donderdag 14 juli 2016

Bezoek in mijn atelier...


 Lieve mensen,

Wat een heerlijke dag was het vandaag!
Janneke van der Meer kwam een kijkje nemen
in mijn atelier..ze had het stukje gelezen dat mijn atelier
open is op afspraak, en ze wilde zo graag eens langs komen...

Natuurlijk was Janneke van harte welkom, en ze vertelde
mij dat zij High tea's verzorgd, en dat ze voor mij de spulletjes
mee zou nemen om speciaal voor mij thuis een High tea te verzorgen...
Hoe ontzettend lief is dit dan?
Ze pakte haar etagere en schattige kleine taartjes,
er kwamen klein hartige hapjes tevoorschijn, en allemaal zo
mooi opgemaakt...het was werkelijk een lust voor het oog...

Janneke nam ook een prachtig bos bloemen voor mij mee,
ohhh...wat een verwennerij!

Toen de tafel was gedekt, hebben we toch samen heerlijk
zitten smikkelen en klessebessen, het is toch zalig
om nieuwe mensen te ontmoeten en samen dingen te delen...

De taartjes en hapjes waren allemaal vers gemaakt, en
het een was nog lekkerder als het ander...
Janneke verzorgd High tea's bij mensen thuis, zij neemt
dan alles mee...servies en alles wat bij een High Tea nodig is..
Je kunt Janneke van der Meer vinden onder de naam
Past -Times op Facebook...

Lieve Janneke bedankt voor jouw heerlijk High Tea
en prachtige boeket...

Eenmaal in mijn atelier had ik alvast wat spulletjes
klaar liggen voor een klein workshopje...
Nadat Janneke alles in mijn atelier had bewonderd,
besloten we een speldenkussentaartje te maken...
Dit vond Janneke hartstikke leuk, kijk haar eens genieten!

Janneke ik vond het super om je te leren kennen,
en we gaan misschien samen nog eens een High Tea met
een workshop organiseren....dit lijkt me super..

Liefs,
Marijke
XXX
















24 opmerkingen:

Floor zei

Wat een gezellig bezoek had je vandaag, en dan die heerlijke lekkernijen die ze had meegenomen.... zucht.... heb net gegeten, maar krijg er nu toch al trek in :-)
Je bent lekker verwend, maar Janneke ook, want wat een enig taartenspeldenkussentje hebben jullie gemaakt! Ziet er heel ingewikkeld uit, maar jullie hebben het toch snel gemaakt.
Die foto's van je atelier... kijk natuurlijk op de achtergrond wat ik allemaal voor leuks zie.
Popjes en allerlei hebbedingetjes. Nu zijn veel dingen voor mij hebbedingetjes hoor haha!
Jouw atelier is net zo volgepropt met leuks dan bij mij. Wat kan je daar dan van genieten hè?
Liefs van mij,
Floor

Supergoof zei

Wat is dit leuk en speciaal! Zit hier lekker te genieten, en nu ga ik op fb kijken >>>>>>>>>>>>>>>>>>> :o)
Fijne avond!

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Fijn voor je dat je zo een leuke en lekkere namiddag hebt beleefd, alles ziet er heel lekker uit, had wel willen mee smullen .
Leuk speldenkussen hebben jullie gemaakt.
Ook de foto s van je kleindochters waren prachtig om te zien.
Prettige avond en lieve groetjes xxx Anja

Arlete Mourige zei

Olá!!!Que lindas fotos e lindo chá!Abraço

Thuis bij Corrie zei

Ik zie een en al lekkernij en gezelligheid. Het lijkt mij een super goed idee om jullie maaksels bij elkaar te voegen. Een high tea en een taartje maken is een mooie combinatie.

blauwruitje zei

Dat ziet er uit als een heel gezellig dagje!

Anoniem zei

Hoi marijke was echt super Leuk heb genoten van je prachtige huis en je mooie geweldige atelier de workshop was geweldig hoop dat we elkaar nog vaker gaan zien lieve 💋janneke ander meer

Marijke van Ooijen zei

Lieve Janneke,

Wat was het toch superleuk om jou te leren kennen...
En wat waren jouw taartjes toch mooi en lekker!

Natuurlijk gaan we elkaar vaker zien...harststikke leuk!

Liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Hay Goof,

Wat leuk om een berichtje van je te ontvangen meis...
En deze dag was zo leuk en heeeeel speciaal!

Lieve groetjes,
Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Anja,

Ohhh....meis het was een dagje met een gouden randje...
En die taartjes waren zo lekker!

Liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Corrie,

Ja meis het was heel gezellig...en jouw idee
van een high tea in combinatie om samen
een speldenkussen taartje te maken is heel leuk!

Liefs en nog een fijne vakantie..XXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Floor,

Ja meis mijn atelier is ook volgepropt met
van alles en nog wat...ik heb zelf maar een
klein plaatsje om te werken hahaha...
En ik geniet er ook heel erg van, heerlijk
om zoveel leuks te verzamelen..

Liefs,
MarijkeXXX

"Création" zei

Lief smulpaapje,

Wat een heerlijke wederzijdse verwenneri laat je ons zien,
wat zullen jullie lekker hebben zitten smullen, ohhh het ziet er
allemaal ZEER aantrekkelijk uit. Mooi om op deze manier
nieuwe mensen te leren kennen.

Wat zal Janneke genoten hebben om al dat moois en het
atelier te bekijken, je komt ogen te kort.
En zo lief het workshopje wat jij haar hebt gegeven, saampjes
zo'n schattig speldenkussentaartje maken, je kan goed zien
dat Janneke er van genoot en ook trots is op het eindresultaat.

Het was dus letterlijk een dag met een gouden randje!!!

Prachtige fotoserie heb je ervan gemaakt.

Veel liefsss,
Josephine
XXX

Simonne's fantasiestudio zei

Hey Marijke, dat ziet er allemaal zo lekker en gezellig uit !!
Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog ,
groetjes van Simonne

Marijke van Ooijen zei

Lieve Josephine,

Ja je kunt me gerust een smulpaapte noemen hahaha,
deze High tea was zo geweldig lekker!
We hebben er beide van genoten, Janneke van het
bezoek aan mijn atelier, en ik van al die heerlijke
zoetigheden...het was een geweldige dag...

Liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Simone,

Het was super gezellig deze dag met Janneke meis,
dat zijn dagen met een gouden randje...

Fijne dagXXX

Pink Veen zei

Ach, wat ben je toch een geweldig mens dat anderen je atelier mogen bezoeken en dan alle aandacht die je er aan besteedt: je doet er echt alles aan om de bezoeker(s) te laten genieten! Nu is het natuurlijk al genieten om al je mooie creaties in het echt te kunnen zien!

De foto, waar jullie samen op staan, zo leuk!!!!! en de bewuste bloemenkrans op een ander hoofd! : )))) leuk!

De high tea ziet er geweldig uit!!! De gemaakte "taartjes" ook!

Leuke post Marijke!!!

Geniet van het weekend en liefs van Pink! xxxxxxxx

Manuela zei

Liebe Marijke,
einen Tag mit einem lieben Besuch zu verbingen, mit ihm zu plaudern,lachen und dann gemeinsam eine so hübsches Nähkissen zu gestalten, ist einfach nur herrlich.
Deine Bilder bringen diese fantastische Stimmung richtig gut zur Geltung.
Bei so einem netten Zusammentreffen, noch dazu mit leckeren Küchleins,..ich wäre sofort dabei.grins
Hab ein schönes Wochenende und alles Liebe,
Manuela

Lydia zei

Wat ziet het er allemaal super gezellig en lekker uit ,en wat leuk een spelden kussen taartje en ik kan het weten want ik heb het pas geleerd hahaha .Zo mooi om te zien hoe mensen kunnen genieten met het maken van iets leuks en van elkaars gezelschap super leuk .

Liefs knufjes en xxx Lydia

Marijke van Ooijen zei

Lieve Pink,

Meis het was een heerlijke dag...en Janneke
en ik hebben van elkaars gezelschap genoten...
Beide vonden we het zo leuk...enne...ja die krans
die mocht Janneke even op, wat staat het haar
schattig he?

Dikke kusXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Lydia,

Meisje...wat was het een supermooie dag vandaag met jou!
En Cornelus en jij zijn zulke lieve schatten...
Heerlijk dat we samen zo hebben zitten klessebessen he meis?
Vond het een voorrecht om jou een taartje te leren maken...

Heeeeeeel veel liefs.
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Manuela,

Dank je wel voor je lieve woorden en
je bezoekje aan mijn blog...

Heel fijn weekend,
liefs, MarijkeX

sirkkis zei

Hei ja kesäterveiset täältä pohjolasta. Kauniin neulaneidon teitte vieraasi kanssa. Pöydän leivokset ihanan näköisiä varmasti herkullisia.😊

Marijke van Ooijen zei

Lieve Sirkkis,

Thank you so much...big hugssssXXXX