woensdag 18 april 2012

Hoe spannend...12 mei is de boekpresentatie..komen jullie ook?

Lieve blogsisiters...
Ik ben zo BLIJ!!!!!! en supertrots!!!!!
Eindelijk kan ik jullie mijn nieuwe boek laten zien...Joepie!!!!!
Een jaar lang heb ik aan dit boek gewerkt!
Eerst alles bedenken...daarna uitwerken...en daarna
alle bedachte spulletjes fotograferen....
En toen de layout voor mijn boek maken..
Het was een feest om dit boek te maken, maar het was
ook keihard werken om er iets moois en warms van
te maken..

Ik wil zo graag een boek maken om mensen
BLIJ te maken..en hun HART te raken...
Dus buiten dat je er inspiratie van krijgt, ook nog eens
GELUKKIG van mag worden..!

Tijdens mijn avontuurlijke reis om dit boek te maken, ben ik 
mensen op mijn pad tegengekomen, die ook erg creatief
zijn en allemaal op hun eigen manier.
En die manier sprak me aan, dus heb ik deze mensen
te gast gevraagd voor in mijn boek.
Ik ben zo supertrots om deze mensen aan jullie voor
te stellen..

Deze meisjes hebben allemaal een HART van GOUD

Eerst de meisjes van de bewerking....

Dit is Eva...zij bewerkte een groot aantal foto's in mijn boek
en zij heeft de uitnodigingen en de poster ontworpen...Ik vind de bewerkte
foto's een feest om naar te kijken...kleine kuntwerkjes.
En dan ook een lief en bijzonder mens met een HART van GOUD
Een zeer lieve vriendin, zij ontwierp de kaft van mijn boek, en zij heeft
het hoofdstuk van Circus Poupon bewerkt met haar
magische vingers en haar toverdoos (laptop)....dit heeft zij zo knap gedaan,
 het zijn ware kunstwerkjes zijn geworden
Josephine

En dan de meisjes die mooie dingen voor mijn boek hebben
ontworpen en gemaakt...
Dit zijn de volgende mensen met een HART van Goud

Elly...zij heeft hemelse kaarten ontworpen..zo mooi!
Janny...wie kent haar niet..zij maakt de mooiste rozen van de hele wereld
Chrissy...een creatieve duizendpoot, met prachtige quilts
Sonja...een warm mens, de dingen die zij maakt, stralen dit uit.
Mij boek telt ruim 200 pagina's met veel foto's beschrijvingen,
 patronen...en veel MIJMERINGEN..
Ik heb dit boek in eigen beheer en is na 12 mei te koop!
Ook kun je alvast een boek laten reserveren, stuur me dan een mail
marijkevanooijen1@gmail.com 

En hierbij wil ik jullie blogsissies uitnodigen voor mijn 
boekpresentatie in de prachtige winkel van Annemiek
je kunt hier alvast een kijkje nemen
www.brocantehuisje.nl
De koffie, thee en lekkere taartjes staan klaar, er is
op deze bijzondere vreugdevolle dag ook een leuke expositie
van alle spulletjes die ik heb gemaakt voor mijn boek...
Het lijkt me geweldig om jullie daar te mogen ontmoeten!

LOVE&HAPPINESSSSSSSSSS
Marijke

77 opmerkingen:

Elly zei

Goeiemorgen lieve Marijke,

En ja hoor....eindelijk...je prachtige boek is klaar en gaat nu snel uitkomen! Geweldig, en super spannend!!
Ik wil je bedanken voor het feit dat je mij hebt uitgekozen om er ook een aandeeltje in te hebben!! Ben er reuze trots op!! We gaan elkaar weer zien op 12 mei, en ik verheug me er enorm op!!

Een fijne dag, en geniet van de voorpret!
liefs, Elly

Celine zei

Oh Marijke dat ziet er super leuk uit. Ben wel heel nieuwsgierig hoor hoe het boek van binnen eruit ziet, en wat er allemaal precies is staat.
Echt super mooi!!
Tis een eindje rijden naar jullie toe, voor de boekpresentatie. Maar wie weet :D
Lieve groet Celine

My Home Sweet Homemade zei

Ohhhh..... wauw.... zucht.... wat een prachtig boek zal het zijn geworden! Deze sfeerimpressies beloven een hoop goeds! En ik zal eens kijken of je er met het openbaar vervoer makkelijk kunt komen, want dan lijkt het me geweldig om bij je presentatie aanwezig te zijn!
Lieve groetjes Elly

.x.Gaby.x.Homestyle.x. zei

Hi Marijke..;)))
Gefeliciteerd met je mooie BOEK...
Hier kan je alleen maar van dromen ..;0
Echt geweldig vind ik dat ..;))
Ben dus ook heel benieuwd ..en we horen het wel hoe wij het boek kunnen kopen!!
Liefs en geniet er maar van
.x.Gaby.x.

P.S zou nu willen dat ik in de buurt woonde dan kwam ik zeker kijken!!

Sezoentje-Sonja zei

Lieve schat, vannacht in mijn dromen heb ik door jouw prachtige boek gebladerd, de ene mooie creatie nog mooier dan de andere, wat tel ik de dagen af tot het voor me ligt en ik met mijn handen over iedere pagina kan strelen want dit wordt echt een boek om te koesteren.
Wat spannend hè, nog minder dan een maandje maar,
dankjewel lieverd, voor je prachtige woorden hier op je mooie blog,
heel veel liefs,
Sonja

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

lieverd van harte met je prachtige boek eindelijk is hij af weet zeker dat het een prachtig boek is geworden... om te komen op je presentatie is erg ver maar wens je heel veel plezier en geluk wat zeker zou lukken ....je verdient het ....geniet lekker van alles ....lieve groet en een dikke knufff van mij ...lieve groet rosita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hallo Marijke,via de blog van sonja kom ik nu bij jou terecht.Wat een pracht om naar te kijken,als ik je boek hier in Nederland tegenkom ga ik het zeker kopen.Wauw,ik ga ok zeker bij de andere mensen die je benoemt een kijkje nemen.Leve gretjes Miranda

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Marijke van harte gefeliciteerd met je prachtige boek.

Wat fijn dat alle lieve dames met hun mooie creativiteit je hebben geholpen om een droom waar te maken.

Je hebt wat een bijzonder mooi boek gemaakt.

Lieve groet,

Loes

lien zei

Wow, daar is 'ie! En wat ziet het er mooi uit! Kan me voorstellen dat je trots bent! heel veel succes met de boekpresentatie, geniet ervan!!
Liefs Carolien

Rozen van Papier zei

Oh Marijke wat staat het er prachtig op! En wat zal het in het "echt" nog mooier zijn!

Lieve groetjes Janny

@nne zei

een prachtige sfeer! liefs, @nne

Carla zei

Hoi lieverd,

Wat super geweldig dit boek...nog maar een klein maandje dus.
Ben zó benieuwd!!
Wat gaaf dat die creatieve dames een deel van je boek zijn geworden...héél bijzonder zoveel creativiteit bij elkaar..dat kan alleen maar een geweldig mooi boek zijn.

liefs Carla.

BROCANTERIE DERDIJK zei

Van harte gefeliciteerd met je prachtige boek! Wat heerlijk dat je zoveel lieve hulp hebt gehad om je droom waar te maken.
Geniet er maar lekker van!

Lieve groetjes,
Esther

Christine zei

Hieperdepiep Hoera voor de 3 M van Marijke.
Marijkes mooie Mijmeringen.
Wat een boek, wat en kaft en wat een mooie mensen hebben het mogelijk gemaakt om jou droom uit te doen laten komen.
Chapau voor jou Marijke, het is je gelukt!!!
Een bijzonder boek en een hele grote eer om gevraagd te worden een gastrolletje te spelen.
Oei, das ffies slikken, ik ben zo trots op het feit dat ik je heb leren kennen en dat we een warme vriendschap hebben opgebouwd.
Ik ben er zekere en vast bij 12 Mei.
Ik kan haast niet wachten.
Dag lieve schat met het aller grootste gouden hart.
Ik ben zo trots op je.
Liefs Chrissie XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Zaanse Zolder zei

Wat een pláátje !

Danoesja zei

Hoi Marijke

Via Sonja kom ik nu ook even bij je kijken, wat een prachtige creaties maak jij, je bent een echte kunstenares. Als ik al het mooi's op je blog al zie dan zal het boek helemaal prachtig zijn. Ik ben er heel benieuwd naar. Heel veel plezier bij de presentatie.
By the way.... je hebt een prachtige kleindochter.

Lieve groetjes
Danoesja

Peeters Liliane zei

Wat leuk al die creatieve mensen die hebben mogen meewerken aan jouw boek, de meeste mensen ken ik van hun blog :o) Ze hebben het wel goed geheim kunnen houden dat moet toch wel heel erg moeilijk geweest zijn ;o) ?
Ik zit al te popelen om dit boek van jouw in handen te krijgen, gelukkig heb ik er al ééntje gereserveerd!
Meid ik wens je een dikke proficiat en hopelijk komt er een tweede druk !!!
Lieve groet,
Liliane

Peeters Liliane zei

Wat leuk al die creatieve mensen die hebben mogen meewerken aan jouw boek, de meeste mensen ken ik van hun blog :o) Ze hebben het wel goed geheim kunnen houden dat moet toch wel heel erg moeilijk geweest zijn ;o) ?
Ik zit al te popelen om dit boek van jouw in handen te krijgen, gelukkig heb ik er al ééntje gereserveerd!
Meid ik wens je een dikke proficiat en hopelijk komt er een tweede druk !!!
Lieve groet,
Liliane

Heleni zei

Gefeliciteerd Marijke, met je prachtige boek. Geniet van alles er omheen en ik wens je veel succes en plezier met de presentatie.

groet Heleni

"WELKOM BIJ OMA POPJE" zei

Als ik deze foto's zie moet je boek wel heel mooi zijn geworden,
heel veel succes tijdens de boekpresentatie. Jammer dat ik te ver weg zit om erbij te kunnen zijn.
Liefs Marjon.

Milly Me® Teddy Bears zei

Van harte gefeliciteerd Marijke!!! Het boek ziet er prachtig uit aan de buitenkant en ik denk de de binnenkant alleen maar een boek is om bij weg te dromen!Ook mede dankzij de medewerking van degenen die jou lief zijn.
Je gaat nu echt aftellen..en wie weet ga ik de trip van het oosten naar het westen maken. Het is een eindje kachelen :o).........


Sweet greetings, Thea x

Julia K zei

О, Marijke your work is great! My congratulation!!! Hugs.

Marguerite zei

Oh wat ziet het er mooi uit. Je mag terecht trots op het resultaat zijn. Baal dat ik zo'n schijterd in de auto ben (achter het stuur) anders zou ik zeker langs komen. Wil al die bijzondere mensen wel eens in het echt zien. Zoveel talent bij elkaar.
Groetjes en blijf nog maar even lekker zweven..
Marguerite

sirkkis zei

Onnea ja suurta menestystä sinulle<3

Sylvia zei

Ik las net over je boek bij Josephine en Janny, het ziet er prachtig uit, Marijke !
Gefeliciteerd en veel succes !
Groetjes,
Sylvia

Wateringen zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Eva lundskog
11:09 (47 minuten geleden)

Dear Marijke,
your book looks amazing so far.
The cover is delicious and Josephine has made a *super* job with it.
I am so looking forward to have the book in my hand and gto through it from cover to cover.
I am so happy for you, Marijke.
Love and kisses from my little cloud.

Eva

tella-toys zei

Honey! Een heel mooi boek, geweldige vrienden. Gefeliciteerd! Gelukkig presentatie! Met liefde, Natalie.

Grietje zei

GEFELICITEERD!!!!! Marijke...wat zou je trots zijn.
Het ziet er geweldig uit allemaal......schitterend geheel!
Ik wens je in ieder geval alvast een hele fijne boekpresentatie toe....geniet ervan!!!!

Prettige dag verder,
Groetjes Grietje

Jacqueline zei

Dag lieve marijke,

Wat een mooi moment..! Eindelijk is je prachtige boek af..! Gefeliciteerd!!!

Wat hebben we er toch naar uit gekeken, en ik kan niet wachten om er eens lekker met een kopje thee erbij, er eens in te kijken...!
Nog maar drie weekjes en dan is
het zover, super leuk!!

Tot snel!!

Lieve groet,
Jacqueline

Gerry zei

Lieve Marijke, ik ben zo blij voor je dat je je droom hebt kunnen verwezenlijken en dat je mensen hebt gehad die je daarbij graag van diens waren!
Ik wens je heel veel plezier bij alles wat er nog komt kijken, zoals de uitgave en de presentatie!

Lieve groet,
Gerry

Anoniem zei

Lieve Barones,

Wat is het fijn eindelijk is het dan zover!!!
Ik ben heel blij voor jou ,de voorkant van jou beeldschone boek is zo mooii!!!Dat beloofd wat voor de binnenkant :-),Ik kijk er ontzettend naar uit ,en hopelijk zien wij elkaar bij de boek presentatie ,ik wil je heel veel geluk wensen met jouw sprookjesachtige boek.
Veel liefs van mij,dikke kus caroline xxxx

Marjanne zei

hoe gaat het leven he, een nieuw leven een nieuw boek... heerlijk allemaal, geniet van de momenten!

rosarod zei

Hallo Marijke, Gefeliciteerd! Zijn verheugd na een enorme reis, gevuld met vele ervaringen en creativiteit, verlangens, en nu uw droom uitkomen! U moet het gevoel een grote vreugde! Dus ik wens jullie het beste! Het boek zal nodig zijn bij elke werkplaats en atelier voor alle creatieve mensen! Hugs! Rose M.

maddyrose zei

Marijke, your new book looks amazing. I'm sure it's going to be a major success.
Hugs

Anna zei

OH WOW geweldig meis
om zeker trots op te zijn en dan meteen zo vlak voor moederdag ;o))
Ik wil graag een boek van je reserveren....ik mail je hierover!!!
Lieve groetjes en veel succes

Kris zei

Marijke,

A big C~O~N~G~R~A~T~U~L~A~T~I~O~N ♥♥. I am sure the sun is shining for you today ☼. Josephine did a beautiful job on the cover of your book and I know Eva's work is beautiful as I have purchased a digital card and a couple of regular ones.

I wish I could attend your Opening but the distance makes that impossible so I wish you much success and happiness on your new book!

Have a wonderful day!

A Great Big Hug to You!

Kris

Pink Princess zei

WOW die ziet er wel heeeeel erg mooi uit, meis. Goh wat mooi. Tja de afstand is me echt iets te ver hihi anders.....was ik gekomen. Maar je stuurt het wel op he hihihi.

Veel liefs en dikke knuf van marian uit Thailand

ByVonneThuis zei

Gefeliciteerd!!! de foto's zijn in ieder geval al geweldig, ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
Ik vind het heel jammer dat we niet in de buurt wonen, ik was graag naar de boekpresentatie gekomen om jullie te ontmoeten.

Veel plezier 12 mei en geniet van alle aandacht.
Groetjes Yvonne

Makkie zei

Van harte Marijke! Fijn dat het nu helemaal klaar is! Geniet er van!
Hartelijks

Anoniem zei

Hallo Marijke,

Van Harte met je nieuwe boek...
Wat mijn ogen zien is,een warmte Nostalgie en een mens wat al haar liefde is dit geweldige boek heeft gestopt...
Het is een Prachtig boek wat niemand wil missen,ik kijk er na uit.

Warme groet Helene.

Vintage Girl zei

Hello dear Marijke,

what for wonderful news....Congratulations to your new book. All what i can see looks just gorgeous...can´t wait to get a copy!!
You and your dear helpers did a GREAT job, i´m sure your book is going to be a huge success!!

I would love to visit your presentation, but we only stay until 3. May in Holland :0(((.

Hope you and your loved ones, above all your little sunshine, are doing well.....

Big hugs and lots of love,
Birgit
XOXOXOXOXO

Thuis bij Tjits zei

lieve Marijke, een sprookje.. zo mooi!! dit gaat vast een groot succes worden!
en met zoveel liefde en warmte gemaakt, dat straalt er echt vanaf!!

liefs van Tjits

Mäsywi-Bären zei

i wonderful Idee and so sweet, i love it

Riet zei

Lieve Marijke.
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je boek. wat is het prachtig geworden. Een droom die uit is gekomen. ALleen de buitenkant is al zo mooi , naar de binnenkant ben ik zo benieuwd.
Ik ga beslist proberen te komen.
Lieve groet van Riet

Manja, Brocante de Knotwilg zei

hallo Marijke
Leuke Post !
je boek wordt een Topper !!
veel geluk
groetjes Manja

Brocante de Knotwilg

Rita zei

Marijke wat ziet je boek er schitterend uit. Veel succes met de presentatie!!!

anita01 zei

Hai mooi mens....met zelf een hartje van goud!

Weet je nog...toen ik jou link op mijn warme groetjes blog zette....kreeg zo enorm veel reacties en stuurde de romantische dames en ook wat heren door naar jou ontroerende mooi's.....en nu, nu komt je boek volgende maand al uit, en hoe...wauw als de binnenkant zo mooi is al je front...nou dan word het puur genieten lieve meid....van harte hoor.

Warme groetjes en geniet...doe ik ook iedere dag ;o)
Aniet xxx

"Création" zei

Dag lieve vriendin,

Wat een geweldig groot feest dat je prachtige boek voltooid is, de inhoud zal en ieder doen smelten van geluk en warme gevoelens geven.....

Kan gewoon niet wachten om het gretig te bewonderen.....

Bedankt voor al je lieve woorden van waardering voor allen die een bijdrage hebben mogen leveren aan jou prachtige levenswerk.

Lieve Marijke,je bent een bijzonder en mooi mens en ik ben heel blij dat wij elkaar hebben leren kennen waardoor er een mooie vriendschap is ontstaan. Je bent voor altijd in mijn hart!!!

Liefsssssssssssss
Josephine xxx

Anneke zei

wat een schitterend werk is dit marijke en wat moet dit een ontzetten goed gevoel zijn om eindelijk je lang gekoesterde wens in vervulling te zien gaan , en zoveel mooie en lieve mensen die er aan mee hebben gewerkt.
geniet er van en een super fijne dag gewenst op 12 mei.
helaas kan ik er niet bij zijn, maar wel in gedachte.
liefs An

Mariette VandenMunckhof-Vedder zei

Beste Marijke,

Gefeliciteerd met je boek! Ik ken het gevoel van je 'eigen' boek in handen krijgen. Voelt goed. Als was het mijne niet over hobbies maar eerder scientific voor het werk.
Lieve groetjes,
Mariette

Claudia zei

Dear Marijke,
your book looks wonderful! I am sure, it will be very succsessful!

Ich wünsch Dir einen wunderschönen Tag!
♥ Liebste Grüße Claudia ♥

p zei

Marijke, het voorsmaakje van het boek ziet er prachtig uit, ik begin zelf al een beetje te dromen over de inhoud, je houd er wel de spanning in,maar ik zal nog wat geduld moeten oefenen. Wat zou ik graag die voorstelling van het boek meemaken, in zo'n prachtige omgeving en dan de kers op de taart, jou eens mogen te ontmoeten. Spijtig dat het zo ver is, iets meer dan 4 uur heen en terug, dat gaat me niet lukken denk ik. In ieder geval zou ik graag eentje reserveren, als dit kan natuurlijk.
Ik kijk er naar uit om de eerste bladzijde om te slaan, spannend.
Groetjes Patricia

Anoniem zei

Hoi hoi lieve Marijke,

wauw het ziet er geweldig uit het voorproefje en wat zijn er mooie dingen gebeurd de laatste tijd bij je, je prachtige kleindochter is geboren en nu je boek dat uitkomt...

Ik wens je alle goeds meis en ben zo blij voor je dat het allemaal lekker loopt.

Dikke knufff

Coby

little sweet things zei

Meis, van harte gefeliciteerd met je mooie nieuwe boek!
Zo leuk dat je ook al deze voor ons zo bekende blog dames gevraagd hebt om een bijdrage te leveren.
Liefs, Sas

Tante Jo zei

Wat ziet het er PRACHTIG uit !!!
Wat zal je trots zijn en geniet ervan !!!

Groetjes, Tante Jo

Anoniem zei

Hallo Marijke,

Ik heb je al meerdere malen een emailtje gestuurd,alleen weet ik niet of deze aan zijn gekomen...

Mvgr Helene.

Roelie zei

Wie droomt daar nu niet van, een eigen boek! Gefeliciteerd en je mag met recht trots zijn.

Groetjes, Roelie

Hennie zei

Marijke, Gefeliciteerd met je boek!!! Heel veel plezier en geniet van de presentatie 12 mei!!
Groetjes,Hennie

Wateringen zei

Een berichtje voor Helene...

Ik heb geen mailtje van je gezien...helaas!
Wat vervelend is dat ..
Je kunt me ook even bellen hoor...mijn telefoonnummer is 0174-297561....

Ik hoop van je te horen...

Lieve groetjes,
Marijke

Claudine Roelens zei

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boek Marijke ! Ik hoop en wens voor je dat het een gigantische succes mag zijn.
Heel veel liefs,
Claudine

Created by Essie zei

Van Hartelijk Gefeliciteerd met je Nieuwe boek. De foto's beloven wat want die zijn prachtig en wat erg leuk dat er creatieve mensen ook aan je boek hebben meegewerk. Ze hebben dan ook niets los gelaten.

Geniet ervan
Lieve groet
Esther

Marianne zei

Geweldig hoor je boek is uit!!!!
Het ziet er echt heel mooi uit.
En nu op naar de presentatie, heel spannend hoor!

Groetjes Marianne.

Renata zei

your blog is very cute and awesome work. greetings from Lithuania

Renata :)

dreamkeeperfae zei

wat een ontzettend leuk concept voor een boek, Gefeliciteerd!
Andrea

Maia zei

Zo dat is gaaf! Proficiat hoor, ik las het al op het blog van Sonja die ook weer super trots is dat ze er aan mee mocht werken.
Dat ziet er al heel prachtig uit op de foto's!
Geniet nog van alle verdere voorbereidingen .
Fijn weekend
Liefs Maia

Roses, Lace and Brocante zei

Dearest Marijke

CONGRATULATIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
How wonderful your book is - so beautifully finished.

I wish I could join you for your launch celebrations but being in New Zealand it is too far to walk!!!!
ENJOY THE MOMENT MARIJKE - you are a wonderful artist and I look forward to seeing your book soon.

How is your darling SOPHIE ANN???

love and hugs
xox
Shane

Karin Schuring zei

Hoi Marijke,
Grappig: eerder deze avond heb ik de aankondiging van je boek gezien op één van de blogs (sorry, weet echt niet meer bij wie) en zo gaaf: nu heb je mij gevonden hahah! Geweldig dat je een eigen boek hebt gemaakt zeg! Gefeliciteerd en volgens mij succes gegarandeerd!! Lieve groetjes, Karin

Janny zei

Marijke, jij ook bedankt voor je lieve woorden op mijn blog! Wat heb je veel reacties en wat is iedereen blij hè? En ik ben ook blij dat ik mijn steentje mocht bijdragen en ik ben ook benieuwd hoe alles er uit zal zien.

Lieve groetjes Janny

Angela zei

O, wat spannend, je eigen boek!
Wat zal je trots zijn, het ziet er zo mooi uit, al je prachtige creaties zijn nu voor altijd te bewonderen.
Gefeliciteerd met je succes.
Heel veel liefs,
Angela.

Esther zei

Hoi Marijke wat leuk te lezen dat je een boek uit gaat geven, geweldig even als de foto' s van je kleindochter wat een plaatje, gefeliciteerd met bijden, groetjes Esther.

christiene zei

Ha Marijke,van harte gefeliciteerd met je boek dat gaat uit komen
dromen worden waarheid.
Veel succes ook bij de verkoop.
Ook mooi dat je zulke fijne mensen om je heen hebt
die een handje geholpen hebben de richting in van jou mooi boek.
Lieve groetjes Christiene.

Corry zei

Hallo lieve Marijke gefeliciteerd met het uitkomen van je mooie boek.Dromen komen zeker uit.Ik ga proberen om op 12 Mei langs te komen?
Dank je dat je een berichtje op mn blog heb achter gelaten ik ga het zeker weer op pakken.

Lieve groetjes Corry

♥The digital bakery♥ zei

Wat is dit intens genieten Marijke!
Eerst de geboorte van je kleindochter
en dan nu de geboorte van je boek.
Het ziet er prachtig uit!
Het boek wordt zeker een succes dat kan niet missen.

alvast een dikke knuffel uit het Zeeuwse
xxx Marianne

Evelyne zei

Hi Marijke, ik heb je blog berichtje gemist, omdat ik in Nederland was en heerlijk heb geknuffeld met mijn kleine prinsesje en dan glipt er wel eens een nieuwe blogberichtje door.
Je boek ziet er fantastisch uit.
Een prachtig resultaat voor een jaar hard werken.
Fijn dat je zoveel lieve creatieve mensen op je pad tegen komt, daarom ben ik zo blij met lieve blogvriendinnen die leuke, lieve reacties geven en de spirit zijn om mooie dingen te creëren of te maken.
Jij bent er een van.
Nog even wachten en nog even in spanning wachten op de geboorte van je boek.
Wens Lisa beterschap en tot gauw weer.
Lieve groetjes, Evelyne

Anita zei

Oh zie dat ik nog helemaal niet heb gereageerd. Wat een warhoofd ben ik. Ik was vast in de veronderstelling van wel: had het namelijk wel gelezen hihi
Lieverd van HARTE met de geboorte van je boek !!!
Het ziet er in 1 woord schitterend uit.
Erg nieuwsgierig naar het resultaat en natuurlijk ga ik hem bestellen :-) Wel gesigneerd graag hahahah
Succes met alle voorbereidingen voor de presentatie. Helaas een beetje te ver voor mij :-(
Groetjezz lfs mij X

janfien zei

Lieve Marijke,
Wat een schitterend boek moet dit zijn. Wat jammer dat ik er niet bij kan zijn als je het boek gaat presenteren. Beetje ver vanuit Zweden, hè? Iedere keer als ik in je winkeltje kijk en ik zie iets moois, is het uitverkocht.
Ik wens je een fantastische dag 12 Mei.
Veel liefs Josephine