donderdag 21 augustus 2014

Oude popjes kregen een nieuw jurkje van kant...


Goedemorgen mensen,

Een paar weekjes geleden, brachten mij
man en ik een bezoekje aan de kunstwerken
aan het Lange Voorhout in Den-Haag..
 Het was prachtig om daar eens te zijn
in statige Den-Haag met zijn prachtige
oude wijken en huizen...
 De kunstwerken waren geweldig..
Er was o.a een mega super grote taart,
en er hing in de bomen een grote slang van
stukken bont..zo apart om deze kunst eens
te bekijken...
 Maar naast de de mooie kunstwerken,
was er ook nog een antiek markt...
En ja jullie snappen wel dat ik hier
ook even ben gaan kijken..
 En ja daar zag ik haar zitten..
Het grote popje, ik noem haar Annelot
met een fel oranje gehaakt jurkje aan..
De dame van de kraam vertelde me dat
dit popje uit Tjechie komt..
 Ik vind haar haren zo schattig..
 En haar rode wangetjes met dat
kleine rode tuitmondje,
net alsof ze van de jam heeft gesnoept hahaha
Ook zag ik dit kleine popje zitten, haar kleertjes waren
helemaal vergaan, maar ik nam ook dit popje mee...
 Ze is zo fijntjes en komt uit Frankrijk..
Toen ik thuis kwam heb ik voor beide popjes
een ander jurkje gemaakt..en ja natuurlijk
een mutsje voor  het Franse dolletje..
Ze is zo beeldschoon..en dan die sokjes met
die zwarte schoentjes..zo schattig..
Want zo lang ik in sprookjes blijf geloven
en kabouters zie dansen in bonte rij
laat ik mij niet van mijn DROMEN beroven
en is een dag als vandaag weer
een WONDER voor mij....
Dank je wel voor jullie bezoekje..
Toedeloe...XXX