maandag 17 oktober 2011

Mijn liefste zus ...Mieke...






Hallo lieve meiskes,
Mag ik jullie voorstellen aan mijn liefste
zus Mieke.
Mijn zus is geboren met Downsyndroom.
Ik heb 8 zussen, maar Mieke is
me echt het meeste lief.
Mieke is net een engeltje..mijn liefste
en mooiste zus..


Soms gaan we lekker wandelen
en wel eens ergens een colaatje
drinken..
Mieke is gek op Cola!


Kijk maar eens hoe Mieke geniet.
En wij genieten met haar mee.
Gewoon heerlijk met nog twee
andere zussen op stap, en
vooral genieten van het moment
dat we samen zijn.

En kijk eens naar het gezichtje
van Mieke als het blikje
met cola leeg is...
Ze is zo teleurgesteld..
Maar we hebben nog een lekker
broodje besteld, dus die
smikkelen we ook nog lekker op.


We hebben nog gewinkeld, en
Mieke heeft een leuk spiegeltje
en een kam gekregen.
en een lekker geurtje...
Ja en dan gaat de terugreis beginnen,
en autorijden vindt Mieke ook
erg fijn.

Mieke mijn liefste zus...we komen
je snel weer ophalen hoor.
En natuurlijk krijg je van ons
dan weer een lekker colaatje..
Wij kunnen alleen maar van je
houden lieve zus...
Lieve schat!

Dit is zomaar een dagje uit met mijn zussen Leida, Marjan en mijn liefste zus Mieke...Wil Mieke graag eens aan jullie voorstellen, zij is namelijk net een engeltje..lief en mooi. Mijn zus met Downsyndroom laat ons zien, dat het leven heel eénvoudig is, en je vooral niet te moeilijk moet denken, en genieten van het mooie moment als het daar is..als we het maar willen zien en pakken.

Ook wilde ik jullie heel erg hartelijk bedanken voor jullie  mooie reactie's op mijn vorige post, het heeft me gesterkt...en ik hoop met heel mijn hart, dat het weer wat rustiger in blogland mag worden, zonder jaloezie en narigheid..

Wens jullie alle liefs en een mooie herfstweek.....
Marijke

65 opmerkingen:

Zaanse Zolder zei

Goedemorgen Marijke,
Wat een mooi verhaal, dat is fijn wakker worden hier. Er spreekt een onvoorwaardelijke liefde uit. Dat gezicht van Mieke met een leeg blikje, echt zo verbaasd en teleurgesteld.
Soms moet je inderdaad een verhaal als dit lezen om te beseffen dat het leven inderdaad vooral eenvoudig moet zijn. Gewoon genieten van de kleine dingen om je heen.
Dank je wel!

cristall zei

Que bonita entrada!! me encantaria conocer a tú hermana personalmente para darle un beso y un abrazo.
Que suerte tiene con tener una hermana como tú..Besos desde España!!!

Elly zei

Wat heerlijk dat je zus en jullie zo genieten samen! Inderdaad weer helemaal raak wat je schrijft.... niet te moeilijk doen, gewoon genieten, van alles!!
liefs, Elly xxx

Gilda - Sweet sweet home zei

People with disabilities are always special beings. We should learn from their example in the right way to deal with life. A big kiss to your sweet sister. Gilda

Thuis bij Tjits zei

ha Marijke, fijn weer van je te horen!!
en wat schrijf je liefdevol over je lieve zus, zo mooi om te lezen en de foto's spreken boekdelen.
inderdaad goed om af en toe eens door de ogen van Mieke het leven te voelen en te ervaren!
dankjewel voor deze mooie bijzondere post en ik hoop dat jullie nog heel lang met zoveel zussen mogen genieten, heerlijk!

liefs!!

Oude lappen zei

Een mooi verhaal en een bewijs dat we het leven niet zo ingewikkeld moeten maken. Het hoeft niet. Gelukkig zijn met kleine dingen daar is het waar het om draait. Vriendschap ......spijtig soms loopt het mis.
groetjes

Marjanne zei

ontroerend mooi Mieke! Wat een geluk 8 zussen, wat een rijkdom. Geniet van elkaar en van jullie speciale band.

Pink Princess zei

Wat een mooie zussen heb je meis. En dat lieve gezicht van Mieke als ze verbaasd naar haar lege colablikje kijkt, kostelijk.

Ben even niet langs geweest, was ziek en daarna druk met mn voortuin enzo.

Heel veel liefs van mij, en dikke knufs ook nog.

Marian zei

oh, inderdaad,zoals in de eerste reactie al werd gezegd...dit is een heerlijk begin om de blogs te lezen..Konden we allmeaal maar zo tevreden zijn met heel weinig..En wat een geluk dat Mieke zulke lieve zussen heeft..Ik heb zelf maar 2 zussen, en helaas geen al te goed contact..en lees dus met ontroering deze blogpost van jou..
Een hele fijne dag nog,
liefs,Marian

Mayflower zei

Wat leuk om je lieve zus Mieke te mogen leren kennen Marijke. Wat heerlijk om zo'n goede band met elkaar te hebben en samen leuke dingen te doen. Je ziet haar genieten op de foto's.
Daar kan menigeen nog wat van leren, niet moeilijk doen maar genieten.
Ik wens je een fijne dag en ben blij dat je toch weer een post geplaatst heb Marijke.
Lieve groet, mea

Theemuts Rommelhoekje. zei

Wat een rijkdom zoveel zussen en dan ook nog een engel er tussen.......dat jullie maar veel van elkaar mogen genieten !! Lieve groetjes Romkje.

Maison Louise, Paintings by Louise zei

Wat fijn om zo samen te genieten enne.... ik ben ook gek op cola!
Wij kunnen nog heel veel leren van jou zusje, eenvoud, en liefde het belangrijkste in ons leven.

Lieve groet,

Loes

marijke zei

wat ben jij toch een heerlijke meid joh dat je zo lief over je zus schrijft en wat zijn het mooie foto's van haar ze zijn al een verhaal op zichzelf als je ze naast elkaar zou leggen

Conni zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Conni zei

Wie schön, von dir zu lesen! Nur nicht unterkriegen lassen.
Es ist wunderbar Geschwister und eine große Familie zu haben.
Die Schwesternbilder sind zauberhaft. Sie strahlen so viel Liebe aus.
Alles Gute für dich!
Conni

madelon zei

Wat een prachtig blog heb jij geschreven en de foto's zijn meer dan mooi en oprecht.

Heb een verzoekje, zou je naar mijn pagina willen gaan en daar aan de rechtkant klikken op de widget met kleding die je ziet.. Je stem uitbrengen en voila ik ben de gelukkigste vrouw op aarde, sta nml op de 2e plaats en moet naar 1, hiermee krijg ik dan 500 euro kledinggeld en zie ik er een stuk gezelliger uit in de winter!! Dank je alvast en hoop dat je gaat stemmen.
Groetjes Madelon

oma leentje zei

Een liefdevol blog is dit het spat ervan af. Je ziet zo dat jullie zus een ster is. Prachtig
Groetjes Leni

smutaskowe krzyżyki zei

Wonderful two women !!!!!I salute your beloved sister very warm.I kiss her.

Kays Kids zei

Mieke can teach us all a lot. Enjoy the moment every time. Love with love that is never ending.
Finding joy in everything.
What a wonderful post Mirijke. We all need to be reminded of the joy of simple things.
Love and Hugs
Kay

sirkkis zei

Kiitos, kauniista hetkistä kun kerroit kuvin ja sanoin siskostasi.

Le Style zei

Liefdevol, zo mooi omschreven.....
Een zus om van te genieten, van te houden, van te leren. Zo waar dat het leven heel eénvoudig is, en je vooral niet te moeilijk moet denken, en genieten van het mooie moment als het daar is..als we het maar willen zien en pakken!
Prachtige foto's, deze spreken voor zich.....

Een liefdevolle groet van mij

vrouw Hommel zei

Ik wilde vroeger ook zo graag een zusje, heb nl 2 broers, wel heel lieve. Wat fijn dat jullie af en toe met Mieke op stap gaan en dat ze daar heerlijk van geniet. Wij maken zelf het leven soms zo moeilijk. Ik heb ook even gemist waar de jalouzie overgaat maar ik vind het weer zo jammer om te lezen. Trek je maar nergens wat van aan lieve marijke.

justwendy zei

Wat een prachtige foto's van jouw en je zus.
Eigenlijk hoef je er helemaal niet bij te vertellen hoe gek je op haar bent want dat straalt er van af.

Ik heb helaas geen broers en zussen en ik snap dat je dit koesterd. Dat zou ik ook doen.

Er zijn heel veel mensen die inderdaad veel van je zus zouden kunnen leren. Geniet van het leven het is mooi maar kort.

Liefs wendy, dikke knuf voor je zus

Sezoentje-Sonja zei

Wat is dit een prachtige post, ik zou best willen dat we allemaal zoals je lieve zus Mieke de gave bezaten om met open ogen de wereld in te kijken en enkel maar ons hart te moeten volgen, het zou zoveel gemakkelijker zijn allemaal.
Koester je zus, het zijn zo speciale momenten die je dan samen beleefd,
lieve groetjes, Sonja

Collie-Collie.com zei

Wat een prachtige foto's met je zus... en ja haar gezicht als het colablikje leeg blijkt te zijn. Wat kan ze heerlijk genieten van zoiets als een lekker fris blikje cola... dat vergeten mensen wel eens te vaak, gewoon genieten van iets kleins en van elkaar. Dat je met elkaar wat drinkt, broodje eet en van elkaar geniet.


Vanochtend had ik zo'n momentje met Bridget, die gewoon lekker bij me wilde zitten. Een grote stoel naar me toe sleept, lekker zit met een boek en bubbeltjesgum... ik zit er naast achter de locker te locken, we zeggen eigenlijk niets... of niet veel... maar het is wel genieten, want ze is bij mij en wil bij mij zitten!

Geniet van Miek samen met je andere zussen... kijk naar de foto's en je geniet weer!

Liefs, Collie

sandra_w zei

Wat 'n rijkdom Marijke, zoveel zussen en
ook nog een engel erbij! Prachtige foto's welke voor zich spreken. Onvoorwaardelijke liefde....

Liefs,
San x

maddyrose zei

What a lovely post Marijke. You are so lucky to have such a sweet sister. People with special needs do so much to enrich the lives of those around them but I don't need to tell you that as I'm sure you already know. You mentioned having 8 sisters, do you have any brothers? Enjoy your week.
Hugs

ByVonneThuis zei

Prachtige foto, prachtig verhaal en een prachtige zus.
Marijke, je bent een rijk mens met zoveel lieve zussen in je leven.

Liefs, Yvonne

Marga zei

Hallo Marijke.
Liefde voor je speciale zus. Fijn om te zien en te horen hoe gelukkig je met haar bent.
Maar....wees trots op jezelf en laat je niet krenken door anderen. Het is het niet waard om verdriet te voelen door jaloezie.
Wens je ook een fijne week.
Groetjes Marga

Anoniem zei

Lieve marijke ,
Wat een lieve zus heb jij ,en wat een mooi verhaal heb je erbij geschreven ,het ontroerde mij echt ,en nog zoveel ,lieve andere zussen...wat een rijkdom..,maar Lieve barones jij bent zelf ook een bijzondere engel ,want de postbode kwam mij een reuze groot rose verjaardags cadeau brengen ,met daarin lieve lieve Lodewijkje ,baby blue ,de prachtige schoentjes ,de mooie liefdes kaart:-)),het kant ,en al het andere mooie ,lieve marijke wat een verwennerij allemaal voor mijn verjaardag ,een hele hele dikke kuss ,jij bent mijn engel ,en hebt een speciaal plekje in mijn hart ,en ik ben heel heel blij dat je je al weer iets beter voelt .

Heel veel liefs van mij Caroline XXX!

Riet zei

Lieve Marijke . Fijn weer wat van je te lezen. En wat lief zoals je op de foto staat met je liefste zus.En het teleurgestelde gezichtje als het blikje leeg is. Dan nog een lekker broodje. Het is genieten zo met een paar lieve zussen.

Lieve groeten van Riet

marina spada zei

Hello Marjike,
Thanks for presenting your sister Mieke, she is really nice, I like his face when the Coca-Cola is over!
I know some people with Down sinfrome, they are very special and convey joy.
I think you have a good family, they teach you respect, care and love for all.
For this you're a special person!
kisses,
Marina

Fia zei

Wat heerlijk voor Mieke dat ze zoveel lieve zusters heeft en dat jullie zo van haar houden.
En voor haar zorgen heel mooi om te zien hoe ze hier van geniet.
En.....fijn dat je er weer bent Marijke..

dikke knuf voor jou..
Fia

BOXERGEK zei

Een erg mooi en ontroerend verhaal Marijke, van een dag uit jou en je zus Mieke haar leven, ik zou zeggen koesteren!

Liefs,

Esterina

rosarod zei

Hallo Marijke, dat de mooiste post! Deze toont uw spirituele natuur, die kant dat bijna alle verbergen! Je hebt gelijk, het leven is eenvoudig, wij zijn degenen die compliceren onze lust, afgunst en wrok. Het leven is een kostbaar geschenk van God! Hoe mooi een dag tuvistes met uw geliefde zusters. Vooral het zijn "fans" van de cola! Ji, ji, ji. Ik wens u het beste in het leven! Hugs! Rose M.

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hallo Marijke wat een heerlijke post zeg zit hier zo te genieten ... wat een prachtige foto's van je zus ...krijg altijd een knuffelgevoel als ik zulke heerlijke mensen ziet .... prachtig de rust die ze uit straalt die tevredeheid zo heerlijkkkkk...en wat wil je nog meer lekker met je zussen op stap een heerlijke mens ben je ...veel liefst en een dikke knuffel ...rosita

Carla zei

Deze zus is wel héél speciaal!!
Wat een lieverdje...dat zie je zo.
Volgens mij zijn jullie allemaal lieve meiden.
En als je zo'n zus als Mieke ziet, dan hoeft het leven helemaal niet zo moeilijk te zijn...met weinig tevreden zijn...daar zou het toch om moeten gaan in het leven.
Geniet maar lekker van je zus en de bijzondere momenten die jullie hebben.

liefs Carla.

Eefies day zei

Een liefdevolle post die heel wat mensenharten raakt, als de wereld zo zou zijn zoals Mieke hem beleefd, wat zou het dan goed zijn. Onlangs overleed een vriend van ons, downsyndroom, hij mocht 50 worden, zijn ongecompliceerde kijk op het leven heeft ons leven verrijkt.

Lieve groetjes en zorg goed voor Mieke,
Eefie

Kris zei

Marijke,

It is so good to hear from you! I also come from a large family of 6 boys and 3 girls. I bet you had a hard time getting into the bathroom with 8 sisters. HA

I have a niece who has something similar to your sister. She is a very loving and sweet little girl. You are right, it seems that your sister and my niece live life in the moment, enjoying the smallest things. We can all learn from them.

It is good to have you back.

Kris

TheCrankyCrow zei

I believe both you and Mieke are truly blessed....she with you, and you with her, dear Marijke....And two amazingly beautiful women. So very glad you introduced your lovely sister to us. Wishing you a week filled with small blessings....Smiles & Hugs ~ Robin

lien zei

Ohh wat een lieve post! En wat een bijzondere zus. Het is al heel bijzonder dat jullie met 8 zussen zijn. En heerlijk dat ze zo kan genieten van de dingen die wij maar heel gewoon vinden, daar kunnen we beslist veel van leren. Geniet ervan!
Liefs Carolien

gerrie zei

Wat zal Mieke genieten van deze leuke uitstapjes!
Mijn zus heeft een zoon van 20 met het downsyndroom,een hele lieve jongen stapelgek op z.n moeder en al helemaal in de ban van sinterklaas die volgende maand weer aankomt!
groetjes gerrie

"Création" zei

Ohhh lieve Marijke,

Wat een PRACHTIGE LIEFDEVOLLE post, wat ben je toch een mooi mens om je liefste zus aan ons voor te stellen. Mieke is een schoonheid, zo intens en echt, voor heel veel mensen een groot voorbeeld. Haar gezichtje en haar hele wezen spelen geen toneel maar laten liefde en echtheid zien, zo mooi!!!

Wat zal ze telkens genieten om met haar zusjes heerlijk op stap te gaan en liefdevol verwend wordt. En de teleurstelloing op haar gezichtje toen het blikje cola op was, zo lief die foto.

Er is toch niets mooiers dan met elkaar en van elkaar te genieten, jammer genoeg is dat niet overal zo maar jullie komen uit een bijzonder warm nest, dat kan niet anders, dit zijn grote momenten om te koesteren.

En Mieke zal het zelf ook heel fijn vinden deze mooie foto's van haar en van jou hier op je blog te kunnen bekijken.

Bedankt lieverd voor deze prachtige liefdevolle post, en dat jullie samen nog heel vaak zo intens mogen genieten van elkaar...SUPER!!!

Geniet van een heerlijke week zonnestraaltje,

Liefs Josephine xxx

Zauberin Gaby zei

Wunderschön, wenn Gemeinsamkeit gelebt wird. Deine Schwester ist ehrlich. Diese Ehrlichkeit im Wesen und Ausdruck ist leider bei vielen Menschen verloren gegangen. Viele Menschen verstecken sich hinter einer Maske....
Liebe Grüße
Gaby

Anita zei

He lief mens blij dat je terug bent !!!!
Vandaag met je bezig geweest ...
maarre het was zo'n herfst(ig) dagje dat ik even wacht tot morgen om naar de brievenbus te gaan hihi Vind je vast niet erg hè. Je had nog iets te goed maar het ging hier even niet zo lekker ;-) Maarre wat in het vat zit verzuurd niet hihi

Diep ontroerd over zo'n LIEFDEVOLLE post !!!!
Dit is écht, dit is Marijke ...
Daar kunnen geen poppen, beren of wat voor moois tegenop :-)
PRACHTIG
Wat een mooi stel zijn jullie en woorden zijn eigenlijk helemaal niet nodig. Dit is LIEFDE puur, eindeloos en warm. Dank je wel dat je dit met ons wilde delen.
Een virtuele knuffel van mij komtie xxx

kralenqueen zei

Marijke wat ben je gezegend met zoveel lieve zussen. En heerlijk dat je Mieke laat genieten van de gewone dingetjes.En er straalt zoveel liefde uit de fotoos die je van haar gemaakt hebt. Ik heb zelf geen zussen alleen maar broers en dat heb ik altijd een gemis gevonden.
Dikke knuffel voor je. groetje Rianne

Janny zei

Jullie zorgen goed voor je zus! Wat fijn voor haar zo'n dagje uit!

Groetjes Janny

weisser traum zei

oh das sieht nach einem wunderschönen tag aus.
so schön mit der schwester sich zu verstehen.
wünsch dir einen wunderschönen herbsttag.
grüässli daniela

Anoniem zei

Wat heb je een mooi Blog.
En wat heb ik genoten van het verhaal van je zus.
De foto's zo mooi gemaakt van haar.
Heb het er een beetje koud van gekregen zo liefdevol als jij praat over je zus.
Koester haar.
En dank je wel voor je mooie verhaal.
gr.Leny

♥The digital bakery♥ zei

Owww Marijke....wat een lief zusje heb je!
Een echt engeltje....
De foto van jullie tweetjes....pjewwwww....zo mooi!

Heerlijk je hier weer gewoon te zien !
Gewoon genieten van alle moois hier....de rest niet naar kijken!!!!!

En met het mooie nieuws van je dochter
kan het alleen maar genieten zijn op het moment.

Een heeeeel dikke kus van je dinnetje
uit het Zeeuwse
Marianne

Chrissie zei

Hey Marijke,
Wat vind ik dit mooi!!!
Ik denk dat Mieke maar wat trots op jou mag zijn om haar zoveel te laten genieten, en dat jij een speciale post op je blog wijdt om haar aan ons voor te stellen.
Heel leuk om Mieke te leren kennen, en tevens ook jou beter leren kennen.
Je bent zelf ook een ENGEL, die een engel heeft.
Hoe mooi is dat!!!
Liefs Chrissie

Hannekie zei

hoi marijke
wat een geweldige lieve post heb je gemaakt over je zus..zussen zijn toch wel heel speciaal vind je niet.
dat wij nog heel wat kunnen leren van mensen met een beperking dat is ook mij wel duidelijk..
mijn twee jongste zonen hebben een verstandelijke beperking. ze zaten een paar jaar geleden op een koor van school en zongen tijdens aangepaste diensten in de kerk. zo ook op een zondagochtend. de kinderen stonden op het podium en op de eerste rij zat een man die behoorlijk lichamelijk gehandicapt was. hij had ook wat ernstige afwijkingen aan zijn gezicht. toen de kinderen begonnen mat zingen waren er een aantal kinderen in het koor die helemaal vergaten mee te zingen. ze staarden naar de man op de eerste rij. alleen mijn zoon wesley zong uit volle borst mee. later na de dienst werd er onder de ouders toch even over gesproken. sommige kinderen waren wat geschrokken van de man en ook ouders hadden het over hem. toen er een moeder aan wesley vroeg of hij de man soms niet gezien had zei wesley...oo jawel hoor...maar ik dacht bij mezelf...daar kan die man ook niks aan doen...en zo denkt wesley..voor hem is iedereen gelijk en zo hoort het ook...
ik wens je nog heel veel fijne jaren toe met al je lieve zussen
veel liefs hannie

anita01 zei

Ha lieve Marijke,

Wonderschoon...je verhaal en de liefde voor je zus Mieke. Ook mijn vroegere vriendin en buurmeisje was z'n lieverd...het maakte mijn jeugd heel bijzonder...en ik heb er dubbel van genoten, net als jij en je zussen....wat is het leven toch met een speciale glans he...je moet het gezien hebben;o)

Warme groetjes met knuf...fijn je weer gezien te hebben.

Anita xxx

Miss Petula Pie zei

Hi Marijke
beautiful post, so full of love that goes to the heart :o)
Many hugs for two special sisters!!!

Miss Petula Pie

muggensteekjes zei

Hoi lieve Marijke,
wat een prachtige post heb je gemaakt over je lieve zus. Echt een engeltje!! Stralende foto van jullie samen!
Ben ook blij dat je hebt besloten hier gezellig terug te zijn en te genieten van al het moois dat het bloggen je geeft.
Wens je een heerlijke dag, liefs Ingrid.

~THEA~ zei

Hoi Marijke,

Heerlijk toch! Zalig genieten van de gewone dingen in het leven. Even afstand nemen,dat doet goed!!

Blij dat je toch nog af en toe een logje plaatst!!

Fijn weekend alvast.

Liefs Thea ♥

Vintage Girl zei

Hello my dear Marijke,
what an amazing post...filled with love...and wow, you are blessed to have eight sisters. Mieke is so cute, you took wonderful pictures.
It´s so nice to see you both together laughing.
Love,
Birgit
XOXOXOXO

♥ Pia... zei

Hallo Thank you Sooo very mutch:) I am bad on english sorry! Your blog is nice. ..Pia

Anneke zei

wat een prachtige post marijke en je leest hierin de liefde voor je zusje.
mooie foto,s heb je gemaakt van haar en jullie samen.
heerlijk dat je zulke mooie momenten met haar beleefd en ze is een schatje.
fijn weekend!

Suranova Natalya zei

Marijke, Hello! Blij dat een regelmatige lezer te worden!
Je hebt een heel mooi blog. Het is waar - een mooi mens is mooi in elk opzicht. Alles wat je maakt - een ongelooflijk mooi. Dit is een sprookje!
Dank u stelde ons aan zijn zus Mieke, haar speciaal soort geweldige man!
Ik wens u, Mick, je zusters, geluk en vriendelijkheid!

Created by Essie zei

wat een prachtige blog bericht.Leuk dat je ons kennis liet maken met jouw zus. Dat jullie zo'n geweldige band met elkaar hebben. Dat jullie als zussen haar net zo laten genieten.

Veel geluk samen en nog vele momenten om te genieten.

groetjes
Esther

Ana Cristina Caldatto zei

amavel irmã!

't Glimmenhofje zei

Hoi meis,
wat een lieve post heb je geschreven over je zus en wat een rijkdom dat je 8 zussen hebt! Altijd iemand om op terug te kunnen vallen, iemand die jou door en door kent en dezelfde jeugd heeft gedeeld... dat geeft een onbreekbare band! Heerlijk om die rijkdom te hebben.
Ik heb dat jammer genoeg niet, maar wel 2 fijne broers waar ik een goeie band mee heb en een hele lieve moeder!
Maar je zus (jammer dat de andere zussen niet in beeld kwamen...) genoot zichtbaar van jullie uitje en dat is heel waardevol om te zien en om als zus mee te mogen maken. Heel lief van jullie om haar zo te doen genieten van de kleine dingen.
Een hele, lieve fijne post heb je gemaakt, maar dat had ik ook niet anders van je verwacht!! En ik mail je gauw xxx

Yael Assia zei

I am sure she is so special, and just as angels do she gives a message to us all. I like the way you speak of her. Love from France !

irenka-yacyk zei

У меня дочка тоже с синдромом Дауна. И я не представляю своей жизни без нее. К сожалению у меня нет больше детей и всего что я добилась в жизни -благодаря ей. Она научила меня видеть людей и жизнь. Ваша сестра счастливая, что у нее есть Вы, и так же вы тоже счастливая, потому что с вами живет ангел