zondag 17 juli 2016

Nog meer bezoek...

 Lieve mensen,

Gisteren was er weer bezoek in mijn atelier...

En mijn bezoek was Lydia...ik ken Lydia al een tijd,
maar dan via de email, dit omdat zij een berenkindje wilde adopteren...
We zijn toen aan de praat gekomen, en er was gelijk een 
geweldige klik...
Dikwijls mailden we elkaar zelfs op hetzelfde tijdstip...
dat vind ik zo bijzonder!

Nu vonden we het na zo lange tijd toch wel eens
tijd worden voor een ontmoeting, dit wilde we alle twee
zo dolgraag..en gisteren was het dan zo ver....

Hoe apart en bijzonder is het dan als je elkaar in levende
lijve ontmoet, heerlijk om elkaar dan in het echt
eens een knuffel te geven...

We hebben honderd uit gepraat, aan een stuk door...
en we hebben elkaar een kadootjes gegeven en hebben
beide zo genoten van deze ontmoeting...

Natuurlijk hebben we samen in het atelier een speldenkussen taartje
gemaakt, dit keer in lieve pastelkleurtjes...
Ik vind die speldenkussen taartjes nog steeds zo geweldig om te maken..
Lydia vond het heerlijk om lekker te knutselen in mijn
atelier en op haar gemak alles te bekijken...

Ik heb niet zoveel foto's kunnen maken, daar we het
zo druk hadden met klessebessen..dit nam eigenlijk
het grootste gedeelte van de dag in beslag hihi.

Deze ontmoeting was zo warm en zo speciaal...
Dank je wel lieve Lydia, het was super!

Wens jullie nog een mooie zondag,
dikke kusXXX











20 opmerkingen:

Floor zei

Ik word altijd zo blij van jouw blogberichtjes Marijke. Je schrijft altijd zo lief en gezellig.
Kijk natuurlijk direct naar de achtergrond van de foto's, jouw gezellige rommelige atelier vol leuke spulletjes :-)
Schattig zijn die speldenkussentjes weer geworden!
Lieve groetjes,
Floor

Evelyne zei

O, lieve Marijke, wat een heerlijke ontmoeting!!! O en wat zou ik toch graag eens een workshop bij je volgen.
Wat jullie nu voor een prachtig speldenkussen taartje hebben gemaakt, om van te smullen gewoon! Lijkt me een leuke uitdaging met gezellig geklessebes.

Veel liefs van mij en ik geniet nog even na van je taartje.
Evelyne

Simonne's fantasiestudio zei

Dag Marijke, het ziet er weer super gezellig uit samen in je atelier !
Spijtig dat ik zo ver weg woon.
Ik wens je nog fijne zomerse dagen, veel succes met je mooie werk !
groetjes van Simonne

"Création" zei

Lieve Marijke,

Zo leuk al deze mooie ontmoetingen, je gaat het er vast nog druk mee
krijgen denk ik meis. Na je in een eerdere post de uitnodiging
aangaf zullen zeker veel mensen jou persoonlijk willen
leren kennen en al het moois in je atelier willen bewonderen.

Zo fijn ook om al babbelend samen iets moois te maken,
geniet er heerlijk van.....

Liefssss
Josephine
XXX

Marijke van Ooijen zei

Hay lieve Floor,

Dat vind ik zo leuk om te horen dat je blij
wordt van mijn berichtjes meis...hoe fijn is dit?
En ja die speldenkussentjes blijven zo leuk
om te maken...

Lieve groetjes,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Simone,

Ja het was super gezellig meis..

Ik wens jou ook heerlijke zomerse dagen aankomende week..
lekker genieten..

Liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Evelyne,

Ja en het was zo gezellig met Lydia,
het was zo warm en vertrouwd...heerlijk gewoon..

Als je eens in Nederland bent..kom je toch gewoon
eens langs...lijkt me gezellig hoor.

Liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Josephine,

Ja meis, als de bezoekjes een beetje gedoseerd
zijn dan blijft het voor mij leuk en ook haalbaar.
In drukke tijden, zal ik er geen tijd meer voor
hebben...nu vind ik het hartstikke leuk...

Heel veel liefs meis, en een mooie week!
MarijkeXXX

Rozen en vlinders zei

Leuk atelieren grappige speldenkussentjes. Fijne week,Joan

Marijke van Ooijen zei

Hay Joan,

Wat leuk dat je even op bezoek bent in mijn atelier...

Jij ook een fijne week meisXXX

Lydia zei

Goedemorgen lieverd ff een berichtje voor ik de deur weer uit vlieg hahaha.

Blijft vreemd mezelf op een foto te zien maar in jou ateliertje vind ik het super leuk en ik moet jou bedanken voor de ontzettend mooie gezellige leuke warme dag .Die pakt niemand me meer af heb genoten en ben dolblij met m,n taartje en je mooie wondertjes meneer konijn staat voor me neus op m,n werkplekje en ik ben dol op zijn snoetje wat een lief ding .Alsof hij soms zegt stoppen joh ga gewoon iets leuks doen hahaha.

Kort op het was een top dag dank je wel liefs knufjes en XXX Lydia

Wateringen zei

Lieve Lydia,

Meis het was een heerlijke dag,
en wat ben jij een mooi mens met
een gouden hart!

Jaaaaa...we gaan vandaag gewoon
iets leuks doen...het leven is zo
kort...laten we genieten!

Liefs,
Marijke

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Leuk dat je weer een mooie en creatieve dag hebt beleefd en natuurlijk als je dan lekker aan de praat bent vliegt de tijd zo voorbij .
Lieve groeten xxx Anja

Marijke van Ooijen zei

Hay Anja,

De dag ging heel snel voorbij...en het was
hartstikke gezellig...

Lieve groetjes terug,
MarijkeXXX

sirkkis zei

Hei ja taas mukavia hetkiä sinulla kun sait vierailun luoksesi. 😍

Manuela zei

Liebe Marijke,
ein feiner Tag mit einem lieben Besuch.
Ihr seid so wundervoll kreativ.
Was kann schöner sein als Freunde zu haben, die auch einen Sinn fürs Schöne haben.
Ganz liebe Drücker,
Manuela

Marijke van Ooijen zei

Lieve Sirkkis,

Dank je wel meis...het was een heerlijke dag...

Liefs, MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Manuela,

Ja ik zie het als voorrecht om mensen
in mijn atelier te ontvangen...het was super
om Lydia te ontmoeten, het was een dag met
een gouden randje...

Liefs,
MarijkeXXX

Pink Veen zei

Wat leuk! Prachtig als je "in het echt" ook een klik hebt! Leuk om al dit enthousiasme te zien!

Liefs van Pink! xxx

Marijke van Ooijen zei

Lieve Pink,

Ja en die klik is er in het echie ook!
Heerlijk he meis?

Liefs,
Marijke