donderdag 6 oktober 2011

Berenjongetje Lodewijkje in zijn konijnenpakje...

Dit is kleine Lodewijkje..
dit berenjongentje heeft
pas een konijnenpakje van
zijn moeder gekregen..
         
Er zit zelfs een konijnenstaartje aan'
zijn pakje..zien jullie dat?
Ohhh...ja en dit is zijn beste
vriendje Semmie..
Lief hé zo lekker samen deze
kleine schavuitjes...
Soms moet Lodewijkje zijn konijnenpakje
uit van zijn moeder...
Kijk hem toch eens kijken
echt blij is hij niet hihi
Lodewijkje zou eigenlijk voor
altijd zijn konijnenpakje aan willen
houden.....
Het mutsje met oortjes is zo
lekker warm en vertrouwd
op zijn berenkopje...


Als mijn beertjes klaar zijn dan
komt er vaak een naam bij
die ik bij het gezichtje vindt passen.
Ook ontstaat er dan vaak een
verhaaltje wat bij dit beestje van
toepassing is...fantasie en mijmeren.
Heerlijk...

Mijn beren zijn gevulde met liefde, hoop en bovenal zoete dromen!

Wil jullie allemaal een mooi herfstweek-end wensen...ook de herfstperiode vindt ik erg mooi met zijn prachtige kleuren...

Tot toedelsssssssssssssssssssssssssss
Marijke

41 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Barones,

awwww wat zijn ze mooi zo saampjes ,en zijn kleine pluizige staartje:-) ,zie je ze al zitten op mijn nachtkastje hi,hi ,ikke wel ....
Ik vind ze werkelijk beeldschoon veel liefs van mij ,caroline xxx

Zaanse Zolder zei

Ach wat prachtig, wat een boefjes !Ik heb er geen woorden voor...

cristall zei

Ohhh!!! que bonito y tierno,me encantan los zapatitos.Besos desde España!!!

Le Style zei

Oh, Zo mooi zo saampjes.....
En die schoentjes, geweldig vind ik ze!

Lieve groetjes

Ludmila zei

My God, what is he cute with those ears!

The Bear's Blog zei

I don't think I have seen such a cute bear/bunny before. I love his little bunny ear hat. (o:

Hugs

Riet zei

Lodewijkje en Semmie, wat een heerlijk stel Marijke. Prachtig zijn ze.
Lieve groeten van Riet

Anna zei

heerlijk om jou gefantaseer en je gemijmer te lezen en te zien....
prachtige beren heb je daar weer, ik zou willen dat ik het zo zou kunnen....nog nooit geprobeerd hoor, misschien toch maar eens doen? ;o)

Rozen van Papier zei

ha Marijke, wat leuk verzonnen haha! Ook erg mooi gemaakt hoor, je hebt veel fantasie en ik vind het lint ook zo mooi! Ook zag ik hiernaast de oude wijffies borsteltjes die zijn helemaal grappig!

Liefs van Janny

Collie-Collie zei

Dat heb ik ook, als ik een knuffel van Bridget op haar bed een plekje geef of een poes, hond of ons konijn (de laatste drie zijn dan echt) zie, dan gaat er bij het snuitje gelijk een tekstwolkje kletsen... en een koosnaampje plopt ook op.

Gaat vanzelf, hahaha. Ik vind Lodewijkje een snoes in zijn konijnenpakje...

Groetjes, Collie

Peeters Liliane zei

Weeral een prachtstuk, jouw tempo is niet bij te houden!!!
Groetjes,
Liliane

~THEA~ zei

Hij is beeldig in zijn konijnenpakje!!

Maar Semmie vind ik nog veel leuker, als ik eerlijk mag zijn.

Wat een dotje!!

Fijn weekend Marijke!

Nu is het echt herfst, niet?

Liefs Thea ♥

rosarod zei

Hallo Beste Marijke, je creaties zijn altijd een bron van inspiratie en fantasie! Hoe mooi je bent geworden! deze kleine vrienden, dicht op elkaar te wachten op hun nieuwe baasjes!, ik hou van de gegevens van uw creaties, maakt ze bijzonder! En de vorige post is super mooi! knuffels. Rose marie

Kays Kids zei

I do love your beautiful rabbit and bear, they look such good companions. I hope they find a new mum quickly.
hugs
kay

Kris zei

Marijke,

Both Semmie and Lode are precious. As I read your post and look at your work, I am truly amazed at the details that you use to create your animals.
They are just gorgeous! I love those little shoes.

Who wouldn't want one of these!

Kris

lorkam zei

Very cute bears!
Marijke, I love to go back to your blog! I allways get a lot of positive emotions!
hugs
Larisa

BOXERGEK zei

Hoi Marijke,

Wat een prachtig stel, zo lief!

Groetjes,
Esterina

Alexandra zei

Wat super lief en dat kleine bolle staartje is ook schattig.
Het is heerlijk weer om je terug te trekken in je atelier.
Een heel fijn week-end, Alexandra

Thuis bij Tjits zei

oh wat een lief stel!! wat zul je genieten als er weer een nieuwe beer geboren wordt, want zo voelt het een beetje lijkt mij.. je werkt er zolang aan en met zoveel liefde.. en dan ineens is het er en krijgt het een naam en dan gaat het beertje toch een beetje voor je leven.. met een eigen verhaal.. heel erg leuk!!

lieve Marijke dank je voor je lieve reacties op mijn blog!

ik wens je een heerlijk weekend,
lieve groetjes, Tjits

Sezoentje-Sonja zei

Wat een schatje weer zeg, ik vind de namen die je erbij bedenkt altijd super! Op de één of andere manier passen ze er gewoon altijd bij, en het lijkt me niet min om ze uit je mouw te blijven schudden met zoveel geboortes op één jaar ;)))
Lieve groet en een fijn weekend van Sonja

Femmy zei

wat een lieffie!!

lien zei

Hoi Marijke,
Begrijp ik het goed dat je de beertjes helemaal zelf maakt????? Echt waar? Ik vind ze zo lief!
Fijn weekend! Liefs Carolien

Pink Princess zei

Wat zijn ze weer lief Marijke, om op te (vr)eten hihi :D

Mijn gehaakte paarse vestje is nog niet af, nog een stukje doen. Lekker werk hoor vooral savonds bij de tv met een bakkie koffie :)

Liefs en een knuf van Marian

Marian zei

Hoi Marijke, wat leuk dat je mijn blog een beetje leuk vind en volger geworden bent.
Jou magnifieke creaties zijn echt geweldig, je kan zien dat ze met veel liefde-hoop en fantasie gemaakt zijn, wat een uitstraling!!!
En natuurlijk wordt ik ook volger, want ik wil wel op de hoogte blijven van je nieuwe geboorte's..

Natusya zei

Замечательный мишка-зайка, только такой очень грустны.

Eliana zei

cute!

at-the-attic zei

wonderful ♥

EDICHKA zei

ОНИ ПРОСТО ЧУДЕСНЫ=))))))))И я стала Вашей поклонницей!!!

lien zei

Waaw, heb je site bekeken en ben heel erg onder de indruk! Ik dacht dat je ze verzamelde, maar je maakt ze helemaal zelf! Hoe gaaf!
Fijn weekend & liefs,
Carolien

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hoi hoi wat zijn ze weer mooi zeg ik geniet hier altijd zo van ... had het van de week nog over met een cliente van me ... ze maakte vroeger altijd beren en liet ze met volle trots zien ze is 80 jaar oud en kan het niet meer .... vertelde over je blog en ze komt bij mij volgende week een keer kijken om ook even te geniete van jou prachtige beren en poppen .... fijn weekend lieverd ...lieve groet rosita

Old Paper Roses zei

Wat zijn ze weer zo liefff...
Wat maak je toch de mooiste creaties, zo dromerig en dan die verhaaltjes erbij!
Ik heb weer genoten van je blog,

Fijn weekend,
Liefs Michelle.

Anoniem zei

Dag lieverd,

Wat een schatten zie ik daar...ze zijn weer prachtig! Hoe blijf je ze toch bedenken..,die wonderschone schepseltjes van jou!! O, meis.. ik kijk zo uit naar je nieuwe boek...! Helemaal jou ding, het zal vast erg mooi worden!!

Warme groet,
Jacqueline van Cupcakebears

Vintage Girl zei

Hi sweet Marijke,
Lodewijkje is so cute...especially the stub tail...
Have a wonderful weekend,
Love, Birgit
XOXOXOXO

Fall has come over here....stormy & cold....bbrrr

"Création" zei

Ohhhh lief berenmoedertje, wat een schoonheden zijn er weer geboren, en wat een enorm werk heb je weer verzet. Lodewijkje, wat een PRACHTIG berenkindje is het weer geworden, en zo schattig met zijn konijnenpakje, meis hoe bedenk je het toch steeds allemaal, SUPER!!!

En dan al helemaal met het heerlijke verhaaltje erbij. Zo leuk ook met zijn vriendje Semmie samen, onafscheidelijk zijn ze dat kun je zo zien aan die lieve snoetjes.....

Wat zal jij toch telkens weer veel liefde en geluk voelen als zo'n wezentje onder je handen geboren wordt.

Heb genoten van je nieuwe SCHOONHEDEN!!!

Geniet van een heel fijn weekend,

Liefs en knuffel,

Josephine

Elly zei

Hee lieve Marijke,

Wat zijn ze toch weer lief meis. En dan je verhaaltje erbij, wat ben je toch een heerlijke romantische ziel, vol met fantasie ;-)

liefs, El

Maia zei

Hier ben ik weer eventjes!
Moet toch af en toe voet omhoog en rust, enne ik kan al af en toe een stukje lopen zonder krukken, goed he!
Wat een schatjes die Lodewijkje en zijn vriendje!
Ik had deze post van je gemist...dit bedoel ik nou...jij bent hier zo goed in, die uitdrukking en die schattige verhaaltjes heerlijk!!!
Genieten met een grote G!
Rust lekker uit, liefs Maia

't Glimmenhofje zei

Hihihiiii, wat heb je weer een grappige post gemaakt met dit heerlijke , nieuwe popje!! Elke keer weer genieten!! Dikke knuffel van mij. xxx

Zaahra zei

He is so cute!! I like him a looooooooot!

Anna zei

Wat weer geweldig mooi beertje!!!
Anna

Yael Assia zei

Cute... seems a little sad or lost... love it :)

Christiene zei

Ha Marijke,wat mooi om hier rond tekijken.De beertjes en de poppen het zijn net kleine mensjes en de kleertjes prachtig.
ik kom hier met plezier terug kijken wat je weer gemaakt hebt.Verder wens ik je succes met alles wat er je handen komt.
Groetjes Christiene.