maandag 30 april 2012

Muisje Madelief is op dezelfde dag jarig als Beatrix!!

Goedemorgen lieve schattekes,

Ik wil iedereen feliciteren met onze lieve en
jarige Koningin, onze BEATRIX...
En hier is het dubbel FEEST!!!
En weten jullie waarom???
Muisje Madelief is namelijk ook jarig...
Ja op precies dezelfde dag als BEATRIX...
Hoe bijzonder is het niet om tegelijk met onze koningin
jarig te zijn??
En ja natuurlijk gaan we dit vieren met taartjes
van stof...heerlijke suikerzoete taartjes...
Kijk Madelief toch eens staan....
Ze heeft zo'n zin in haar partijtje..lief he?
We hebben gisteren de hele dag in de keuken gestaan
en hebben heerlijke taartjes gebakken..
We hebben de taartjes in de kleuren van het servies
van Pip Studio gemaakt..
Madelief heeft ook een taartje in haar armen..
deze mag ze helemaal opeten..
Straks komt de visite...ik denk dat ze allemaal
in oranje gekleed komen...
Madelief en ik houden niet zo van de kleur oranje..
Wij willen roze...mooie kantjes en lintjes maken
de taartjes zo schattig...
En in het midden een schattig roosje...
Klein muisje Madelief wordt vandaag al 
6 jaar!
Het is al een hele grote meid..
Madelief heeft haar feestmutsje even afgezet...
Gekke meid...ze maakt grapjes en heeft
een theekopje op haar muizenkopje gezet...hahahaha
Nog meer taartjes..
Kleine Madelief krijgt heel veel kadootjes
en iedereen is zo blij ...
En hoe bijzonder is het niet om samen met onze
lieve Koningin jarig te zijn..
Dat wil iedereen toch??
En nu nog een laatste kiekje van Madelief..
Wij gaan nog even door met ons feestje...

En wensen iedereen een heerlijke en prachtige
dag...neem een lekker borreltje en proost op
het goede leven!
En natuurlijk op onze allerliefste 
Koningin BEATRIX...

3 Hoeraatjes voor onze Koningin
HOERA  HOERA HOERA!!!

45 opmerkingen:

Naomi zei

Wat is ze ontzettend lief!!!

Drie hoeraatjes voor Madelief en natuurlijk ook voor jullie koningin Beatrix!

veel liefs
Naomi

marijke zei

och wat leuk weer allemaal en wat een lekker muziekje heb je weer eronder gezet , geen idee hoe je dat doet.........weet wel dat ik van de week mijn enya muziek maar weer eens gedraaid heb hier in de werkkamer was geïnspireerd door jou, nu de rest nog hihihihi
moet toch ook eens zo een spelden kussen hier hebben of zelf maken? heb zoveel sier spelden staan voor mijn scrap werk
ik wens je een heel fijne dag toe vandaag hoor

sirkkis zei

Voi miten ihania kakkuja on Daisy saanut. Kyllä teidän Kuningattarelle kunniaksi täytyy juoda shampanja. Mukavaa syntymäpäiviä sinne luoksesi. Meillä juhlitaan ylioppilaiden vappua.Laulamme lauluja keväälle.

Evelyne zei

3X Hoera, hoera, hoera voor jarige Madelief!!! Niet alle taartjes opsnoepen hoor, anders doet je buikje pijn straks. Het zijn zulke mooie verleidelijke taartjes.
Fijne verjaardag en knuffel, Evelyne

Sezoentje-Sonja zei

Hey lieverd, wat een heerlijk feestelijke post. Madelief haar jurkje is zoooo mooi! En wat heb je zalige taartjes gebakken, die zien er heerlijk zoet uit!
Ik wens jullie allemaal een heel mooie feestdag toe, wij moeten hier nog een dagje wachten maar voor mijzelf is het vandaag ook een feestdagje want mijn lieve mams is jarig!
Ik toast dus straks op haar gezondheid maar ook die van jullie,
heel veel liefs,
je bonbonnetje xxx

Ольга Дарсоль zei

невероятная красота! Изящно! Стильно!

les Lily'z bears zei

I love this moose and this cupcake

Elly zei

Madelief,van harte gefeliteerd met je verjaardag meisie, wat leuk dat je op dezelfde dag jarig bent als de koningin! Dubbel feest dus. Wat zie je er mooi uit, en wat heb je heerlijke taartjes!! Mmmm...wil je er wat bewaren voor 12 mei, want ik ben ook zo dol op taartjes:-)

liefs, Elly

Karin Schuring zei

Van harte gefliciteerd muisje Madelief en mama :D Ee hele gezellige Koninginnefeestdag gewenst

Groetjes, Karin

Zaanse Zolder zei

Van harte met je 6-jarige Madelief, wat heeft ze een heerlijk feestje bij jou compleet met al die mooie taartjes. Prachtig weer hoe je dat hebt gemaakt !
En pssssssst ik vind roze ook veeeeeel mooier dan oranje.
Vanmorgen op de vrijmarkt dan ook weer wat kopjes gevonden met lieve roosjes, kan een mens zo blij van worden (manlief denkt er anders over haha).

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

ooooooooohhhh...wat is dat toch leuke post vandaag..♥ ♥
En Gefeliciteerd met je Madelief wat zal je trots zijn nu ..;)))
En die lieve ♥ ..kleurtjes allemaal mooooiiiii..;)))
ook voor jullie dus 3 x Hieperde de ♥ PIEP ♥ Hoeraaaaa!!!
Heel veel leifs en feest ze knuf ♥
.♥ Gaby ♥

Kays Kids zei

Oh! how I love Daisy. She is such a wonderful mouse.Love her shoes and frock. Your bake house must have been busy with all those cakes. Yum
Hugs
Kay

BROCANTERIE DERDIJK zei

Wat een heerlijke muizenverjaardag en wat ziet Madelief er prachtig uit! Dubbel feest vandaag dus bij jullie. Geniet ervan,

Groetjes,
Esther

deniza17 zei

Very beautiful and adoreble!

lien zei

Proficiat voor Madelief! Die zal zich wel jarig voelen met zo'n feestelijke serviesje :-)
Fijne dag!!

Het lijstje van brocante zei

Ik krijg in eens ongelofelijke strek in taart....hoe zou dit toch komen lieve Marijke!!!!!
Het water staat mij in de mond....als ik je foto's zie!!!
Van harte gefeliciteerd met Madelief...wat ziet ze er toch prachtig uit....met een jurk van kant....een feest muts op haar koppie....wat is ze toch een droppie.
Je laat ons weer genieten zoals altijd......ik heb je in mijn hart gesloten.....wat ben je toch een lieve meid!!!!!!
Geniet nog even van dit koninklijke feest!!!!
Met lieve groetjes,
Silvia

maddyrose zei

Marijke, this is a beautiful post with such lovely color in the fabrics of those pretty little cakes. Daisey is an adorable little girl mouse who looks so sweet at her birthday party. Everything is absolutly gorgeous from the darling birthday girl to the beautiful cakes and tea cups and tea pot. Have a wonderful day my friend.
Hugs

Julia K zei

Honey Daisy! Sweet-sweet!

Carla zei

Hoi lieverdjes,

Van Harte Met Madelief hoor!!
Je hebt er weer een echt feest van gemaakt...Madelief moet zich wel héel speciaal voelen!!

fijne dag meissie...liefs Carla.

Kris zei

Happy Birthday Daisy! I'm sure she will share her cake and tarts with others including the Queen! She is adorable! So sweet! HA

It won't be long before you will be throwing Sophie Ann her first birthday party. You will have to be sure to invite Daisy and Queen Beatrix too!

I hope you, Lisa, Denis, and Sophie Ann are doing okay and that Lisa is feeling much better!

Danoesja zei

Hoi Marijke

Gefeliciteerd Madelief en geniet van die heerlijke taartjes.
Wat heb je er een mooi tafereeltje van gemaakt Marijke, geniet van deze dag.

Liefs Danoesja

Janny zei

Wat een heerlijke taartjes maak jij Marijke echt feestelijk voor de verjaardag van het muisje! En wat eeen superdeluxe theepot! Die heb ik gezien toen ik in Nederland was, maar hij was heeel erg duur. Heel mooi servies hebben ze daarvan!

Groetjes Janny

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Wat een schattig muisje is dat geworden, haar feestmutje staat haar prachtig!! Ook het servies is mooi kleurrijk, dat ziet er heel feestelijk uit!

Fijne dag nog,
Jacqueline

Jacqueline zei

Dag lieve Marijke,

Wat een schattig muisje is dat geworden, haar feestmutje staat haar prachtig!! Ook het servies is mooi kleurrijk, dat ziet er heel feestelijk uit!

Fijne dag nog,
Jacqueline

WiSabi Kreativ zei

oh wie bezaubernd .....wunderschön

Einen schönen 1. Mai wünsche ich Dir
Liebe grüße Sabine/WiSabi

Gerry zei

Van Harte gefeliciteerd Madelief met je 6e verjaardag! En wat een feestdag! En wat heeft Marijke een geweldig feestje voor je georganiseerd met zulke heerlijke taart en mooi servies. En vooral met prachtige verjaarskleding!

Lieve Marijke, wat heb je weer een prachtige log gemaakt. Het is echt genieten!

Lieve groet,
Gerry

tella-toys zei

Ik hou van snoep! Deze prachtige taarten en Madelief ... Very nice!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Er is er een jarig hoera,hoera dat kun je wel zien dat is...Madelief.Wat leuk gedaan en helemaal geweldig die taartjes(ook veel beter voor de lijn ;-) )Marijke ook van harte gefeliciteerd met deze jarige,nog een fijn feestje!Groetjes Miranda

Marguerite zei

Madelief gefeliciteerd met je 6de verjaardag. En oh wat een mooie taartjes gewoon sonde om op te eten. Je moet er maar een paar bewaren voor morgen. Je hebt vandaag wel heel mooi weer gehad om met al je muizenvriendjes in de tuin te zitten.
Groetjes Marguerite

"Création" zei

Heeeeee van harte lieve Madelief, dat wist ik helemaal niet dat je gelijk jarig bent met de Koningin.
Dat is zeker dubbelop feest dus bij jullie. HIEPER DE PIEP HOERA!!!

Wat heb je een PRACHTIGE verjaarsdags jurkje aan en je feestmutsje is ook al zo lief. Je bent echt een snoezemuis met je lieve kleine oortjes, hihi.

Wel heel verleidelijk al die heerlijke taartjes en dat prachtige serviesje, en heb je jou taartje al helemaal opgegeten? Als er nog iets over is kom ik even een taartje bij je halen hoor, en drinken we samen ook een borreltje op jou en de verjaardag van de Koningin.....HOERA!!!

Liefs
Josephine

vrouw Hommel zei

Lieve Marijke, wat ben je toch een heerlijk mens. Moest erg lachen om het kopje op Madelief. Zoals jij het beschrijft komt zij voor mij even tot leven , dus gefeliciteerd met de jarige. En wat is alles weer mooi gemaakt en heerlijk smakelijk om te zien. ( hield ze echt ook niet van een heel klein oranje roosje)
lieve groetjes

Maia zei

Een schitterende koninginnedag post .
Proficiat muisje!
Wat een feestelijke kleurentaartjes en bijpassend servies staan er op de foto!
Ik heb weer genoten, ook van deze fijne zonnige koninginnedag!
Lieve groet Maia

Fia zei

Nou Madeliefje is wel erg verwend met de prachtige taartjes en het schattige Pip servies....vind dat zo leuk!!
Je heb zo'n leuke style van schrijven je maakt me vrolijk Marijke..
Al met al dus een dubbele feestdag met veel zonneschijn....heerlijk!!!

liefs Fia

Marjanne zei

lang leve de Koningin en Madelif! Ik hoop dat ze niet te misselijk is geworden van alle taart en limonade met bubbels!

Marjanne zei

lang leve de Koningin en Madelif! Ik hoop dat ze niet te misselijk is geworden van alle taart en limonade met bubbels!

cristall zei

Felicidades!!! ME ENCANTAN TUS FOTOS,SON HERMOSAS.bSS APRETAOS!!!

Zazoe zei

Lieve Marijke,

Wat een heerlijke blog. Wat een feest voor Madeliefje, jarig zijn op Kunniginnedag! Zo te zien heeft ze er heerlijk van genoten en jij ook!

Ik wil je nog even bedanken voor je onwijs lieve reactie op mijn blog. En voor de prachtie witte rozen natuurlijk, laten dat nou mijn lievelingsbloemen zijn!

Dikke knussel voor jou lief mens! XX <e

Milly Me® Teddy Bears zei

HIEP-per-DE-piep....DRIE maal HOERA!!! Gefeliciteerd Madelief ♥ Wat ben je mooi met je mooie feestjurkje aan en wat heb je lekkere taartjes gebakken zeg. Ik wil er zo wel in bijten hoor. Je hebt met mama flink je best gedaan.
Wat een geweldig schepseltje is jouw Madelief Marijke ♥ Ik heb weer genoten van deze blogpost.

Lieve groetjes, Thea xoxo

Grietje zei

Nog van harte gefeliciteerd Madelief.....hopelijk heb je een hele fijne dag gehad met heel veel kadootjes!
Je taartjes zien er prachtig uit....heerlijk!!

Groetjes Grietje

Christine zei

Hieperdepiep hoera voor Madelief en wat leuk, ze is dan ook op mijn Eric zijn verjaardag jarig geweest.
Ik ben dat niet zo gewend van jou , die kleurtjes van Pip Studio, maar Madelief vermaakt zich er wel mee.
Wat een heerlijke taartjes, krijg er trek in.
Op naar weer een jaartje en knuffies van mij Chrissie XXXXXXXXXXXX

Mäsywi-Bären zei

oh that s so sweet an with love maked, i love the mouse so. it s wonderful, thank you for the pictures

Amira zei

Weinlese und den Charme der Maus! Was du bist klug und Näherin)))

Anoniem zei

Hoi Marijke,

Gefeliciflapstaard met Madelief,
wat ziet ze er schitterend feestelijk uit...
Geweldig.

Warme groet Helene.

Annita zei

Wat een berg aan schattigheid op deze blog.
Ga lekker aan de koffie,

groetjes Annita

DanArts zei

Wat een prachtige post weer Marijke, ik ben een beetje laat maar ik vindt het prachtig. Die kleurtjes, ik wordt er zo vrolijk van......................
Liefs Dana XXX