zondag 23 oktober 2011

Heel leuk nieuws en hebben jullie zin in een workshop?









Dit is Felix het circushondje...en deze lieverd kun je zelf maken in een
workshop op zaterdag of zondag...
Felix zit op een oud nostalgisch plankje op houten wieltjes...en op
zijn hondenkoppie heeft hij zo'n grappig puntmutsje...





En dit zijn de poesjes...zijn ze niet aandoenlijk met z'n
allen zo in het oude bedje...allemaal lieve en soms ontdeugende
dotjes...lekker warm in een nestje...
Ook dit poesje kun je zelf maken in maar één dag...gezellig
aan de grote tafel...lekker werken en genieten van het samen
bezig zijn......









Lieve bloggirlies...
Wat is het toch heerlijk om je rust te nemen..Ben mijn hoofd aan het leeg maken door veel te wandelen, een boekje te lezen en te mijmeren...vooral lekker staren en mijmeren..En ja als mijn hoofd leeg wordt en mijn lichaam goed is uitgerust dan gaan mijn handen werken, en dan ontstaan de mooiste dingen.Door weinig op de blogs te kijken wordt mijn hoofd ook rustiger van..om veel op de blogs te snuffelen daar werd ik zo onrustig van...krijg teveel informatie en ideetjes...hebben jullie dat ook girls? Nu gaat het weer een stuk beter...heerlijk om weer bij mezelf terug te komen...
Hebben jullie zin in een workshop
Wil jullie vragen of jullie zin hebben in een workshop? Ik wil graag een workshop organiseren..en dit gaat plaats vinden op zaterdag of zondag aan het eind november, eind januari, en eind februari..
Het lijkt me heerlijk om een workshop in het hondje Felix of in de kleine poesjes te geven...
Felix is te maken in één dag... Felix zit op een schattig oud plankje op wieltjes....en vinden jullie deze kleine snoezepoesjes niet ontzettend leuk om te maken?
De workshops duren altijd een hele dag, en in deze dag wordt je poesje of hond op wieltjes helemaal afgemaakt..Tussen de drukke werkzaamheden door wordt er voor koffie en thee met gebak gezorgt en lekkere drankjes en heerlijke snoeperijtjes....en tussen de middag in de pauze zorgt mijn man David voor een lekker soepje...dus de inwendige mens wordt ook goed verzorgt.
Willen jullie meer infotmatie over deze workshops....dan kun je me altijd mailen ...mijn mailadres is...   marijkevanooijen1@gmail.com   bellen kan ook...mijn telefoonnummer is 0174-297561
Wil jullie graag hartelijk ontvangen in mijn atelier....

Het leuke nieuws...
Ben nog steeds druk bezig aan mijn boek...en heb hier erg veel plezier in...helaas is het nog steeds niet klaar, ik wil er ook alle tijd voor nemen om er een mooi boek van te maken..Kwaliteit en zuiverheid is voor mij erg belangrijk...ik maak tenslotte niet ieder jaar een boek...Dit boek wordt een boek wat uit mijn ziel komt en uit mijn hart, en dit kost me erg veel tijd en energie... ik geniet ervan met volle teugen.Een heel leuk nieuws is dat Eva uit Zweden ook pagina's van mijn boek gaat verzorgen met door haar prachtig bewerkte foto's...deze foto's zijn altijd zo prachtig...nostalgisch en romantisch.Ik voel me zo vereerd dat zij haar prachtige werk in mijn boek wil laten zien...ja dat maakt mijn boek zoveel mooier en completer. Wie het werk van Eva wil bekijken kan ook haar blog eens bezoeken...zij maakt zulke mooie achtergrondjes voor je blog...en mooi bewerkte kaarten...dit is werkelijk een lust voor ieders oog....dit is haar blog....  www.romantikgrafik.blogspot.com

Ik hoop dat jullie een fijn week-end hebben gehad....en nu maar op naar de nieuwe week....!
Liefs en alvast een heerlijke week gewenst,
jullie blogsister...Marijke

40 opmerkingen:

Наталия zei

очень интересная собачка-она такая цирковая..и в ботинках))) но котята-украли мое сердце...

Chrissie zei

Jahaa ben een keer de eerste ( mits er niemand nu al aan het typen was), wat een geweldige leuk bericht dat je weer bent uitgerust Marijke.
Je hebt er helemaal gelijk in, niet teveel info van andere blogs opzuigen, dat kost enorm veel tijd en je kan toch niet alles uit proberen enzo.
Heerlijk dat je je weer stort op het geven van workshop, en dan je boek!!!!
Lekker spannend.
Heel veel plezier met mijmeren en een dikke vette knuffel van mij XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Chrissie

vrouw Hommel zei

Wat gezellig om weer wat van je te horen. En je hebt wel gelijk hoor, veel blogs lezen geeft mij ook wel eens heel veel onrust door al die ideeën en verhalen die ik lees. Ik heb de computer dan ook niet gemist op Texel. Nu ik weer "thuis"ben zit de creativiteit weer meer in mijn hoofd dan dat er wat uit mijn handen komt. Maar , aan de andere kant vind ik het ook weer zo leuk om bij blogs langs te gaan. Ik hoop dat er veel animo is voor je workshops want zowel felix als de katjes zijn zo aandoenlijk om te zien. En wat betreft je boek; wat in het vat zit verzuurt niet. Ik ga even naar het blog toe wat je hebt aangeraden. ( zie je wel zo gaat dat dus maar het is zondag dus we hebben nu alle tijd)
lieve groet

ДжуJIbетта zei

Очаровательно!

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Heerlijk dat je weer lekker bij bent gekomen ...weer zoals altijd weer mooie foto's .... wens je heel veel plezier met het maken van je boek en je workshop ....lieve groet rosita

at-the-attic zei

wonderful ****

Catherine / Mooghiscath zei

Magnifique , adorable , j'adore !

Pink Princess zei

OH die poesjes ♥ Joh wat lijkt me dat geweldig...een workshop van jou bijwonen, maar helaas...de afstand enzo. Ach ik doe me wel tegoed met je blogfoto's hihihi. Goed dat je wat gas terug hebt genomen, is heel goed voor een mens (zegt ZIJ die het zelf ook veuls te druk heeft met van alles en nooit gas terug neemt duh)

Liefs en knuf van Marian

Ik ben Esther zei

Hai Marijke,
Lijkt me heel leuk om es een workshop bij je te doen,wil je me meer info mailen erover?
Wat fijn dat je weer wat tot rust bent gekomen!!
Ik heb t ook wel dat ik onrustig wordt van blogjes lezen,maar toch ook weer geinspireerd,ook weer zo verwarrend he?
Heel veel succes met je boek,het wordt vast mooi!!
Liefs Esther

Helena_VS zei

Волшебные ДРУЖОЧКИ *) Милые очаровательные мордашки - они восхищают!
Все наполнено душевной теплотой и любовью! Как здорово, что в мире есть неописуемо талантливые люди, которые нам дарят счастливые минутки)

Helena_VS
*)

't Glimmenhofje zei

Hoi lieverd,
ook op deze post wil ik even reageren, want ik ben wel heeeeel blij dat je gewoon weer verder gaat met posten en ons (vooral mij!!) weer zo laat genieten van je mooie creaties. En ik ben alweer verliefd....slik.... Wat een lieverds, die kleine poesjes. Ze zijn al net zo vertederend als Missy is. En er zelf eentje maken zou ik geweldig vinden, maar ik ben bang dat het vanwege de afstand niet te doen is voor mij...snif...
Maar ik wil je wel even zeggen dat ik trots op je ben! Je bent weer heerlijk op je blog te vinden en maakt weer zulke mooie dingen en je schrijft ook dat je niet zoveel meer op andere blogs leest... Heel goed van je!! Als je maar wel zo nu en dan nog eens bij mij komt lezen....hihihiii... Stuur ik je voor nu een dikke kus en je hoort gauw van me, want was hier erg hectisch met ook in huize Glim vervelende dingen, maar ik was je niet vergeten hoor! X

Riet zei

Lieve Marijke.
Wat fijn dat het weer beter met je gaat. Schattig is Felix en de poezenbeestjes zijn ook weer beeldschoon. Wat leuk een workshop, ik ga er eens over nadenken. En wat fijn dat je boek ook al opschiet. Allemaal goed nieuws. Houden zo.
Lieve groeten van Riet

het tuinengeltje zei

Hoi lieve Marijke, wat ziet het er weer helemaal absolutely fabulous, hahaha, uit. Zo schattig. Deze week doe ik een post over je blog. Iedereen moet weten wat een schattige lieve items je maakt, hahaha! Mag ik dan wat mooie foto's van je blog "stelen". Ik hoor het wel!

Rustig aan, groetjes, liefs, Sylvia

Carla zei

Pfff..blogs lezen..wat is dat??
Workshop...ik zou momenteel niks liever willen!!
Maar waar haal ik de tijd vandaan??
Het is zo'n gekkenhuis in mijn leven op het moment...rijd tussen drie huizen en mijn werk....een kleinkind wat nog niet helemaal lekker gaat, een dochter bang is dat ze doordraaid.
Een andere ochter die nog niks kan met haar pootje.
Mijn hoofd zit te vol....met zorgen....maar wie weet...eind januari ofzo...hoop dat alles dan weer rustig is..zowel in mijn gezien als in mijn hoofd.
En wat een schatjes...zowel het hondje als de poesjes (waar ik als groot kattenliefhebber dan toch voor zou gaan)...super lief zijn ze.
Nou lieverd....tot snel weer...liefs Carla.

Gepke, www.yourzoap.nl zei

Hi Marijke, ik wil graag weer eens een workshopje komen doen, en dan graag het poesje in het roze. Het liefst in januari of februari pas. November is zo'n drukke maand, mail je me even als je een datum hebt? En ook even wat het kost, misschien willen er wel meer mensen uit Lelystad mee. Lieve groetjes, Gepke

aniKA zei

So many beautiful kittens))) Your photos are very stylish, I love them very much!

Anna

Anita zei

Wahaha wát een gemiauw op de achtergrond !!!!
Dat heb je met al die snoezepoezen in huis hihi
Zo'n workshop lijkt me hartstikke leuk maar ik ben niet zo'n crea-bea. En dat is nog zachtjes uitgedrukt. Is het erg moeilijk ;-) Jeetje en ook niet naast de deur. Ik denk en denk maar het lijkt me zo LEUK !!!!!
Nouh lief mens goed op jezelf passen hoor :-)
Groetjezz lfs mij xxx

Art Studio Master zei

котята сладкие, маленькие и испуганные, очень милые!!!

Kris zei

Marijke,

It's so good to have you back to blogging again. You're lovely dogs and kittens are just like friends and every time I see a new one they make smile!! So lovely, they are.

If I lived near you instead of across the oceans, I would enroll in your class to make one of your sweet little animals.

Have a happy week.

Cheery Regards

Kris

"Création" zei

Hey lieve Marijke,

Wat een verrukkelijk aanzicht al die lieve snoezepoesjes in dat schattige oude ledikantje, en Felix het circushondje, ohhhh dat is ook weer zo'n prachtig exemplaar geworden. Doet me denken aan vroeger dan trok ik een houten beestje op een plankje aan een koordje vooruit.

Wat heerlijk te lezen meis, dat de rust weer helemaal in je lichaam voelt stromen. Vooral in de natuur wandelen is ZOOOOO fijn en rustgevend, en je kan er altijd zo heerlijk denken over alles en nog wat. Dat zelfde heb ik ook altijd als ik onder een warme [lees hete] douche sta, dan stroomt alles wat negatief is met het douchwater weg en voel ik weer energie in mijn aderen stromen. Enfin.....geloof dat ik een beetje afdwaal, hihihi.

Heee jakkie toch voor mij is zo'n workshop ook te ver uit de buurt lieverd, want het lijkt me enig om te doen natuurlijk.

Ben ook zo blij te lezen dat alles zo goed gaat met je boek, en het plezier die je erbij ervaart om er mee beizg te zijn. En geweldig ook dat Eva ook een deel van je boek met haar prachtige bewerkingen gaat verzorgen, ben zo benieuwd hoe het eindresultaat eruit komt te zien, kan bijna niet wachten.

En die schoentjes van Felix ZOOO snoeperig!

Lieverd geniet van een heerlijke week,

Liefs Josephine

"Création" zei

Nog eventjes, mijn laptopje staat in de kamer en dan heb ik altijd het geluid uit staan omdat mijn lief dat heerlijk in een filmpje zit en ik hem niet wil storen natuurlijk. Maar net toevallig zet ik even het geluid aan en staan de zingende poesjes te zingen , hihihi
WAT ENIG!!! Die grappige gezichtuitdrukkingen en die rollende oogjes, werkelijk een feestje om te bekijken en te beluisteren.....

Toedeloetjesssss ♥

Marjanne zei

ach ze zijn zo lief... wat zou ik graag een workshop komen doen, maar het is een beetje ver he....Goed van je dat je wat tot rust gekomen bent!

Janny zei

Ha Marijke,

Bedankt voor je altijd vriendelijke lof over mijn rozen!Maar wat een gezellige poezenfamilie heb je gemaakt!En de kleurtjes vind ik het einde!Ik weet hoe geraffineerd dat is die mooie kleurtjes te maken.Complimenten.
En die poesjes ook toepasselijk nu voor babietjes op komst, haha.Leuk voor de babykamer!
Ja Eva is fantastisch, ze ontwerpt prachtige achtergronden en afbeeldingen en ze kan het maken zoals je het wil hebben.Helaas heb ik die software niet, maar ja een mens kan niet alles. Ik wordt veel geholpen door mijn lieve man, ik zeg ik wil het zo en zo hebben daar een roos en daar een plaatje etc.Hij is een ster in informatica. Ja daar heb ik ook last van van al die ideetjes op de blogs, maar het beste is toch te blijven waar je goed in bent en dat van jezelf te houden.Dat is uniek en mooi.

Oh ben zo benieuwd naar je boek!

Fijne dag en liefs Janny

Anoniem zei

Hoi Lieverd,

Wat leuk dat je ook weer workshops gaat geven..!!
Je bent er echt weer klaar voor meis, fijn dat je je even opgeladen hebt, dan kun je er weer lekker tegen!!

Veel liefs,
Jacqueline

Ilona zei

Jie tokie mieli...labai jaukūs mmmmmmmmmm

Corina zei

Hoi Marijke, ik ben heel lang niet meer langs geweest maar meis wat heb ik zitten genieten van al je mooie schepseltjes en verhalen.
Groetjes,Corina

Anoniem zei

Hoi lieve Marijke,

wat zijn ze schattig de poesjes en Felix het hondje is ook weer helemaal super lief...

De maanden januari en februari komen mij het beste uit, ik hoor wel welke datums je gaat prikken meis, ik kom zeer zeker naar je toe (ik weet niet eens waar je woont maar dat maakt me niet uit hoor, ik kom toch).

xxx Coby

Yael Assia zei

Cute :)

Anoniem zei

...What beautiful little Kitty's so cute Marijke !!! they are all PURRRRRRfect . Love Abbiex

duendes zei

hello my friend,
I love every time i see their work.are delicate,beautiful and have a distinctive charm...Great artist.
hugs.

Raminhos de Pano zei

Querida Astrid você é uma artista maravilhosa,quantas coisas lindas eu vejo aqui em seu lindo blog,mais uma x parabéns.Abraço de Fernanda from Brasil

Anoniem zei

hallo marijke

ik zou zo graag komen op jouw workshop maar ik woon zo ver bij je vandaan,jij woont toch in het zuiden des lands?ik woon in hasselt overijssel dicht bij zwolle.erg jammer...ik lees altijd je blogs en zie dan de prachtige poppen en beren die je maakt!ga zo door!ik geniet van je mooie blog!groetjes elke.

Audrey/ Kicks 'n' Giggles Nursery zei

I LOVE your kittens!!! They are so cute!!! All they have to do is look at you and you want to adopt them and take them home! I wish I could go to your workshop. It sounds wonderful! I wish you great success on your book, and your workshop. Your kittens are adorable!!! Keep up the great work!
Hugs,
Audrey/USA

Milly Me® Teddy Bears zei

Oh wat een schatjes al die kleine poesjes!! Je foto's zijn weer als taartjes met slagroom! Met jouw man als cateraar.....yumm....dan krijg je toch vanzelf zin in zo'n fantastisch workshop. Ben ook reuzenieuwsgierig naar je boek. Komt vast goed. Hugsssss, Thea xxxxxxx

Happy-Sonne zei

Dear Marijke
So nice your post! Very beautiful the pictures!
I wish you a happy week and send you a lot of greetings from Switzerland. Yvonne

Laurina Bartmann-Lucius zei

Hallo Marijke, wat fijn dat het je weer beter gaat. Af en toe heb je dat gewoon nodig even afstand van alles te nemen en lekker te ontspannen. Ben je dit jaar niet op ahoy ?? Het lijkt me heel gezellig eens bij jou een workshop te doen maar helaas voor mij ook een beetje te ver.De poesjes en Felix het hondje zijn heel leuk geworden.
Lieve Groetjes XXX

Kimberly at ArtJoyStuff zei

Thank you for visiting my blog and stopping to say hello. Your creations are beautiful, and best of luck with all of your projects.
enJOY a lovely day,
Kimberly

Bohemian zei

So adorable!!! My Grand-Daughter would adore these little Creations!

I'm glad you got to experience Dia de los Muertos Celebration for the first time via my Blog Post and that you enjoyed it... yes, it is so much fun and a rich part of our Culture in this part of the Country.

Blessings from the Arizona Desert... Dawn... The Bohemian

Анюта zei

Зверики расчудесные, очень понравились!!!
Понравилось что котенок не один ,а целая семья, и цвета такие нежные , винтажные. Работы конечно для души.

Инна zei

So pretty kitty!!!!