vrijdag 29 augustus 2014

Pippelotta is geboren!

Goedemorgen lieve mensen,

Ik had zo'n zin om weer eens een poppenkindje te maken..
Heerlijk, wat is boetseren toch zalig om te doen,
lekker in mijn knusse atelier, met een muziekje van
Boudewijn de Groot op de achtergrond..en dan
gewoon genieten van het moment..
Wat maakt dit mijn ziel toch rustig en ik kom helemaal
tot rust...en ik zie dat een gezichtje wordt geboren onder mijn vingers..
Soms vergeet ik hoe fijn het is om te boetseren, omdat
ik zoveel berenkindjes maak...maar ik heb nu weer helemaal
de Flow..en ik zin in meer hahaha..
 Circuskindje Pippelotta is geboren...
 Met een jurkje van kant zit zij zo charmant...
 En natuurlijk het dopje op haar kleine neusje...
 Haar lipjes lijken op een hartje...
 Net alsof ze stiekem van de jam heeft gesnoept...hihi..
 Heerlijk om weer eens lekker te boetseren...en iets moois te maken...
Whe are here to HEAL not harm...
Whe are only here to LOVE not hate...
Whe are here to CREATE not destroy...
Dank jullie wel voor jullie bezoekje..
Dikke kus
XXX

15 opmerkingen:

sirkkis zei

Ihana sirkuslapsi ja hän on niin suloinen kauniissa mekossa.

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Pippelota is een schatje geworden ze heeft een prachtig gezichtje en zo is je circus familie weer een stukje groter.
Groetjes x

Vera zei

Wat een dotje is ze!lieve oogjes en n schattig neusje!fijn weekend groetjes vera

Rose M Rodriguez zei

OH! How Sweet! I love all your work! thanks Marijke! God bless your imagination and your hand ! Hugs , Rose M

HenP Produkties zei

Ik kan er niet over uit, wat is deze toch onwijs mooi.
Ik krijg inderdaad wel weer een beetje de kriebels, maar ben bang dat het toch te lang geleden is.
Heb toch echt een lesje nodig hihihihi.

Lieve freubelgroetjes,
Hilde

Het lieve hemeltje. zei

Pippelotta is een mopje ...met dat pruilmondje.
Ik ben benieuwd naar wat er nog gaat volgen hoor..


Liefs, Ciska

"Création" zei

WAANZINNIG mooi is Pippelotta
geworden lieve Marijkje. Zooooooo
lief dat snoetje, die prachtige
oogjes en blozende wangetjes.
Het is gewoon een levend mensje
die zo gaat praten lijkt het wel,
echt fantastisch mooi!!!

Kan me zo goed voorstellen als je
daar weer mee bezig gaat dat je
verder wil met boetseren, en dat
zal je ook zeker doen daar twijfel
ik niet aan. Prachtig ook haar
fraaie jurkje van mooi oud kant,
SUPER mooi!!!

Fijn weekend, meis,

Liefsssssssssssssss
Josephine

Simonne's fantasiestudio zei

Dag Marijke, goed dat je weer gaat boetseren, het blijft inderdaad toch altijd leuk om weer te doen.
Je pop ziet er heel leuk uit hoor !
groetjes,
Simonne

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Prachtig mooi weer, Marijke.

Pippelotta heeft een guitige lieve uitdrukking, heel mooi.

Fijne week en lieve groet,

Loes

Sanne zei

Wat is ze prachtig geworden!
Heel knap gedaan.

Annalisa Cecilia zei

......quando ho bisogno di rilassarmi e regalare ai miei occhi immagini belle .....vengo a visitare le tue meravigliose creazioni....sei veramente brava!
un abbraccio
Annalisa

Saskia zei

wat een dotje is ze,je kan zien dat ze met veel liefde is gemaakt

Brie Binnendijk zei

Wat een lief snoetje heeft ze gekregen van jou Marijke. Blijf me steeds weer verbazen hoe je van die mooie popjes en beestjes kan maken.
Liefs Brie

iris zei

hello
une poupée super adorable avec son petit nez rond
j'aime beaucoup
tendresse
edith (iris)

Anoniem zei

Hello i am kavin, its my first time to commenting anyplace,
when i read this post i thought i could also make comment
due to this sensible piece of writing.

Feel free to visit my webpage sbobet