maandag 3 oktober 2011

Een kijkje nemen in het huis van Ellie...
























Lieve schattekes,

Ten eerste wil ik jullie heel erg hartelijk bedanken voor jullie ontzettende aardige, bemoedigende woorden! Wat zijn jullie toch allemaal stuk voor stuk, lieve sissies! Wat heeft me het toch goed gedaan om mijn verwarde, bange gevoelens na die akelige schietpartij aan jullie te mogen vertellen.
Ja wat is het bloggen toch een feestje hé meisjes? Dank, dank en nog eens dank...dikke knuffels voor jullie...

En nu wil ik het hele voorval heel graag achter me laten, vandaar alweer snel een nieuwe post, met een leukere titel....want we zijn dit week-end bij Ellie en haar man Ron op bezoek geweest. Ellie en Ron zijn werkelijk hele lieve schatten.Ellie is een zeer lieve vriendin...en zij is verzot op mijn popjes, beestje en andere spulletjes. En zij heeft in de loop der jaren al zoveel verzameld van mijn popjes en beertjes dat als je bij Ellie op bezoek gaat, het net lijkt of ik in mijn eigen huis ben hihihhihi..
Zo leuk om al mijn ooit gemaakte creaties weer terug te zien bij Ellie, en zo dankbaar ook, want zij heeft alles zo prachtig gedecoreerd en stijlvol ingericht.
We hebben heerlijk in de geweldige tuin aan het water gepraat, gelachen en lekker gegeten, daar Ron heerlijk voor ons had gekookt...ja dit zijn toch echt de dagen met het gouden randje...en deze koesteren we dan ook.

Lieve blogsissies...wens ieder van jullie een mooie week...en dikke knuffels van mij....

44 opmerkingen:

Anoniem zei

Hay lieve Marijke,

Wat zijn deze foto's mooi geworden..
We vonden het zo leuk dat jullie er zaterdag waren.
En dat je mijn huis zo leuk vindt.
Inderdaad ik heb heel veel van jou mooie spulletjes verzameld, en ik krijg er maar niet genoeg van hihhi..
Deze foto's zijn mooi bewerkt zeg.
En ik wil heel veel dank voor je mooie woorden.

Liefs,

Ellie en Ron

Fia zei

Ohhhh Marijke wat ontzettend mooi ik heb er bijna geen woorden voor ook je foto,s zo oud gemaakt.
Wat is het daar gezellig zou ik best eens een kijkje willen nemen met al die schattige spulletjes en verrukkelijke taartjes...
ik zie veel dingetjes die jij gemaakt heb..
Fijn dat een mooi weekend gehad heb had je hard nodig.

Een mooie week nog hoor..
Liefs Fia

Fia zei

Marijke nog even een vraagje met welk programma bewerk jij de foto,s ?????

Hannekie zei

hoi marijke
ja die zus van mij is een grote fan van jou..leuk he al die spulletjes zo bij elkaar. leuk om haar op je blog te zien
liefs hannie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

wat zijn die foto's mooi zeg ,heerlijk genieten hier al die verschillende poppen, beestjes ,zo mooi hoe alles gedecoreerd is mijn compliment ....wens jullie een fijne week toe lieve groet rosita

lien zei

Wat zijn je foto's mooi geworden, echt zo'n droom-sfeer, heerlijk! Ben verliefd op het muzientasje, haha!

kralenqueen zei

Echt prachtig weer je fotoos. Vooral die met de taart. Komt misschien omdat ik dol ben op zo'n mooie stoffen taart. En zo dierbaar he als je een fijn en goed vriendin heb. Zulke vriendinnen zijn op 1 hand te tellen. ( bij mij in ieder geval) Lees net een stukje over een overval?? gauw zo even je vorige blogje lezen. Ik hoop voor je dat je het idd snel achter je kunt laten en dat je het gauw verwerkt hebt of een plekje kunt geven.
Fijne zonnige avond !! Groetje Rianne

Kris zei

Marijke,,

This such a beautiful post and how lovely that you were able to spend such time with your dear friend Ellie who has so many of you're lovely dolls and animals. I love the purse with the animal on it. Ellie's home is stunning!

I too, am curious as to how you edit your photos they are gorgeous.

Cheery Regards,

Kris

Maia zei

Jij vind het een eer om als eerste iets te schrijven op mijn blog?
Ik vind het een eer om zo'n geweldige schat en kunstenares als mijn volger te mogen hebben.
Staan we quite toch? haha.
Wat een prachtig mooie spullen heeft Elly van je gekocht! Lijkt me inderdaad leuk om ze af en toe eens terug te zien...het blijven toch jouw kindjes!
Sfeervolle hoekjes met die hartjes en taartjes echt genieten.
Ook ik vind het muizentasje helemaal super!
Knap gemaakt hoor!
Dank voor je lieve reaktie dus en geniet nog van een gezellige "zomeravond"!
Liefs Maia

gerrie zei

Wat een geweldig mooie spulletjes heeft Elly allemaal!!
Vooral de grote stoffen taart is mijn favoriet!
Maar ik vind eigenlijk alles even leuk.
Leuk dat je je eigen gemaakte spullen weer terug ziet!
groetjes gerrie.

tachterhuisje zei

Wat een pracht Marijke, ik dacht ook even dat het bij jou was want al die creaties zijn toch van jou. Gelijk heeft ze Elly om het allemaal een plekje te geven, waow heel mooi. Ik ben helemaal verliefd op die tas! Geef je nog workshops hiervoor? Ook een heel mooi doopkleedje met het hart en je foto's zijn prachtig bewerkt!

Lieve groetjes
Carine

~THEA~ zei

Hoi Marijke,

Het lijkt idd op jou huis, zoveel mooie spullen heeft ze! En allemaal door jou gemaakt! Ze moet idd een echte fan zijn!

Prachtige gebakjes heeft ze ook!Die zijn niet van jou hand? Ik vind ze erg mooi!!

Lijkt me leuk om die spullen weer terug te zien.

Jeetje was dat schrikken zeg, zo'n schiepartij! Lijkt me echt eng, dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten, toch?

Gelukkig is het goed afgelopen, voor jou althans!!!

Fijne week.

Liefs Thea ♥

Mayflower zei

Het lijkt echt of je zo bij jou binnenwandel Marijke. Wat leuk dat zij door de jaren heen zoveel spulletjes van jou heeft verzameld en wat een prachtige étagère met gebakjes.

Een schietpartij......wat vreselijk...ik zal zo even je vorige post lezen, ik ben even wat minder in blogland geweest de afgelopen dagen, dus is mij dit ontgaan.

Lieve groet, Mea

Janny zei

Ha Marijke, ben er weer. Het huis van Ellie is nèt een sprookje, en ja ik herken veel spullen van jou, wat leuk!! Wat een mooie spulletjes en de ballerina daar ben ik gek op!Ik vind dat gekrulde lint zo mooi, kan het bij mij niet vinden.

Liefs van Janny.

Zazoe zei

Kijk, zo'n dag met een gouden randje, daar kun je d'r niet genoeg van hebben! Het heeft je vast goed gedaan om even lekker bij te tanken bij je lieve vriendin en haar man.
En die spulletjes... ik kan heel goed begrijpen dat Ellie daar verzot op is, wie zou dat niet zijn?

Ik wens jou ook een heerlijke week lieve Marijke, groetjes, Nina

Peeters Liliane zei

Wat mooi allemaal, gezellig als je dit allemaal bij elkaar ziet. Je ziet dat ze er heel trots op is tussen al die mooie creaties die door jouw hand gemaakt zijn. Ik weet niet waar jij je inspiratie vandaan haalt maar ik denk dat jouw inspiratie oneindig is!!!
Ik wil je nog bedanken voor jouw lieve berichtje op mijn blog.
Lieve groetjes,
Liliane

cristall zei

Que bonito escenario,todo muy bien decorado,me encantan los pasteles y la tetéra de tela,precioso!!!Un saludo Ellie Bss apretaos!!!

Zaanse Zolder zei

Wat prachtig allemaal, ik weet gewoon niet waar ik moet kijken zo mooi!

Sezoentje-Sonja zei

Oh, die grote stoffentaart, prachtig! Maar alles is mooi hoor, het heeft volgens mij ook allemaal een geweldig plekje gevonden bij Elly! Waarom heeft ze geen blog???? ik zou zo wel meer van haar mooie spulletjes willen zien hoor ;)))))))))
Liefs, Sonja

Ineke van den Akker zei

Geweldig!

"Création" zei

Hey lieve meis,

Dat is zo af en toe als jullie bij Elly en Ron op visite gaan dus letterlijk thuiskomen, eerst bekeek ik uitgebreid je foto's en dacht nog, goh Elly heeft vast een heleboel workshops bij jou gevolgd omdat ik allemaal herkenbare schoonheden zag. Maar na het lezen van jou tekst begrijp ik het helemaal.

Elly is niet alleen een goede vriendin maar ook en groot fan van jou creatie's en heel begrijpelijk ook want alles wat door jou handen gaat is BEELDSCHOON en zijn stuk voor stuk juweeltjes!!!

Het lijkt gewoon wel een klein museumpje, zo leuk om dat hier te bekijken.
Je kan heel goed zien dat Elly hel gelukkig is met al jou schoonheden, en de liefde die jij in je schepseltjes stopt dwarrelt door haar huisje, zo lief. En ik blij te lezen dat je je trillerigheid door het vervelende schiet gebeuren kwijtraakt, sterkte ermee.

[Psssss Little Missie staat op mijn blogje.]

fijne week lieverd,

Liefs Josephine

Riet zei

LIeve Marijke. Wat een schitterende spulletjes heeft ze allemaal van jou. Het is dan ook allemaal prachtig. Wat een geweldige fan en vriendin. Ze heeft alles zo mooi neergezet en de foto's doen er zo goed aan. Fijne week.!
Lieve groeten van Riet

Kays Kids zei

A brand new week and a fresh start.
I would love to have a cup of tea with you and make out to eat your beautiful cakes.
Love
Kay

Miss Petula Pie zei

As always great photos!!!
Thank you Marijke and have you a good week :0)

Anneke zei

wat een prachtige foto serie is dit en heerlijk he om al dat moois wat je ooit gemaakt hebt terug te zien bij haar.
en het is inderdaad door haar ook prachtig gedecoreerd.
liefs van an

Femmy zei

allereerst bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Joh wat maak je mooie dingen!! ben er helemaal weg van!!
groetjes femmy

Raminhos de Pano zei

Quantas coisas lindas que são suas, estão na casa desta mulher,com certeza ela é fã de seus trabalhos, hehe! mas isso é fácil,seus trabalhos são encantadores,como sempre digo, não me canso de olha-los e admira-los.parabéns minha amiga e obrigada por sua visita.bjs de Fernanda from Brasil

Anoniem zei

Hallo Marijke

Afgelopen zaterdag was je samen met Ellie in mijn winkeltje in Lelystad, ik vond het erg leuk om je te ontmoeten, je lijkt mij een erg gezellige en vooral hele lieve vrouw. Natuurlijk gelijk op je site en blog gekeken, wat maak jij mooie beren en poppen! en nadat ik je blog gelezen heb ben ik stiekem helemaal verliefd op little missie,wauw wat is ze lief!!!

Zal zeker heel vaak op je blog kijken naar al het moois, wordt er gewoon helemaal vrolijk van.....

hele lieve groetjes
Esther Hartendorf
www.omastijd.nl

Anoniem zei

Dear Marijke,

little Missie has arrived today. She is adorable and she´s making me happy. Your teddies are simply amazing.

Thank you very very much

Eva Tichá

Nely zei

Dear Marijke..Your Blog and Photo is adorable and sweet..and I will follow your blog..big kiss from Nely!

Nely zei

Dear Marijke..Your Blog and Photo is adorable and sweet..and I will follow your blog..big kiss from Nely!

Eefies day zei

Hoi Marijke,
Ik kijk mijn ogen uit, schitterend, ben zelf niet een poppenmens, maar houdt wel van al die stofjes, kantjes en heerlijke mooie spullen.
Genieten zeg, ik kom even tot rust hier....
Ik las je vorige post, zo schrikken, goed dat je dit ook van je afschrijft, heel veel sterkte hiermee.

Leuk dat je bij me aan kwam waaien, heel gezellig.

Lieve groetjes,
Eefie

het tuinengeltje zei

Lieve Marijke,

wat maak je toch een prachtige, sfeervolle items. Wat leuk die foto van Ellie! Ik heb ook weleens contact met haar.
Bedankt voor je lieve woorden op mijn blog.

Ik hoop dat je snel weer een mooie sfeervolle post maakt. Ik denk dat ik binnenkort een post op mijn blog over jou en je mooie schattekes maak.

Liefs, Sylvia

Bohemian zei

Oh my, what Enchanting Creations and Beautiful Photography of it all... it transports me to a magical place on the canvas of my imagination!

So glad you visited my Blog so that I could discover this Beautiful Blog of yours and become a new follower & supporter by adding it to my favs so that my Blog Friends may discover it and visit!

Blessings from the Arizona Desert... Dawn... The Bohemian

Le Style zei

Hallo Marijke,

Hartelijk dank voor je enthousiaste, hartelijke reactie op 'Le Style'.
Ik vind jouw blog Schitterend!
Subliem zoals jij dit creeërt.....
Wat heb jij een indringende gebeurtenis meegemaakt zeg. Onvoorstelbaar, wel goed dat je dit deelt en sterkte.
Ik ga dit prachtige blog graag volgen, dus tot blogziens;-)

Lieve groet,
Harriëtte

Marge zei

Hello Marijke,

Thank you so much for your kind words to me!!♥
Oh, I`m so surprising what I found from here! You are soooo skillful woman!!! WONDERFul handworks and teddies and beautiful photos!!♥

I´ll be your follower, too!:)
Big hugs to you,
Marge

Anoniem zei

Wat een prachtige haasjes en muisjes!!!
Geweldig !!!
Ik ga je zeker ook volgen !!
Liefs Joke

Angela zei

Wat een mooie post is dat, zoveel mooie spulletjes.
Is het niet heerlijk om mooie dingen te maken, kunstig te zijn en alles is gemaakt met liefde en geduld.
Knuffels,
Angela.

Created by Essie zei

Wat een prachtige foto's en inderdaad het is net of de foto's gewoon bij jouw zijn gemaakt. Prachtig. wat een prachtige creaties wat een moie verameling. Dacht ook even dat ze echt bij je in de leer was en veel workshops bij je had gevolgd.

Ik schrok even, want ik geloof dat ik een blog bericht van jouw heb gemist. Ga gauw even kijken.

groetjes en een fijne dag

Esther

Anoniem zei

Lieve Barones,

Hier dan eindelijk een berichtje van mij
Vol bewondering heb ik weer zitten kijken ,wat een beeldschone fotootjes van jou beren kinderen ,en popjes echt prachtig mooi...Jou lieve vriendin heeft een mooi huisje !!
Ook wil ik je bedanken voor jou lieve berichtje marijke ,onze vriendschap is heel speciaal ,en je hebt een bijzonder plekje in mijn hart veel liefs caroline xxx

Thamar, zei

hoi hoi

Ja wat zal ik zeggen"GEWELDIG" en nog meer van deze woorden.
Ik heb net nog even je filmpje bekeken dat van je gemaakt is door een tv ploeg. ik heb weer heerlijk om je gelachen zo als je het breng zo vol passie en zo vrolijk.
veel liefs
Thamar

ps
toffe muziek.

Pamela zei

Lieve Marijke,

Ik kan me helemaal voorstellen dat jij je thuis voeld in het huis van Ellie. Niet alleen de mooie beren. Maar ook de romantiek, het roze en al die lieve roosjes. Daar zou ik me ook wel kunnen vinden ;) Ze heeft er een mooi knus en romantisch geheel van gemaakt. Mooi!!

Liefs Pam

SABINE zei

hallo,
wie schööööööööööööön, wie super sind all diese sachen.
gruss sabine

Dasha Shults zei

hi!!! i`m very glad 2 meet u!! i`m your fan!! very very intresting blog & your work!!