dinsdag 29 december 2015

Ooit was ik een klein meisje...

 Lieve mensen,

Wat fijn dat jullie er weer zijn, hopelijk hebben
jullie een mooie en knusse Kerstdagen gehad.
Hier was het een heerlijke Kerstfeest,
lekker met alle kinderen om ons heen, warm en knus
we hebben lekker gegeten, gelachen en zelfs gedanst hihi...
Ik ben nog een beetje aan het nagenieten en nasudderen
van deze heerlijke Kerstdagen...

Ik ben inmiddels alweer een beetje aan het opruimen, zo
ook in mijn atelier..En daar kwam ik een roze koffertje
tegen, met mijn oude jurkjes van toen ik bruidsmeisje
was bij 2 zussen, die gingen trouwen...
Op deze foto was ik 9 jaar , wat een klein
meisje was ik ooit, heel lang geleden...
De man die mij zo lief het boeketje geeft, is mijn zwager Aad,
wat een knappe vent met zijn donkere haar en grote snor..hihi..
deze snor heeft Aad overigens nog steeds, maar deze snor
is inmiddels grijs geworden...maar knap is onze Aad nog steeds!
Ik vind deze foto zo superlief!!!!
Ik kan me zo goed voor de geest halen hoe deze dag verliep, 
en hoe trots en blij ik was...bruidsmeisje bij je grote zus zijn
is zo natuurlijk super tof...
Dit is het jurkje...inmiddels al 46 jaar oud!
Waar blijft de tijd...het gaat zo snel..
Wat een heerlijk jeugdsentiment, en super dat de jurkjes
zo goed bewaard zijn gebleven...
 Dit is mijn andere jurkje, toen was ik 7 jaar, 
ik weet nog dat het kant ontzettend prikte...
Helaas kon ik geen foto meer vinden van deze
trouwerij, ik zal het eens aan mijn zus vragen of ik
haar oude trouwalbum mag bekijken...

De jurkjes blijven in het koffertje zitten, tussen de zakjes
lavendel...zal ze met zorg behandelen..als een kostbare schat,
inmiddels uit een ver en mooi verleden...
Bedank voor jullie bezoek, tot snel weer..
daar ik jullie graag mijn kado wil laten zien,
dit kado kreeg ik zomaar voor mijn verjaardag
van een heel lief mensje..!
Liefs
Marijke
XXX