zondag 3 januari 2016

Mijn kantwinkeltje...


 Goedemorgen lieve mensen,

Ik hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad.
En natuurlijk wil ik jullie een gezond en liefdevol 2016 wensen,
met heel veel LIEFDE..vooral heel veel LIEFDE...!
Dat al jullie dromen mogen uitkomen.

Mijn droom is om een webshopje te gaan beginnen...
Mijn Kantwinkeltje
Al zo lang ben ik op zoek naar kant..dit kant moet
op antiek kant lijken, en eindelijk heb ik het na lang zoeken gevonden!
Dit kant is zo mooi, het lijkt toch net antiek kant?
Veel kant was al mooi van kleur maar sommige stukken
kant heb ik een koffiebadje gegeven, zo krijgt het een echte antiek look.
Je kunt van dit kant zoveel moois maken...jurkjes, kussentjes
beren, en snoezige mutsjes.
Vind kant zo ontzettend mooi, ik verwerk het zo
graag in mijn werkstukken...

Mijn droom staat nog in de kinderschoenen, en moet nog
een beetje groeien...
Maar heel graag wil ik jullie alvast een gedeelte van mijn
kant laten zien..zal ook voorbeelden laten zien, wat
je met dit prachtig kant kunt maken.

Heel graag mag ik van jullie horen wat jullie hiervan
 vinden en van mijn plannen om een kantwinkeltje te 
gaan beginnen.
Naast dit kantwinkeltje heb ik nog nog meer
mooie plannen...heerlijk ik heb er hartstikke veel zin in!


































 Lieve groetjes
liefs,
Marijke
XXX