zaterdag 16 augustus 2014

Een romantisch kussen van kant...

Lieve mensen,

Dit ontzettend mooie kopje kocht
ik onlangs..het was alleen een hoofdje
zonder een lichaam..
Ik zag het gezichtje en dit raakte mij
direkt...die blik, die grote ondoorgrondelijke ogen,
en dan dat mooie voorgevormde mondje..
Over het gezichtje zit een zijdeachtig zacht laagje..
dit maakt het gezichtje zo zacht en verfijnd..
Deze beeldschone dame is zo elegant..
Ik besloot het kopje een tweede leven te geven,
en maakte van poeder roze satijn en antiek kant
een kussen...deze combinatie vind ik zo romantisch!
Ik naaide van het oude kant een mutsje,
en later naaide ik het geheel stevig vast op
het kussen..
Ik ben zo blij en tevreden met het eindresultaat..
Het kopje kreeg wat ze verdiende.
Ik heb ik mijn slaapkamer een hele oude bruine
dekenkist en nu ligt ze bovenop een ander kussen
van kant te pronken op mijn oude dekenkist...