woensdag 9 december 2015

Kerstengeltjes voor in de boom...

 Lieve mensen,

Gisteren hebben we hier een stroomstoring gehad.
Er was geen warm water, geen lekkere verwarming,
geen computer, en geen licht..
Mijn naaimachine deed het niet, en ik kon ook niet
koken en stofzuigen...
Tjeetje wat is een mens dan toch afhankelijk, en ja na
een lange wandeling met Roosje, had ik toch zin om iets leuks
te maken..Ben lekker aan het knutselen geweest, en heb engeltjes
gemaakt..Kerstengeltjes om in de boom te hangen...
Ze zijn gemaakt van kant en tule..en van poëzie plaatjes en
van oude foto's waar van ik het kopje uit heb geknipt..
Zaterdag zal ik mijn Kerstboom gaan neerzetten,ik heb
er zin in...een beetje licht brengen, nu de dagen zo kort zijn...


















Ik wou dat ik een engel was
een engel alleen voor jou.
Dan zou ik
altijd op je schouder zitten
en je laten voelen
hoeveel ik van je hou.
Je zou geen pijn meer kennen 
en ook geen verdriet.
Ik zou heel graag jouw engel zijn
alleen de vleugels heb ik niet....
Liefs,
Marijke