maandag 15 september 2014

Een berenkind van kant...


 Goedemorgen lieve vrienden,

Ze is eindelijk geboren deze mooie Helena...!
Het was een zware bevalling hahahha...maar nu is
ze daar dan eindelijk..
Ik heb zo lang aan dit grote berenkind gewerkt.
Ik heb haar gemaakt van stukken antiek kant... 
 En dit heb ik met de hand steekje voor steekje op de onderstof
moeten naaien...en dit was een behoorlijke klus!
Helena is een big girl van maar liefst 60 cm...
 Hier zien jullie Helena met haar beste vriendin Pop...
 En deze twee zijn onafscheidelijk...
Ja dit kun je gerust "HOUDEN VAN" noemen hihi...
 Maar Pop is niet het enige vriendje van Helena...
 Want Jocobus het vogeltje is namelijk ook 
een hele goede vriend...vrienden zijn toch zo belangrijk in het leven..
 Kom eens dichter bij fluistert kleine Jacobus...
Hij fluister in het oor van Helena..
I believe in the MAGIC of KINDNESS
 En hier kunnen jullie zien dat Helena uit
verschillende stukken kant bestaat...
 Zelfs haar berensnuitje is van kant...
En de oogleden heb ik gemaakt van tule..
Dit was het weer...
Tot de volgende keer!
Liefs
XXX

44 opmerkingen:

Peeters Liliane zei

Heel erg mooi gemaakt.
Groetjes, Liliane

Anoniem zei

Dank je wel Liliane...
Groetjes Marijke

Anoniem zei

Lieve Marijke super geweldig en dan dat vogeltje toppie groetjes Anita wijchen

Hanny zei

Wow, ik vind Helena schitterend! Wat is dit mooi, zo fijntjes en zo lief, prachtig gemaakt Marijke, wat kun jij dat toch mooi. Dan het lieve kleine vogeltje, zo mooi en zacht ook, onafscheidelijke vrienden.
Liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Anoniem zei

Lieve Anita,

Dank je wel voor je lieve woorden,
liefs MarijkeX

Anoniem zei

Lieve Hanny,

Dank je wel voor je mooie complimentje..
Liefs Marijke XXX

sirkkis zei

Ihana karhu ja paljon upeita pitsejä. Todella kaunis on.

Brie Binnendijk zei

O Marijke dit is echt een prachtige beer met al dat mooie oude kant! Je bent er dan lang mee bezig geweest, maar het resultaat mag er dan ook echt wezen. Vind je foto,s ook prachtig zo samen met je pop en het kleine vogeltje er bij. Nog een hele fijne en zonnige week!
Liefs Brie

Ольга zei

Very beautiful!

Anja Van den Meerssche zei

Hallo Marijke,
Elke keer denk ik , het werk van Marijke kan toch niet mooier. Het bewijs van tegendeel is toch maar weer geleverd. Helena is echt een suuuuuuuuuuper mooooooie beer geworden.proficiat met werk. Lieve groetjes x

Anoniem zei

Lieve Sirkkis,

Thank you so much!

Love...MarijkeXXX

Wateringen zei

Lieve Brie,

Heel erg bedankt voor je compliment!
Wat lief..!

Liefs, Marijke X

Wateringen zei

Lieve Anja,

Wat een mooie woorden...!
Ik vind het zo ontzettend aardig om
altijd maar van jou te mogen horen..

Liefs van mij XXX

"Création" zei

Ohhh wat is Helena een prachtig
berenkind geworden Marijke.
En eentje van een flink formaat.
Kan me voorstellen dat dit de
nodige tijd in beslag heeft genomen
voordat deze schoonheid voltooid
was. Erg mooi al het oude kant dat
je erin verwerkt hebt.
Zo lief met haar vriendin Pop en
kleine vriendje Jacobus.
Prachtige foto's meis!!!

Lieve groet,
Josephine

Wateringen zei

Lieve Josephine,

Dank je wel voor je lieve woorden,
en voor onze al jarenlange vriendschap...

Heel veel liefs..Marijke XXX

Moodswing zei

Wat een schitterend project. Ik blijf maar naar de foto's kijken.

Simonne's fantasiestudio zei

Marijke, ik vind Helena prachtig !!!
groetjes,
Simonne

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♥
Kom ik eens kijken op je mooie♥ posten ...oeps wat mis ik toch veel de laatste tijd...lieve♥ zucht
Oohh wat is je berenkindje♥Helena weer schattig♥ geworden..al dat kant apart erop genaait ..ja dat kost veel tijd en geduld..maar ook veel werk..voor jou is het een Passie♥.. ook Pippelotta♥ is een snoesje♥..ik hoop dat ik jullie weer kan bewonderen op de beurs..als ik kan..;)
Lieverd♥ het was weer genieten♥ Liefs♥ Knuffel.Gaby..X♥X

Carla zei

Wat een prachtig berenkind.
Met liefde gemaakt dat straalt eraf.
Fijn dat ik je hier nog wel kan volgen😉😉

Dikke knuf Carla

♥Sanne en Andre zei

Lieve Marijke, ik vind je een geweldig leuk en lief mens... Zo dat is mijn openings zin. Iemand die zulke lieflijke dingen maakt die moet zelf dan ook zo lieflijk zijn. Ik heb net je geweldige filmpjes bekeken... Van je prachtige zolderkamer... Wouw wat een droomplekje is dat toch en het filmpje hoe je een boekje bekleed... Zooo leuk. Je bent zo leuk en gezellig om naar te luisteren en je maakt het zo simpel. Als ik dat aan me dochter laat zien wil ze dat gelijk doen. En weet je wat... Ik heb nog leuke stofjes... Dat ga ik is lekker doen met haar binnenkort. Ik ga je andere filmpjes ook bekijken, want dat is echt een plezier en ik krijg zin om ook wat moois te maken. Heel erg bedankt en heel veel liefs Sanne

Rose M Rodriguez zei

Hallo Marijke, ik met een romantisch hart, en zeer Victoriaanse, ik inspiratie in je mooie creaties altijd! God zegene je handen! Rose Marie

Marianne Wijnker zei

O, Marijke wat is ze mooi geworden! Om verliefd op te worden! Dikke kus van Marianne XXX

Antoinette zei

Wat een prachtige creatie weer Marijke :D

Anoniem zei

Ik kom je even een dikke knuffel brengen. Liefs van mij. Carpe Diem xxx

Wateringen zei

Hay Moodswing,

Dank je wel, dat je even op
bezoek was..

Liefs,
Marijke

Wateringen zei

Lieve Simonne,

Dank je wel voor je compliment..

Liefs,
Marijke X

Wateringen zei

Lieve Gaby,

Wat ben je toch altijd lief en zo begaan,
dank voor je lieve woorden..
Ik zal dit jaar niet op de beurs staan...

Liefs,
Marijke X

Wateringen zei

Lieve Carla,

Wat fijn dat je me hier weer gaat
volgen...dank voor je compliment...

Liefs,
Marijke X

Wateringen zei

Hay lieve Sanne,

Dank je wel voor je lieve woorden en
mooie complimentjes...

Liefs,
MarijkeX

Wateringen zei

Lieve Rose,

Dank je wel...liefs Marijke XXX

Wateringen zei

Hay Marianne,

Leuk dat je verliefd bent..
Dank voor je bezoekje..

Liefs,
Marijke X

Wateringen zei

Hay Antoinette,

Dank je wel voor je complimentje
en je bezoekje...

Liefs,
Marijke X

Wateringen zei

Hay Marianne,

Leuk dat je verliefd bent..
Dank voor je bezoekje..

Liefs,
Marijke X

Wateringen zei

Hay Marianne,

Leuk dat je verliefd bent..
Dank voor je bezoekje..

Liefs,
Marijke X

Wateringen zei

Lieve Anoniem,

Ik weet wie je bent...
liefs van mij XXX

Wilma zei

Hallo lieve Marijke,

Wat een schitterende creatie... !!
Zo mooi, met al dat prachtige antieke kant, wat origineel !!
Wat ben je toch vindingrijk....
én... je hebt het eindeloze geduld om wat je bedenkt, ook werkelijk perfect uit te voeren !
Mijn petje af daarvoor. Je laat mensen steeds weer genieten van zoveel moois !!
Heel inspirerend.

Veel liefs en knuffels !
Wilma,Shabby Royale.

Fia zei

Ach wat een lieverd...en zo prachtige gemaakt...
Hoe gaat het met je meis???

Liefs Fia

Wateringen zei

Lieve Wilma,

Dank je wel voor je lieve compliment,
wat lief dat je even langs kwam...

Liefs, Marijke XXX

Wateringen zei

Lieve Fia,

Dank je wel!
Je vraag hoe het gaat..
Voel me als een vogel met
1 vleugel...het vliegen gaat nu even niet.
Maar ik hoop dat straks mijn beide vleugels
weer geheeld zijn en heel hoog kan vliegen.

Liefs,
Marijke
XXX

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Marijke..♥
Vraagje.. klopt je e-mail adres wel?
Ik had 3x kleine bestelling gedaan maar ..?
Laat je mij het nog hier weten als mail wel ontvangen hebt .

liefs♥, en geniet van de dag..;)
Gaby..x♥x

Anoniem zei

Hallootjes lieve Marijke,

Ten eerste wat een prachtige creatie is dit geworden zo liefdelijk zo verfijnd en zo verwarmend...
Wat heb ik veel aan je gedacht lief mens,zomaar ineens gevlogen zo jammer de mensen worden altijd zo blij van je hartverwarmende posten die jij plaatste,ik weet hoe jij je voelt maar je hebt het binnen gelaten...weet je nog wat ik je vertelde ze de tv uit zodra je er genoeg van hebt,jij hebt de afstandsbediening in jou handen en jij bepaald jou route,ik blijf je volgen lieve Marijke...

Wens je het aller beste lief mens...

Hartelijke groetjes Helene...

Dorthe zei

Pop is amazing dear Marijke,
what a beautiful bear, so very lovely and the most adorable face.
Hugs, Dorthe

Anoniem zei

Its like you read my mind! You seem to know so much about this, like you wrote the book in it
or something. I think that you can do with
some pics to drive the message home a bit, but other than that,
this is excellent blog. A fantastic read.
I will definitely be back.

Also visit my web page - No2 Factor Reviews

MARIANNE zei

Hallo Marijke...nog even iets verder bij je terug gekeken, en ach wat een plaatje die Elena, en pfff ik geloof het graag dat je lang aan haar gewerkt hebt hoor!
Een echte zware bevalling, en ja als je goed naar haar mooie ogen kijkt, moet ze er zelf ook nog wel even van bijkomen...ha,ha!

Lieve groetjes!!!!!