vrijdag 1 juli 2016

Gehaakt omslagdoekje en mutsje zijn klaar...


Lieve mensen,

Hier ben ik alweer heel snel met een nieuwe post...!
Vandaag ben ik het omslagdoekje en mutsje voor Jasmijntje
langs gaan brengen..
En vinden jullie het haar niet schattig staan?
Jasmijn vond het zelf ook heel mooi, kijk haar eens
in de spiegel kijken...wat een lekkere snoes is dit
kind toch...ik vreet er nog net niet op...

Ze voelde zich zo stoer met haar omslagdoek...het staat
haar schattig zo over haar spijkerjasje heen...
Toen ik het mutsje afdeed ging de lieve schat huilen, ze
wilde het  mutsje ophouden, hoe vind je dat hahaha...
Jasmijn vond het helemaal geweldig, heerlijk dat mijn
haakprutseltjes zo in de smaak vallen hihi..

Zo nu ga ik weer verder met een omslagdoekje voor
Sophie...dan hebben beide tutjes hetzelde, wat zal het
schattig staan...we zijn straks met z'n allen helemaal
hipperdepip...vind het zo leuk!!

Heel fijn weekend voor jullie, ik zal me niet
vervelen, ik heb namelijk alweer andere wol gehaald,
dit voor een omslagdoek voor mijn dochter, ook zij
wil er dolgraag eentje hebben...

Dikke kus...xxx en tot snel!