zaterdag 8 oktober 2011

De prachtige jurken van Jean...en mijn besluit even rust te nemen...















Gisteren stuurde Jean mij foto's van haar poppen met deze prachitge kleding. En ik was zo verrukt van deze BJD dolls met hun schritterende jurkjes dat ik dit jullie graag wil laten zien.En ik wil jullie nog iets vertellen maar dat later. Ik heb Jean op de beurs in Londen ontmoet, daar was zij samen met haar zus.Ze vielen gelijk voor mijn naaigereibeertjes, en Jean vertelde mij vol trots met een glinstering in haar ogen dat zij ook dagelijks achter haar naaimachine zit, en dit om jurken en andere schattige kleding te maken voor haar poppen.Zij ging weg, en even later kwam zij terug en liet me foto's ...ik was meteen verrukt, en beloofde haar een post te zullen maken over haar mooie schepseltjes met haar jurkjes.En zeg nu zelf, is dit niet ongelooflijk mooi...de jurkjes met roesels, linten en prachtig verfijn oud kant.De gesteepte sokken maken haar creaties zo lekker pittig en vol spirit.Jean maakt deze kleding in opdracht en ook werkt zij voor winkels...ik moest er van Jean bijvertellen dat het een hobby van haar is, en dat zij het absoluut niet als werk ziet...zij heeft daarom ook geen website..maar wie vragen heeft kan Jean wel mailen.....   Jeanadolls1@btinternet.com  of je kunt mij ook mailen

Jean je bent een echte kunstenares, waar ik veel respect voor heb, ben er heel trots op jouw prachtige jurken op mijn blog te mogen laten zien..!

Deze werkelijk beeldschone poppen maken veel in mij los.Die tere gezichtjes met die grote melanchonieke ogen zijn zo mooi.Ik werd ik mijn vorige post een romantische ziel genoemd, en ja dat ben ik zeker, vaak om de harde wereld en werkelijkheid een beetje achter me te laten. ik trek me dan terug in mijn atelier, waar ik mooie schepseltje mag en kan maken.Het bloggen is voor mij vaak een fijne bezigheid, maar de laatste tijd voel ik veel spanningen op het blog..zelfs jaloezie komt er ook nog eens bij, en dit wordt me een beetje teveel! Zal proberen mijn rust weer te vinden..zoals het nu gaat is niet goed voor mij..Ik zal zeker nog met posten komen, maar ik zal niet zoveel meer op andere blogs te vinden zijn voorlopig..helaas. Moet even tot mezelf komen, en hoop dan weer te kunnen genieten van het bloggen..zonder spanningen en andere narigheid.Degene die voor zoveel spanningen zorgt, weet wel wie ik bedoel....maar daar kan ik verder niet over uitwijden...
Hoop ik dus met een oprecht hart jullie in de toekomst weer te mogen begroeten op jullie blogs.

Wens jullie alle liefs en goeds,
jullie blogsister Marijke