dinsdag 10 april 2012

Paasfeest met Sophie Ann en Dabida..

Lieve sissies....

Ik hoop dat iedereen een leuke Pasen heeft gehad...
En hebben jullie nog eitjes gezocht en lekker opgesmikkeld?
Voor ons was deze Pasen zeer bijzonder..daar we deze voor de
eerste keer hebben mogen vieren met ons lieve prinsesje kleine
Sophie Ann
Het is liefste meisje op de hele aarde....ze doet het zo goed,
ze drinkt zo lekker bij haar moedertje...zucht wat is het toch ontzettend
mooi als je eigen dochter een klein kindje krijgt...
Is er nog iets mooiers?
Ik denk het niet...ik heb veel mooie popjes geboetseerd...maar zoals
dit kleine popje...daar kan geen boetseerspatel tegen op hhihhi..
Maar het klinkt misschien gek, maar het lijkt net of ik langzaam
aan uit mijn winterslaap ontwaak!

Ik heb weer oog voor andere dingen, en ik weet dat ik langzaam
aan weer dingen moet gaan doen, en wil doen...
Boetseren bijvoorbeeld...dit doe ik omdat 22 april de Dabida dag is!
En girlies ik verheug me zeer op deze dag...met gelijk gestemde zielen,
met allemaal de zelfde passie je kunsten laten zien...
En deze dag kunnen jullie bijwonen, en dan kun je zien dat
poppen maken een Kunst is...niet meer en niet minder...

Een zeer belangrijke gast wordt er deze dag uitgenodigd dit is
Tatjana Raum
Deze kunstenares uit Duitsland maakt werkelijk beeldschone schepseltjes..
Wat een eer om deze dame te mogen ontmoeten...wat een feest!
En nu zal ik enkele werken laten zien van de kunstenaars..
Yvonne Flipse
Hennie Koffrie
Kathleen Engelen
Ana Salvador
En natuurlijk is mijn werk ook te zien op deze geweldige Dabida dag!
Het circus heeft me weer geïnspireerd, dus al mijn poppen zullen
in deze stijl te zien zijn....
Wat ook leuk is dat ik er een demonstratie geef in het maken
van een muizensnuitje...en er zijn nog meer demonstraties
te zien deze dag...
Lieve girlies...komen jullie kijken?
Het lijkt me ontzettend leuk om jullie te mogen ontmoeten....!

Toedelsssssssssss meisies.....

En vergeet niet.....
Laten we van het leven een eeuwig durende lente maken....
Marijke

66 opmerkingen:

Marjanne zei

He ja wat zou ik graag langskomen... beetje uit de buurt voor mij. Fijn dat dit nieuwe leven je inspireerd! Liefs!

Celine zei

Ohooo Marijke, wat leukkkk.. ik ga zeker m'n best doen om langs te komen. Wat knap toch wat jullie allemaal maken.. wil ik ook leren!:)
Hopelijk tot dan! Lieve groet Celine

Het lijstje van brocante zei

Nog even vlug...op de val greep...een glim van het prinsesje.....wat is ze toch prachtig Marijke....kijk maar goed naar haar....wie weet wat voor mooie dingen uit jou handjes komen!!!!
Ik kom deze dag terug....jammer genoeg kan ik niet langs komen....maar graag een andere keer....zodat we gezellig elkaar eens in het eggie kunnen zien....lijkt me erg leuk!!!!!
Met lieve groetjes,
Silvia
xxxx

Zaanse Zolder zei

Wat een prachtig meisje is het toch, jullie prinsesje, zo lief. En wat ben je trots hè. Dit is toch Genieten van het leven met een hoofdletter G.
Gilze is voor mij ook niet in de buurt, ik zou het best willen zien (vooral jouw kunst haha, want die vind ik toch echt het mooist!).
x Syl

1968deWinkel zei

Je bent met je hoofd in de wolken en je ziet alles door een roze bril... hoe prachtig! Ook prachtig zijn de kunstwerken.... Veel succes. De witte jurken van Yvonne spreken me aan en ik heb nog een pop liggen (gewoon van mijn moeder geweest)dus ik ga het proberen.... groetjes Paula
ps ze is een plaatje!

Elly zei

Wat een lieffie is Sophie Ann Marijke!!!
Om op te vr.... :-)

liefs, El

maddyrose zei

Dear Marijke,
I've been having some problems with my blog reader and have missed several posts and the most important one is the arrival of your precious new granddaughter. She's beautiful. Every bit as lovely as any baby girl ever born. Congratulats to the new mama and papa and the very proud grandma.
Warm hugs,
Maddy

Thuis bij Tjits zei

je hebt helemaal gelijk, zo'n mooi en lief popje is niet van klei te maken!
gelukkig is jouw popje echt en geeft ze je nu al veel inspiratie, heerlijk!!

liefs van Tjits

Kris zei

Marijke,

What can I say about sweet little Sophie Ann that hasn't already been said? She is sweet, adorable, beautiful and pure. I'm glad she is eating well and hopefully mother and dad are able to catch some sleep as she sleeps. I remember very well having watched my grandchildren over night to give my children a break and some extra sleep how tiring it is waking throughout the night.

It looks like you will be meeting with and doing what you love to do with other doll makers on April 22nd. All of the dolls are gorgeous but I have a soft spot for yours!

Love and hugs in the springtime,

Kris

Catherine / Mooghiscath zei

Toutes superbes ces poupées d'artistes.

Heleni zei

Wat een prachtig kindje Marijke. Een kleinkindje is echt het mooiste wat er is.
Morgen ga ik mijn kleinste kleinkindje weer ophalen van de peuterspeelzaal. Hij is net twee. Kan me nu al weer verheugen.
Die blonde krulletjes en blauwe oogjes stralen als hij mij ziet en roept dan héél hard, oooommmmaaaaaa......Dan smelt je echt.
Wat een prachtige poppen van verschillende kunstenaars.
Maar die van jou vind ik wel heel byzonder.

lieve groetjes van Heleni

Ineke Trolineke zei

Heel erg mooi Marijke.
Ik kom ook met mijn dochter Marit.
Leuk om jou en je mooie creaties weer te zien.
Groetjes Ineke

Gerry zei

Wat een prachtig meisje toch, Marijke. En zo mooi met dat kanten mutsje.
Maar ja, het gewone werk moet ook weer beginnen. Helaas is de dag wat te ver weg voor mij. Maar ik blijf op je site ook genieten.

Lieve groet,
Gerry

Linda zei

Wat is je kleindochter toch een mooi poppetje Marijke! En wat lief die foto met dat prachtige kanten mutsje op, beeldschoon zeg. Daar kan je toch geen genoeg van krijgen. Gilze is wat ver voor mij maar als ik al die prachtige poppen beren enz zie zou ik ze echt graag eens in het echt willen bewonderen hoor! Wat een schitterende kunstwerkjes zijn het toch, zo knap gemaakt! Heb er echt bewondering voor. Bedankt ook nog voor je leuke berichtje op mijn blog! Liefs, Linda.

lien zei

Wat een prachtig meisje. Die eerste foto met dat nostalgische mutsje is geweldig!! nee, daar kan gene boetseerwerk tegenop!
Geniet!!

sirkkis zei

Suloinen tuo pieni prinsessa ja hyvin inspiroivia nukkeja. Paljon halauksia sinulle ♥

Evelyne zei

Wat is ze een mooi prinsesje, met dat lieve mutsje op haar donkere haar.
Het is een plaatje.
Zij zal zeker jou inspiratie bron worden.
Veel creatief plezier 22 april.
lieve groetjes, Evelyne

Evelyne zei

Wat is ze een mooi prinsesje, met dat lieve mutsje op haar donkere haar.
Het is een plaatje.
Zij zal zeker jou inspiratie bron worden.
Veel creatief plezier 22 april.
lieve groetjes, Evelyne

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Oooohhhh wat een schatje wat is ze mooiiiii tjeemie wat zou jij trots zijn zeg ....geniet er lekker van met ze alle want je weet ze zijn zo groot hahahaha ....knuffel voor allemaal en heel veel plezier straks 22 april ...lieve groet rosita

Sezoentje-Sonja zei

Kijk nu toch, die foto met dat mutsje op, daar smelt ik echt van weg!
Wat is het een schatje met dat roze blosje op haar lieve wangetjes xxx
Wat fijn dat het creatieve kriebeltje zich weer bij je meld lieverd, zo kunnen we ons weer heerlijk verheugen op heel veel mooie creaties die je gaat maken.
Dit is al een heel mooi voorsmaakje, zo klein, een handvol maar maar een handje vol creativiteit.
Veel plezier met het voorbereiden van die leuke dag,
heel veel liefs, Sonja

Christine zei

Hey lieve Marijke,
Wat ligt ze daar toch heerlijk mooi te wezen, die kleine meid.
Ze ziet er zeer tevreden uit en wat heeft ze toch een lekker snuitje.
Dat zal zeker en vast genieten zijn geweest en de volgende pasen zal ze misschien zelf eitjes kunnen gaan zoeken.
Ik heb deze paasdagen lekker niet veel gedaan, is ook wel eens nodig hoor.
De jongens waren beide thuis, dat was dus genieten.
Ik wens je alvast een super fijne Dabida dag toe, mooi of slecht weer, het kan nu al bijna niet meer stuk.
Veel liefs en boetseer ze.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

Anita zei

Wat een prachtig klein meiske is het toch :-)
Ik denk dat we stiekem allemaal een beetje verliefd op d'r zijn hihi
Tuurlijk en nu weer met twee benen op de grond en laat die creatieve kriebels maar komen. Lijkt me hartstikke leuk die dag in Gilze maar jeetje wat een eind uit de buurt. Waarom kom je niet dichterbij hier wonen ook mensen hoor ;-)
Wens je een heerlijke week en blijf gerust nog even op je roze wolkje. Begrijp het helemaal X
Groetjezz lfs mij

Carla zei

Het allermooiste popje heeft jouw dochter gekleid hoor!!
Wat een popje..en die haartjes..zo schattig!!
Lois begint nu een dons laagje te krijgen..zo blond...en toch dat kale hoofdje heeft ook wel wat hoor ((-;
En nee..er is niks mooiers dan als je dochter een kindje krijgt...mens wat kun je je rijk voelen met zo'n klein wondertje hè!!
Lois is nu 6 maanden en drie weken, en ik zwelg nog steeds van liefde als ik dat snoetje zie.
Morgen komt mijn andere meisje weer thuis, en daar kijk ik nu al naar uit!!
Moeder zijn is toch het mooiste wat er is, en als je dan ook nog oma mag worden, kun je je geluk helemaal niet op!!

Meis..ik wens je veel plezier en creativiteit op de Dabida dag.
Het word vast geweldig!!

liefs Carla.

Agnes zei

hier hou ik nou van een mooie baby met nog echte ouderwetse babykleertjes aan,geweldig!!!
gilze is voor mij niet zo ver weg,ik wil die mooie creaties van jullie wel van dichtbij bekijken
gr.agnes

Riet zei

Wat een beeldschoon prinsesje lieve Marijke en jij bent de gelukkige oma. heerlijk. Wat een mooie poppen laat je ons hier zien. Als ik kan kom ik naar Gilze want dat zou ik zo graag willen zien.
Liefs van Riet

Fia zei

Werkelijk hele prachtige poppen maar Marijke.....jouw popje vind ik het mooiste zo gaaf gezichtje met de lieve lipjes en de donkere haartjes..
kan me voorstellen dat er niks uit je handen komt hier zou je de hele dag naar willen kijken...
Leuke uitnodiging maar beetje uit de buurt....maar heel lief van je hoor..

Liefs Fia

Maison Louise, Paintings by Louise, Nieuw Groen Leven zei

Hoi lieve Marijke,

Wat een schatje je kleindochter en wat een prachtige donkere haartjes heeft ze.
Ik kan mij voorstellen dat je op een grote roze wolk zit, daar zou ik ook zeker last van hebben.
De poppen van jou en de andere die je laat zien, zijn zeker weten Kunstwerken, zo mooi gemaakt.
Mocht je eens Noord-Holland zijn, kom ik zeker langs.

Lieve groet,

Loes

vrouw Hommel zei

Kan mij voorstellen dat je even op een roze wolk zat hoor en dan de spanning daarvoor. Maar wat is ze mooi...
Helaas voor mij te ver en te druk maar ik geniet van je mooie foto's en wat worden er toch prachtige creaties gemaakt. Het is wel een Kunst op zich hoor.
Dag lieve Marijke,lieve groet

Contrastes-Rosa Mª zei

Una hija preciosa, felicidades por esta nueva vida, mis mejores deseos para ella, besos

Φανή Παπ., Ζωγράφος zei

Very beautiful blog!!! I wish you a happy Easter!!!Very sweet your baby!!Kisses!

Collie-Collie.com zei

Hahaha, ik kan me voorstellen dat je langzaam aan wakker wordt. Wat een prachtige baby is de lieverd... zó snoezig met het kanten mutsje... ik droom zo bij haar weg...

Wat leuk een Dabida dag... ik kan helaas niet... Ik ben door Kirsten uitgenodigd om met haar saampjes te gaan shoppen naar haar eerste schoentjes met hakjes (kreeg ik op haar leeftijd ook van mijn moeder, en dat vind ik wel leuk om ook bij mijn dochter te doen... bijna 14 alweer... sjucht!).

Maar ik zie wel dat er veel prachtigs te zien is, gelukkig toch een snippie kunnen zien! Heel veel plezier zondag!

Liefs, Collie

"Création" zei

Hi lief zonnestraaltje,

Je wil het niet geloven maarrrrrrr, eerst heb ik een heel lang stuk geschreven, slaat mijn laptop op tilt, alles weg, Grrr.

Oké, weer opnieuw een lang stuk gescheven, wil het publiceren maar moest me nog aanmelden, dat doe ik dus en wat denk je.....staat er doodleuk, er is een fout opgetreden, weer WEG mijn reactie, potverdepotver @#^*&$)*=$#@#@~^(*&%.....zo, dat lucht op. Oké, begin dus weer opnieuw, het is dat je zo lief bent maar andres kon je de pot op , Whahahohohaha

Meisje toch, wat zullen jullie enorm genoten hebben van deze wel heel bijzondere Paasdag, met als mooiste middelpunt "Sophie Ann" hoe mooi kan het leven niet zijn.
PRACHTIGE foto's van de kleine prinses, en zo lief met dat antieke kanten mutsje, ze is echt een SCHOONHEID!!!
Kan me zo goed voorstellen dat je helemaal verliefd bent op haar.
Zo fijn dat je ons hier mee laat genieten.

Heerlijk dat de spirit weer in je ontwaakt en je al weer druk bezig bent voor de "Dabida dag" dat zullen Ongetwijfeld schitterende schepseltjes worden. Leuk dat je heir een aantal creaties van andere kunstanaars laat zien, heel bijzonder zijn ze allemaal. Kijk wel vaker bij hun op de site en geniet er dan volop van alle creativiteit die je daar tegenkomt.

Lief Meissie, geniet van alles en inderdaad een mooie uitspraak, Laten we van het leven een eeuwig durende Lente maken, JIPPIE!!!

veel liefs,
Josephine xxx

Rayanne zei

Your new beautiful Sophie Ann is so sweet! Thank you for sharing her pictures, many blessings for her, you and your family!

Kays Kids zei

Dear Marijke,
Your little Angel is so beautiful. I love her.
Hugs

Blessed Serendipity zei

Little Sophie is precious! A true beautiful gift from God. Enjoy and love her.

blessings,
Danielle

Milly Me® Teddy Bears zei

Wat een mooie blogpost weer!! Hemels genieten van je mooie prinsesje. Of er nog iets mooiers voor een moeder bestaat..ik betwijfel het.

De Dabida dag gaat zeer beslist weer een topper worden. Kan ook niet anders met zulke mooie kunstenaars. De foto's die je laat zien zijn helemaal geweldig.
Wie weet als het me lukt om die dag vroeg uit de veren te komen, dan...

Meis geniet van alles. De lente is veel te mooi om kort te laten zijn!

Knuffellll, Thea ♥

Claudia zei

Dear Marijke,
Sophie Ann is such a wonderful littel girl! Many blessings for her, her parents and you!
The dolls you showed in this post, are georgeous!
I love the second one....Hennie Koffrie, looks a bit spacy ;O)
But your doll looks great too! Love the smile in his face !
Sending love and hugs
Claudia

Marguerite zei

Oh je kleindochter is een plaatje, om uren naar te kijken zo mooi.
En dan die poppen oh wat zou ik dat graag kunnen. Hoop nog steeds dat er in de buurt van Makkum er een keer iemand komt die les geeft in poppen maken. Heb al heel wat poppen gemaakt, maar heb voor mijn gevoel, wel een beetjes hulp nodig.
Maar als ik dit zo zie moet ik het zonder hulp gaan proberen. Ohh wat gaat het kriebelen. Jammer dat Gilze hier niet in de buurt is.
Groetjes Marguerite

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Wat is Sophie Ann toch schattig, zo lief!! Fijn dat jullie zo'n mooi pasen gehad hebben! Hier was het ook erg leuk, de kindjes hebben met de buurtvereniging veel paaseitjes mogen zoeken.., maar de paashaas had olgens mij de laatste 3 eitjes lekker zelf opgegeten!!

Wat leuk zeg die Dabidah dag..! Echt ik had graag gekomen, maar het kan helaas niet, onze Nomy is jarig die dag..! Wens je alvast heel veel plezier die dag, meis..!!

Tot snel!

Lieve groet,
Jacqueline

little sweet things zei

Ga je het lieve mooie hoofdje van Sophie Ann ook vereeuwigen door het zelf na te maken van klei?
Dat lijkt me zo bijzonder, en met jou talent zal dat zeker heel goed lukken.
Heel veel plezier op de dabidah dag!
Lieve groetjes, Sas

Anoniem zei

hee lieve Barones,

Wat is Sophie Ann toch een mooi lief popje zo schattig met dat mutsje op :-).
Lieve Barones vandaag komen de postduifjes iets brengen voor kleine Sophie Ann,tot gauw !!
Nog een paar weekjes dan zie ik jou ,liefs van mij ,caroline xxx

Sarina zei

Wat een plaatje van een prinsesje.
Kan me voorstellen, dat jullie nog helemaal op de roze wolk zitten.Het is zo'n mooi meisje.Zelf heb ik een kleinzoontje van 3 en hij is zo belangrijk voor ons, oma zijn is zo mooi.Geniet er maar fijn van,
Liefs, Sarina

Anoniem zei

Lieve Marijke,

Gefeliciteerd met jullie Prachtige Kleindochter wat een plaatje.
En wat een mooie naam Sophie Ann klinkt echt als een Prinsesje.
Ik wens jullie allemaal heel veel geluk met dit lieve kleine meisje.

Veel groetjes Ingrid en Roxy

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Prachtige foto's
zowel van het prinsesje
als van de poppen,
zit nog steeds naar de brievenbus
te gluren, ..... ben zo benieuwd
xxx groetjes Manja

Brocante de Knotwilg

Anoniem zei

Dag lieve Marijke

Even een berichtje schrijven op je blog.

Wat een schattige foto's van het kleine prinsesje.
Aaaach.....zo lief met haar open mondje waar je nét een stukje van haar tongetje ziet...zó lief.

Het is een echt schattig meisje!

En nu verder werken aan je boek...dat wordt ook weer spannend he.
Ik denk dat het heel mooi wordt en verheug mij er erg op.
Heerlijk genieten wordt het, dat weet ik nu al:-)

Liefs....Mia

OlenkaFotiou zei

I think that Anne Sophie Anne look like you, Marijke :-)
Beauty!
Dolls amazing and beautiful :-)

IrinkaKartinka zei

At you the wonderful blog bewitching by the beauty! I before such anywhere didn't see!
Please, if it is not difficult to you, place with itself in the blog information on fund raising on treatment of the sick Russian girl (Katya Klimshina). Here its blog :http://kate-kl.blogspot.com/p/english.html

Eva Agnes zei

Hello my dear Marijke, your grnadchild is sooo sweet and beautiful.
She looks a lot like you...
Love and hugs
Eva Agnes

Pink Princess zei

HIHI, tja..wat zal ik zeggen...beetje ver voor me om te komen meis haha. Maar wat is Sophie een mooi schitterend meiske, en echt poppeke zo mooi. Nogmaals gefeliciterd meis, met het oma worden, had het al gedaan maar mag best vaker hoor!!

HEEL veel liefs en geluk, vanuit een zeer HEET Thailand, je blogsissie Marian

Angela zei

Oh, wat lief! gefeliciteerd met je snoepje van een kleindochter.
Sophie Ann, wat een mooie naam voor een lief prinsesje.
Ik weet hoe het voelt om Oma te zijn van twee kleine meisjes, niks is mooier dan te zien hoe je dochter haar baby verzorgd en knuffelt.
Geniet er maar van.
Heel veel liefs,
Angela.

anita zei

Wat een mooi poppedijntje,
Geniet er maar van.

Lieve groet Anita vd wouden.

Miss Petula Pie zei

Sweet Sophie Anne.....
Love and happiness for you!
Kisses
Miss Petula Pie - Patrizia

.x.Gaby.x.Homestyle.x. zei

Ach wat Lief ..!!
ze moest eens weten zo is al beetje beroemd in blogland..
Heb zelf ook 2 kleindochters 3 en 4 jaar het gaat snel geniet er maar van:))
Lieve gr .x.Gaby.x.

Janny, Especial and More zei

Je hebt een prachtige kleindochter, en zij heeft een oma die mooie dingen maakt!

Carla zei

Wat een rijkdom zo.n lief klein prinsesje. En een prinsesje is het zeker. Wat een mooi kindje is dit. Wat zul je als oma genieten en als moeder om te zien hoe je eigen dochter een dochter in haar armen heeft en borstvoeding geeft. Logisch dat je op een grote roze wolk zweeft. Geniet er maar heerlijk van. Je leven wordt nooit meer als voorheen. Wat een rijkdom is dit.

Manja, Brocante de Knotwilg zei

Hallo Marijke
vandaag mijn prijs ontvangen,
Bedankt ik ben er super blij mee !
Schattig die kleine schoentjes
ik heb een foto op mijn blog
gezet, kan iedereen het zien,
leuk toch ?
deknotwilgblog.blogspot

Nogmaals bedankt
en een heel fijn week-end
met je familie en kleine meid
vr groetjes Manja
Brocante de Knotwilg

Celine zei

Hallo lieve Marijke, ik heb vandaag je kadootje ontvangen. Tis echt super lief! Dank je wel!! Ik heb de foto's van het kadootje op mijn blog gezet. Kijk maar eventjes :) Lieve groet Celine

Tante Jo zei

Wat een prachtig meisje......Sophie Ann.
En wat zal je GROOS op dat kleine mensje zijn.........
Creatief was je natuurlijk al maar ik weet zeker dat je door deze mooie ervaring zoals Oma worden ....... heel veel energie in inspiratie loskomt.
Alsof je vleugels krijgt.........
Ben natuurlijk benieuwd naar ALLLLEEEEE prachtige poppen, beren en muizen of noem maar op nog uit jou handen komen.......SMULLEN !!

Veel liefs van Tante Jo
P.s. Doe je de groetjes aan Tante Zoete Taart.

christiene zei

Ha Marijke,mijn reactie die bij dit stukje bedoeld was staat bij het vorige blogje en weet je ik kom niet uit gekeken van daar......
Voor jou veel liefs en een gezellig weekend.
Groetjes Christiene.

Maia zei

Wat een prachtige poppen, zo creatief gemaakt en gekleedt ik kijk mijn ogen uit!
Maar het allermooiste poppetje....tja dat is toch echt je prachtige kleindochter!!!!
Geniet je te pletter! En inderdaad ik kan geloven dat het na zo'n mooie gebeurtenis fff wennen is in de echte snelle wereld weer...let wel niks is belangrijker dan datgene waar je het meeste van houdt!
Fijne zondag
Lieve groet Maia

Marianne zei

Hallo Marijke.
Kan weer eens niet slapen, en aan het rondkijken in blogland...ook nu even bij jou dus.
Wat een plaatje van een kleindochter...en hoe bijzonder is het niet om oma te mogen worden...sta je ineens zomaar aan het bed van je eigen meisje...die een baby krijgt!
Nou ik weet nog heel goed hoe ik het heb ervaren...je bent echt op slag verliefd, en helemaal in de wolken!!
Geniet maar met volle teugen van
dat kleine 'grote' wonder!

En de poppen en beren die je zelf maakt vind ik ook helemaal geweldig hoor.

Groetjes van Marianne.

Anoniem zei

Milly Me® Teddy Bears zei...
Lieve Marijke,

Afgelopen vrijdag stond "Ome Postbode" op mijn stoep met een allerliefst roze pakje in zijn hand en een big smile op zijn gezicht.
En ik sprong natuurlijk een gat in de lucht van blijdschap, dat snap je zeker wel hè...ha ha.
Dizzle kwam al heel vlug uit zijn donkere holletje piepen met zijn lieve snoetje, hij had al veel te lang in het donker gezeten. En nu is hij zomaar uitgevlogen en heeft in mijn kamer een heel mooi plaatsje gevonden op de schoorsteenmantel met tussen de paarse voorjaarsklokjes, want hij moet af en toe natuurlijk wel een beetje honing krijgen. En wie zoet ik krijgt ook lekkers toch!
Ik wil je heel heel erg hartelijk bedanken voor jouw lief GIVAWAY beessie. Ik ben echt superblij met mijn kleine "van Ooijentje"!
Binnenkort volgen de foto's van zijn "home-coming-party".

Lieve groetjes en een dikke knuffel ook namens Dizzle!!! Thea XXXX

Anneke zei

wat een mooie foto,s van je kleindochter en jullie hebben heerlijk met pasen kunnen genieten van haar.
de 1e pasen met je kleindochter dat is zo speciaal.
en verder vind ik het jammer dat ik niet komen kan op 22 april, maar ik wens je alvast een super fijne dag en geniet van alles.
fijne zondag en liefs van an

Anoniem zei

lieve marijke
wat was ik verrast toe ik jouw mooie pakketje ontving zeg!prachtige kaarten en oude knoopjes!super!en dan de verpakking die was al zo mooi!en de houten klosjes met kant!helemaal geweldig!hartstikke bedankt voor deze prachtige kadootjes!ik ben er heel blij mee!geniet lekker van je kleindochter ze is zo weer groot onze dochter beau is alweer bijna 2!de tijd vliegt!lieve groetjes van elke.

Makkie zei

Oooooh ze is geboren! Van harte gefeliciteerd met dit prachtige wonder!

dreamkeeperfae zei

Wat een snoepie, alsnog van harte gefeliciteerd met het jonge oma-schap, geniet er maar lekker van en alle gelukswensen voor je kleindochter.
Andrea