woensdag 25 april 2012

Ik koester de mooie momenten in mijn leven...

Lieve sisters,

Ik wil jullie bedanken voor jullie felicitatie's
 op mijn vorige post!
Geweldig dat jullie zo hartelijk en lief hebben gereageerd!
Ik wil toch ook weer bedanken voor alle mooie kaartjes, lieve
kadootjes, zelfs vanuit Frankrijk en Amerika.
En een zeer bijzonder kado van Sonja www.sezoentje-sonja.blogspot.com
Zijn maakte met zoveel plezier een prachtige borduurlap.
Met de naam Sophie Ann en een schattig waslijntje...alles
is zo prachtig geborduurd..zo verfijnd.
Van deze lap heb ik een geboortekussen gemaakt...
Lieve lieve Sonja..het is prachtig en heel erg
bedankt ook namens Lisa en Dennis.
Op dit moment staat mijn hele wereld op z'n kop..
Ik heb helaas niet veel tijd om jullie blogs te bezoeken..ik mis
jullie wel,maar mijn dagen zijn zo gevuld op dit moment....!
Onze kleine Sophie Ann is nog maar net geboren, en sisters ik ben werkelijk
tot over mijn oren verliefd op dit kleine mensje...
Ze is nu drie weekjes en soms lacht ze al...ze is zo rustig en lief.
Lisa is helaas in de lappenmand..eerst een borstontsteking,
met hoge koorts en nu weer een buikvirus, ze is nog erg zwak,
en heeft nog veel rust nodig, wij zorgen goed voor haar, en hopelijk
zal zij zich snel wat beter voelen..lief meiske van ons.
Het geboortekussen ligt aan het voeteneinde van het ledikantje en
dit staat zo schattig.
Het kant wat om het kussen zit, is hetzelfde als wat ik voor de
wieg heb gebruikt..
Zien jullie die schattige sokjes aan de waslijn hangen?
De datum heb ik er nu opgeborduurd, maar deze foto's
heb ik genomen voordat kleine Sophie was geboren.
Wij noemen Sophie, Pocahantas...het is net
een klein indiaantje, vinden jullie ook niet?
Ook wil je jullie graag mijn naaigereipopje laten zien..
 dit is ...Victoria
Zij is gemaakt op een paspopje..en ze lijkt zo uit het circus te zijn
weggestapt...
Victoria geeft mij Love and Inspiration...
Ik hoop dat ze jullie ook veel inspiratie geeft!
Haar mutsje heb ik gemaakt van een oud stukje kant..
Aan haar hals hangt een klosje..

Ik koester de mooie momenten..
die zich afspelen in mijn leven!
Ik ben zo dankbaar voor alles....
Liefs,
Marijke
XXX

50 opmerkingen:

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

hoi lieverd wat heb je dat weer prachtig gemaakt en sonja natuurlijk hoop dat Lisa gauw weer opknapt. Wat is het toch een dotje die en dat haarrrrr prachtigggg dikke kus voor allemaal en heel veel sterkte ...fijne week lieve groet rosita

Zaanse Zolder zei

Wat een mooi geborduurd lapje, ik zou willen dat ik zoiets moois zou kunnen maken, zo verfijnd. Je naaigerei-poppetje is ook weer om op te eten zo mooi.
Enne.... natuurlijk ben je druk met je kleindochter en het verzorgen van je eigen meisje. Wat ellendig dat het even niet lekker gaat, hopelijk gaat het snel weer goed met haar en kan ze volop genieten van al het moois !
Knuf van Syl

rosarod zei

Hallo Marijke, kostbare geschenken zo mooi Sophie! Proficiat aan de moeder en oma! Kostbare momenten! Uw nieuwe creatie ziet er zo mooi! Ik hou van je boek! stuur een e-mail die je niet kent als je kwam, liet ik mijn e-saber.pues heeft problemen, dus de groeten! Rose M

Marguerite zei

Wat een prachtig kussen. En zo lief dat mensen dat zo maar voor je kleindochter maken.
Je pop is ook om verliefd op te worden, zo mooi en zo knap gemaakt.
En dan je kleindochter wat een haren. Mijn oudste dochter was al 1 jaar toen ik maar eens een kammetje ging halen. Net als de jongste zo kaal als een biljartbal.
Groetjes en vertroetel ze maar lekker.
Marguerite

Thuis bij Tjits zei

wat fijn lieverd dat je zo geniet van alle mooie en kostbare momenten in je je leven, koester ze!!
en wat lief van Sonja dat ze dit mooie kunstwerkje voor je geborduurd heeft en wat is het kussentje mooi geworden!!
en Victoria mag er ook zijn, weer zo knap gemaakt!

geniet van alles!
liefs van Tjits

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Wat heb je dat toch weer prachtig gemaakt, zo'n mooi kussen.
Kleine Sophie, wat is ze lief!
Vervelend dat Lisa zo ziek is, verwen haar maar heerlijk hoor.

Lieve Marijke, geniet heerlijk van de kleine meid en het bloggen, dat komt allemaal wel weer.

Het naaipoppetje is prachtig!

Lieve groet,

Loes

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Wat heb je dat toch weer prachtig gemaakt, zo'n mooi kussen.
Kleine Sophie, wat is ze lief!
Vervelend dat Lisa zo ziek is, verwen haar maar heerlijk hoor.

Lieve Marijke, geniet heerlijk van de kleine meid en het bloggen, dat komt allemaal wel weer.

Het naaipoppetje is prachtig!

Lieve groet,

Loes

Gerry zei

Doe dat in ieder geval, dat koesteren!
Wat een prachtig borduurlapje van Sonja, zij maakt zulke mooie dingen!
Wat grappig dat de baby al een bijnaam heeft, terwijl ze toch zo'n mooie naam heeft. Ze ziet er heel mooi uit.
Je bent zelf ook weer heel mooi creatief bezig geweest.
Wens Lisa veel beterschap!

Lieve groet,
Gerry

Carla zei

Oh lieverd...als je half zo verliefd op jouw kleintje bent als ik op de mijne dan snap ik je helemaal hoor!!
Mijn hart vult zich iedere keer met zoveel liefde als ik dat snoetje met haar kale bolletje zie...dat kan je niet eens beschrijven!!
Wat naar dat jouw dochter zich ook nog steeds niet goed voelt.
Mijn dochter is het ook nog steeds niet te boven jammer genoeg...snel ziek, geen weerstand.
Tja...laten we hopen dat onze meiden snel weer zichzelf zijn.

Wat een prachtig kussen en wat een kunstwerkje dat borduren...zo knap als iemand dat kan!!

Je naaipopje is ook weer een dotje hoor....jij bent ook echt een kunstenares!!

Lieverd..geniet van alle mooie dingen in je leven.

liefs Carla.

sirkkis zei

Suloinen tuo pieni'prinsessa'. Toivon ,että äiti paranee ja hän voisi nauttia vauvastaan paljon. Kauniisti kirjoiltu tuo tyyny, Paljon iloa päiviin ja voimia kaikille jaksaa.

Manja, Brocante de Knotwilg zei

hallo Marijke
wat een dotje is het,
en zoveel haartjes,
lief hoor, mooie foto ook.
vr groetjes Manja
Brocante de Knotwilg

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hallo Marijke,wat een mooie kleindochter,het lijkt ook wel een porseleinen popje.Wat is Sonja toch een lieverd om zoiets moois te maken.Het naaipoppetje vind ik ook een schatje.Groetjes Miranda
Veel beterschap voor je dochter.

Duendes zei

venho saber como estao a vovò e a netinha Sophie.
beijos com ternura.

Danoesja zei

Lieve Marijke

Wat vervelend voor Lisa dat ze zo ziek is, ik hoop dat ze snel opknapt. Wat is het toch een dotje je kleindochter, en wat fijn dat ze het zo goed doet.

Ik vond het erg leuk om je te ontmoeten op de Dabidadag, wat ben je toch een warm mens, en het voelde inderdaad heel vertrouwd. Jou creaties zijn wel wel de mooiste die ik gezien heb daar. Je naaipopje is supermooi, het was gewoon genieten om je creaties in het echt te mogen bewonderen. En wat lief van Sonja om zoiets mooi's voor je kleindochter te maken, het is echt prachtig.

Lieve Marijke, geniet van al die mooie dingen die op je pad komen.

Liefs Danoesja

Riet zei

Lieve Marijke.Wat heb je weer een mooi popje gemaakt,Victoria uit het circus en ik ben verliefd op dat mutsje. Wat naar dat je lieve dochter nu niet helemaal in orde is.Veel sterkte bij de verzorging . Kleine Sophie Ann is een dotje, kan me voorstellen dat je er verliefd op bent.
Nou heb ik 12 Mei Honselersdijk in mijn agenda gezet en gezien dat het maar een half uurtje rijden hier vandaan is dus als alles goed gaat kom ik je feliciteren. Ik kijk er zo naar uit.:)))

Liefs van Riet

Nostalgia zei

Such a precious little baby. It is so nice to see her growing!

"Création" zei

Lief zonnestraaltje,

Wat een prachtige post laat je ons weer zien. Het borduurwerkje van Sonja zo mooiiiiiiii, ohhhhhh Sonja, je bent een kanjer hoor, zo fijntjes borduren kan jij als geen ander. Zo lieflijk ziet het er uit. En wat heb je er een fantastisch mooi geboortekussen van gemaakt Marijke, wat zal dat bijzonder fraai staan in die nostalgische wieg met al die oude materialen. Zie het al helemaal voor me.

Vind het zo naar voor Lisa dat ze zich steeds niet goed voelt, en hoop toch zo dat het nu de goede kant op gaat.
Wat is Sophie toch een droom hé lieverd, ze is zo heerlijk ontspannen. En Pocahantas is een mooie naam, inderdaad zei ik toevallig ook tegen mijn moeder, ik zie een klein indiaantje in Sophie. Het is een pracht kindje, en kan me zo goed voorstellen dat je tot over je oren verliefd bent op dat kleine meiske.

Wat een prachtige nieuwe creatie meis, je naaigereidame Victoria, dat lieve gezichtje en mooie ogen. En dan dat mutsje en kleding, SUPER mooi, en zo lief met al die kleine details, echt genieten om te bekijken.

Veel sterkte gewenst voor Lisa,
en geniet intens van alle mooie momenten!!!

Veel liefs,
Josephine xxx

Zazoe zei

Lieve Marijke,

Het is toch niet meer dan logisch dat je nu je tijd neemt voor Lisa en je mooie kleindochtertje! Wat sneu dat Lisa zo kwakkelt, ik gun haar zo graag een fijne kraamtijd. Hopelijk knapt ze gauw op, het zal niet liggen aan jouw liefdevolle verzorging.

En dan je mooie poppetje... nee ik bedoel niet je mooie creatie, maar je mooi kleindochter. Wát een plaatje, zo kun je het zelf niet bedenken. Een kleine Pocahontas, maar ik vind 'r mooier dan Pocahontas. Ik zie het al zo voor me, bij jou op de arm, jij met je neus heerlijk in haar nekje snuffelend...

Lieve Marijke, geniet lekker, verzorg Lisa maar goed en lief dat je tóch de tijd neemt om ons bij te praten!

Kus, kus, kus XXX Liefs, Nina

Kays Kids zei

Hi Grandma, I do hope Lisa is feeling better soon. That is what Grandma's are for, to pick up the reins and help out when some one is not well. All the more time with your precious Sophie.
Hugs

.♥.Gaby.♥.Homestyle♥.. zei

Hi Marijke..
PRACHTIG gewoon je hele post ..!!!
en je kleindochter wat een ♥.lief.♥ gezichtje..;))
Beterschap voor Lisa..;)
en veel LIEFS ♥.x.Gaby.x.♥

Sezoentje-Sonja zei

Ach mijn lief kaaskopje, wat heb je er weer een prachtige post van gemaakt. Het is een lapje gemaakt met héél veel liefde voor jullie en jullie kleine Pocahontas, wat heeft ze toch een heerlijke bos haartjes, je kan al bijna staartjes maken.
Het is geweldig als ze naar je glimlacht hè!
Wens je jouw lieve Lisa heel veel beterschap van me, hopelijk is ze heel vlug op haar krachten. Gelukkig mag ze rekenen op haar lieve mama.
Een heel creatieve mama want wat is Victoria mooi! Ik raak er niet op uitgekeken,ze doet me denken aan een naaihulpje uit een vorige eeuw, prachtig vind ik ze!
Zorg goed voor jezelf lieverd, al de rest komt wel weer,
dikke knuffel van je bonbonnetje xxx

Bonjade zei

Wat lief dat prachtige borduur cadeau........zo mooi!
Je ziet hoe rijk je bent en je geniet er van tot in je tenen....
Kan zo met je mee voelen....puur geluk....en dat jij dit van zo dichtbij helemaal mag mee maken.

Hopelijk knapt Lisa snel weer op.
En Pocahontas......wat is ze mooi!
Ben ook al verliefd en dat via de computer.......
Zo'n lief klein indiaantje......
even haar geur opsnuiven.......

Geniet maar heerlijk......ze zijn zo kort zo klein......

Liefs, liefs

Milly Me® Teddy Bears zei

Dag lieve Marijke,
Wat tover jij toch elke keer weer mooie foto's op jouw blog. Het is elke keer weer een traktatie om je blog te bezoeken.
Het kussentje is hemels mooi geborduurd.
Verwen Lisa maar lekker, dat heeft ze absoluut nodig. En hihi..ja de naam Pocahontas is wel een beetje toepasselijk IMHO (= in my humble opinion).
En je naaipopje om te zoenen zo mooi.
Geniet van alle moment en koester ze in je hart.

Knuffelllll uit het oosten, Thea x

marijke zei

prachtig wat je ons weer laat zien joh echt heel erg mooi allemaal..........zuuuuuuuucht............

Ольга Дарсоль zei

Восторг и только!!!!!)))))))

vrouw Hommel zei

Wat een heerlijk berichtje weer.Ja, wat een haar heeft je kleine meissie toch en zo donker.
Mooi je naaipoppetje, als je niet zou kunnen naaien dan zou je het direct willeg gaan leren met zo'n inspiratiepopje.
Geniet maar heerlijk lieve Marijke,
liefs

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Wat een mooie blogpost! Het kantenkussentje met geborduurde naam is prachtig!! Super dat je zo'n mooi cadeau hebt gekregen..

En die Sophie Ann is toch ook een plaatje hé!! Ze lijkt inderdaad wel op een klein indiaantje!!
Een oude ziel...heel mooi!

Fijne dag nog,
Jacqueline

tella-toys zei

Wat een prachtige Victoria! Haar mooie outfit: kanten jurk en de motorkap ...
Dit pad zal laten we Sophie zoete dromen. En Lisa niet ziek! Met liefde, Natalie

Linda zei

Wat een mooie blog, wat een prachtige dingen maak je!
Liefs Linda.

Mäsywi-Bären zei

oh i never saw so wonderful creations and i thank you for die wonderful pictures and idee

Anoniem zei

hee lieve barones,

Ohh wat een beeldschoon kussentje voor in haar wiegje ,wat heeft die mevrouw het prachtig geborduurd ,en wat heb jij er een prinsessen kussentje van gemaakt, voor mooie kleine Sophie Ann!!:-)
Wat groeit ze goed lieve Marijke ,ik ben blij te lezen dat alles zo goed gaat met haar.
Ik hoop dat Lisa zich snel weer wat beter en sterker zal voelen ,wens haar maar beterschap van mij.

Jou popje is ook werkelijk zo mooi!! Echt een plaatje weer ,maar dat zijn al jou mooie popjes en beren kinderen,Nou ik ga nog even genieten van jouw mooie plaatjes op je blogje dikke kus van mij ,en veel liefs caroline xxx

maddyrose zei

Hello Marijke,
Isn't being a grandma the most wonderful thing? I remember when my grandchildren were first born it seemed like I could not spend enough time holding them and kissing their sweet little cheeks and fingers. Your precious little Sophie Ann is a beautiful baby girl. I know Lisa is happy that she has you to help her with the baby while she isn't well. I hope she's feeling better soon. Enjoy being with your little granddaughter. Hugs

Marjanne zei

wat een lief popje die kleine Sophie Ann Pocahontas... een schatje! geniet er maar veel van. En ik hoop dat haar mama zich gauw wat sterker voelt. Gelukkig is ze niet alleen en heeft ze liefhebbende mensen om zich heen!
Die andere pop is ook heel mooi!!
Je hebt gelijk, geniet en koester!

Kris zei

I'm so sorry that Lisa has been sick. Having a baby is hard enough and if you add loss of sleep, chest infection and stomach virus she must be feeling terrible. Tell her I hope she feels better soon.

I imagine you have been quite busy these past three weeks! I remember being very busy and spending a lot of time with my first and second grand children. Don't worry about not visiting blogs now just enjoy being with Sophie Ann, Lisa and Denis who I am sure is in need of your help.

I love Victoria she is beautiful. I don't know how you do it! You make such beautiful dolls and animals.

Take care and watch over Lisa, Sophie Ann and Denis.

Christine zei

Lieve Marijke, wat een gesukkel voor Lisa, en wat erg om als moeder aan de zijkant toe te moeten kijken.
Hopelijk knapt ze snel op, geef haar maar veel beterschap groetjes van me.
Oh die Sonja, wat heeft ze die merklap mooi geborduurd.
Jij hebt er weer iets moois van weten te maken, en wat zal dat kunnen in dat kamertje en wiegje toch schattig staan.
Oh dat naaigerei paspopjes dat heb je weer heel nostalgie's gemaakt.
Heel leuk hoor.
Veel liefs en een dikke knuffel Chrissie XXXXXXXXXXXXXXXXX

Anna zei

Wat een plaatje die kleindochter!! Van harte beterschap voor Lisa.

Groeten van Anna

http://annashaakwerk.blogspot.com

Anita zei

Hi lief mens wat een bezige bij ben je op het moment.
Wel met allemaal mooie dingen waar je druk mee bent.
Die kleine Sophie lijkt inderdaad op een klein indiaantje.
Ik ben helemaal verliefd op haar hihi
Enne wat moet jij / jullie dan wel niet zijn !!!!!
Lekker GENIETEN van dit kleine grote GELUK
Wat ontzettend lief van Sonja zo mooi dat kussentje.
Ook zo'n lief en creatief mens :-)
Ik ga je boek nog bestellen hoor maar er is hier zoveel wat nu mijn aandacht vraagt. Ik loop een beetje achter in blogland. Het komende weekend maar eens flink bijlezen.
Beterschap voor Lisa !!!
Een virtuele knuffel voor jou komtie XXX

Het lijstje van brocante zei

Hallo lieverd....ben net terug van mijn Kos avontuur.....ben alles aan het bij lezen....ik heb een hoop gemist....dat zie ik wel.
Wat een heerlijk koos naampje heb je voor het prinsesje bedacht....en wat een lief kussen heeft Sonja & jij gemaakt....een plaatje.....zo lief.
Ik hoop met je boek presentatie langs te kunnen komen....moet even kijken of mijn dochter vrij is....omdat ik geen auto kan rijden....ik sta te popelen om je in het eggie ze ontmoeten.
Ook wens ik je alle sterkte toe met Lisa....wat heeft ze veel voor haar kiezen gehad....dit in zo'n korte tijd.
Geniet van dit alles & lieve groetjes,
Silvia

Anoniem zei

Hoi Marijke,

Wat een prachtig geboortekussen,wat zal geweldig mooi staan op haar kamertje...
En je kleinkind is zo mooi,wat een wondertje he,en wat kun je daarvan genieten zo speciaal zo anders als dat het van jezelf is,van je eigen dochter hier mag je trots op zijn.
Wat heb je weer een supermooi naaigereipopje gemaakt zo Romantische echt prachtig...
Geniet maar van de wondertjes om je heen,je mag trots opjezelf zijn...Wens je het allerbeste ook voor je dochter maar dat komt allemaal goed,de eerste tijd na een bevalling is ook niet niks,met rust warmte en liefde komt alles goed.

Warme Groet Helene.

1968deWinkel zei

Prachtige kussen en wat een lief gebaar... zo teer! prachtige samenwerking zo! groetjes Paula

Pink Princess zei

Wat een schitterend kussen en wat een lief gebaar zeg :) Pocahontas...hihi ja wel hoor....echt wel. Tword iedere dag een mooier meisje, beterschap met je dochter ook.

Heel veel liefs vanuit zeer heet Thailand...over de 40 graden *__*

Fia zei

Wat heerlijk dat je zo geniet meis....wat wil je ook met zo,n schattig meiske die zomaar in je leventje is gekomen.
Een schitterend geschenk het mooie geboortekussen dat komt heel mooi uit in het beeldige wiegje.
Het naaigereipopje is werkelijk een dotje goh.. zo leuk gedaan weer..
Beterschap voor je dochter en ik wens je alvast een mooi weekend..
liefs Fia

Collie-Collie.com zei

Wat een pracht van een geboortekussen... En wat is het genieten met zo'n klein meisje... Alweer drie weken. Ik hoop dat je dochter zich snel weer beter voelt en meer energie heeft... zo te horen wordt ze goed verzorgd door jullie allemaal.

Wat is Victoria het naaigereipopje een plaatje, met zoveel mooie details... dat mutsje is schattig... zo mooi hoe je alles maakt.

Geniet heerlijk van een lekker lang en zonnig weekend... en neem tijdens alle drukte ook af en toe lekker wat rust hè!!

Groetjes en veel liefs, Collie

Marianne zei

Wat een lief mooi kadootje, van Sonja...en wat heb je er een mooi altijd blijvend aandenken van gemaakt, voor...
Zo'n lief, klein, en teer...en zo bijzonder,
Altijd weer opnieuw...God's grootste Wonder!
Want dat is het zeker, de geboorte van zo'n mooi lief klein mensje...geboren uit jouw dochter!
En dat je daar dan de Oma van mag zijn...nou ik weet het ook nog precies...je bent op slag heeelemaal verliefd, en je kan bijna niet van haar afblijven, en wil haar steeds knuffelen!
Natuurlijk is het voor je dochter heel naar dat ze nog aan het na sukkelen is...maar ze is vast bij jullie in goede handen...en als je er veel bent kan je natuurlijk ook extra van de kleine pocahontas genieten!
Ik vind je nieuwste creatie het naaigerei poje Victoria...ook weer heel mooi!!!
Wat een gave dat je zulke mooi dingen kunt maken.

Een heel fijn Oranje weekend!
Groetjes van Marianne.

Eva Agnes zei

Dearest Marijke,
Poor little Lisa. Same thing happened to my daughter in law. But she is well now. Lisa will get better..
Little Pochahontas is such a cutey.
And what a lovely doll you have made. I love this Victoria.
Hugs
Eva Agnes

Corry zei

Wat schitterend dat geboorte kussen
zo fijn en teer gemaakt door Sonja...jij wat een samen werking.
Hoop voor Lisa dat ze snel weer op knap met de liefdevolle verzorging van jullie ga dat zeker goed komen.
Je naaigerei poppetje Victoria is zo uit het circus weg gelopen om nog even herstel werk te doen voor de voorstelling begint.
Koester de mooie momenten.

Fijn weekend
Lieve groet Corry

Anneke zei

wat een prachtige geborduurde lap heb je van sonja gehad.
ik hoop dat je dochter snel weer opknapt, maar ze wordt door jou heerlijk vertroeteld.
en je kleindochter is een schattige pochachontas.
geniet van alles en van je kleindochter want ze zijn zo groot.
en je victoria popje is een echte beauty.
fijn weekend marijke.
groetjes van an

Maia zei

Prachtig wat Sonja heeft gemaakt voor de kleine!
Ze maakt prachtige dingen en is je natuurlijk ook erg dankbaar dat ze in je mooie boek mag staan, heel lief gemaakt!
Wat een heerlijk lieve moeder ben jij zoals je over je dochter praat die het nu even te moeilijk heeft, zo lief!
Schitterend je nieuwe pop en alle mooie attributen.
Geniet van elkaar !
Liefs Maia

Rozen van Papier zei

Ha Marijke,

Dat zijn zeker momenten om te koesteren in het leven, zoiets onschuldigs en klein mensje! Wat een prachtig kussen heb je gemaakt van het borduurwerk van Sonja, wat zal dat mooi staan!

Lieve groetjes Janny

МаТильда и матильдики zei

Дорогая Марийка,все что вы делаете это прекрасно!Приходите ко мне в блог и заберите награду"Интересный блог"