

Ik hoop jullie snel weer te spreken...voor nu
Alle liefs en goeds,

Lisa en Marijke

Anoniem zei

Dag lieve Marijke

Wat een schattig diertje landde er bij jou in de roosjes.
Natuurlijk zou ik haar heel erg graag in mijn roosjes laten landen met haar tere vleugeltjes!

Maarja...dat willen natuurlijk heel veel anderen ook:-)
Ik hoop dat jullie een hele fijne voorbereidingstijd hebben deze week.
Het weer zit in elk geval mee he:-)

Nu een naam....mijn eerste en liefste oppaskindje heet Aukje ...en daarom kies ik deze naam.
HIj is zo lief die naam en het meisje waar hij bij hoort is nog steeds een schatje.

Liefs voor de a.s. mama en oma.

Mia

fiore zei

Senna

elka zei

Какая красота! У вас золотые руки!
И спасибо за шанс выиграть эту очаровательную девочку.
Ссылка на правой боковой панели: http://elarama.blogspot.com/

elka zei

Ой забыла написать имя. Конечно же Мария -Maria, Mary!

Wonen con Amore / Casa Shabby Chic con Amore zei

Hallo Marijke, wat spannend is het het wachten op de komst van je kleindochter! Ik kom elke keer kijken als ze al geboren is ihihihih heel veel succes nog en sterkte aan je dochter met de bevalling! Ik heb schilderijen gemaakt en ben heel benieuwd wat jij er van vind kom je nog even kijken op mijn blog? Liefs Barbara

Rozen van Papier zei

Marijke ik probeer het ook nog gauw!Zo'n prachtig beestje! Hoop dat ik op tijd ben voor de geboorte! Ik denk en ik weet niet of iemand anders die naam al gekozen heeft"Lilly Rose". Er zit wel iets van roze in denk ik. Spannend, ben heel benieuwd! Wat laat ze ons lang wachten hè?

Liefs Janny,
oma van Lyla Rose

Oude lappen zei

Ik gok op Sien.
Hoop dat alles goed gaat.
Liefs Liliane

Anna zei

Lieve Marijke,

Allereerst wens ik voor jullie allemaal het allerbeste toe!
Gezondheid en geluk is toch veel belangrijker dan een naam.
Omdat jouw creatie weer zo sprookjesachtig is geworden, gok ik op de naam Alice (in Wonderland). Ik geloof dat ik deze naam in de reacties nog niet ben tegen gekomen.

Lieve groeten van Anna
http://annashaakwerk.blogspot.com

Roses, Lace and Brocante zei

Dearest Marijke

CONGRATULATIONS on your new baby - the most precious gift of all!
I lOve the name Rose, it is so sweet and feminine.

Your little Dizzle is so sweet and I love how you found her landing in the ROSES..... so special.
She came to meet your new baby and take care of her like a guardian angel!!!!
She has beautiful eyelashes and her sweet little striped tail completes her feminine looks!!
ROSES and DIZZLES go together!!.

I've become your 1100 follower and thank you Marijke for visiting me and leaving such a sweet comment!
love you
xox
Shane

http://roseslaceandbrocante.blogspot.com/

www.justmargie.nl zei

Ik denk aan Gwen............ waarom geen idee........

Karin zei

Oei spannende tijd :-)
Ik denk aan een lief klein meisje en ga voor Rosa :-)
Als ik zou winnen zou ik het aan mijn jongste dochter geven,die heeft alle liefde nodig op het moment
liefs karin

Amira zei

Was für eine süße Teddybär - eine echte Fee)))

Miss Petula Pie zei

Hi Marijke,
I thought Gemma: in Italy is a name so precious!!!
I would like to participate, and I have put your link in my blog :-)
Bear Hugs
Miss Petula Pie

Anoniem zei

Lieve Marijke,

Jij hebt een groot talent gekregen.
Jij maakt andere mensen blij, zelfs in het buitenland.
Met alles wat je maakt straal je liefde uit.
En je wordt nu Omi en Dave Opi, dat is al bijzonder.
Zo'n klein mensenkind, dat is al een wonder.
Ga zo door Marijke.
Wij kijken uit naar het nieuwe boek, het zal vast prachtig zijn.

Veel liefs van je zus Elise.

Anoniem zei

Hallo Marijke,
Na dat mooie prinsessen kamertje van je aankomende kleindochter te hebben bewondert kan hier maar een naam goed zijn Princess!!!

Groetjes uit Zaandam, Anneke

Ineke van den Akker zei

Ha Marijke,

Volgens mij wordt het "FEA" of FAY of FEE. Maakt allemaal niet uit. Als het maar gezond is.
Spannende dagen! Nog even geduld.
dikke kus,
Ineke

Karin zei

Beste Marijke.

Wat een schattig klein beestje heb je weer gemaakt.Maar het mooiste is in aantocht, jullie kleine kleindochter prinses.Ik denk dat ze Chloé gaat heten.Veel liefs Karin

Pure by me zei

Hoi Marijke,wat een spanning,misschien is je kleindochtertje inmiddels al wel geboren...
Ik gok op de naam Rose iig een Engels klinkende naam..
Ik ben volger geworden en wil graag meedoen aan je give away want wat is het een prachtige Dizzle..

Lieve groet Chris

inga zei

Congratulations!
Eloise?
very sweet Dizzle ♥ ♥ ♥ I hope for the best
hugs
Gerda

Anoniem zei

Hallo Marijke,

Wat een super mooie Dizzle!

Ik gok op de naam "FLEUR",omdat ik je een bloem van een vrouw vind.
Alles wat je maakt is zo mooi en met liefde gemaakt.

Ik wens jullie het allerbeste met jullie kleine prinsesje.


Groetjes Mia uit Belgie

Pink Princess zei

HEE lieve Marijke, hier ben ik weer. Heeft lang geduurd maar dan toch. Wat een schatje is dit weer, graag doe ik een poging. Ik denk dat jullie kleindochtertje de mooie naam van Roos gaat krijgen, waarom?? Tja....oma houd van roosjes en romantiek....vandaar ♥
Verder is alles geweldig hier, ben ZO gelukkig eindelijk thuis z\te zijn.

Hee meiskje, kom je ff kijken op mijn bloggie?? Staan 2 leuke foto's op hihi.

Dikke knuf en veel liefs van je dinnetje in Thailand.
PS je mooie hart hangt al vanaf dag een aan mijn slaapkamerdeur...zo mooi ♥

Ольга Дарсоль zei

Ваши малыши прекрасны!
А имена.... это и правда сложно. Имя навсегда. Моих девочек зовут Дарья и Софья)))) А еще есть прекрасное имя - Евангелина.
Ссылка на левой панельке
http://chervotkin.blogspot.com/
Заходите в гости! Буду рада!

Joke zei

Leuk dat je me een berichtje stuurd
kan ik ook nog even mee doen.
Voor mij is de mooiste meisjes naam
Bo want zo heet mijn eigen dochter die wordt bijna 21 jaar.
Ik vind hem zo mooi omdat je hem niet kan afkorte en op zijn frans (dan schrijf je het iets anders maar de uitspraak is het zelfde)betekend het mooi!!
En dat Is mijn meisje ook ze was heel klein nog geen 4 pond maar een echt te BO !!
Fijne zonnige week en super spannend zon eerste klein kind
hopelijk gaat alles goed wens je dochter sterkte....
Lieve groetjes Joke

Tante Jo zei

Hoi (bijna oma )Marijke,

Oooo wat spannend voor jullie allemaal !!!!
Bijna is het zover...........en ik weet zeker dat het schatje een hele bijzondere naam zal krijgen.
Ze krijgt in ieder geval een prachtig en mooi kamertje PFFFF.

Wat gezellig dat je af en toe eventjes bij mij op de koffie komt ...........altijd erg gezellig hihi.

Meid.......succes de komende dag of dagen......SPANNEND !!!

Groetjes Tante Jo

Lisa zei

Hi! You are so sweet to have visited my blog and leave me a comment. I'm so humbled and appreciate your visit. :)

Your bear is to die for! How incredibly sweet!!! I just want to touch her. LOL I've always loved the name Willow and the other would be my daughter's name which is Sydney Rae.

I hope to win her!!!!! Thank you for the chance.
Hugs,
Lisa Valentine
www.randomonpurposelife.com

Roses, Lace and Brocante zei

Dearest Marijke
I have placed your button on my blog - so I am making another comment.

Ooo it's so exciting waiting for news of the birth of your first grandchild.
Dear Marijke, I can tell you love her now even before she is born, she will be a very precious and treasured baby.
xox
love
Shane

Ingrids muggensteekjes zei

Hoi lieve Marijke,
oh wat een schatje is dit weer, zooo'n lief snoetje. Hoop dat alles voorspoedig verloopt voor je dochter en ik denk dat jullie kleinkindje de naam Daisy gaat krijgen. Geniet van deze mooie tijd samen!
Liefs en een dikke knuf, Ingrid.

Zazoe zei

Hallo lieve Marijke,

Ik kom nog even gluren of het kleine prinsesje haar opwachting al heeft gemaakt... maar ik geloof dat we nog even geduld moeten hebben! Weet dat we aan jullie denken, dikke knuffel, grote klapzoen en veel liefs! XX Nina

Carla zei

Ik kwam ook even kijken of er al nieuws was...kon het weten anders had ik het wel gezien in mijn links.
Maar goed..het dametje moet dus nog even toilet maken(zoals ze dat vroeger noemde) ik weet wat het is hoor om te moeten wachten op je kleindochter....hier was ze ruim 14dagen over tijd.
je kunt het er op een gegeven moment wel uitkijken haha.
Maar ja...het komt als het er klaar voor is zei mijn dochter dan, en zo is het ook.
Meissie..sterkte met wachten mocht dat nog nodig zijn, want misschien is ze er al en ben je veel te druk om het ons te laten weten.
In ieder geval..
een dikke knuf....Carla

Princesa Nadie zei

Delighted to meet you,visiting your lovely blog has been a pleasure
Hugs

Rayanne zei

So happy to have a new friend!! And your world over here is so "lovely".
Thanks for following...I'm following too!

lapappilon zei

hello!
I want to play with you...please enter my name....
I like your works!

Astor....

lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

soledad zei

Oh sooo sweet! I would love to have a chance to win! :)
Your name "Hope" Could be ... .:)
Hugs
Rita from Hungary.

Eva Agnes zei

Hi Marijke,
I think it might be DAWN.
She is due any minute now, isn't she?
Love Eva Agnes

Knillie Bears zei

Hoi Marijke,
Nog niets geboren zie ik wat spanned allemaal,kijk elke keer stiekem of er al wat op het blog staat.Hoop dat jullie niet meer al te lang hoefen wachten op het kleine meisje,nou succes en heel veel liefs.

Groetjes Corina

Karin zei

Dacht kom ff kijken of de baby er al is,nee dus...
Hopelijk komt jullie kleindochter gauw en kunnen jullie allemaal genieten van deze kleine meid.
groetjes karin

xxx roxy zei

ik gok cynthia
dit omdat ik dat prachtig vind
groetjes roxy

Willeke zei

Ha Marijke,

Welkom op mijn blog! Leuk dat je zo enthousiast bent.
Wat een leuke hobby heb je zeg. Erg knap hoor..

Hartelijke groet,
Willeke

Pure by me zei

Oh meid,ik ben heel benieuwd of je kleindochter al is geboren...Lieve groet Chris

idémakeriet zei

Hoi Marijke,
Ik kreeg onlangs een leuk berichtje van jouw op mijn blog.
Toen ik je naam zag staan kwam mij dit al bekend voor en toen ik je blog aan klikte wiste ik het meteen.
We hebben een tijdje geleden ook een poosje met elkaar geblogt maar ik ben je toen uit het oog verloren, ben op zoek gegaan maar komn niet meer op je naam komen.
En nu kreeg ik weer een berichtje van jou, helemaal super.
Jij maakt de mooiste fguurtjes/poppeetjes die ik ooit heb gezien, zo lief en gedetailleerd, gewoon super.
Ik val dan ook direkt met mijn neus in de boter dat je een give awy hebt, leuk ik wil graag mee doen.
O wat spannend dat je oma wordt.
Ja de naam daar vraag je me wat.
Ik gok op Mette.
Heel fijn weekend.
Liefs Gerda

Emma zei

Wat een byzonderheid om oma te worden.
Dat is niet iedereen gegeven.....
De naam die mij te binnen schiet is:
Loralie.

Anoniem zei

nancy01-04-12 11:24:07
hallo Marijke ,
is de spanning al voorbij of niet meer te houden??
wens jullie veel liefs

Fia zei

Ha Marijke...

Ik dacht ga eens bij je langs is al een poosje geleden dat is bij je geweest ben....alles is nog rustig denk ik of de kleine is al geboren???
We zullen het vast wel horen en de naam tja.......misschien Marijke naar haar Oma...???

Liefs Fia

Bita zei

hello
Thanks for visiting my blog, I love your blog too.
I'm from Brazil, Parana.
Keep me fol the news I have always inspiring.

marijke zei

vindt het eng stil op je blog hoe is het? gaat alles goed met moeder en kindje , is de lieve kleine meid er al???

Petra zei

Wat een cutie ;-))

Het blijft gokken, ik zeg Nora. Nora betekent "trots" en dat zegt toch genoeg.....

tanja zei

Ik ga voor de naam roos euh is de kleine er al spannend xxxx tanja

Anna zei

Ik vind Charlotte een mooie naam het kan voor een prinsesje maar ook voor een stoer meisje.
Anna

lizzidroege zei

o my your blog and bear is so beautiful o my, i would name her Hope as she holds all the hope for today and tomorrow in her heart... just lovely creations
www.lizzidroege.typepad.com

janfien zei

In de hoop nog op tijd te zijn, schrijf ik hier de naam die alleen maar bij jullie meisje kan passen: Merveille!
Veel liefs
Josephine. Sweden

Monica Spicer zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
tella-toys zei

У меня внучка-Елизавета, Лизочка, Лизок, Лиззи. Когда мы приезжаем на отдых в разные страны, где спрашивают её имя, она отвечает: Элизабет. И сразу следует реакция: О, королева! Если бы у меня была ещё одна внучка, я бы назвала её Полиной (Поленька, Полли, Паулина, Павлинка). Но у меня нет второй внучки! А дочь моя предлагает: Анна (Энни, Эн, Нюся, Нюрочка). У вас чудесный блог! Буду с радостью ваши ПЧ.

amy zei

Ik denk dat het een naam wordt die niemand kan raden
een hele aparte mooie naam bij zo n mooi kindje
Ik ga voor Precious
Wat staat voor dierbaar ...
Wat kan ik nog meer zeggen ?
Ik zal de give away op mn blog plaatsen
Lieve Groet Amy

masterklass80 zei

I think the baby name Evrashka