vrijdag 24 mei 2013

Zomaar...een stukje waar geluk...


Lieve meisjes,

Dit was vorige week zondag...
Het was lekker weer, en ja dan gaan Sophie en ik naar
het speeltuintje..we gaan in de zandbak spelen.
Schoentjes en sokjes uit...
Dit kleine mensje voor de eerste keer in de zandbak,
wat een avontuur...met haar kleine warme  handjes pakt
ze het zand, en kijkt verbaasd naar wat dit is...
Ze brabbelt een paar woordjes...

En ik...ik kijk en geniet van Sophie...
ik wordt zo rustig van dit meisje, hoe zij alles ervaart,
en mijn hart loopt over van Liefde..
Een gewone dag...en dan ervaar ik zomaar..
EEN STUKJE WAAR GELUK!

Ik wens jullie allemaal een goed en rustig weekend!
Liefs,
Marijke
XXX

38 opmerkingen:

angel zei

słodka dziewczynka :D

Debby zei

What lovely pictures!! ^_^ It seem that Sophie is at the seaside (the sand remind me of our italian beaches....hugs to you and your little jewel,debby

Nellie zei

Lieve Marijke
Wat een rijkdom om Oma te zijn en zo heerlijk in het zand het is ook een heel mooi meisje en wat een mooie foto"s en als ik kijk naar de foto"s van je dochter me die lieve kleine meis je bent rijk lieverd ik heb helaas nooit kinderen kunnen krijgen maar als ik dit zie komen er wel traantjes het is een heel gemis vooral als je zoveel van kinderen houd geniet er maar lekker van het is een pareltje.
Wens je een heel fijn weekend

Liefs Nellie

Musje zei

Wat lief geschrevem,het is dan ook een prachtig! mensje,fijn weekend,lieve groetjes Musje.

Collie-Collie.com zei

Inderdaad dat is genieten!!! Kan ik úren naar kijken...

Ook een heerlijk weekend :)

Groetjes, Collie

Knillie Bears zei

Dat is zeker genieten wat een pop is het toch een rijkdom.

Fijn weekend
Liefs corina♥♥♥

Zaanse Zolder zei

Wat een schatje hè, geniet van die mooie kleine moppie, zo fijn!

iris zei

une bien jolie petite fille
une vraie poupée
mais ils grandissent tellement vite
profitez bien de tous ces instants de bonheur ♥♥♥
tendresse
edith (iris) France

My name is Riet zei

Inderdaad een stukje waar geluk lieve Marijke, zo,n lief klein engeltje waar je al je liefde aan kan geven. En het is zo,n mooi kindje. Lekker in de zandbak spelen wat wil een kind nog meer.
Veel liefs van Rietje.

Kays Kids zei

I know just how you feel. It seems a long time ago that my grand children played in the sand.
Hugs

Blomkje en Wenje zei

Dat is rijkdom!

Fijn weekend

Groetjes, Pietrik

Patri Bears zei

Sweet Sophie!
She is so tender....all the grace of children

Have a good weekend
Patrizia

Anita Meijer zei

Wat heb je toch een plaatje van een kleindochter Marijke, ik vind haar zo ontzettend mooi, jouw trotsie. Geniet er maar van.
Liefs van Anita

Juliëtte zei

Ach lieverd wat is het toch een poppetje!
Ze zeggen altijd dat je meer geniet van je kleinkinderen als van je eigen kinderen.
Ik heb al genoten( en geniet nog steeds) van mijn eigen meiden, laat staan van een kleinkind!
Lijkt me zo heerlijk!

Jij ook een heel fijn weekend!!


Knuffeltjes, Juliëtte

Anoniem zei

Hallo,
Marijke

Wat een schatje lievie m'n kleine Vivi!!
Heel hartelijk dank voor de goede bezorging van jou postduifjes!
En voor je kadootjes ook super bedankt!!
Hoop snel weer bij je terug te komen!
Heel veel freubeldepeupel plezier maar dat lukt jou!!
Geniet van al het moois om je heen!

Liefs,
Annemarieke

sirkkis zei

Suloinen tuo sinun rakkaus-pakkaus. Hän on kaunis lapsi ja kokee elämässään paljon uusia asioita ja aina uteliaana mitä hän löytää. Ihanaa viikonloppua sinulle myös. Halauksin sirkkis

Wateringen zei

Lieve Nellie,

Meisje wat een mooi berichtje stuur je
mij nu toch..
Zo lief en welgemeend!
Nellie ik wil je heel hartelijk bedanken.

Lieve groetjes, en jij ook een fijn week-end,

Marijke

Wateringen zei

Lieve Rietje,

Dank voor je lieve woorden...
Sophietje is zo'n heerlijk meisje..

Ik wens je een fijne vakantie lieve Rietje,

Liefs,
Marijke

Wateringen zei

Lieve Juliette,

Ja ik heb ook zo van mijn kinderen genoten,
en doe dit nog steeds...
Maar een kleinkind is zo iets moois, zo speciaal!
Het is echt heerlijk!

Liefs,

Marijke

Wateringen zei

Hay Annemarieke,

Dank je wel voor je berichtje,
en ik wil je heel veel plezier wensen met
olifanten kindje Vivi...

Liefs,
Marijke

Wisia zei

She is sweet!!!!!!!

Anoniem zei

Lieve Marijke,

Wat is het een schattig/mooi meisje geworden,ze wordt steeds mooier...
Als ik haar zo zie spelen en intens zie genieten van het zand moet je als Oma zijnde in de wolken zijn,kijk dat snoetje is nu kunt je zien hoe dit kleine wondertje zo met het spel bezig is,dat geloof ik dat dat genieten is Marijke alleen maar kijken hoe Sophie geniet van het zand...
Lekker met haar bloten voetjes stappen en al voelend met haar handjes hoe het zand aanvoelt,een heerlijk gezicht is dat...
Weet heel goed wat je bedoeld,niets doen alleen maar bekijken wat ze doen dat is alleen al genieten je mag je rijk prijzen Marijke met dit wonderkind...

Wens Sophie Mamma Pappa Opa&Oma dan ook al het geluk van de wereld toe...

Hartelijke groetjes Helene...

Fia zei

Ik kan mijn ogen niet van haar af houden laat staan oma....wat een schattig popje is ze toch....

gezellige Zondag Marijke..
liefs Fia

Contrastes-Rosa Mª zei

Felicidades por esta preciosidad de niña, feliz fin de semana:-)

Anita zei

Kleine Sophie is in één woord een plaatje.
Wat een beeldig, lief en schattig mensenkind :-)
Ik kan me voorstellen dat je hart overloopt lieve Marijke.
Vooral heel veel van GENIETEN meis!
Een hele fijne zondag! Groetjezz lfs mij

"Création" zei

Lieve Marijke,

Ongelooflijk mooi zijn deze foto's
van jullie lieve engeltje, wat is ze toch
mooi. Zo lief hoe ze alles aan het
onderzoeken is, je zou weleens willen
weten wat er precies in dat bolletje omgaat.

Die lekkere dikke pootjes in het zand,zo lief en
ze voelt de korreltjes tussen haar teentjes
doorglijden. Zelf vond ik dat ook altijd
zo fijn om een handje zand te pakken en dan
tussen mijn vingers weer laten verdwijnen.

Heerlijk al die ervaringen als kleintje
te ontdekken.

Het is zeker een GROOT geluk, lieverd
geniet er heerlijk van......

Een heel fijn weekend wil ik jullie wensen,

Veel liefsssssss
Josephine
XXXXX

Pink Princess zei

Wat lief, Marijke en wat groeit ze!! Ben niet vaak meer te vinden op BLOGGER soms heb ik moeite in te loggen of reacties achter te laten. Kijken of deze lukt pppfff. HEEL veel liefs en dikke knufs vanuit heet Thaialnd <3

Pink Princess zei

PPFF het is gelukt, joepie!!! Blij toe dat Blogger weer toegankelijk is hihi...en het moet natuurlijk THAILAND zijn .... jeetje hihi

Carla zei

Oh wat een snoeppie is die kleine toch...kijk haar nou met haar blote voetjes in het zand.
Wanneer word het nu eens zomer....er loopt er hier 1 met zembandjes binnen...die had ik gekocht voor bij het zwembad in de tuin...maar ja...waar blijft die zon!!
Wat kun je genieten he van die kleine mensjes....Lois begint nu zo lekker te kwebbelen...het is gewoon een genot dat grietje...dus snap precies wat je bedoelt!!

fijne zondag nog....dikke knuf Carla

Hanny zei

OOO wat een poppetje is het toch. Kijk ze daar toch zitten in haar mooie rose kleertjes, alles om zich heen vergeten en het zand ontdekken. Lieve Marijke, wat zal dit telkens een feest zijn om zo'n lief mensje bij je te hebben en te zien opgroeien, ik kan me indenken dat je er van geniet. Zo leuk om ze gade te slaan terwijl ze dit niet in de gaten heeft en helemaal op gaat in haar spel. Wat een prachtige foto's heb je er van gemaakt en zo leuk om ze hier te zien.
Fijne zondag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

La Gata Coqueta zei



Que cada día de tu vida sea más bello que el anterior
y que nunca te falte la ilusión de un nuevo amanecer.

Feliz despertar a este domingo vestido de cielo, calzado
de simpatía, mientras es peinado con hilos de madreselvas...

Un breve abrazo,
adueñado del sentimiento.

Atte.
María Del Carmen



Ira Huberts zei

Wat is Sophie toch een heerlijk kind om naar te kijken! Ik geloof goed dat jij geen genoeg van je lieve kleindochter krijgt Marijke en dat je hart overloopt van liefde voor dit schattige mensenkind! Zulke mooie, lieve foto's, inderdaad, dit is toch het grote geluk? Wie wil er nou volwassen worden? Het is toch geweldig om het leven als één grote verrassing en vol verwondering te beleven? Net zoals Sophie dat nu doet? Een meisje om te koesteren. Veel liefs, Ira xox
irascreacorner.blogspot.nl

SABINE zei

HALLO MARIJKE,
EINFACH EINE SCHÖNE FAMILIE:AUCH DIE KLEINE WIRD SO SCHÖN WIE MAMA UND OMA.OPA....?
LIEBE GRÜSSE AUS DEM VERREGNETEN DÜSSELDORF
SABINE

Wateringen zei

Lieve Marianne,

Meis wat heerlijk om weer eens wat van je
te horen...en super dat het nu is gelukt!

Liefs,

Marijke

Anoniem zei

Hey Marijke,

Dankjewel voor je berichtje op mijn blog.
Leuk dat je me volgt en meedoet met de give away (leuke naam trouwens) wat lief van je dat je een linkje op je blog hebt gezet :)
Hoewel ik nog maar weinig beren maak, ben ik regelmatig te vinden op beurzen en sta daar vaak voor je prachtige stand jouw geweldige creaties te bewonderen.
Natuurlijk ga ik jou ook volgen .

Liefs, Antoinette

Wateringen zei

Hay Antoinette,

Wat leuk dat je even bij mij langs
komt, en ik wil je van harte welkom heten
op mijn blog...

Lieve groetjes,

Marijke

Claudia zei

Liefe Marijke,
Dit is echt een stukje geluk!
Geniet van elk moment met haar!
Hebben een leuke week
Liefs
Claudia

Paula zei

Dearest, sweet Marijke! Your baby girl Sophie is so sweet and a little angel! She is a precious gift from God. I am so happy she has you for her loving momma! Your beautiful words touched my heart deeply. I am so glad you both enjoyed a wonderful day, playing in the sand, and that your heart was full of love and true happiness! Not only are you very beautiful on the outside but you have a very beautiful heart! Love from Paula in Louisiana