dinsdag 12 juli 2016

Een dagje naar zee...


Lieve mensen,

De schoolvakantie is hier begonnen, en ja als het lekker
weer is dan gaan we natuurlijk heerlijk met de meisjes
naar het strand...of naar de waterspeeltuin...

Wij wonen ongeveer 20 minuten bij de zee vandaan,
en afgelopen zondag was het heerlijk om een dagje naar
zee te gaan met de meisjes...

En wat ben ik toch aan het genieten als ik de
meisjes zie spelen... ik kijk alleen maar naar ze..
ik kan mijn ogen niet van ze afhouden, het lijkt wel een
soort van verliefdheid hihi..

Hoe ze met elkaar bezig zijn, Jasmijntje doet alles wat haar
grote zus doet, dit is toch zo koddig om te zien...
En wat vinden ze het toch heerlijk om met zand en water
te kliederen...
Wat is er nu mooier als je 4 jaar bent, en je kunt
lekker op een schommeltje zitten en naar de zee
kijken...
Dit is de waterspeeltuin in Delft...
En kijk het gele schepje ligt al op de kant
klaar..want Jasmijntje vind het heerlijk
om te scheppen en lekker te kliederen met
zand en water...
 In de waterspeeltuin is er ook een kleine
speeltuin bij...
Samen met he grote zus op de wip...wipperdewap..
je ziet ze toch genieten?
Heerlijk om te zien...iets mooiers is er volgens mij niet..
En als je dan thuis komt, en beide meisjes
zijn lekker fris gewassen
is het moeilijk om je ogen open te houden haha...
Sophie sliep al...en Jasmijntje viel ook niet lang
erna in slaap...

Slaap lekker meisjes, droom maar fijn...

LiefsXXX

25 opmerkingen:

Pink Veen zei

Ach, wat is dit lief!!!! Ja, lekker met zand en water spelen, echt nostalgie voor ons! Ik heb heerlijk mee zitten te genieten toen ik de mooie foto's zag!

Wat heerlijk toch die kleine meisjes! Mooi!!!

Heel veel liefs lieve vriendin! Pink xxx

Marijke van Ooijen zei

Lieve Pink,

Ja schattig he zoals ze aan het spelen zijn meis?

Ik ben zo gelukkig dat ik mijn meisjes kan zien
opgroeien...dit is waar mijn leven om draait...

Liefs terug, dikke kusXXX

Lydia zei

Ach gos wat een heerlijke foto,s weer van die meiden het was net een filmpje die voorbij kwam zo leuk om te zien .
En versleten hahaha ja dat gaat zo heerlijk hoor ,strand ach ja mooie tijden !
Geniet maar lekker zoveel als je kunt van die lieverds .

Liefs knufjes XXX Lydia

Evelyne zei

Ha lieve Marijke. Ik geniet van je foto's! Op dit moment geniet ik ook van mijn kleine meisjes hier.Spelen in het zwembad op de schommel en met zand, dat is wat de meisjes hier ook zo fijn vinden. Wat een rijkdom is het toch.
Ook ik kan ernaar blijven kijken. Prachtige foto's het je gemaakt.

Liefs,
Evelyne

"Création" zei

Och meis, deze beelden zijn echt heel vertederend, kan
me zo goed voorstellen dat je daar intens van kan genieten.

He is zo mooi om alle ontwikkelingen mee te maken,
en zo lief de laatste foto zo heerlijk voldaan
in slaap vallen en dromen van een prachtige dag.....

Prachtige serie foto's van twee lieve engeltjes.

Liefs,
Josephine
XXX

wilma oud zei

Wat een mooie foto's en mooie momenten met je kleindochters. Groetjes Wilma

Manuela zei

Deine große Liebe zu den Kleinen, ist so wunderbar in Wort und Bild zu erkennen. Solche Momente mit ihnen erleben zu dürfen, ist wunderschön und etwas ganz Besonderes.
Allerliebst sind deine zwei Süßen. Ich mag das Bild,wie sie aneinander kuscheln, müde vom Spielen.
Hab es fein,Manuela

Marijke van Ooijen zei

Lieve Lydia,

Ja het is heerlijk op het strand, en zo lekker dicht bij,
en het is zo fijn nu de meisjes mee kunnen...we genieten
er met volle teugen van...

Liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Evelyne,

Ja meis ik begrijp precies wat je bedoelt...
het is een groot genieten onze kleine meisjes,
wat vreugdevol is het toch...

Heel veel liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Wilma,

Leuk dat je even een berichtje achter laat...
en ja we genieten van onze kleine meisjes...

Liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Josephine,

Ja meis het zijn echt twee engeltjes, ik eet
ze nog net niet op haha...zo lief vind ik ze...
Die foto's zijn leuk..en ja vooral die laatste
dat ze samen op de bank liggen en zo moe zijn hihi..

Fijne avond, liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Manuela,

Dank je wel voor je bezoek aan mijn blog,
en jouw lieve reactie...
Ja ik vind die laatste foto ook zo schattig...

Heel veel liefs,
MarijkeXXX

Floor zei

Natuurlijk kan je verliefd worden op twee van die lieve hummeltjes! Verliefd worden kan op kindjes, en poppen haha!
Maar het is een heerlijk gevoel, dus geniet er maar van.
Lekker kijken hoe die twee zich samen vermaken, je hebt er dan ook geen kind aan.
Wel fijn dat je dicht bij zee woont, hoewel, in een bos vinden kinderen het ook heerlijk.
Liefs,
Floor

Marijke van Ooijen zei

Lieve Floor,

Jaaaa...inderdaad verliefd worden op kindjes en poppen hahaha...
je hebt helemaal gelijk!
En verliefd ben ik soms ook nog wel eens op mijn man hihi..en
dat nadat we elkaar al zowat 40 jaar kennen!

Fijne avond meis,
liefs,
MarijkeXXX

Muggensteekjes zei

Wat een heerlijke geniet foto's lieve Marijke. Het lijkt me heerlijk om zo dicht bij zee te wonen.Wij moeten al gauw anderhalf uur rijden. We hebben zo'n 20 jaar een caravan aan zee gehad en daar vierden we elk jaar onze vakanties met de kinderen. Helaas hebben we alles moeten verkopen een paar jaar geleden omdat mijn man in een 5-ploegendienst ging werken en we er nog nauwelijks naartoe konden gaan. Maar de zee en strand blijft mijn favoriete plek om heerlijk te kunnen ontspannen.
Prachtige kleindochters heb je en de foto van ze op de bank is zooo lief. Ik snap dat je hiervan helemaal smelt als oma en opa.
Liefs, Ingridxxx.

Marijke van Ooijen zei

Lieve Ingrid,

Ja de zee is heerlijk, en zoals je zegt zo fijn om naar
de zee te kijken en te ontspannen...
Jammer dat je geen caravan meer hebt bij de zee,
ik snap helemaal wat je bedoelt hoor.
En ja we genieten zo van onze meisjes..het is
zo vreugdevol.

Fijne avond en liefs,
MarijkeXXX

Tante Mali zei

What a wonderful post! Love the pictures!
Thank you so much for your lovely visit. Great to have you around!
Happy summer
Elisabeth

Thuis bij Corrie zei

Wat een mooie foto's. Laat ze maar lekker kind zijn. Juist de simpele dingen geven de meeste vreugde.

Marijke van Ooijen zei

Lieve Corrie,

Ja meis juist die simpele dingen daar schuilt het
geluk in...

Liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Dear Elisabeth,

Thank you for your visit...happy to hear from you...

Love MarijkeX

sirkkis zei

Ihania kuvia merenrannalta ja pienten tyttöjen leikkiä. Kaunista kesän jatkoa sinulle.

Simonne's fantasiestudio zei

Marijke, dat was zeker genieten van de zeelucht, altijd weer fijn om met kinderen naar zee te trekken, spijtig dat wij er veel verder af wonen dan jullie.Groetjes van Simonne

Marijke van Ooijen zei

Lieve Sirkkis,

Dank je wel voor je bezoekje meis...

Heel veel liefs,
MarijkeXXX

Marijke van Ooijen zei

Lieve Simone,

Ja het is een voorrecht om zo dicht bij de zee te wonen...

Lieve groetjes,
MarijkeXXX

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke♥
Ik loop beetje achter in blogland♥ ..
Maar toch zeg ik even.. dat dat deze post heel Lieffff♥ is!!
Lieve♥ groetjes♥ Gaby..♥X♥