vrijdag 30 september 2011

Ik was vanmorgen getuige van een schietpartij...

Lieve meisjes...terwijl ik dit schrijf ben ik nog trillerig en ontdaan.Ik was vanmorgen getuige van een schietpartij...ik stond er notabene maar een paar meter vanaf..Tenminste ik zat in mijn auto met de raampjes open.
..
Ik had vanmorgen mijn boodschappies bij de AH...en reed op weg naar huis, terwijl ik een harde knal hoorde..ik dacht wat is dat nou!Ik kijk voor me en dan zie ik op een paar meter van me af drie agenten , twee mannelijk en één vrouwelijke agente met getrokken wapens schieten!

Eerst wist ik niet wat ik moest doen, en toen zag ik de dader tussen de geparkeerde auto's zitten,
hij wilde zich verstoppen.Toen ging in een flits door me heen...weg wezen, straks schiet de dader nog terug, stond met mijn auto precies in het schietgebied,snel ben ik toen naar achter gereden met een bonkend hart..en ben tussen de andere geparkeerde auto's gaan staan.

Het was een hoop geschreeuw, mensen die weg doken, een vader die met een kinderwagen
weg kon rennen..Wat een paniek!De dader moest plat op zijn buik op de grond gaan liggen en werd na enig tegen strubbelen in de boeien geslagen.

Mijn auto stond op het plaats delict...dus ik moest een paar uur wachten, voordat ik mijn auto
weer mee mocht nemen.Daar ik getuige was, moest ik een verklaring afleggen aan de politie.Ook de plaatselijke T.V. was aanwezig, en ze vroegen of ik hun ook wilde vertellen wat ik had gezien.Dit wordt vanmiddag uitgezonden op onze regionale T.V zender.

Dat er zoiets ook in  ons dorp gebeurt...dat als je boodschappies doet,dat er dan een vuurgevecht  een  paar meter van je  afspeelt..En dan er in een flits door je heen gaat, dat je wel eens geraakt zou  kunnen worden...ja daar schrik ik zo erg van.

Ja het was net een film, het gaat zo snel...ben er van ontdaan en tril nog een beetje...
Wilde dit effies van me afschrijven..en het jullie laten weten...

Wil jullie dan ook allemaal nog een fijn week-end wensen...het wordt mooi weer, dus laten we
maar genieten van het goede in het leven.
Daarom na dit vreselijke verhaal, toch maar een paar mooie plaatjes om dit alles maar zo snel mogelijk te vergeten...!
Ik weet niet waar ik deze foto's vandaan heb gehaald, weet ook niet van wie ze zijn..maar ik laat ze jullie toch zien....vindt deze foto's zo supermooi.

Liefs....en dank voor jullie luisterende lieve oor!
Marijke








55 opmerkingen:

miss baptista zei

Aj aj wat naar. We hebben het allemaal wel eens voorgehad, een overval of een inbraak, beste wat je kan doen is het laten bezinken en gewoon verderdoen, er zullen altijd gore bandieten rondlopen maar hopelijk heeeel ver weg van ons.
dikke hugs and kisses en geniet vh lekker zonnetje

ESPERANZA zei

Terror y miedo!!! La gente no respeta.

Me gustan las imagenes que nos regalas hoy.
Abrazos!!

Terreur en angst! Mensen hebben geen respect voor.

Ik vind de beelden die u ons vandaag.
Hugs!

gerrie zei

Is me dat even schrikken!
Ik kan me voorstellen dat je nog trillerig bent!
Het is net of ze juist kleine dorpjes en afgelegen huizen overvallen de laatst tijd,als je het nieuws zo ziet,je bent nergens meer veilig lijkt het wel!
De foto,s zijn supermooi!
groetjes gerrie.

Collie-Collie zei

Hemeltjelief, ik kan me voorstellen dat je compleet ontdaan bent van wat je hebt gezien en gehoord, en van wat er wel allemaal niet door je hoofd gaat.... OOoooh... Goed dat je trouwens nog kon reageren door achteruit te gaan met je tuut naar een veiliger plekje...

Toen ik het las, werden mijn ogen gelijk groter van schrik... dus eh... Ja... geniet van dit mooie weer, van je mooie plaatjes, waar dan ook vandaan... En een héél fijn, gezellig weekend met elkaar.

Liefs en een grote dikke knuf, Collie

Olga Zharkova zei

It's terrible what happened.
Photos are very beautiful, thank you!
Good weekend!
Olga.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Tjeemie wat erg ...gelukkig is je niets overkomen dan alleen de schik die al erg genoeg is .... snap dat je de schik nog in je lijf heb ...doe rustig aan pas goed opjezelf knuffel van mij .... wens je een fijn en rustig weekend ...lieve groet rosita

ByVonneThuis zei

Jeé, wat zal je geschrokken zijn.
Dat verwacht je toch niet op zo'n prachtige dag. Zo zie je maar weer waar je soms onbedoeld in terecht kan komen.

Geniet van het weekend en ik hoop dat je snel over de schrik heen bent.

Liefs Yvonne

Heleni zei

Allemachies Marijke, wat een afschuwelijke ervaring. Dit moet je echt even verwerken.
Wat lopen er toch vreselijke schepsels rond.
Ik hoop dat je het gauw kwijt bent, alhoewel, dit vergeet je nooit meer.
Ik wens je sterkte en geniet van het stralende weer.

groet Heleni

rosarod zei

Hallo Marijke, stel je de schok en paniek zo groot, dat je hebt meegemaakt! In deze situaties die lijken onwerkelijk, een Onmiddellijk niet om te begrijpen wat er gebeurt, want er zijn veelvoorkomende situaties in ons leven en duurt een tijdje om ze te verwerken mentaal en psychisch. Maar dank God deze goed. Ik was in een dergelijke situatie, maar bleek een grap te zijn. Maar ik voelde de wanhoop en paniek! De foto's die u post zijn mooie droom vandaag! Hier laat ik een paar woorden die ik heb gediend goed me als ik gespannen of onzekere situaties. Ze komen uit de Bijbel: "U (God) zal houden in volmaakte vrede hem wiens geest is standvastig, want hij vertrouwt op je" knuffels. Rose marie

marijke zei

och marijke toch wat zul jij geschrokken zijn zeg, godzijdank ben je veilig er uit gekomen , hoop dat je het snel naast je neer kunt leggen, heerlijke muziek hier trouwens joh en je foto's zijn echt gaaf is dit jouw huis? of is dit in een winkel schitterend wat sfeervol allemaal
hoop dat je je in het weekend met het schitterende weer toch kunt ontspannen , wij gaan morgen even een weekje de zon op zoeken die hier weg gaat dus zal aan jullie denken als het hier 14 graden is en daar 29 , groetjes Marijke

Anoniem zei

Hai Marijke,

Tjonge meid,wat een toestand met die overval!!!
Kan me zo voorstellen dat je nog staat te bibberen!!!
Ik heb net op tv west op internet even gekeken,bleek om een incident te gaan waar iemand gegijzelt was en gedwongen was te pinnen
De politie heeft de dader gepakt las ik.
Is wat he??!!
Nou meis,geniet maar van het heerlijke zonnige weekend en denk maar niet teveel terug aan deze nare morgen!!
Jij bent in ieder geval veilig en wel thuis gekomen gelukkig!!!
Ik kon helaas geen berichtje op je blog achter laten,dus doe ik t zo maar even.

Een heel fijn weekend!!
Een dikke knuffel hoor!!
Liefs Esther

Yvonne zei

Ja dat is ff schrikken zeg.
Kan mij voorstellen dat de schik nog in je zit.

Laat het zo snel mogelijk weer los.
Geniet van het mooie weer.

Gr Yvonne

Sezoentje-Sonja zei

Hey Marijke, tjeetje zeg, wat zal je geschrokken zijn, op zo een moment flitst er vanalles door je hoofd! Zo zie je maar dat we geen tijd te verliezen hebben maar elke dag het beste van ons leven moeten maken.
Je denkt altijd dat zoiets bij een ander gebeurt maar in deze tijd geld dat helaas niet meer.
Ik ben blij dat je het er heelhuids vanaf gebracht hebt, nu snel iets leuks doen om dit zo snel mogelijk te vergeten,
liefs, Sonja

Zazoe zei

Jémig Marijke, wat zul jij de schrik in de benen hebben! Wat een akelige ervaring. Ik hoop dat ze je goed hebben opgevangen, want na zoiets ook nog een verklaring moeten afleggen en uren moet en wachten op je auto, maakt het er ook allemaal niet gemakkelijker op.

Ik hoop dat je het wat van je af kunt zetten en vannacht niet wakker gaat liggen. Ik stuur je een dikke virtuele knuffel en een dikke zoen.

Liefs, Nina XX

Marjanne zei

wat een schrik!! het is goed om er over te praten en het van je af te schrijven. Misschien slachtofferhulp vragen, echt doen hoor als je flashbacks enzo krijgt

Oude lappen zei

Oei dat is inderdaad schrikken als je daar in de buurt bent. Je zult maar op het verkeerde moment op de verkeerd plaats zijn.
Goed dat je oké bent.
Lieve groeten
Liliane

Pink Princess zei

He meis toch! Wat zul jij geschrokken zijn, en in paniek *stel je voor dat...* nou vul maar in bbbrrrr. Moet er niet aan denken. Dikke knuf voor jou, en je foto's zijn echte plaatjes.

Liefs van Marian

Fia zei

Ohhhhh meis wat vreselijk om dit van dichtbij mee te maken en vreselijk angstig ook.
Als je zoiets op de film ziet is het al eng laat staan dat je het van dichtbij meemaak.
Ohhhh ik geef je een dikke knuf en goed dat je het van je afschrijft hoor..

Mooie plaatjes marijke..
Liefs Fia

Anna zei

oh meis toch wat een schrik...gelukkig allemaal goed afgelopen ;o)
lieve groetjes...xxx

de foto zijn super, hier zou ik zó kunnen intrekken..
ik heb ze ook ooit gepost
en hier gevonden...http://fabulousfifi.typepad.com/chez_fifi/2010/06/adventures-in-photo-shoots.html

Madame Luna zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Madame Luna zei

Ik vind deze situatie heel verschrikkelijk, maar ik wens je toch een prettig weekend en veel rust.
Groetjes uit Duitsland

Thuis bij Tjits zei

je denkt dat zoiets altijd ergens anders gebeurd en dan ineens zit je er zelf middenin.. wauw wat heftig.. ik kan me voorstellen dat je hart in je keel klopte en je het gevoel had dat dit niet echt was..
ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten.. droom maar weg bij je mooie plaatjes!!

ik wens je een rustig,warm en zonnig weekend!
lieve groetjes, Tjits

Marijke van Ooijen zei

Schrijf nieuw bericht

1 2 3 4 5 > >>Zoeken
Terug naar homepage Ingrid 30-09-11 19:54:52 Hoi lieve Marijke,



Ik probeerde al een reactie te plaatsen op je blog maar ik krijg het op één of andere

manier niet voor elkaar dus dan mail ik je maar even.



Wat is dat schrikken zeg toen ik je post las, dat jij daar nu net op dat moment moest zijn, echt

vreselijk. Gelukkig handelde je erg goed door de auto te verplaatsen. Ik weiger er gewoon aan te denken

als…nou ja…niet aan denken dus.

Het is allemaal goed afgelopen en bent je weer veilig thuis.

Die prachtige foto’s die je liet zien komen van deze blog: http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.com



Nou lieverd, neem lekker nog een kopje thee (of koffie of iets sterkers hihi) en laat het allemaal maar

even bezinken. Ben echt blij dat je niets ernstigs is overkomen.



Een hele DIKKE knuffel van mij,

liefs, Ingridxxx (My day)

Marijke van Ooijen zei

Karolien 30-09-11 19:52:48 Dag lieve Marijke,





Wat een verhaal zeg. Ik kan goed geloven dat de schrik je om het hart sloeg, je zou voor minder. En dat het overal kan gebeuren, wees daar maar zeker van. Zelf gaan wij hele dagen met zo'n mannen om, en regelmatig wordt er ook gevochten en vallen er gewonden. Maar na 10 jaar in dat wereldje dan schrik je daar niet meer zo erg van. Wij als vrouwen, moeten meestal niet tussenkomen bij een interventie, dus dat is toch een veiligheid.

Ja, meisje, het zijn niet allemaal brave zieltjes zoals wij hé en gelukkig weten, zien en horen we nog niet alles.

Drink maar een goed glas wijn en geniet alsnog van je weekend. Het zonnetje schijnt heerlijk en met jou is alles ok, dus wij zijn tevreden.

Dikke knuffel hoor meisje!

Riet zei

Oh Marijke,wat een schrik maar wat was je slim om meteen uit de weg te gaan, uit de vuurlinie. En toen moest je weer getuigen, sjonge je hebt wel een dag achter de rug hè. Neem een lekker glaasje straks en probeer te vergeten.
Lieve groeten van Riet

"Création" zei

Mijn hemel lieverd, dat is een heel vervelende ervaring, getsie. Je hebt kordaat gehandeld om meteen aan de kant te gaan maar wat een angst zal je gevoelt hebben.

Hoop dat je het een beetje van je af kan zetten want kan me goed voorstellen dat deze gebeurtenis steeds weer in je hoofd afspeelt.
En achteraf ga je bedenken hoe alles ook verkeerd had kunnen aflopen.

Gelukkig is alles nu voorbij, hoop zo dat je wat rust kan vinden, denk aan je.

Probeer maar heerlijk van het mooie weekend te genieten.

En de foto's die je laat zien zijn werkelijk SCHITTEREND!!! wat een sfeertje!

Heb de hele dag alert rond gelopen of dotje al bezorgd zou worden, maar helaas nog niet. Denk dat het wel dinsdag zal worden want tegenwoordig op zaterdag en maandag bezorgen ze niet meer. Maarrrrrr wie weet misschien toch morgen???

Sterkte lieverd, liefs van mij ♥

lien zei

Bah wat afschuwelijk om mee te maken zeg! Ik kan me voorstellen dat je van slag bent, zoiets van zo dichtbij zien...Goed dat je het van je afschreef! Sterkte ermee! En je plaatjes zijn mooi en brengen ons inderdaad op andere gedachten!
Liefs Carolien

Kris zei

Marijke,

I can only imagine how frightened you must have been! I am glad you are safe and that nothing terrible happened to you. Circumstances such as these can leave you with a feeling of helplessness and scatter your senses.

I love every one of your photos. They are so beautiful, light and airy. I could look at them all day!

I hope the rest of your weekend is quiet and that you recover from the shock of what you have witnessed.

Cherry Regards

Kris

Kays Kids zei

Dear Marijke. How horrible, I am so sorry for you,as it would have sent you into shock.
I send big, big hugs and love your way.
The pictures are so lovely and peaceful.
Just think of the nice things we try to surround ourselves with.
Hugs
Kay

Gustaviana zei

oooo meid het lijkt wel csi new york !!! wat eng , maar ik ben blij dat het voor jou goed is afgelopen en dat je allen met de schrik even zit..
ik hoop wel dat ze je schlachtoffer hulp hebben aangeboden.. neem dit en denk niet ik kan dit wel want het is niet niks.... toch ondanks alles een fijn weekend groetjes Viana

Kom Achterom zei

ooh Marijke wat schrikken zeg!
Je hebt wel heel doordacht gereageerd zeg ! door achteruit te rijden uit de gevaarlijke zone.
Gelukkig is alles goed afgelopen maar dat jij de schrik in de benen hebt kan ik me heel goed voorstellen!
Meid geniet van je weekend
lieve groetjes
Yolanda

Vintage Girl zei

Oh my god....dear Marijke,
that sounds like a thriller. I´m so sorry that you have been in such a frightening situation...unbelievable. And i´m very happy that you are safe and nothing serious has happened to you....OMG what kind of world we are living in.
Hope you will recover quickly from the shock.

I´m sending you a bunch of hugs and love,
XOXOXOXO, Birgit

By the way.....the wonderful photos are from here: http://myshabbystreamsidestudio.blogspot.com/

't Glimmenhofje zei

Hoi Marijke,
dacht ga weer ff fijn neuzen op je mooie blog, als ik lees wat je overkomen is... Dat is zeker even heel erg schrikken en gaat je absoluut niet in je koude kleren zitten, zég! Wat afschuwelijk dat je daar nou net getuige van moest zijn en dan nog in de vuurlinie ook... Vind het wel heel goed van je dat je toch je hersens bij elkaar hield (ik weet niet wat ik gedaan zou hebben?) en met je auto achteruit ging. Hoop dat het je niet al te veel wakker zal houden en probeer er inderdaad veel over te praten en het op die manier een plekje te geven. Je bent een kanjer dat je zoiets indrukwekkend toch weer wilt omzetten in iets positiefs door van die prachtige plaatjes met ons te delen. Wat een romantische plek is dat tuinhuisje of wat het ook is, je zou er in gedachten je heerlijk in terug kunnen trekken als je weer even teveel aan het schietmoment denkt! Met je knieen opgetrokken tussen die prachtige romantische kussens, kopje koffie in de hand en dromend naar de prachtige tuin vol met witte rozen turend.... Nou, als dat niet helpt...
Dikke knuffel van mij en een fijn weekend met je man en kids!

Anoniem zei

Lieve Marijke,

pfffff wat schrikken zeg!!! Lijkt altijd heel ver van je bed, maar dan zit je er ineens middenin. erg blij dat jou niks overkomen is en dat je met de schrik bent weggekomen!!!

Sterkte vandaag en de komende tijd om te bekomen van deze schik!!!

x Claudette (Fiedelientje)
(even anoniem, omdat ik op een of andere manier geen berichtjes anders meer kan plaatsen :-( )

Chrissie zei

Oei oei oei, das echt vreselijk Marijke,
Wat een angst, ik voel het haast zelf.
Gelukkig ben je ongedeerd gebleven, maar dat je dit traumatische voorval mee moest maken is vreselijk.
Ik hoop dat je er snel een plekje voor weet te vinden.
Ik hoop dat je vannacht toch een beetje hebt kunnen slapen.
Meid, wat een droomhuis, slaapkamer, wie zou daar niet in willen wonen?
Of het praktisch is??? Geen idee, maar de plaatjes zijn super.
Zonnige en vooral liefdevol weekend Chrissie

maddyrose zei

Dear Marijke,
What a terrible thing to find yourself caught up in. How frighting it had to have been. It's a blessing that you were able to keep your wits about you and remove you and your car from harms way. I hope this shock doesn't linger and cause you stress.
Picture yourself in these photos of a lovely and restful retreat. So beautiful to look at and a perfect spot for a relaxing weekend.
Hugs

Maia zei

Oei oei ik lees het nu pas....da's fff schrikken zeg! Dat zoiets zich onder je ogen af speelt...dacht je niet...ik zit in een film!
Akelig hoor, heb je er ook niet van gedroomd vannacht?
Gelukkig is er met jou niets gebeurd zeg, moet je toch niet aan denken hoe zoiets kan lopen.
Erg goed dat je het van je af schreef...al ben ik wel wat laat met reageren.
Zit voor het grootst deel van de dag met een lap topje dat niet altijd wil wat ik wil!
Ik hoop dat je deze bizarre gebeurtenis een plaatsje kunt geven.
Ja en die romantische plaatjes echt zooooo gaaf!
Vraag me alleen af hoe ze daarboven in die loft komen?
Dank voor je mooie plaatjes en geniet van het mooie weer dit weekend!
Lieve groetjes Maia

het tuinengeltje zei

Hoi Marijke,

dat was zeker schrikken. Je moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren. Gelukkig niets....! Ik hoop dat je wat bent bekomen.

Via een duitse blog kom ik weer bij jou terecht.
Ik ga je volgen hoor!

Groetjes, Sylvia

Elly zei

Hee lieve Marijke,
Ik lees dit nu pas. Meid wat zul jij geschrokken zijn. Zoiets verwacht je niet natuurlijk. Nou ik hoop dat je weer een beetje ( of liever helemaal) opgeknapt bent hoor!!
liefs, Elly

Jeanette zei

OOhh..wat een toestand zeg, tis net wat je zegt....of zit je midden in een film!! oohh....wat zal je een schrik gehad hebben. gelukkig kan je alles nog na vertellen en is er niets ernstigs gebeurd maar dat de schrik er goed in zit kan ik me heel goed voorstellen. sterkte...

Fijne zondag,
liefs...

Anita zei

Whah lieve Marijke wat is dit schrikken zeg !!!!!
Dat gebeurd toch altijd ergens anders ?!
Wat moet dat heel erg ONWERKELIJK voelen !!!!
Gelukkig is alles goed afgelopen maar kan me voorstellen dat je de schrik in de benen had.
Die romantische en prachtige plaatjes zijn dan in schril contrast met hetgeen waar je even terug midden in zat. Het LEVEN zit vol contrasten. Dar verwonder ik me wel eens over !!!!
FIJN WEEKEND
Groetjezz lfs mij xxx

Anoniem zei

Susan Burns 01-10-11 15:42:29 Dear Marijke,
It's nice to meet you. I am star-struck about your work! The bears and rabbits and other items you
make are truly gorgeous. I so admire your work that
I have done a feature post on my blog. I have links
to your Workshop, Biography and Scrapbook so that
my readers can get to know you and see your beautiful
workshop and all of your beautiful work in your scrapbook. I also have done a feature post on
Inge Vivianne Galli, you might know her. She is very happy with the feature. I also admire her artistry
so very much. Such talented people you are.
Stop by if you get a chance.
It's my blog: www.glenoaksprimitives.blogspot.com
Warm Regards,
Susan Burns

BOXERGEK zei

Hoi Marijke,

Wat een prachtig blog heb je, morgen ga ik verder neuzen er staat zoveel moois op!

Groetjes Esterina.

BOXERGEK zei

Hoi Marijke,

Wat een prachtig blog heb je, morgen ga ik verder neuzen er staat zoveel moois op!

Groetjes Esterina.

Raminhos de Pano zei

Querida Astrid,adoro seu bom gosto,é muito agradável passear em seus blogs.Obrigada pela visita e comentário,amei :)
bjs de Fernanda from Brasil

Peeters Liliane zei

Amai dat moet schrikken geweest zijn. Kan mij echt voorstellen dat je dan niet meer weet wat doen. Prachtige foto's heb je weer op je blog, awel ik zou er zo in kunnen gaan wonen echt mijn stijl dat romantische :-)
Lieve groetjes,
Liliane

Antonia zei

Lieve Marijke, wat vreselijk om dit mee te maken. Hier zal je vast wel een tijdje last van hebben. Weet uit ervaring (man gevonden in bosjes) dat je er op een dag niet meer aan denkt. Veel sterkte en een hele dikke knuffel, Anja

Painting by Louise, Maison Louise, NieuwGroenLeven. zei

Het wilde westen is er niets bij!

Ik hoop in ieder geval dat je dit snel achter je kan laten, want dit is zo aangrijpend.

Het huis van Elly is prachtig en de andere foto's zijn ook geweldig hoor!

Lieve groet,

Loes

Mayflower zei

Ohhh....lieve meis, wat vreselijk om daar getuige van te moeten zijn.
Ik kan me voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent.
Gelukkig zijn er geen slachtoffers gevallen en hebben ze de dader kunnen overmeesteren.
Liefs, Mea

Mayflower zei

Vergeet ik nog helemaal te zeggen dat ik de foto's helemaal geweldig vind. Wat een prachtige sfeer.

Zaanse Zolder zei

oh wat vreselijk zeg, logisch dat je daar even van moet bijkomen. Denk je ff lekker boodschappen te gaan doen en veilig in je auto te zitten. Gelukkig is het voor jou goed afgelopen!

Created by Essie zei

Dat was inderdaad vreselijk schrikken, maar ben blij dat het voor jouw goed is afgelopen.
Hopend dat je weer een beetje bent bijgekomen van de schrik

Wat een rare tijd leven we toch af en toe in.

Lieve groetjes
Esther

Pamela zei

Lieve Marijke,

Ik wilde jou snel een bezoekje brengen na het lieve bericht op mijn blog. En nu lees ik dit. Wat een nare ervaring. Ik hoop dat je nog wel met een fijn gevoel boodschappen kunt doen, want zo´n ervaring blijft vaak nog lang hangen. Maar ik ben super blij dat je ongedeerd weg bent gekomen. Want ik moet er niet aan denken dat jou iets zal gebeuren.

Veel liefs Pam

la casa de nany zei

Marijke, hola.
Todos tus trabajos, hermosos.
Un abrazo desde Colombia.

Marge zei

Dear Marijke,

I don`t understand so well with gogle translation help, but I realized that something terrible has happend? I hope that no one hasn`t been hurt!!!
I`m sure that you must be upset!! Someting like that is so so terrible!!!

Thank you sooo beautiful images!

Big warm hugs to You!!♥