zaterdag 5 december 2015

En haar naam is Tilda...


Goedemorgen lieve lezers,

Heel graag wil ik mijn pas gekochte popje aan jullie
laten zien...haar naam is Tilda...
Ik vind haar zo ontzettend mooi!!!! 
Ik ben tot over mijn oren verliefd op dit mooie poppenkind...
 Ze is gemaakt van zelfhardende klei, en haar
oogjes zijn ingeschilderd..
 Ik maakte een hoed voor Tilda...zo wordt ze heerlijk
romantisch...
 Het popje kan alles bewegen, haar armpjes, beentjes
en zelfs haar kopje kun je draaien...
 Dat ze alles kan bewegen, vind ik zo super de super!
 Ook maakte ik nog een mutsje van kant voor haar...
 Eigenlijk heb ik gewoon met dit poppenkind
gespeeld..hihi...het kind in mij is gewoon gebleven..
Vind de zwart/wit gestreepte kniekousjes zo lekker
pittig bij Tilda staan... 
 Ze draagt een gestreept jurkje en onder
haar jurkje zit nog een pofbroekje en een onderjurkje...
 Ja ik ben tot over mijn oren verliefd op Tilda!
 Hoe aandoenlijk zoals ze naar haar beertje kijkt...
Dit lieve poppenkind gaat bij mijn
verzameling popjes, in de mooie grote kast..
Van iedere beurs neem ik altijd een kadootje voor mezelf mee,
zodat ik een blijvende herinnering heb...
Bedankt voor het kijken...ik wil jullie
een heerlijke warme Sinterklaas wensen..
Liefs,
Marijke
XXX