woensdag 9 december 2015

Kerstengeltjes voor in de boom...

 Lieve mensen,

Gisteren hebben we hier een stroomstoring gehad.
Er was geen warm water, geen lekkere verwarming,
geen computer, en geen licht..
Mijn naaimachine deed het niet, en ik kon ook niet
koken en stofzuigen...
Tjeetje wat is een mens dan toch afhankelijk, en ja na
een lange wandeling met Roosje, had ik toch zin om iets leuks
te maken..Ben lekker aan het knutselen geweest, en heb engeltjes
gemaakt..Kerstengeltjes om in de boom te hangen...
Ze zijn gemaakt van kant en tule..en van poëzie plaatjes en
van oude foto's waar van ik het kopje uit heb geknipt..
Zaterdag zal ik mijn Kerstboom gaan neerzetten,ik heb
er zin in...een beetje licht brengen, nu de dagen zo kort zijn...


















Ik wou dat ik een engel was
een engel alleen voor jou.
Dan zou ik
altijd op je schouder zitten
en je laten voelen
hoeveel ik van je hou.
Je zou geen pijn meer kennen 
en ook geen verdriet.
Ik zou heel graag jouw engel zijn
alleen de vleugels heb ik niet....
Liefs,
Marijke

11 opmerkingen:

Dorthe zei

Beautiful, flying and dancing cute angels, dear Marijke , lovely, and your doll beneath is a master piece , dear friend !!!
Hugs from Dorthe

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♡
Leuk dat we weer een reactie mogen plaatsen. .ik heb toevallig bijna zelfde engelen in de boom zelfde poezieplaatjes van poppenbeurs..hihi
ja engelen mogen niet ontbreken bij de kerst ..een fijne lieve♡ gedachte..liefs Gaby x♡x

Wateringen zei

Dear Dorthe,

Thank you very much my friend...

Hugs,
Marijke

Wateringen zei

Lieve Gaby,

Wat leuk dat we dezelfde engeltjes hebben...
We houden alle twee van dat romantische he meis?
Heerlijk deze tijd ...

Liefs,
Marijke

sirkkis zei

Kuvat ovat niin utuisen pehmeitä kuin pilviä joista enkelit saapuu luoksemme. Todella suloisia ja mukava ripustaa ylös.

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Ja lieve Marijke ..de romantiek en zoete dromen en sprookjes fantasie het maakt het leven zo mooiiii..♡..liefs! Gabyxxx

Wateringen zei

Lieve Sirkkis,

Dank je wel meis, het zijn inderdaad dromerige
wolkenengeltjes geworden...

Liefs,
Marijke

Anoniem zei

Dit is zo puur genieten en stil van te worden.

Wateringen zei

Lieve Anoniem.

Wat een mooi compliment, dank je wel!

Liefs, Marijke

Tine Van Spittael zei

Lieve feeërieke hartsvriendin marijke... ������✨kerstengeltjes zijn zieltjes ongeboren die nu van zich laten horen... Ze zijn gemaakt door een lieve fee die had een speciale gave mee, de gave van onze zoerselen te raken... Zij kwam uit de hemel neergedaald tesamen met haar eenhoornpaard... Zij zond haar licht en vrede uit en daar komt ze vrijuit voor uit, ook niet verlegen want geen enkel kwaad houdt haar tegen... Nu is ze terug in sprookjesland om te genieten van haar wonderbare pracht!!! �� �� �� ✨ heel veel liefs en hartverwarmende feestdagen!! Christine antwerpen België xxxxxxxxxxxx �� �� �� ✨ WIE GELOOFT IN DEZE ENGELTJES, KLAP �� DAN IN DE HANDEN, WANT DAT ZAL JE HART VERWARMEN!! �� �� �� ✨deze heb ik gemaakt ter gelegenheid van je wondermooie kerstwondertjes... Heel veel liefs christine antwerpen België.....Ikzelf heb het gelikt en gedeeld.... �� �� �� ✨

Wateringen zei

Lieve Tine,

Ja dit is een prachtig gedicht!
Wat lief dat je dit gedicht speciaal voor mij
heb gemaakt..ben er erg blij mee!
En ja meis we hebben beide wat met Engeltjes,
dat vind ik zo bijzonder..

Heel veel liefs,
Marijke