maandag 16 april 2012

Heel goed nieuws...mijn boek wordt eerdaags geboren..

Heey meisies...

Het is hier al een klein beetje feest!!
Ik zal het allemaal even uitleggen meisjes..
Dit is Marie Clayre...en zij heeft in haar rok een 
etagere, en hier staan heerlijke kanten taartjes van stof op.
Het een schattige roosje bovenop het taartje
maakt het zo snoezig...
Kijk Marie Clayre is ook erg blij kijk maar eens naar 
haar muizenoogjes...zij kan ook niet wachten om jullie meer
te vertellen..
Ik kan jullie vertellen dat mijn boek heel snel kan laten zien!!
Eerst zal ik jullie vol trots de naam van mijn boek vertellen..
Marijke's mooie Mijmeringen
Waarom deze titel?
Omdat ik zo graag mag mijmeren, even rust nemen in deze vaak
drukke wereld...even uit het raam kijken naar de bomen en de vogels..
Dan wordt ik rustig en dan mag ik graag mijmeren..
En door te mijmeren ontstaan er vaak prachtige dingen..
Muisjes met mutsjes...en barokke dames met hoge pruikjes..
En dit boek wat ik met mijn hart heb geschreven is rijkelijk
gevuld met prachtige foto's, korte verhaaltjes en tal
van beschrijvingen en patronen...
Kijk dit is een marionet muisje...kleine Evie..
deze schepseltjes komen ook in mijn boek...
En met een zeer grote trots mag ik jullie nu eindelijk
vertellen dat ik ook een aantal gasten heb uitgenodigd in mijn
boek...en de namen van deze gasten zal ik jullie woensdag vertellen..
Ik ben super blij dat deze gasten, stuk voor stuk mensen met
een hart van goud en ontzettend creatief...mijn boek 
een glans hebben gegeven...
Wij hebben al een klein beetje feest...omdat als alles
goed gaat mijn eerste boek a.s vrijdag gedrukt gaat worden..
Na een jaar keihard werken...wordt mijn boek geboren!
Ja meisjes...er vinden op dit moment in mijn leven tal van
geboortes plaats...eerst ons lieve kleine meisje
Sophie Ann
en dan binnenkort mijn boek...!

Meisjes jullie horen woensdag meer...ik verheug me er zo op jullie
alles te kunnen vertellen...

Liefs..
Marijke

Weet je wat raar is? Ik kan niet vliegen en toch ben ik in de wolken...

56 opmerkingen:

Marguerite zei

Ohhh wat mooi!!
Dat je dat zo kan maken....
Ga je het boek zelf uitbrengen of kan ik het bij de boekhandel kopen.
Ben helemaal verliefd op je marionetmuisje.
Groetjes Marguerite

Pink Princess zei

Joh wat goed zeg...eindelijk dan toch je boek op de markt ... gefeliciteerd. Hihi...stuur je internationaal??????? *__*

Dat muisje is weer een dot, zoals alles van je...ben er echt verliefd op..op je stijltje maar dat weet je al.

Heel veel liefs en toi toi voor je boek....ben trots op je.

Marian uit Thailand

ida zei

ach, wat ziet dit er schattig uit!!
en wat leuk dat er een boek uitkomt
van jou, zal vast fantastisch zijn..

groetjes Ida

Zaanse Zolder zei

oh prachtig, vooral je marionette muisje is zoooooooooooo cute !
Ik ben heel nieuwsgierig naar je boek. Ik zie daarin ineens een heel mooi verjaardagscadeau om te vragen.
x Syl

justwendy zei

Van harte gefeliciteerd, met je boek. Echt super. Blijf nog maar lekker even op die wolk zitten het is je van harte gegunt.

liefs wendy

Elly zei

Lieve Marijke,

Eindelijk is het dan zover...na de gehoorte van je schattige kleindochter, nu dan toch eindelijk de geboorte van je nieuwste boek. Ik ben reuze benieuwd hoe het geworden is, maar jou en jouw creativiteit kennende, zal het resultaat ongetwijfeld weer PRACHTIG zijn!!!

liefs, Elly

Peeters Liliane zei

O dit is wel heel erg leuk! Ik zit al te popelen om dit in handen te krijgen. Ben ook wel nieuwsgierig wie jouw gasten zijn. Maar één ding weet ik al zeker het zal ongetwijfeld een heel mooi boek zijn een sierraad om te hebben en te koesteren. Jij moet nu toch wel heel erg ongeduldig zijn of ben ik daar mis in?
Lieve groet,
Liliane

wesliane zei

félicitation pour ce livre , que de belles naissances pour vous en ce moment, après merveilleuse petite princesse, un livre.
que du bonheur pour vous et je vous souhaite de tout mon coeur , que cela continue longtemps.
j espère que je pourrais trouver votre livre en France.
mes amitiées et encore felicitation

Sezoentje-Sonja zei

Wat ziet dit er allemaal veelbelovend uit, het is heerlijk om binnenkort gewoon in de sofa te kunnen zitten, bladerend in jouw prachtige zoete droomwereld.
Ik geloof dat ik ook heel veel van geboortes hou hoor Marijke ;))
Ben zo benieuwd naar je mooie boek, wat een prachtige titel,
heel veel liefs, Sonja

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Han Harte gefeliciteerd je verdient het met al je mooie dingen die je maakt , het boekt zou prachtig zijn dat is 1 ding wat we zeker weten iets wat uit jou gevoel komt kan alleen maar mooi zijn ....heerlijk op die wolk blijven zitten hoor hahahhaha ,geniet er maar lekker van lieve groet rosita xxx

Kris zei

Congratulations Marijke! I know how hard you have worked for this and I'm sure it is like a dream come true!

Marie Clayre and Evie are both adorable as are all the dolls and animals that you create. I can see the love and attention to the smallest details. I am very excited for you and I hope that you sell all of them!

Please let me know when it becomes available.

Love and hugs,

Kris

Agnes zei

hoi marijke
oohh wat zijn marie clayre en kleine evie mooi.
hopelijk mag je nog heel lang blijven mijmeren, zodat wij kunnen blijven genieten van je prachtige creaties.
jammer dat je boek vrijdag pas naar de drukker gaat, ik had die graag zondag al bij je willen kopen.
gr.agnes

Janny zei

Oh dit ziet er al zo schattig uit, zo sprookjesachtig, je boek zal sprookjesachtig mooi zijn! Ben heel benieuwd naar jouw mijmeringen......

Liefs Janny

Christine zei

Hey lieve vriendin,
Ook ik mijmer zalig met je mee en ben voor jou in de wolken.
Wat een prachtige titel heb je gekozen voor dit boek, al moet ik voorzichtig zijn om het goed uit te spreken.
Het is een groot feest voor jou en de mooie foto's die je nu al laat zien, geven een tipje van de sluier voor ons.
Prachtig die zwevende muisjes met hun tule rokjes.
Menig bezitster van jou boek zal proberen zulke creaties te gaan maken.
Je maakt ons nu wel nieuwsgierig wat je allemaal in petto hebt, maar het is gelukkig al bijna Woensdag.
Veel succes en mijmer lekker verder in deze soms al wat zonnige wereld.
Knuffels en dikke kus Chrissie

Eva Agnes zei

Wonderful!!
Love and hugs
Eva Agnes

Collie-Collie.com zei

Ik kan me voorstellen dat je in de wolken ben... Héérlijk zoveel mooi nieuws. Ik ben héél benieuwd naar je nieuwe boek.

...en mijmeren.... heb ik vanochtend veel gedaan... Ik kon me gewoon niet bewegen, mijn gedachten vlogen steeds weg en waren druk met iets in mijn hoofd... en na een paar uur móest ik tekenen en is er een doddel van een jurk ontstaan... Heerlijk hoor dat mijmeren!

Groetjes en liefs, Collie

lien zei

Wow, je eigen boek, wat gaaf!! Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. geniet van al het moois dat op je pad komt! Liefs Carolien

Carla zei

Nou meis...da's echt te gek zeg...spannend!!
Heerlijk om je gedachten zo tot uitdrukking te kunnen brengen!!
En daar dan nog eens zoveel mensen weer blij mee te maken..da's toch geweldig!!
Oh meis...jij maakt eigenlijk alleen maar mooie creatie's !!
Ben wel benieuwd naar je boek hoor!!
liefs Carla.

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Wat een feest hé,... je nieuwe boek binnekort helemaal in het echt te zien!! Toch heel speciaal na al dat harde werken...!! Ben ook heel benieuwd naar al die prachtige sfeervolle foto's..., dat wordt genieten!!

Hier is het ook een beetje feest.., ben vandaag jarig!! En ik ga zo dadelijk mijn etsy winkeltje openen op internet.. ben benieuwd hoe dat gaat lopen!!


Heel veel liefs,
Jacqueline

Rita zei

wat super voor je marijke een eigen boek!!!. de muisjes zijn ook weer zoo lief!!!

Evelyne zei

O, Marijke wat heb je toch weer wat moois gemaakt. Ik vind Evie( mijn koosnaampje) zo'n schatje!!
Ik ben ook zo benieuwd naar je boek.
Het kan niet anders zijn dat wij weer mijmeren als we jou boek zien.
Heel veel succes in Gilze komende zondag.
Wel jammer want ik rijd uitgerekend net die zondag terug naar Frankrijk en woon dichtbij Gilze. Had leuk gewest je te ontmoeten.
Veel liefs, Evelyne

Riet zei

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je boek lieve Marijke. Wat een heerlijk feest. k ben zo benieuwd hoe het geworden is. En wat een schoonheid is Marie Clayre. Die wimpers, daar zou je toch helemaal jaloers op worden. :))Lieve groet van Riet

vrouw Hommel zei

Lieve Marijke, als jij mijmert kun je overal naar toe vliegen , waar je ook naar toe wilt.
We feesten dus door, begrijp ik!
lieve groet

gerrie zei

Hoi Marijke ,wat zal dat een prachtig boek zijn,ik ben heel benieuwd!
Wat een schatige kleindochter heb je toch,zo lief met die zwarte haartjes!
Groetjes Gerrie.

Carla zei

Lieve Marijke,

Ja hoor heb je pakje ontvangen.,.heb je mijn mail niet gehad??
Die had ik je dezelfde avond nog gestuurd.

Ben er super blij mee..ik heb er vandaag even foo's van gemaakt...ga er morgen even een post over maken.

liefs Carla

Carla zei

ps...oh ships..ben weer lekker bezig...die koop je gewoon bij de Praxis of Gamma..noem ze maar op hahaha

Marlena zei

Really cool! I am delighted your works.

tella-toys zei

A-ahhh! Ik ben blij! Hoe mooi! Gefeliciteerd met de geboorte van het boek! Magic boek!

Linda zei

Wat gaaf Marijke! Jou mooie creaties in je eigen boek, wauw dat moet wel een heel geweldig gevoel zijn zeg! Je bent echt een creatieve duizendpoot, heel knap hoe je dat allemaal doet hoor! Mooie dingen maken, bloggen, workshops geven en dan nu je mooie kleindochtertje er bij waar je vast ook zoveel mogelijk tijd mee wilt doorbrengen. Heel bijzonder allemaal, kan me voorstellen dat je in de wolken bent met dit alles! Liefs van Linda.

patricia zei

Hoi Marijke, proficiat met je boek dat er aan komt. Ik kijk er naar uit. Elke keer ik op je blogje kom kijken geeft dat possitieve energie. Je wordt gewoon blij van al die mooie dingen die jij maakt. Dit verwacht ik ook van je boek, eentje om te koesteren. Geniet van al die mooie dingen in je leven Marijke, en dank je wel dat je ons laat meegenieten.
Vriendelijke groetjes Patricia

Gerry zei

Oh, wat geef je ons weer mooie dingen om te zien! Zo kunstig en zo prachtig!
En wat geweldig, je eigen boek! Ja, dat is wel een feestje waard.
Eerst op de wolk voor het mooie geboortewonder, nu nog op de wolk voor het tweede wonder, een boek. Zo mag je dat toch wel noemen, zoveel creativiteit en kunstzinnigheid, een gave!
Geniet ervan deze week, Marijke!

Lieve groet,
Gerry

Pascale zei

Van harte gefeliciteerd met je boek! Spannend hoor. Blijf nog maar lekker in de wolken!
Groetjes, Pascale

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Ik ben als de Dood voor muizen !!!
maar die van jou zijn echt
schattig !!
veel succes met het boek.

xxx Groetjes Manja

Brocante de Knotwilg

liesje zei

Wat is Marie clayre een mooi meisje en die kanten taartjes zo mooi.Ook ik kijk ernaar uit,dat boek van U en ook nog patroontjes erin ben er benieuwd naar.
Lieve groetjes Carine

Anoniem zei

Hallo Marijke,

Wat is het leuk om op je Blog te mogen komen,en wat ben jij een vrolijk mens met een grote V,zoveel positieve energie geef jij andere mensen,super is dat...Heel leuk dat je boek uit gaat komen en wil het dan ook graag gaan kopen,vooral door je positieve verhalen en geweldig wereldje waarin je leeft,echt een genot om je posten te mogen lezen
en wat voor moois we te zien krijgen het zal geweldig worden.

Warme groet Helene.

"Création" zei

JOEPIE!!! Super lieve Marijke,
wat zal dat een enorm emotioneel moment zijn als je zo'n eerste exemplaar daadwerkelijk in handen krijgt.

Uiteindelijk lijkt het toch opeens allemaal heel vlug te gaan en na heel veel werk en alle inspanningen mag je zo trots zijn als een pauw op dit meesterwerk van jou hand!!!

Prachtige titel draagt je boek en zo helemaal Marijke.

Lief meiske, veel succes vrijdag in ieder geval en ik hoop dat je de spanning nog even aankan.......

En vlieg en mijmer maar heerlijk door roze en boeken wolkjes.....

Veel liefs
Josephine xxx

Kays Kids zei

What a month April has been. Your books sounds delightful. Sophie more delightful.
hugs

rosarod zei

Hallo Marijke, die prachtige creaties! Kijk altijd lekker! stevig, zodat je boek een succes wordt! Gefeliciteerd met je kleindochter! Groeten, Rose M.

Claudia zei

Two wonderful georgeous dolls, dear Marijke!
Have a lovely day,
love and hugs
Claudia

Milly Me® Teddy Bears zei

Nou ik kan me voorstellen dat jij op dit moment in de wolken bent! Dat zou ik ook zijn.
Meid wat heb je weer prachtige creaties gemaakt en wat een prachtige foto's om naar te kijken.
Wat zal het spannend zijn om voor het eerst in je boek te kijken....Ik word wel nieuwsgierig hoor! Pffff je maakt het wel spannend.
Geniet op dit moment van alles en bij je titel en je beschrijving kan ik mij alles voorstellen.

Koesssssssssss, Thea x

Zazoe zei

Lieve Marijke,

Wát een leuk nieuws!!! Ik ben erg benieuwd naar je boek, ik ben ervan overtuigd dat het er net zo ontzettend mooi gaat uit zien als al jouw prachtige creaties! Ik bewonder je creativiteit en wat heerlijk dat je dit nu gaat vastleggen, niet alleen in je mooie blog, maar ook nog eens in een boek. Kunnen we dat boek straks in de winkel of via jou aanschaffen? Ik zou het heel graag kopen en een ereplaatsje hier in mijn huisje geven...

Nou lieverd, nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover. ;-)

Dikke klapzoen voor jouw XX

BROCANTERIE DERDIJK zei

Ik kan me goed voorstellen dat je je in de wolken voelt...
Eerst de geboorte van je mooie lieve kleindochter en nu de geboorte van je boek, die volgens mij helemaal geweldig word met jou mooie creaties!!!

Lieve groetjes,
Esther

Nely zei

Hallo my dear Marijke!
Ohhh so lovely dolls, ..baeutiful and totaly magic,you are so kreativ:)
Hugs and kiss Nely!

Anoniem zei

Hee lieve Marijke meis

Wat zie ik nú toch weer voor moois op je Blog?
Twee schattige muizen....ze zijn echt superschattig.

Natuurlijk zou je ze zó mee naar huis willen nemen als je ze in het echt zag:-)

Het is nu bijna zover...het tweede kindje wordt bijna geboren dit jaar!
En wat is het weer spannend.
Vrijdag wordt het boek gedrukt...dat zal een feestelijke dag zijn bij jullie.
Maar natuurlijk ook een beetje hier bij mij want ik kan mij mee verheugen uiteraard:-)

Wat zal er wat gemijmerd worden als jouw boek is gekocht door vele bewonderaars!

En morgen krijgen we te horen wie er aan jouw boek hebben mee gewerkt...spannend!
Nog maar één nachtje slapen:-)

Als het goed is zien wij ons zondag....ik verheug mij erop.

Liefs.....Mia

Grietje zei

Wat geweldig Marijke.....je eigen boek.....
Het wordt vast en zeker super mooi......dat kan niet anders met al jou mooie mijmeringen erin.....

Prettige dag verder,
Groetjes Grietje

Anoniem zei

Lieve Barones ,

Wat prachtig ziet Marie-clayre er uit ,met haar twinkeltjes in haar oogjes ,en kleine Evie dan :-)
Wat spannend he lieve Marijke ,bijna is het zover,jou sprookjes achtige boek ,iets waarop je trots kunt zijn, na al je harde werken ,ik kijk er ontzettend naar uit om jou mooie boek in te zien ,en er van te leren!:-)

Veel liefs dikke kus van mij ,caroline xxxx

Fia zei

Eerst van harte gefeliciteerd met je boek jou kennende zal het prachtig en heel verzorgd zijn...ik had al iets gezien op de site van Eva.
Al jouw mooie en lieve schepseltjes zijn met liefde gemaakt ook deze schatjes weer..
Mijmer lekker door meis..

liefs Fia

Ineke van den Akker zei

Ha Marijke,
Wat een fantastisch nieuws.
Van harte gefeliciteerd!
veel LIEFDE,
Ineke

Anoniem zei

Lieve Marijke



Wat ben je een ster
Zoveel talent waar blijf je het halen
Steeds weer nieuwe dingen
Hoe blijf je het verzinnen
Je bent wel echt speciaal
en O zo joviaal
Met al jou entoesiasme
blijf je ons weer verassen
Blijf nog maar even zweven
en genieten van het leven
Want lieve schat !
Het leven duurt maar even



Bedankt Marijke de sjaal en patroontje zijn aangekomen

Veel liefs

Wateringen zei

Lieve Marleen,

Wat een schattig gedichtje...
Wat ontzettend lief dat je dit speciaal voor
mij hebt gemaakt...
Dank voor je lieve woorden meis,

Liefs en goeds,
Marijke

24 Homes zei

hoi Marijke, leuk dat je onze blog hebt gevonden. Ik ben maar meteen op je uitnodiging in gegaan en even bij jou langs gekomen. Wat heb je een bijzonder talent en unieke stijl. Mooi kleurgebruik bij deze poppen zeg. Ik ben heel benieuwd naar je boek. wij volgen jou,
liefs,
Karin Joan
www.24homes.blogspot.com

Thuis bij Tjits zei

oh lieve Marijke wat een geweldig nieuws, geen wonder dat je in de wolken bent!!! wat zal dit spannend voor je zijn!

liefs van Tjits

Duendes zei

Hello,
is a charming creature...and long eyelashes are adorable!!
hugs.

Raminhos de Pano zei

Eu estou encantada com essas fotos,parabéns pela artista que você é.Sou fã de tudo aqui.
E a bebe quando é que vai nos mostrar mais fotos dela?
Um abraço de Fernanda

1968deWinkel zei

Alvast gefeliciteerd, een boek uitgeven is ook mijn droom... heel veel succes en ik ben benieuwd, groetjes Paula

gerrie zei

Hallo Marijke.dat kan niet anders dan een super mooi boek zijn!!
Ik ben zeer benieuwd!
Groetjes Gerrie.