zondag 3 augustus 2014

Droomkindje...


Lieve mensen,

Wat wordt het al een hele meid ons kleine Sophietje,
ze is nu 2 jaar en 4 maanden!
Een klein droom kindje...ze droomt zo graag...
en als ze zo aan het dromen is, dan kijk ik al
genietend zo graag naar dit heerlijke meisje..
Ze kan al heerlijk praten, eigenlijk de hele dag
aan een stuk door haha...zinnen van drie vier
woorden achter elkaar...
Als ik Sophietje een paar dagen niet heb gezien,
en ik zie haar weer dan komt ze hard aanrennen,
en pakt me stevig vast...dan pak ik haar op,
en krijg ik een dikke zoen en zegt ze
Oma mist...
Dat betekent dat ze me heeft gemist, oohhh...zo liefff!!
Ja en zo kan ik nog wel doorgaan met vertellen,
het is werkelijk een zegen zo'n snoezig lief
meisje in ons midden te hebben.
Al het goede haalt dit lieve engeltje bij ons
naar boven..

Ik vind deze foto zo mooi...Brocante Brie heeft
deze prachtig bewerking gemaakt van ons engeltje..
Dank je wel lieve Brie...nog even en jij kunt
ook je eerste kleinkindje in je armen houden..

Dag lieve mensen, bedankt voor
jullie bezoekje...
XXX