woensdag 30 december 2015

Dank je wel Lydia...

Lieve mensen,

Dit snoezige berenkindje heb ik zomaar gekregen
van Lydia...alvast voor mijn verjaardag!
Hoe lief en attent is dit dan niet?
Dank je wel lieve Lydia, wat een mooi en
superlief gebaar om mij dit lieve berenmeisje
te geven...ben geroerd!
Dit berenmeisje heet 
Sweet Melody...
Ik vind haar zo snoezig met haar roze wangetjes
en zoals ze op haar buikje ligt...en haar slippertjes,
haar pluizige oortjes doen mij aan zo'n pluizen
bolletje denken...dan mag je een Wens doen..
Hoe toepasselijk is dit voor het Nieuwe jaar.
Mijn wens is voor iedereen een GEZOND en
LIEFDEVOL jaar...!
Sweet Melody is door Lydia gemaakt, en
ik ben er zo superblij mee...
Natuurlijk krijgt dit berenmeisje een heel warm en
goed thuis, en ik zal dit lieve gebaar koesteren...
Ook wil ik iedereen bedanken voor jullie Kerstkaartjes,
zo ontzettend lief en attent...dank je wel!

Voor dit jaar zal dit mijn laatste post zijn.
Ik wens jullie een spetterende jaarwisseling
en een gezond liefdevol nieuw jaar..!
Dat al jullie dromen mogen uitkomen...
Dikke kus
Marijke
XXX