vrijdag 1 juli 2016

Gehaakt omslagdoekje en mutsje zijn klaar...


Lieve mensen,

Hier ben ik alweer heel snel met een nieuwe post...!
Vandaag ben ik het omslagdoekje en mutsje voor Jasmijntje
langs gaan brengen..
En vinden jullie het haar niet schattig staan?
Jasmijn vond het zelf ook heel mooi, kijk haar eens
in de spiegel kijken...wat een lekkere snoes is dit
kind toch...ik vreet er nog net niet op...

Ze voelde zich zo stoer met haar omslagdoek...het staat
haar schattig zo over haar spijkerjasje heen...
Toen ik het mutsje afdeed ging de lieve schat huilen, ze
wilde het  mutsje ophouden, hoe vind je dat hahaha...
Jasmijn vond het helemaal geweldig, heerlijk dat mijn
haakprutseltjes zo in de smaak vallen hihi..

Zo nu ga ik weer verder met een omslagdoekje voor
Sophie...dan hebben beide tutjes hetzelde, wat zal het
schattig staan...we zijn straks met z'n allen helemaal
hipperdepip...vind het zo leuk!!

Heel fijn weekend voor jullie, ik zal me niet
vervelen, ik heb namelijk alweer andere wol gehaald,
dit voor een omslagdoek voor mijn dochter, ook zij
wil er dolgraag eentje hebben...

Dikke kus...xxx en tot snel!









28 opmerkingen:

mindi. yana zei

Wonderful pictures, full of love and happiness.

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Prachtige omslagdoek en superschattig mutsje heb je gemaakt voor Jasmijntje
Prettig weekend en lieve groeten xxx Anja

Ольга Т. zei

Прелестная малышка!

Lydia zei

Goedemorgen lieverd,

wat heb je dat weer mooi gemaakt voor die kleine uk ,staat haar schattig helemaal leuk met die bloem op het mutsje super .
O hahaha je dochter gaat er ook voor erg begrijpelijk ze zijn enorm in trek hier bij een handwerk winkeltje hangen verschillende modellen en mooie kleurtjes om te zoenen je kan zelfs je eigen bol wol laten samen stellen knap hoor tegenwoordig .
Maar ik ben niet overstag gegaan geen tijd voor pffff kwam wel tuis met wolvilt maar das voor oa m,n mini muizen ook een jaren projectje hoor .
Je komt het weekend wel door denk heel veel plezier met het heerlijke mooie haakwerk .

Liefs knuffeltjes en XXX Lydia

Thuis bij Corrie zei

Wat een heerlijk snoetje zie ik daar op de foto's. Geniet er maar van. Mooie kleurtjes voor de omslagdoek.

Floor zei

Die kleine Jasmijn is al een echt fotomodelletje!
Leuk dat ze zo blij is met de leuke omslagdoek en het mutsje.
Natuurlijk, ze wil er graag net zo mooi uitzien als jij, zo gaat dat bij die kleintjes.
Nu maak lekker door haken voor de anderen, want ja, nu wil iedereen een omslagdoek.
Kan je ook goed gebruiken met dit koele weer.
Een fijn weekend gewenst!
Liefs,
Floor

Pink Veen zei

Ha ha! Ik zie TWEE lieve blije meisjes!!! Zo grappig! Mooi gedaan Marijke en veel plezier met de volgende!

Heel fijn weekend en de zon schijnt!

Liefs van Pink xxx

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♥
Oooohhh wat is je lieve♥ kleindochter♥ Jasmijntje leuk♥..ze word echt al groot..je geniet er heerlijk♥ van zo te zien..zo happy♥ hihi..;)
Je omslagdoeken zijn prachtig♥ geworden ..dat was zeker een haakwerkje♥....om zoet ♥ te blijven hihi ..veel haak plezier♥ voor het volgende voor grote zus Sophie♥..;)
heel veel Liefs♥ en knuf.. Gaby..x♥x♥x♥

sirkkis zei

Hurmaavia huiveja ja suloinen hattu . Kuvissa onnellinen isoäiti ja suloinen tyttärentytär ja paljon rakkautta. Kauniita kuvia ♥

Marijke van Ooijen zei

Lieve Sirkkis,

Dank je wel voor je lieve berichtje...

Liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Gaby,

Wat een lieve woorden, ja meis Jasmijntje wordt groot
ze is al 18 maanden, wat gaat het snel he?

Fijne zondag..liefs, MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Pink,

Wij zijn heel blij met onze omslagdoeken...
wat zijn ze gaaf he meis?
En superleuk om te maken...

Liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Floor,

Ja Jasmijntje is echt een klein fotomodelletje,
wat staat het er schattig he?
En haken is zalig...gelukkig nu even buiten
op de bank, het zonnetje schijnt nu heerlijk...
daar wil ik van genieten.

Fijn zondag lieve Floor,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Corrie,

Dank je wel voor je bezoekje en je lieve
berichtje...

Liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Lydia,

Ja wat staat het schattig bij die dat lekkere
meisie he?
En zo superleuk om te maken...
Wat gaaf wolvilten, daar kun je van die lieve
diertjes mee maken, ik ben benieuwd lieverd..

Fijne zondagXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Anja,

Dank voor je lieve berichtje...
Wil je een fijne zondag wensen, eindelijk
een beetje zon he meis?

Dikke kusXXX
Marijke

vintageandart zei

Hi Marijke, l loved this post, it made me smile a lot. Your crocheted shawls look beautiful and yes very trendy:-)How very happy you both look, what fun you must have together.

Marijke van Ooijen zei

Dear Vintageandart,

Yes whe had a great time together..
Thank you very much for your visit...

Love and a nice week,
MarijkeXXX

Marilyn Miller zei

Thank you for visiting Delights of the Heart. You have a very pretty blog.

"Création" zei

Lieve Marijke,

Wat een prachtige omslagdoeken heb je gemaakt en zo
lief dat mutsje erbij voor Jasmijntje.

Zo leuk ook deze vrolijke fotoserie, jullie staan
er beide heel mooi op en het is goed te zien dat
jullie zo saampjes veel plezier hadden.

Wat wordt ze al groot hé, en......ben je inmiddels al
bijna klaar met het omslagdoekje voor Sophie haha, want
je haakt zo snel als een trein, SUPER zijn ze!!!

Geniet van een heerlijke zonnige week, lekker haken
in je tuintje.............

Veel liefs,
Josephine XXX

Marijke van Ooijen zei

Dear Marilyn,

Thank you for your sweet comment.

Love MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Josephine,

Dank je wel voor je lieve woorden.
Ja die omslagdoeken zijn tof he?
Inmiddels heb ik er al eentje gemaakt
voor mijn schoondochter hihi..
het is echt verslavend en zo heerlijk
om te doen...

En ja die kleine Jasmijntje is nu alweer
18 maanden, en ze wordt al een echt mensje,
ik vind die leeftijd zo schattig...

Fijne week voor jou meis,
liefs,
MarijkeXXX

Muggensteekjes zei

Lieve Marijke,
dankjewel voor je lieve woorden op mijn blog, mijn hart maakte een sprongetje van blijdschap toen ik je reaktie zag. Ja ik probeer weer wat meer te gaan bloggen maar soms heeft een mens zo veel zorgen dat het er soms even bij inschiet. Wat heb je mooie spulletjes gehaakt voor Jasmijntje, wat een lief snoetje....en samen met een trotse oma op de foto...het geluk straalt van je af. Lieverd, geniet ervan en ik hoop hier weer vele uurtjes met je mee te genieten.
Liefs, Ingridxxx.

Marijke van Ooijen zei

Lieve Ingrid,

Ja meis ik begrijp helemaal wat je bedoelt met zorgen...en dan is bloggen ineens
geheel onbelangrijk.Maar ik ben zo blij dat jij nu weer verder gaat met bloggen,
dan kunnen we allemaal genieten van jouw prachtige werk en foto's...

Dank je wel voor je lieve woorden over mijn kleine Jasmijntje...ik ben helemaal
gek van mijn kleine meisjes...die kleintjes brengen zoveel vreugde gen geluk...

Heel veel liefs terug,
MarijkeXXX

Simonne's fantasiestudio zei

Dag Marijke, de omslagdoekjes zijn heel mooi en zo samen op de foto vind ik echt geweldig !Het mutsje met die roos staat echt schattig.
Nog een fijne dag,
groetjes van Simonne

Marijke van Ooijen zei

Lieve Simone,

Dank je wel voor je compliment meis...

Jij ook nog een fijne dag,
liefs,MarijkeXXX

Lisa van Ooijen zei

Jullie zijn mijn 2 schatten! Wat hou ik toch veel van jullie xxx

Marijke van Ooijen zei

Lieve Lisa,

Natuurlijk hou ik ook van jou lieverd..
Tot snel mamaXXX