dinsdag 5 augustus 2014

Bruidsmeisje en bruidstaart...

 Lieve mensen,

Nadat ik in opdracht een beeldschoon
kanten bruidsboekje had gemaakt, had ik de
smaak te pakken, en maakte ik er een
lief berenbruidsmeisje bij...
Ze heet Emerance..en ze heeft een
bijzondere bruidstooi...
Kijken jullie mee?
 Emerance met haar bijzondere bruidstooi...
En hier de bruidstaart... 
 Zonder haar bruistooi...dan is ze een stuk zachter..
 En haar jurkje van kant...
 Boven op de taart een kop en schoteltje,
deze heb ik met kant bekleed...

 En in het kopje...een taartmeisje...
suikerzoet en lekker!
Liefs en tot de volgende keer
XXXXXXX

9 opmerkingen:

Sandra Verhulst zei

Wat mooi!
Lieve groetjes Sandra

Marijke van Ooijen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Marijke van Ooijen zei

Dank je wel Sandra...X

bear's house zei

Hi wonderful artist. Your work, bears and images are W O N D E R F U L!!! COMPLIMENTS!!!!!!!!!!! Really compliments. LOVE!! NI

RoseMarie zei

Hola Marijeke, hermosas creaciones, verdaderamente como para soñar! Saludos! Rose M.

Hanny zei

Hee, we kunnen weer reacties achterlaten, leuk! Alhoewel ik op facebook ook regelmatig kijk vind ik het toch fijn om hier ook alles goed te kunnen bekijken. Wat ziet het er toch allemaal weer lief en schattig uit. zulke mooie zachte kleurtjes en zo mooi met dat prachtige kant!
Fijne dag, liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

"Création" zei

Heeeeeeeeeeeeeeeeee we kunnen weer
reageren op je blog, SUPER!

Ohhh wat is Emerance een prachtig
bruidsmeisje geworden. En zo mooi
haar speciale bruidsmeisjes
kleding. Al die zachte soorten
kant, MOOI!!! Haar hoofdtooi is
ook hel speciaal, een bruidskroon
met juwelen, PRACHTIG.

Zie die lieverd nu toch eens zitten tegen de bruidstaart,
gewoon vertederend om te zien.
De taart is ook heel erg mooi
geworden.

Wens je alvast een heel fijn weekend meis,

Liefsssss
Josephine
xxx

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Leuk dat we weer via deze weg kunnen reageren op je creaties.
Emerence is een prachtig bruidstaart meisje gewordenen haar haartooi : tres chique.
Prettig weekend groetjes x
Anja

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve♥ Marijke..;)
Oohh je kan weer reageren hier ben dus blij verrast..wat leuk!!
Ja je bruidsmeisje♥ beer is prachtig♥ met al dat mooie kant..;)
Dat siert jou♥ ook weer vooral met die mooie bruidstaart♥ erbij..;)
Op fb ben ik nu weinig ook door mijn depressie poehhh.. het valt niet mee maar ik kan hier toch wel beetje genieten van jou mooie post..;)
Lieverd♥ wens je alvast Fijn creatief weekend toe Liefs♥ en knuffel Gaby..♥;).xxx